Pssst, nog een paar jaartjes kijk maar naar mijquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb geen bad en een tuin ookal niet, heb zelfs geen balkon
Dat was toch de winnaar van 2 jaar geleden?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
James heeft gewonnen,die met die krulletjes
Waarm zijn het zwevers? Proberen ze zakelijke onderwerpen spiritueel te benaderen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
vergadering van de studie. Wat een stelletje zwevers heb ik in de groep zitten.
Te weinig concreet worden maar te veel op het meta-niveau blijven hangen. Best leuk als je de tijd hebt, vervelend als je binnen 14 dagen een concreet product/service moet hebben voor je bedrijf.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarm zijn het zwevers? Proberen ze zakelijke onderwerpen spiritueel te benaderen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pssst, nog een paar jaartjes kijk maar naar mij
keek het af en toe op de belg, maar vergat het ook vaak te kijken. Nu kijkt t lekker weg iedere werkdag op dezelfde tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was toch de winnaar van 2 jaar geleden?
Oh, wacht. In Nederland zonden ze ouwe afleveringen uit.
Half 1 pas thuis?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrr ik sta te vernikkelen van de kou. Stomme treinen! Gelukkig wel om half 1 thuis zo. Als alles goed gaat haha. Tezz, beterschap voor je meisje!
Jep. Werken tot 23.15 en dan om half 1 thuis. Maar hier is het wel minder koud dan bij jou hoor. Dankzij de zee!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Half 1 pas thuis?Brrrr, het is zeker koud buiten
Mensen schijnen bar slecht te kunnen voelen of het 3 of 5 graden vriestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Jep. Werken tot 23.15 en dan om half 1 thuis. Maar hier is het wel minder koud dan bij jou hoor. Dankzij de zee!
Het waait en het is koud. Maar in de trein is het warm. En die was ook nog op tijd. Maar ik verheug me op thuis zijn zometeen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Mensen schijnen bar slecht te kunnen voelen of het 3 of 5 graden vriestKoud is koud hoor. En als het dan ook nog waait....brrrrr. (het is hier zo lekker warm dat ik heel blij ben binnen te zitten
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |