quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Zij biedt zich aan. Dat is wat anders dan hosselenEn ik sta droog, dus ik duw hem overal in wat maar een beetje vrouwelijk is
Het is dat die spoiler erstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is;t goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben het gewend een zwangere vrouw te neuken
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Zij biedt zich aan. Dat is wat anders dan hosselenEn ik sta droog, dus ik duw hem overal in wat maar een beetje vrouwelijk is
Da's waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook jaMaar ik hebblijkbaar wel meer nodig.
Ga je mee roken?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had kippensoep en jij ?
Geylquote:
hoew kun je zo vroeg etenquote:
Aardbeienyoghurtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurt
Op tijd uit bed zijnquote:
Dat is niet goed voor mijn buikjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurt
Wel voor die van mij, Oh ja kippensoep had ik vanmiddag al gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor mijn buikje
Wie? Waar? Ik eerst!quote:
Die staat er niet voor niksquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is dat die spoiler erstaat.
[..]
Dat wist je welquote:Dan is;t goed.
lekker oer hollands dusquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op tijd uit bed zijnmijn pa is tegen half 5 thuis van zijn werk en wil eten zodra hij thuis is, hoewel het zomers nog wel eens wat later kan zijn. Ben het gewend om rond deze tijd te eten.
Yup, maar zomers is het wel fijn als ze later eten, zo rond 6 uur, want dan ben ik net thuis van mijn bijbaanquote:
wat een bofkont ben je toch trevquote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar zomers is het wel fijn als ze later eten, zo rond 6 uur, want dan ben ik net thuis van mijn bijbaan. Hoef ik het niet uit de magnetron te halen.
Ikquote:
Ik heb een zwaar weekend achter de rug jaquote:
Omdat het nu toch niet wil.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet ?
okquote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik
[..]
Ik heb een zwaar weekend achter de rug ja
[..]
Omdat het nu toch niet wil.
Anders zou je geen booty krijgen.quote:
Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.quote:[..]
Dat wist je wel
Soms heb ik ook gelukquote:
Dat heb je zelf gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar weekend achter de rug ja
Eet smakelijkquote:
Ja ziek in bed gelegenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef AskMe het volgende:
hebben we vandaag nog nuttige dingen gedaan ?
Dat weet ikquote:Op maandag 25 januari 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou je geen booty krijgen.
[..]
Mijn vrouw kan mij dat niet aandoen, om zolang droog te staanquote:Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.
Dat is wat minder inderdaad ..quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
voor buikpijn blijf je niet in bedquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,quote:
Neem een stevige borrelquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Kouseband, rijst en kip. Joy.quote:
Dus je zit 2 daagies achter fok ?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,
Nu alleen vloeibaar eten en morgen wat aansterken
in je bed jij !quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
tssk tsskquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |