Goedzoquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga geen 500 post doen hoor
[..]
Dalijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga geen 500 post doen hoor
[..]
Dalijk
Teruglezen in de SCquote:
Ik ben bang dat ik vrij hoog staquote:Op maandag 25 januari 2010 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen jullie vechten voor de nummer 1 positie
Je was vrij vandaag ?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vrij hoog sta
Ik ben al klaar.quote:
Ik hoef alleen op dinsdag en vrijdag naar school.quote:
Toch die borrel danquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan alleen vloeibaar eten
zoals altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vrij hoog sta
Als je wacht tot volgende week; kunnen we het combineren met een sigaarquote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dankje.
Als ik beter ben
Sigarenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je wacht tot volgende week; kunnen we het combineren met een sigaar
Zoo snelquote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al klaar.
[..]
Ik hoef alleen op dinsdag en vrijdag naar school.
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelenquote:
Dat verhaal is niet zo grootquote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelen
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelen
Dan kun je het toch best nog wel nog een keer vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat verhaal is niet zo groot
Niet altijd, donderdag voor het laatstquote:
Ik eet snel. Wil zo snel mogelijk bij m;n ouders weg zijn.quote:
Valt tegen hoor, die 6 uur per week schoolquote:Ahá, dat is wel lekker dan
Ik zit ziek thuis en de anderen vinden dat ik in bed moet zittenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch best nog wel nog een keer vertellen
je staat er wel altijd hoog in !quote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet altijd, donderdag voor het laatst
[..]
is het zo erg ?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik eet snel. Wil zo snel mogelijk bij m;n ouders weg zijn.
Ja dat dan ook weer wel. hoe vul je die tijd nou in ?quote:Valt tegen hoor, die 6 uur per week schoolWord echt ziek van zoveel vrije tijd.
Goed ideequote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit ziek thuis en de anderen vinden dat ik in bed moet zitten
Iets wat ik zo ga doen
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar wel die 500 posts behalen vandaag heh
Daar gaat 't toch niet om, laten we stoppen met die post-adoratie tekstenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar wel die 500 posts behalen vandaag heh
Ik stookte, omdat hij net al zei dat hij het niet ging doenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef AskMe het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch niet om, laten we stoppen met die post-adoratie teksten(vind wormpje niet zo leuk )
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik kom strakjes terug !
Effe onder de wol
Ahá, okéquote:Op maandag 25 januari 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stookte, omdat hij net al zei dat hij het niet ging doen
Afgelopen 3 dagen stond ik er helemaal niet inquote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je staat er wel altijd hoog in !
Nee, maar fokverslaafd natuurlijkquote:
Fok & tv.quote:[..]
Ja dat dan ook weer wel. hoe vul je die tijd nou in ?
Die krijg je van mij danquote:
& FOK!TV?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen stond ik er helemaal niet in
[..]
Nee, maar fokverslaafd natuurlijk
[..]
Fok & tv.
Nee. Ook geenfok radio.quote:
Al je fliendjes en fliendinnetje etc. zitten op school?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, maar fokverslaafd natuurlijk
Fok & tv.
Latuurquote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, vandaag wel de moeilijkste toets van de week gehad, dus dat valt dan weer mee
Tevens ben ik nu TV kijkenziense
Jep. En het grootste deel woont ook niet in de buurt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Al je fliendjes en fliendinnetje etc. zitten op school?
Ja das gwn klotequote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En het grootste deel woont ook niet in de buurt.
Avond, wat heb je gekookt ?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
Avond![]()
Net zelf gekookt en wonder boven wonder was het nog aardig gelukt ook
Motortjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
Avond![]()
Net zelf gekookt en wonder boven wonder was het nog aardig gelukt ook
Nogal.quote:
Tiroler Grostl. Gebakken aardappels met ui, champignon, ei en kruidenquote:
quote:
Jep, en dan wil ik meer vrije tijd I guess.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef AskMe het volgende:
[..]
Na dit jaar gaat het anders worden toch ?
Klopt. Dat is 't vaakquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, en dan wil ik meer vrije tijd I guess.
Klinkt goedquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tiroler Grostl. Gebakken aardappels met ui, champignon, ei en kruiden![]()
[..]
School is geen leuke bezigheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt. Dat is 't vaak
maar school en vrienden etc. zijn leuke bezigheden
Later zul je er wel met positieve gevoelens/gedachten aan terugdenken, denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
School is geen leuke bezigheid.
Ik denk aanvorig jaar wel terug met positieve gevoelensquote:Op maandag 25 januari 2010 18:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Later zul je er wel met positieve gevoelens/gedachten aan terugdenken, denk ik
het relletje ? welkquote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
Askme, hoe is het relletje met timmmmm afgelopen?en hoe staat het ervoor met het nieuwe forum?
Dat is mooiquote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk aanvorig jaar wel terug met positieve gevoelens
Wat heb je gekookt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Misschien fysiek gezien iets teveel gegeten.
oke leukquote:Op maandag 25 januari 2010 18:27 schreef AskMe het volgende:
[..]
het relletje ? welk![]()
Ziet er goed uitis nog even afwachten
Heb echt geen idee, sorryquote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke leuk![]()
Dacht dat timmmmm een paar dagen geleden z'n beklag deed hier in de SC omdat hij vond dat het allemaal niet zo netjes ging ofzoWeet het ook niet meer precies.
Dan zal het ook wel niet zoveel voorgesteld hebbenquote:
neequote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel niet zoveel voorgesteld hebben
Ikwoudat ik daar ook was.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu kipfilet aan het maken voor Marijke
Lekker , lukt 't ?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu kipfilet aan het maken voor Marijke
Dan kom je morgen langsquote:
Geen geld meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom je morgen langs![]()
Kook ik voor jou ook kipfilet
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er 13 mei mee naar Dauwpop? Pendulum
quote:
Dan heb ik wel geld, daar zorg ik wel voorquote:
Dan heb ik een feestje thuisquote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er 13 mei mee naar Dauwpop? Pendulum
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik wel geld, daar zorg ik wel voor
Dat weet ik.quote:
erg fijnquote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol marijke heeft ook zo'n kubus gehaald en nu zitten yordi en marijke samen met die herriemakende kubus te spelen
Herriemakende kubus?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol marijke heeft ook zo'n kubus gehaald en nu zitten yordi en marijke samen met die herriemakende kubus te spelen
van ut fillempjuh jonguhquote:
nee waterschoenen zijn de nieuwe rage voor van de zomerquote:
Die heb ik alquote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee waterschoenen zijn de nieuwe rage voor van de zomer
maar jij bent dan ook hipquote:
Ik hou het bij mijn slippersquote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee waterschoenen zijn de nieuwe rage voor van de zomer
Welk fillempjuh?quote:
gewoon voor de lol, en omdat het vergoed wordt door de verzekeringquote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom doe je aan therapie ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom doe je aan therapie ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon voor de lol, en omdat het vergoed wordt door de verzekering
Chillquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon voor de lol, en omdat het vergoed wordt door de verzekering
that's a firstquote:
Helemaal niet.quote:
Het was aardappelpuree uit een pakje, wortels uit een potje en heerlijk malse kipfiletquote:
dat zegt ze toch zellufquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was aardappelpuree uit een pakje, wortels uit een potje en heerlijk malse kipfilet
Aha. Ook weer op de hoogtequote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze jonguh
http://nl.tinypic.com/use(...)05NbRPWxSoh4l5k2TGxc
dat is er toch ook geen probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog eten maar ik heb geen honger en mijn mama is er niet om te koken
broodquote:
een piep piep burger?quote:
mooiquote:
niet zo heh jonguhquote:
Mag ik bij jou komen kijken? Mijn exstiefpa zit op de bankquote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Myraela, zet jij de B&J;s vast klaar?
Natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen kijken? Mijn exstiefpa zit op de bank
Roze deken, roze nagellak, roze haren... Wat mist er nog..?quote:
Chocola.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Roze deken, roze nagellak, roze haren... Wat mist er nog..?
Ik heb mijn nagels zwart, zilver en oranje nu. niet roze.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Roze deken, roze nagellak, roze haren... Wat mist er nog..?
Kan verandering in gebracht worden toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn nagels zwart, zilver en oranje nu. niet roze.
Niet nuquote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan verandering in gebracht worden toch?
ik wil je wel aborteren hoorquote:
adopteren bedoel ik dusquote:
ook bestquote:
een koek op uwe bakkes kende ge krijgenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs als ik met een quote van NK kom dan reageren ze niet
quote:
Des te beter gaat het er afquote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet nuhet is nog niet eens droog
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
een koek op uwe bakkes kende ge krijgen
Ja jonge, kutquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
een koek op uwe bakkes kende ge krijgen
Lijkt wel spermaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het nog nat is word het een kleefboel, als het al droog is gaat het beter
Ik hoop het.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt goed als wij later samenwonen
jouw vingers zitten onder het spermaquote:
ja, als ik jou was zou ik echt even teruglezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid?
Teruglezen zeg ik je.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, als ik jou was zou ik echt even teruglezen
Is het zo nodig?quote:
Ik zou nooit liegenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Echt eerlijk waar? [ afbeelding ]
Nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw vingers zitten onder het sperma_!
Hé naatje, hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een tekort aan aandacht ja, snap dat nou
ik zal je wat op weg helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je wat op weg helpenLekker roze poesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
En dan geeft stoep me aandachtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé naatje, hoe gaat het met jou?
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan geeft stoep me aandachtNou, wel goed, behalve dat ik even leed aan aandachtstekort
Naatje!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een tekort aan aandacht ja, snap dat nou
Niet hier in de buurt iig.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.
Zeg Myraela, had je al een plaatsje in gedachten?
Inderdaad. Ergens op de Veluwe dan maar?quote:
Ja heurquote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.
Zeg Myraela, had je al een plaatsje in gedachten?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je wat op weg helpenNouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Sperma hoor je op andere plekken te lozenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw vingers zitten onder het sperma_!
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Ergens op de Veluwe dan maar?
pink eyequote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.
Of in iemands oor via de telefoon, hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.
quote:
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of in iemands oor via de telefoon, hè?
fixed.quote:
homo foobquote:
Ik las twitterquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.
ik las hetzelfdequote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las twitterik dacht al: bijkomen van twitter?
Ik ben niet bang voor homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar ik doe het NIET.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor
Samen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat gaan wij helemaal uitzoeken.
Heb jij seks met jongens?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor
jawel je bent bang, misschien vind je het wel hartstikke lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar ik doe het NIET.
Alleen de gedachte al... *rilquote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel je bent bang, misschien vind je het wel hartstikke lekker
Oké.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik kies wat het word.
dat zeg ik toch nietquote:
Kan je het zelf dan nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou van vrouwen die beslissingen kunnen nemen.
quote:
Dat doet me wel wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het idee om zo'n dikke, warme, kloppende, bonkende penis in je anus gepropt te hebben doet je niks?
Je weet dat je het wilt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doet me wel wat.
Gevoelens van walging, dat doet het me.
Omdat ik weet dat Myraela de best beslissing neemt voor ons.quote:
Dus jij kan geen goede beslissingen nemenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat Myraela de best beslissing neemt voor ons.
Jawel.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij kan geen goede beslissingen nemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Jij hebt een vriendin nodig die de moederrol op zich neemt dusquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou van vrouwen die beslissingen kunnen nemen.
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar myraela kan dus een betere beslissing nemen dan jou
Maar wie niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar myraela kan dus een betere beslissing nemen dan jou
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin nodig die de moederrol op zich neemt dus
Ik heb wel een vriendin nodig, maar niet één die de moederrol op zich neemt.quote:
Jawel, iemand die beslissingen durft te nemen omdat haar kleine vriendje dat niet goed durftquote:
Durf ik wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, iemand die beslissingen durft te nemen omdat haar kleine vriendje dat niet goed durft![]()
Zelfs op FOK! word ik er mee gepest.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent slechter dan een meisje HAHA
Lief doen over stoep he, moet ik je komen klappen mattie?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, iemand die beslissingen durft te nemen omdat haar kleine vriendje dat niet goed durft![]()
Bedankt, zo help je me echt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief doen over stoep he, moet ik je komen klappen mattie?
Kom maarquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las twitterik dacht al: bijkomen van twitter?
Ik help wel meequote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ha-haquote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik help wel mee[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik help wel mee[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Mijdoet het stiekem wel wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het idee om zo'n dikke, warme, kloppende, bonkende penis in je anus gepropt te hebben doet je niks?
Heb ik niet nodig. Maarja, er zijn nou eenmaal meisjes die dat uit liefde voor mij doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep heeft een meisje nodig om zich te verdedigenKijk, dat een babyface dat nodig heeft, ok, maar van zo'n volwassen jongen verwacht ik wat anders
zelfs als stoep het zegtquote:
je moet liefde en medelijden niet door de war halen stoep , dan kom je dikwijls bedrogen uitquote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Maarja, er zijn nou eenmaal meisjes die dat uit liefde voor mij doen.
Ik bescherm je wel, Matthijs!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
sogén? is dat net zoiets als soppen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk heel veel huiswerk, maar ik ben aan het SOG'en.
Hehehquote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Maarja, er zijn nou eenmaal meisjes die dat uit liefde voor mij doen.
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk heel veel huiswerk, maar ik ben aan het SOG'en.
Is niet uit medelijden!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet liefde en medelijden niet door de war halen stoep , dan kom je dikwijls bedrogen uit
lol wutquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HehehDat is dus het punt heh, want bij mij doen ze het ook uit liefde, daar zeg je dan weer bij dat dat niet zo is, dus verklaar U nader
ach soquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had gekund.
studieontwijkend gedrag
Nope, Myraela enik vertrekken samen naar een Ben&Jerry;s scoop shop.quote:
Agh ja, nvm, ik heb tminste weer een leuk gesprek gehad en dan faal ik weer door te verliezen...quote:
wat een kut kwaliteit manquote:
Ik jou ook niet, daarom juistquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, Myraela enik vertrekken samen naar een Ben&Jerry;s scoop shop.
Ping! Instant boner van stoep bij die gedachtequote:
hihi, pakkenquote:
Da's gezond.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ping! Instant boner van stoep bij die gedachte
Ja hoor.quote:
ja want bij een concert of live optreden is het geluid altijd beroerdquote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou en, dat maakt het realistischer.
Nope.quote:
Ik heb het meer over dat het gefilmd wordt vanuit het publiek.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want bij een concert of live optreden is het geluid altijd beroerd_!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou en, dat maakt het realistischer.
Goed plan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, Myraela enik vertrekken samen naar een Ben&Jerry;s scoop shop.
ja en wat is er dan realistisch als het geluid kut isquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat het gefilmd wordt vanuit het publiek.
Door wie?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Tuurlijk mag stoep mee, dat ie daarna anaal vernederd wordt zeggen ze er niet bij
En vergeet het afrekenen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Tuurlijk mag stoep mee, dat ie daarna anaal vernederd wordt zeggen ze er niet bij
Niks.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat is er dan realistisch als het geluid kut is_!
Niks stoep anaal vernederen. Eerder andersomquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
kut katquote:
Kan ik er wat aan doen dat bijna niemand ze meer kooptquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht, de pedopassen zijn niet meer in omloop, dus dat klopt niet
niks timmmquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DW heeft timmmmm meegenomen, die heeft nl wel ervaring
Stoep is nog niet ontmaagd hoor, mag ik hopen....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks stoep anaal vernederen. Eerder andersom![]()
![]()
Dan welquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stoep is nog niet ontmaagd hoor, mag ik hopen....
Ow wacht, jij bent kuis, dus er gaat helemaal niets gebeuren
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks stoep anaal vernederen. Eerder andersom![]()
![]()
Datdoen we stoep niet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |