Anders zou je geen booty krijgen.quote:
Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.quote:[..]
Dat wist je wel
Soms heb ik ook gelukquote:
Dat heb je zelf gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar weekend achter de rug ja
Eet smakelijkquote:
Ja ziek in bed gelegenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef AskMe het volgende:
hebben we vandaag nog nuttige dingen gedaan ?
Dat weet ikquote:Op maandag 25 januari 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou je geen booty krijgen.
[..]
Mijn vrouw kan mij dat niet aandoen, om zolang droog te staanquote:Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.
Dat is wat minder inderdaad ..quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
voor buikpijn blijf je niet in bedquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,quote:
Neem een stevige borrelquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Kouseband, rijst en kip. Joy.quote:
Dus je zit 2 daagies achter fok ?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,
Nu alleen vloeibaar eten en morgen wat aansterken
in je bed jij !quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
tssk tsskquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |