jawel je bent bang, misschien vind je het wel hartstikke lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar ik doe het NIET.
Alleen de gedachte al... *rilquote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel je bent bang, misschien vind je het wel hartstikke lekker
Oké.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik kies wat het word.
dat zeg ik toch nietquote:
Kan je het zelf dan nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou van vrouwen die beslissingen kunnen nemen.
quote:
Dat doet me wel wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het idee om zo'n dikke, warme, kloppende, bonkende penis in je anus gepropt te hebben doet je niks?
Je weet dat je het wilt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat doet me wel wat.
Gevoelens van walging, dat doet het me.
Omdat ik weet dat Myraela de best beslissing neemt voor ons.quote:
Dus jij kan geen goede beslissingen nemenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat Myraela de best beslissing neemt voor ons.
Jawel.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij kan geen goede beslissingen nemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Jij hebt een vriendin nodig die de moederrol op zich neemt dusquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Ik hou van vrouwen die beslissingen kunnen nemen.
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar myraela kan dus een betere beslissing nemen dan jou
Maar wie niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar myraela kan dus een betere beslissing nemen dan jou
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin nodig die de moederrol op zich neemt dus
Ik heb wel een vriendin nodig, maar niet één die de moederrol op zich neemt.quote:
Jawel, iemand die beslissingen durft te nemen omdat haar kleine vriendje dat niet goed durftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |