Goedzoquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga geen 500 post doen hoor
[..]
Dalijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga geen 500 post doen hoor
[..]
Dalijk
Teruglezen in de SCquote:
Ik ben bang dat ik vrij hoog staquote:Op maandag 25 januari 2010 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen jullie vechten voor de nummer 1 positie
Je was vrij vandaag ?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vrij hoog sta
Ik ben al klaar.quote:
Ik hoef alleen op dinsdag en vrijdag naar school.quote:
Toch die borrel danquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan alleen vloeibaar eten
zoals altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vrij hoog sta
Als je wacht tot volgende week; kunnen we het combineren met een sigaarquote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dankje.
Als ik beter ben
Sigarenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je wacht tot volgende week; kunnen we het combineren met een sigaar
Zoo snelquote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al klaar.
[..]
Ik hoef alleen op dinsdag en vrijdag naar school.
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelenquote:
Dat verhaal is niet zo grootquote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelen
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het hier gaat, want dan moet de legendarische moordenaar weer zijn hele verhaal oplepelen
Dan kun je het toch best nog wel nog een keer vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat verhaal is niet zo groot
Niet altijd, donderdag voor het laatstquote:
Ik eet snel. Wil zo snel mogelijk bij m;n ouders weg zijn.quote:
Valt tegen hoor, die 6 uur per week schoolquote:Ahá, dat is wel lekker dan
Ik zit ziek thuis en de anderen vinden dat ik in bed moet zittenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch best nog wel nog een keer vertellen
je staat er wel altijd hoog in !quote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet altijd, donderdag voor het laatst
[..]
is het zo erg ?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik eet snel. Wil zo snel mogelijk bij m;n ouders weg zijn.
Ja dat dan ook weer wel. hoe vul je die tijd nou in ?quote:Valt tegen hoor, die 6 uur per week schoolWord echt ziek van zoveel vrije tijd.
Goed ideequote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit ziek thuis en de anderen vinden dat ik in bed moet zitten
Iets wat ik zo ga doen
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar wel die 500 posts behalen vandaag heh
Daar gaat 't toch niet om, laten we stoppen met die post-adoratie tekstenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar wel die 500 posts behalen vandaag heh
Ik stookte, omdat hij net al zei dat hij het niet ging doenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:03 schreef AskMe het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch niet om, laten we stoppen met die post-adoratie teksten(vind wormpje niet zo leuk )
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik kom strakjes terug !
Effe onder de wol
Ahá, okéquote:Op maandag 25 januari 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stookte, omdat hij net al zei dat hij het niet ging doen
Afgelopen 3 dagen stond ik er helemaal niet inquote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je staat er wel altijd hoog in !
Nee, maar fokverslaafd natuurlijkquote:
Fok & tv.quote:[..]
Ja dat dan ook weer wel. hoe vul je die tijd nou in ?
Die krijg je van mij danquote:
& FOK!TV?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen stond ik er helemaal niet in
[..]
Nee, maar fokverslaafd natuurlijk
[..]
Fok & tv.
Nee. Ook geenfok radio.quote:
Al je fliendjes en fliendinnetje etc. zitten op school?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, maar fokverslaafd natuurlijk
Fok & tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |