ik snap wat je bedoelt, das net zowiets als vrijdag avond in de kroeg staan en donderdag nacht niet geslapen hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Minder productief? Dat klopt wel jaMet vier uur slaap een verschil in hoeveelheden bestanden uit gaan zoeken is GEEN, ik herhaal GEEN, succes
Dat klinkt best okquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagheb net wat runderschenkel en soepvlees enzo gekocht dus ga van de week eens mijn eigen runderbouillon trekken
Voor een soepje vind ik het niet nodig om mijn eigen bouillon te trekken maar in mooie stoofpotten of in een mooie vlees-pie is het wel fijn als alles zelfgemaakt is
tis heel makkelijk, kost alleen tijd en je hebt een grote pan nodig. (voor 2 liter bouillon een 6 liter pan)quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt best okIk neem eigenlijk nooit de tijd om dat te doen
Ik ga het toch een keer proberen
Die moet ik nog wel ergens hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis heel makkelijk, kost alleen tijd en je hebt een grote pan nodig. (voor 2 liter bouillon een 6 liter pan)
dat hebbie zelf in de handquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik wil niet meer op fok! kunnen. Wat zou mijn productiviteit dan hoog liggen....
Je zou je natuurlijk banwaardig kunnen misdragenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik wil niet meer op fok! kunnen. Wat zou mijn productiviteit dan hoog liggen....
maar dan kan ik nog steeds meelezen...K ben vandaag oa in OUD, K&W, GC, TRV, DIG en nog wat subfora geweest, terwijl ik daar toch echt niet veel post. Ach ja...afleiding is ook nodig, zegt men.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk banwaardig kunnen misdragen
jazeker. Ik ga 2 liter maken en vries het in porties in, altijd handiger dan 2x een liter. Kun ik iig weer 4x een stoofpot oid makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die moet ik nog wel ergens hebbenGa je die bouillion dan ook invriezen?
Haarlemse football clubquote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef Braamyo het volgende:
hfc?
Tja, uit nostalgische overwegingen jammer, maar zoals wel meer clubs in de Jupiler League heeft die club ook echt niet of nauwelijks bestaansrecht.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef borisz het volgende:
RIP HFC HAARLEM.
Ik als lokalo zal de derby's tussen Haarlem en Telstar. Maar wel eens met wat je zegt. Het fundament van de club werd weggevaagd omdat het nieuwe stadion er niet kwam. Conclusie is dat de club verleden tijd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, uit nostalgische overwegingen jammer, maar zoals wel meer clubs in de Jupiler League heeft die club ook echt niet of nauwelijks bestaansrecht.
Zijn ze vast blij meequote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef golfer het volgende:
Kan Ajax zijn spelers die bij Haarlem gestald waren ook weer terughalen/verkopen.
jij moet hier nog vaker komen zelfs!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Ehhhhh, wat doe jij in OUD??quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar dan kan ik nog steeds meelezen...K ben vandaag oa in OUD, K&W, GC, TRV, DIG en nog wat subfora geweest, terwijl ik daar toch echt niet veel post. Ach ja...afleiding is ook nodig, zegt men.
jij kookt toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef freecell het volgende:
Wat doe ik in CUL is ongeveer net zo'n terechte vraag
Okquote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jazeker. Ik ga 2 liter maken en vries het in porties in, altijd handiger dan 2x een liter. Kun ik iig weer 4x een stoofpot oid maken
Kippenbouillon heb ik toen van karkassen en groenten getrokken, erg lekker hoorde smaak is even wennen want natuurlijk veel minder zout dan bouillon van een blokje maar daardoor is het een veel mooier product om mee te werken en je kan, als je het neutraal houdt, iedere keer je eigen smaak eraan geven
Als ik in mijn omgeving kijk, kook ik iéts bovengemiddeld.quote:
Coolquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Fotowerkgroepen met een prof die je dure progjes gratis geeft ruleren![]()
![]()
![]()
Heb net 3 hele dure plug-inns voor photoshop gekregen
Uiteraard nietquote:
Die Nik software is best ok van wat ik ervan gezien hebquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard niet![]()
Enneh deze: Neat Image, Nik software: Color Efex Pro 3.0 Complete en Silver Efex en dan nog Tiffen Dfx v1.0 dus eigenlijk 4 zelfs
Het is erg mooi spulquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Nik software is best ok van wat ik ervan gezien hebMoet ik ook nog een keer mee gaan spelen
damm, dacht ik dat ik een saaie rot dag had, maar als ik dit soort dingen hoor ben ik blij dat ik maar lekker lui in me stoeltje hangquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhhh wat een dag........
<klaagmodus AAN>
Ontzettend druk op het werk, niet normaal meer. Vertelt de manager bedrijfsvoering tussen neus en lippen door ook nog even dat ze besloten heeft om vrijdag haar laatste werkdag bij ons te hebben. Tuurlijk.
En toen had ik besloten dat ik een echte pauze verdiend had, dus ik ben eventjes naar huis gereden om te lunchen met kindje (die bij mijn ouders was). Trof ik haar huilend aan met een rode snoet en een dikke keel (met witte stippeltjes, dus ontstoken waarschijnlijk).
Ze wilde perse bij mij blijven. Maar ik moest werken. Kut. Dus kind bij mijn moeder in bed gelegd, terug naar werk gereden, hele werkhandel opgepakt en thuis verder gewerkt met ziek kind op de bank naast me. En notulen uitwerken van een belangrijke vergadering met schreeuwerig Nickelodeon op de achtergrond werkt niet. Pff. Wat een dag. Ik heb een badje verdiend.
<klaagmodus UIT>
Hoi! Hoe is het met jullie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |