ik snap wat je bedoelt, das net zowiets als vrijdag avond in de kroeg staan en donderdag nacht niet geslapen hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Minder productief? Dat klopt wel jaMet vier uur slaap een verschil in hoeveelheden bestanden uit gaan zoeken is GEEN, ik herhaal GEEN, succes
Dat klinkt best okquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagheb net wat runderschenkel en soepvlees enzo gekocht dus ga van de week eens mijn eigen runderbouillon trekken
Voor een soepje vind ik het niet nodig om mijn eigen bouillon te trekken maar in mooie stoofpotten of in een mooie vlees-pie is het wel fijn als alles zelfgemaakt is
tis heel makkelijk, kost alleen tijd en je hebt een grote pan nodig. (voor 2 liter bouillon een 6 liter pan)quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt best okIk neem eigenlijk nooit de tijd om dat te doen
Ik ga het toch een keer proberen
Die moet ik nog wel ergens hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis heel makkelijk, kost alleen tijd en je hebt een grote pan nodig. (voor 2 liter bouillon een 6 liter pan)
dat hebbie zelf in de handquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik wil niet meer op fok! kunnen. Wat zou mijn productiviteit dan hoog liggen....
Je zou je natuurlijk banwaardig kunnen misdragenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik wil niet meer op fok! kunnen. Wat zou mijn productiviteit dan hoog liggen....
maar dan kan ik nog steeds meelezen...K ben vandaag oa in OUD, K&W, GC, TRV, DIG en nog wat subfora geweest, terwijl ik daar toch echt niet veel post. Ach ja...afleiding is ook nodig, zegt men.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk banwaardig kunnen misdragen
jazeker. Ik ga 2 liter maken en vries het in porties in, altijd handiger dan 2x een liter. Kun ik iig weer 4x een stoofpot oid makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die moet ik nog wel ergens hebbenGa je die bouillion dan ook invriezen?
Haarlemse football clubquote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef Braamyo het volgende:
hfc?
Tja, uit nostalgische overwegingen jammer, maar zoals wel meer clubs in de Jupiler League heeft die club ook echt niet of nauwelijks bestaansrecht.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef borisz het volgende:
RIP HFC HAARLEM.
Ik als lokalo zal de derby's tussen Haarlem en Telstar. Maar wel eens met wat je zegt. Het fundament van de club werd weggevaagd omdat het nieuwe stadion er niet kwam. Conclusie is dat de club verleden tijd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, uit nostalgische overwegingen jammer, maar zoals wel meer clubs in de Jupiler League heeft die club ook echt niet of nauwelijks bestaansrecht.
Zijn ze vast blij meequote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef golfer het volgende:
Kan Ajax zijn spelers die bij Haarlem gestald waren ook weer terughalen/verkopen.
jij moet hier nog vaker komen zelfs!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Ehhhhh, wat doe jij in OUD??quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dan kan ik nog steeds meelezen...K ben vandaag oa in OUD, K&W, GC, TRV, DIG en nog wat subfora geweest, terwijl ik daar toch echt niet veel post. Ach ja...afleiding is ook nodig, zegt men.
jij kookt toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef freecell het volgende:
Wat doe ik in CUL is ongeveer net zo'n terechte vraag
Okquote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jazeker. Ik ga 2 liter maken en vries het in porties in, altijd handiger dan 2x een liter. Kun ik iig weer 4x een stoofpot oid maken
Kippenbouillon heb ik toen van karkassen en groenten getrokken, erg lekker hoorde smaak is even wennen want natuurlijk veel minder zout dan bouillon van een blokje maar daardoor is het een veel mooier product om mee te werken en je kan, als je het neutraal houdt, iedere keer je eigen smaak eraan geven
Als ik in mijn omgeving kijk, kook ik iéts bovengemiddeld.quote:
Coolquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Fotowerkgroepen met een prof die je dure progjes gratis geeft ruleren![]()
![]()
![]()
Heb net 3 hele dure plug-inns voor photoshop gekregen
Uiteraard nietquote:
Die Nik software is best ok van wat ik ervan gezien hebquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard niet![]()
Enneh deze: Neat Image, Nik software: Color Efex Pro 3.0 Complete en Silver Efex en dan nog Tiffen Dfx v1.0 dus eigenlijk 4 zelfs
Het is erg mooi spulquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Nik software is best ok van wat ik ervan gezien hebMoet ik ook nog een keer mee gaan spelen
damm, dacht ik dat ik een saaie rot dag had, maar als ik dit soort dingen hoor ben ik blij dat ik maar lekker lui in me stoeltje hangquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhhh wat een dag........
<klaagmodus AAN>
Ontzettend druk op het werk, niet normaal meer. Vertelt de manager bedrijfsvoering tussen neus en lippen door ook nog even dat ze besloten heeft om vrijdag haar laatste werkdag bij ons te hebben. Tuurlijk.
En toen had ik besloten dat ik een echte pauze verdiend had, dus ik ben eventjes naar huis gereden om te lunchen met kindje (die bij mijn ouders was). Trof ik haar huilend aan met een rode snoet en een dikke keel (met witte stippeltjes, dus ontstoken waarschijnlijk).
Ze wilde perse bij mij blijven. Maar ik moest werken. Kut. Dus kind bij mijn moeder in bed gelegd, terug naar werk gereden, hele werkhandel opgepakt en thuis verder gewerkt met ziek kind op de bank naast me. En notulen uitwerken van een belangrijke vergadering met schreeuwerig Nickelodeon op de achtergrond werkt niet. Pff. Wat een dag. Ik heb een badje verdiend.
<klaagmodus UIT>
Hoi! Hoe is het met jullie!![]()
m'n tijd verdrijven. En naar al die schattige kindertjes kijken...quote:
Arme Braamquote:
net zoiets als dampo en vicksquote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Beterschap! Wat is luuf?
Dat badje heb ik gisteren overgeslagen, dus wie weet plons ik daar deze week als ik niet meer warm wordt wel lekker inquote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
En mijn badje roept nu echt heel hard, dus ik ga er lekker inliggen!
net zulke rammelen eierstokken als Lein?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n tijd verdrijven. En naar al die schattige kindertjes kijken...
lekker relaxed avondje van maken danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
Pfieuw ik heb echt hihahard gewerkt vandaag, maar ´t ging wel lekker. Ik ben er nu nog een beetje hyper van maar ook een beetje slapjes gevoel![]()
Ik ga vast zo crashen
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
net heerlijk genoten vd finale van masterchef, ik gunde ze het alledrie wel om te winnenZorg maar even goed voor jezelf kaas
Oh die! Ja die vond ik ook wel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
James heeft gewonnen,die met die krulletjes
Pssst, nog een paar jaartjes kijk maar naar mijquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb geen bad en een tuin ookal niet, heb zelfs geen balkon
Dat was toch de winnaar van 2 jaar geleden?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
James heeft gewonnen,die met die krulletjes
Waarm zijn het zwevers? Proberen ze zakelijke onderwerpen spiritueel te benaderen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
vergadering van de studie. Wat een stelletje zwevers heb ik in de groep zitten.
Te weinig concreet worden maar te veel op het meta-niveau blijven hangen. Best leuk als je de tijd hebt, vervelend als je binnen 14 dagen een concreet product/service moet hebben voor je bedrijf.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarm zijn het zwevers? Proberen ze zakelijke onderwerpen spiritueel te benaderen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pssst, nog een paar jaartjes kijk maar naar mij
keek het af en toe op de belg, maar vergat het ook vaak te kijken. Nu kijkt t lekker weg iedere werkdag op dezelfde tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was toch de winnaar van 2 jaar geleden?
Oh, wacht. In Nederland zonden ze ouwe afleveringen uit.
Half 1 pas thuis?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrr ik sta te vernikkelen van de kou. Stomme treinen! Gelukkig wel om half 1 thuis zo. Als alles goed gaat haha. Tezz, beterschap voor je meisje!
Jep. Werken tot 23.15 en dan om half 1 thuis. Maar hier is het wel minder koud dan bij jou hoor. Dankzij de zee!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Half 1 pas thuis?Brrrr, het is zeker koud buiten
Mensen schijnen bar slecht te kunnen voelen of het 3 of 5 graden vriestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Jep. Werken tot 23.15 en dan om half 1 thuis. Maar hier is het wel minder koud dan bij jou hoor. Dankzij de zee!
Het waait en het is koud. Maar in de trein is het warm. En die was ook nog op tijd. Maar ik verheug me op thuis zijn zometeen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Mensen schijnen bar slecht te kunnen voelen of het 3 of 5 graden vriestKoud is koud hoor. En als het dan ook nog waait....brrrrr. (het is hier zo lekker warm dat ik heel blij ben binnen te zitten
)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit alvast een voorverwarmd dekentje mét ingebouwde kruik naar Lein en zet er een hot choco naast
Hij was al volwassen toen jullie elkaar ontmoetten toch? Geen gevalletje Pedo-pas?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef DarkElf het volgende:
ben dan weer anderhalve maand 2 jaar ouder dan de mr.vind hij leuk
oeh das lekker warmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik zou je zo aannemen als moeder, als ik niet al reuze tevreden was met mn eigenste moeder
Ze heeft angora-wollen huissokken met antislip nopjes voor me meegenomen van vakantie
21 was hij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij was al volwassen toen jullie elkaar ontmoetten toch? Geen gevalletje Pedo-pas?
En nu zijn jullie al heel lang samen en getrouwd en gelukkig en in steeds betere gezondheid!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef DarkElf het volgende:
21 was hij.ongelooflijk zeg wat jong eigenlijk.
yep! Ik ben een gelukkig mensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En nu zijn jullie al heel lang samen en getrouwd en gelukkig en in steeds betere gezondheid!![]()
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik zou je zo aannemen als moeder, als ik niet al reuze tevreden was met mn eigenste moeder
Ze heeft angora-wollen huissokken met antislip nopjes voor me meegenomen van vakantie
Ja, kwart over acht begint het een beetje lichter te worden buiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:39 schreef DarkElf het volgende:
zo mijn sportkleren maar eens aandoen, en handschoenen zoeken want het is koud!, om te gaan rennen als het licht is (zo rond kwart over 8 ofzo geloof ik?)
ja klopt, ik merkte het ook al. En als de krokusjes komen dan voelt het idd alsof de lente niet lang meer op zich kan laten wachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, kwart over acht begint het een beetje lichter te worden buiten.
Het wordt 's avonds trouwens ook weer steeds later donker. Gister begon het hier rond half zes pas echt te schemeren...... Nu nog wat krokusjes uit de grond hier en daar en het voorjaar kan beginnen wat mij betreft!
Ik hou op zich enorm van de herfst en winter (ik functioneer beter als het buiten koud is. Van warmte word ik enorm lui. Het mag drie weken per jaar warm en zonnig zijn buiten, en dat is als ik op de camping ben), maar ik verlang inderdaad wel naar meer licht...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt, ik merkte het ook al. En als de krokusjes komen dan voelt het idd alsof de lente niet lang meer op zich kan laten wachten.
Heb wel zin in meer licht, zon en wat warmere omstandigheden. Maar vooral meer licht.
Het valt op zich allemaal reuze mee. Ze heeft nog wel keelpijn en ze heeft gesnurkt vannacht, niet normaal meer..... Vandaag houden we haar nog een dagje thuis. Toch handig, een man in ploegendienst... Hij is vandaag lekker de hele dag thuis om bij haar te zijn!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:49 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen! Tezz hoe gaat t met Bente nu? Milou zit zo vol als ik weet niet wat en is helemaal schortoch is ze de nacht redelijk doorgekomen.
Ik geniet meer van een winterdag waar het vijf graden vriest maar wel mooi open, helder weer is dan van een zonnige kleffe warme dag van 28 graden....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:53 schreef DarkElf het volgende:
ga eind februari mijn tomatenplant en peperplantzaadjes zaaien, ben benieuwd wat er uit gaat komen deze zomer. Zou leuk zijn als ze aanslaan.
Ik ben ook niet iemand die goed functioneert met heel veel warmte hoor Tezz, mijn ideale leeftemperatuur is 26 graden, maar wel met veel zon, af en toe een wolkje en lange warme avonden (dat dan weer wel) waar je heerlijk buiten zit met je gasten, lekker eten erbij, wijntje... Heerlijk!!
Mogguh sol
allebei is fijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik geniet meer van een winterdag waar het vijf graden vriest maar wel mooi open, helder weer is dan van een zonnige kleffe warme dag van 28 graden....
succes jij bikkelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:09 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, tis dat ik weet dat ik van rennen warm wordt maar tis -7. 1 hier!![]()
Spierpijn van het rondslenteren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen P en FC! ik moet hier eigenlijk keihard aan de slag maar ik barst vd spierpijn nog van zaterdag van het slenteren door t alexandriumdenk dat ik even een ibu met een paracetamol met codeine neem en even plat ga nog
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spierpijn van het rondslenteren?![]()
Succes en sterkte
Aaaaaaaaaaaaaaah...ok. Da's lastig dan zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar ik heb ook bekkeninstabiliteit en vorm van reuma, en dan is slenteren echt funest. als ik gewoon door kan stappen heb ik nergens last van en werkt een goede nachtrust prima.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo weer eens verder met het uitzoeken en bewerken van foto's. Filters FTW![]()
Heb een landschapfoto zo enorm opgepoetst met de progjes die ik gister gekregen heb, geweldig
Ja uiteraard.. maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zien
Enneh...niets boven echte graduele ND filters
Lekkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja uiteraard.. maar die heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
en deze heb ook nog wat interessanter gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat kan idd.. vinnik alleen wel wat veel gedoeMoet dat soort dingen nog wat meer doen, wordt ik er vanzelf handiger in.. Ben stiekem ook maar een Elements-noob hoor
![]()
Dramatisch is goedquote:Ik had hem trouwens ook onder een contrastfilter gelegd en toen werden de bergen bijna paars! Prachtig gezicht, alleen iets te bewerkt om het echt zo te laten.
quote:Ik heb nu alleen een polarisatie er overheen gelegd. Vind het echte filter een onding dus vet handig dat ik die er achteraf nog overheen kan leggen
Ik heb ook CS.. de 1e dus.. oudje.. maar met alles er op en er aan dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb je echt alleen Elements? Of CS4? Ik kan je wel een paar truukjes laten zien evt. de 20e?
precies! Ik ben sowieso van de natuurlijke foto's. Ik bewerk ze alleen om een meer realistisch beeld te krijgen meestal..quote:Dramatisch is goedTe bewerkt bij landschapsfotografie niet
Klopt, maar ik wordt zo moe van het op en af zetten (want voor veel omstandigheden heb ik die stops wel nodig die ik mis..) en we hebben er alleen een voor de 18-200. Ik vergeet hem ook gewoonquote:Maar als je dat in het echie doet scheelt het echt zoveel nabewerken en al je kleurtjes worden er zoveel lekkerder van
Veel plezierquote:
Leert ze nog eens wat johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet ze wel ff over ons fotografisch geneuzel heen lezen vrees ik
Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik had je foto's al gezien trouwensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Als je met de boot gaat P (zie mijn site, schotlandfoto's 2009) kan je lekker je eigen auto meenemen.
Het is alleen rottig met bochten naar links om een rots heen qua uitzicht.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik buig voor Xena en vul haar bakje
Ze heeft me nu wel lang genoeg aan zitten staren naast haar bakje en elke keer als ik beweeg springt ze door de kamer van geluk
Ben jaloers! Lijkt me geweldig idd!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik zie het wel voor me btwEerst een weekje door Schotland crossen en dan oversteken en door Ierland heen racen naar Galway
Vervolgens weer terug door Engeland
En dat allemaal in september
Zin in
Wij zaten samen in de auto, dus kon de bijrijder (ik dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik had je foto's al gezien trouwensOok Golfer die steeds ongelukkiger begon te kijken als je weer eens een groepsfoto probeerde te maken
En is die grote jeep van jullie? Nee toch?
Ik zie het wel voor me btwEerst een weekje door Schotland crossen en dan oversteken en door Ierland heen racen naar Galway
Vervolgens weer terug door Engeland
En dat allemaal in september
Zin in
Ross is ook tof. Alleen is zijn thee werkelijk niet te zuipen. Net koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Links rijden lijkt me eng
Ik had ook helemaal respect voor Ross! Die hielp verhuizen en reed in de bus van mijn schoonvader (megading!) en dan ook nog aan de verkeerde kant van de weg. Ik durf niet eens in dat ding rijden!
zo sterk bedoel je? das wrs iets van mannen? de mr drinkt wel eens thee maar wil het ook belachelijk sterk,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ross is ook tof. Alleen is zijn thee werkelijk niet te zuipen. Net koffie
Met melkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ross is ook tof. Alleen is zijn thee werkelijk niet te zuipen. Net koffie
Heldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
En TARA is tofGisteren had hij 8 uur gewerkt en ging hij 's avonds nog de trapleuningen verven
En idioot netjes
Hij kan het zonder afplaktape strakker dan met
Slaat ook nergens op idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een &^%$%-mevrouw net aan de telefoon zeg. Bel ik t ziekenhuis om even iets na te vragen zegt die oh zo vriendelijke mevrouw nadat ik mijn vraag gesteld heb: ' nou kan mij niet vooooooorstellen dat de dr dat gezegd heeft hooooor, vind ik errrrg vreemd' (gatver mensen die met uithalen praten)
Ja dat kan ze weten want ze zit er idd altijd bij als de dr zijn patienten ziet...
Je raakt er heel erg snel aan gewend. In Zimbabwe moest ik ook altijd links rijden, en de gaten in de weg ontwijken. Hoewel ik dacht dat schakelen met m'n linkerhand heel gek zou zijn ging het me makkelijk af. Ik vond het lastiger om terug weer rechts te rijden, zeker omdat de richtingaanwijzers de andere kant op gaan, en ook aan de andere kant van het stuur zitten. Hoe vaak ik wel niet eerst de ruitenwissers aanzette, en daarna de richtingaanwijzer de verkeerde kant op deed toen ik net weer terug was in Europa is niet te tellen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Links rijden lijkt me eng
Ik had ook helemaal respect voor Ross! Die hielp verhuizen en reed in de bus van mijn schoonvader (megading!) en dan ook nog aan de verkeerde kant van de weg. Ik durf niet eens in dat ding rijden!
Heldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
En TARA is tofGisteren had hij 8 uur gewerkt en ging hij 's avonds nog de trapleuningen verven
En idioot netjes
Hij kan het zonder afplaktape strakker dan met
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Held
Hoe voel jij je?
En haaai Nynke
je zou t soms bijna doen jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
DE: door de telefoon heentrekken en slaan
kan mij best voorstellen dat je soms beu wordt van stomme mensen die bellen of die onaardig tegen jou doen maar het is je werk hoor, je zit er idd om mensen te helpen/te woord te staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op idd.
Gisteren kreeg ik een verloskundige aan de tel. haar zwangere client moest naar lab en dan naar de int. ze had eerst een secretaresse aan de foon gehad en die deed zo raar toen durfde de client niet meer te bellen.![]()
Vind ik zo slechtJe zit daar om mensen te HELPEN niet om de oordelen of sjaggo te doen.
prima vandaagquote:
Het stelt echt helemaal niets voor dat links rijden. Eerste keer dat we naar GB gingen zag ik er best tegenop, maar binnen de kortste keren weet je gewoon niet beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
links rijden lijkt mij wel ff wennen ja maar goed, de mr mag het eerst doen en als ik een beetje een gevoel dat ik t ook durf ga ik wel verder rijdenIk hou van autorijden, hij niet.
dat zei hij ook al dus ik geloof iedereen maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het stelt echt helemaal niets voor dat links rijden. Eerste keer dat we naar GB gingen zag ik er best tegenop, maar binnen de kortste keren weet je gewoon niet beter.
heerlijk weer is het he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn wangen staan in brand!!
Het is echt lekker vrieskouig buitenNet 1,5 uur stevig door gestapt met Sam, die ligt nu al diep te tukken
Haha, wij hadden in ZA 2x een auto gehuurd, en de knopjes bij ruitenwisser e.d. zaten bij beide anders. Was meneer net aan de ene gewend (na heel vaak ruitenwissers aan), kreeg hij een volgende huurauto waarbij het precies andersom was en hij het dus weer fout deedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je raakt er heel erg snel aan gewend. In Zimbabwe moest ik ook altijd links rijden, en de gaten in de weg ontwijken. Hoewel ik dacht dat schakelen met m'n linkerhand heel gek zou zijn ging het me makkelijk af. Ik vond het lastiger om terug weer rechts te rijden, zeker omdat de richtingaanwijzers de andere kant op gaan, en ook aan de andere kant van het stuur zitten. Hoe vaak ik wel niet eerst de ruitenwissers aanzette, en daarna de richtingaanwijzer de verkeerde kant op deed toen ik net weer terug was in Europa is niet te tellen...
quote:
Yeah, ik hou van mijn 2e weekend & roosterquote:
Precies. En als je het even niet op kan brengen neem je die telefoon even niet op. Of vraagt een collega, zo doen wij het altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
kan mij best voorstellen dat je soms beu wordt van stomme mensen die bellen of die onaardig tegen jou doen maar het is je werk hoor, je zit er idd om mensen te helpen/te woord te staan.
Datr is zeker weten mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet zo even naar Nijverdal (lijsten kopen) en Rijssen en ik denk dat ik de camera even mee neem en langs de Regge rij (=rivier). Moet er nu wel heel erg mooi uit zien
Sterkte theequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo sterk bedoel je? das wrs iets van mannen? de mr drinkt wel eens thee maar wil het ook belachelijk sterk,
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Good for you BraamEr zal maar eens een graadje in onze keel blijven steken tijdens de hightea
Morgen dus veel Ole op fokquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Ole het volgende:
Ga maar even een wandelingetje maken. Moet van 16.45 tot 22 uur surveilleren![]()
![]()
Kwee niet wat hun voor medische kennis in huis hebben..... maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik twijfel ernstig aan de eerste hulp skills van Braamyo. Per slot van rekening zijn er 2 (of 3, Mirjam?) zorgexperts bij. Verpleegkundigen kunnen ongetwijfeld meer dan militairen![]()
SOL, is Milou nog steeds benauwd? Heb je geprobeerd te stomen? Ga met je meisje in de badkamer zitten/staan/zijn en zet de douche op héét. Stoom wil nog wel eens helpen met allerlei ongein los te maken. En als het niet helpt, heb je in ieder geval iets geprobeerd om Milou'tje te helpen...
Wat lang! Wij hoeven altijd max 3 uur. Waarvoor is het?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Ole het volgende:
Ga maar even een wandelingetje maken. Moet van 16.45 tot 22 uur surveilleren![]()
![]()
net fietsen joh, als ik stik weet je vast wel wat je moet doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zorg-kennis is door een carriëreswitch gruwelijk weggezakt hoor
klopt, heb t ook nooit gesnapt en iedereen maar eierkoeken stouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zojuist een pak eierkoeken gehaaldomdat ik het lekker vind. Wat ik niet begrijp is waarom Sonja Bakker dit een verantwoord tussendoortje noemt. Er zit 37 gram suikers in (op 60 gram koolhydraten) per 100 gram product! En de rest van de koolhydraten zijn ook geraffineerde witbrood suikers.
Scirptie.quote:
quote:
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Sollie, ben je nog steeds zo dun? let op: ik zeg niet TE dun, ik zou niet durven he![]()
Die poging onderneem ik iedere dag wanneer mijn wekker af gaat. Meestal heb ik mezelf zo rond de klok van tienen alweer wijs gemaakt dat dat koekje bij de koffie toch best wel oke is.......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yes
Eierkoeken zijn wel lekker, maar onzinnig wat er van gezegd wordt idd.
Ik ben ook maar weer eens een kleine poging aan het ondernemen om minder alcohol, minder suikers, koolhydraten & vetten tot me te nemen
Kipfilet en tonijn op water!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yes
Eierkoeken zijn wel lekker, maar onzinnig wat er van gezegd wordt idd.
Ik ben ook maar weer eens een kleine poging aan het ondernemen om minder alcohol, minder suikers, koolhydraten & vetten tot me te nemen
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????quote:
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????
Als ik nu op de fiets spring, kan ik binnen een kwartier aanschuiven bij jullie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik nu op de fiets spring, kan ik binnen een kwartier aanschuiven bij jullie?
Maar maar maar het was jus zonder boter!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:49 schreef Tezz het volgende:
Die poging onderneem ik iedere dag wanneer mijn wekker af gaat. Meestal heb ik mezelf zo rond de klok van tienen alweer wijs gemaakt dat dat koekje bij de koffie toch best wel oke is.......
Ha, een medestander! Ja, ik vind het ook maar een laffige groentequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).
Ik vind het echt niet lekker. Op zich in een hartige taart is het nog wel te doen, maar dan moet de prei wel verstopt zitten onder een laag kaas en op smaak gebracht zijn met spekjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, een medestander! Ja, ik vind het ook maar een laffige groente
De volgende keer als ik in de supermarkt de verleiding weer eens niet kan weerstaan om prei te kopen (want het is zo goedkoop en vast wel lekker te krijgen) dan zal ik dat eens proberen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
In een vega lasagne-achtig gerecht met veel peper & gebakken paddestoelen en van die kaasachtige meuk in een bakkie erover heen en dan in de oven is gebakken prei dan het best te doen
Tijdens bivak krijgen we altijd blikvoer, zit ramvol met koolhydraten en voedingstoffen maar is gewoon echt niet te eten, net als prei. Ervaren soldaten hebben om die reden altijd een pakje kerriepoeder mee, dan smaakt het hele blik naar kerrie. Culinair hoogstandje is anders maar het is tenminste te eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).
wij hadden vandaag weer lasagne, vond t zo makkelijk gister zo uit t koelvak vd super de oven inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik deed het ongeveer zo :
Zak paddestoelen met flink wat peper bakken, uit de pan en dan een zak gesneden prei bakken.
Laagjes maken in een ovenschaal met lasagnebladen ertussen.
Bak ricotta mengen met ei en dat erover heen, in de oven op 180, 30 minuutjes of zo en het is klaar
quote:
vind ze er echt leuk uit zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen gekochtging voor een horloge de stad in
Leuk voor in de sauna met D_H.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
quote:Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Dat roep ik al heel lang.quote:
dat is zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel lang.Ik maak ministapjes, maar 't is goed dat ik stappen maak iig.
We wachten allemaal met verder posten totdat het net zo laat is als op dat horloge van je.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de sauna moet je naakt hoor
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in
* Den_Haag vandaag lekker bij Hotel New York wezen lunchen, gegrilde tonijn
je blijft een vrouw he!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Lein? is that you?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieter
Niet? Ik moet toegeven dat als ik de hele dag rond m'n naakte vriendje ben dat dat toch wel wat seksueels heeft op een gegeven moment...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
oei memo, daar ga je (helaas) de mist inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei memo, daar ga je (helaas) de mist in
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
veel mannen denken dat als een vrouw naakt is, ze sex wil, kennelijk.
vrselijk dat soort mannen
Ik was op nieuwjaarsdag in een sauna in Duitsland, en daar gebeurden 2 zulke gekke dingen dat ik ze nu nog niet kan bevatten: een man die ziet dat ik loop te schipperen met een klein handdoekje ipv een groot badlaken. Hij gaat uit de sauna, en vraagt mij of ik belang heb bij zijn handdoek, omdat hij toch naar huis gaat. M'n eerste reactie was, goh wat leuk. M'n tweede reactie was 'bah, daar heeft ie de hele dag op zitten zweten'...Tweede gekke gebeurtenis was een man die in de sauna al erg geinteresseerd met m'n vriendinnen aan het praten was, en vragen stelde over mij, omdat hij ons in het engels had horen praten. Toen ik hem vertelde dat hij niet over mij hoefde te praten en ik ook wel duits verstond was hij helemaal geinteresseerd. Ik bleef niet lang in de sauna, en toen ik onder de douche stond kwam hij er ook aan, toevallig. Of ik samen met hem wou douchen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of ik samen met hem wou douchen...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.
ik heb het soms wel soms niet gemeld, maar van mij mogen ze dat soort mannen gelijk afschieten afvoeren, te irritant en onbeschoft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
gelukkig kunnen 2 sc dames bevestigen dat ik een nette sauna-bezoeker benquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Heb dat alleen maar gehad in een sauna die in het huis zat dat ik gehuurd hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
er zit natuurlijk een groot verschil tussen even naar elkaar kijken of uitgebreid iemands genitalien gaan zitten uitchecken en bekijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat het volkomen natuurlijk is dat je even naar elkaar kijkt als je in zo'n zweethok zit, maar seksuele lading zit daar bij mij nooit bij.
Mij te heet om aan seks te denken ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |