Lijkt wel spermaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het nog nat is word het een kleefboel, als het al droog is gaat het beter
Ik hoop het.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt goed als wij later samenwonen
jouw vingers zitten onder het spermaquote:
ja, als ik jou was zou ik echt even teruglezenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid?
Teruglezen zeg ik je.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, als ik jou was zou ik echt even teruglezen
Is het zo nodig?quote:
Ik zou nooit liegenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Echt eerlijk waar? [ afbeelding ]
Nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw vingers zitten onder het sperma_!
Hé naatje, hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een tekort aan aandacht ja, snap dat nou
ik zal je wat op weg helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je wat op weg helpenLekker roze poesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
En dan geeft stoep me aandachtquote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé naatje, hoe gaat het met jou?
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan geeft stoep me aandachtNou, wel goed, behalve dat ik even leed aan aandachtstekort
Naatje!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een tekort aan aandacht ja, snap dat nou
Niet hier in de buurt iig.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.
Zeg Myraela, had je al een plaatsje in gedachten?
Inderdaad. Ergens op de Veluwe dan maar?quote:
Ja heurquote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus nu is alles weer goed? Oké, mooi.
Zeg Myraela, had je al een plaatsje in gedachten?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal je wat op weg helpenNouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Sperma hoor je op andere plekken te lozenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw vingers zitten onder het sperma_!
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Ergens op de Veluwe dan maar?
pink eyequote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.
Of in iemands oor via de telefoon, hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sperma hoor je op andere plekken te lozenHet liefst in het oog van eengewillig sletje.
quote:
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of in iemands oor via de telefoon, hè?
fixed.quote:
homo foobquote:
Ik las twitterquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Toen Bart je ging bellen waren we aan het bijkomen van Twister (met kleren aan, that is), niet van iets anders.
ik las hetzelfdequote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las twitterik dacht al: bijkomen van twitter?
Ik ben niet bang voor homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar ik doe het NIET.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor
Samen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat gaan wij helemaal uitzoeken.
Heb jij seks met jongens?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
homo foob![]()
ja kan best seks hebben met jongens zonder homo te zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |