Ja heurquote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.
Zeg Myraela, had je al een plaatsje in gedachten?

quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je wat op weg helpenNouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk

Sperma hoor je op andere plekken te lozenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw vingers zitten onder het sperma_!

Doe maar niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Ergens op de Veluwe dan maar?

pink eyequote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.

Of in iemands oor via de telefoon, hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.

quote:
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of in iemands oor via de telefoon, hè?

fixed.quote:

homo foobquote:

Ik las twitterquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.

ik las hetzelfdequote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las twitterik dacht al: bijkomen van twitter?

Ik ben niet bang voor homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar ik doe het NIET.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor

Samen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat gaan wij helemaal uitzoeken.

Heb jij seks met jongens?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |