Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de Sneak 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' gezien. Wat mij betreft geen aanrader. Ik begreep een groot deel van de film niet en er zaten niet genoeg explosies of gevechten in om dat te compenseren
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
*langzaam inademt*
*langzaam uitademt*
Mail verstuurd. I think I'm going to be sick![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!
Boh gek! Niet doen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar weer snel aan het werk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!
Jij komt duidelijk een stel tieten te kortquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Met pech m'n opleidingquote:
Dat gokte ik al, maar ik wilde het toch even laten wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Etcie, ik was al naar bed, sorry. M'n msn zet ik eigenlijk nooit uit.![]()
Jamaar, ik wil de reactie weten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met pech m'n opleiding
[..]
Dat gokte ik al, maar ik wilde het toch even laten wetenen nu durf ik niet te kijken of ik reactie heb natuurlijk
![]()
sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit nou? De hele SC hard aan het werk? Of?
Ik zit in de struisvogelmodus momenteelquote:
Je hebt een roddel over je leraar per ongeluk naar je leraar gestuurd?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nog een paar punten voor ik op stage mag, maar dat ga ik niet op tijd redden. Ik heb in september geen recht meer op stufi of een lening. Zonder punten geen stage. Zonder stage geen diploma.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Ja zo voel ik me al anderhalf week ofzo.
Ja, precies. Al kan ik me wel voorstellen dat je liever niet in je mail kijkt. Maar vroeg of laat krijg je het antwoord toch wel te zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Actie ondernemen
Dat is echt 100x beter dat struisvogelen.
Dat kan je beter nu doen dan vlak voor je gaat slapen. Niet al te lang uitstellen dus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Actie is ondernemenZit nu moed te verzamelen om m'n mail te openen
Niet doen, gelijk openen. Als het kut is is het kut, als het goed is, is het goed. Daar verandert goede moed ook niets aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Actie is ondernomenZit nu moed te verzamelen om m'n mail te openen
Dat is helemaal een goeie jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan je beter nu doen dan vlak voor je gaat slapen. Niet al te lang uitstellen dus!
Ik ken mensen die ook geen geld meer krijgen of kunnen lenen en zij hebben hun stage uitgesmeerd over een jaar en daarnaast werken ze dan. Stel dat je die deadline niet uit mag stellen, dan is dat misschien nog een optie?quote:
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Etcetera het volgende:Gelezen. Hij brengt het redelijk positief, dat wel. Moet wel iemand anders mailen (en ja dat ga ik doen vandaag
) als ik kan laten zien of ik die achterstand de komende tijd kan wegwerken, kan ik misschien toch aan m'n stage beginnen.
Nadeel is wel dat die gast niet zo heel makkelijk is. Maar goed, nu verdien ik denk ik ook niet de meest makkelijke uitweg op dit moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ligt de oplossing dus bij jezelf.
Laat zien wat je waard bent![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!
Jullie zijn eng positiefquote:
Lessen volgen is soms best handig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Jullie zijn eng positiefIk had zelf al bedacht om inderdaad wat langer over stage te doen en de lessen te volgen, zodat ik het vak in de lessen kan afmaken.
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lessen volgen is soms best handig.![]()
quote:
Die is ietwat ranzig Timquote:
Tikje wel hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ik
[..]
[..]
Die is ietwat ranzig Tim
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten.
Bedankt voor de support meisquote:
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.quote:
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrofquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Handen uit de mouwen!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrof
Dat schiet tenminste op...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb bijna geen last meer van het deel van m'n voet dat nogal pijnlijk was na m'n snowboardongevalletje, maar nu doe de rest pijn omdat ik nogal onnatuurlijk aan het lopen ben
Nooit van gehoord, ook niet veel aan gemist zo te zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klassiek internetfenomeen.
Hier nog een oud restant: http://roelenroel.blogspot.com/
Serieus. En ik heb een heel mooi huis gevonden in Dordrecht, maar Sven wil daar niet wonen.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.![]()
Fijne dag allemaal!
quote:
Nee hoor, ik ben thuis aan het rondhangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef TradeMarkie het volgende:
En wederom allemaal hard aan het werk?
Hoi! Wie ben jij?quote:
Ha Andyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |