abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77276486
zie ineens staan 26 jan. Nog 23 uur en dan moet ik er weer een jaar bijtellen, zou er bijna melancholisch van worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77276582
Jonge blom
pi_77276667
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Jonge blom
ben dan weer anderhalve maand 2 jaar ouder dan de mr. vind hij leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77276702
Plaagt ie je ermee?
pi_77276758
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit alvast een voorverwarmd dekentje mét ingebouwde kruik naar Lein en zet er een hot choco naast
Ik zou je zo aannemen als moeder, als ik niet al reuze tevreden was met mn eigenste moeder Ze heeft angora-wollen huissokken met antislip nopjes voor me meegenomen van vakantie
pi_77276772
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Plaagt ie je ermee?
een beetje. naar goed dat ik geen ernstige jaartje ouder wordt fobie heb
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77276793
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef DarkElf het volgende:
ben dan weer anderhalve maand 2 jaar ouder dan de mr. vind hij leuk
Hij was al volwassen toen jullie elkaar ontmoetten toch? Geen gevalletje Pedo-pas?
pi_77276799
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zou je zo aannemen als moeder, als ik niet al reuze tevreden was met mn eigenste moeder Ze heeft angora-wollen huissokken met antislip nopjes voor me meegenomen van vakantie
oeh das lekker warm
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77276828
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij was al volwassen toen jullie elkaar ontmoetten toch? Geen gevalletje Pedo-pas?
21 was hij. ongelooflijk zeg wat jong eigenlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77276939
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef DarkElf het volgende:
21 was hij. ongelooflijk zeg wat jong eigenlijk.
En nu zijn jullie al heel lang samen en getrouwd en gelukkig en in steeds betere gezondheid!
pi_77277058
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En nu zijn jullie al heel lang samen en getrouwd en gelukkig en in steeds betere gezondheid!
yep! Ik ben een gelukkig mens en met die gedachte ga ik nu echt slapen. Slaap lekker straks!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77277241
Ik ga ook. Moe Trusten allen
pi_77277492
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

wat lief Mijn moeder is ook zo attent. En ik geef de schuld aan rtl dat ik nog wakker ben, ze zenden opeens weer noppen&naaldhakken uit. Milou heeft een moeilijk nachtje, ze is behoorlijk benauwd
pi_77279105
goeiemorgen, voor iemand die niet werkt heb ik erg veel te doen vandaag dus ik blijf er maar uit zo als de mr weg is en dan kan ik optimaal gebruik maken van de dag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279291
Goedemorgen! Gisteravond visite gehad en daarna vroeg naar bed gegaan. Ik heb heerlijk geslapen! En nu begint het hele ritueel weer opnieuw.... (werken werken werken werken.........)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77279292
morguh!
pi_77279293
Goeiemorgen Tezz en D-H
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279317
moguh (brak)

weer zin om lekker productief te doen allemaal? ik niet bleh
pi_77279365
zo mijn sportkleren maar eens aandoen, en handschoenen zoeken want het is koud!, om te gaan rennen als het licht is (zo rond kwart over 8 ofzo geloof ik?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279390
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:39 schreef DarkElf het volgende:
zo mijn sportkleren maar eens aandoen, en handschoenen zoeken want het is koud!, om te gaan rennen als het licht is (zo rond kwart over 8 ofzo geloof ik?)
Ja, kwart over acht begint het een beetje lichter te worden buiten.
Het wordt 's avonds trouwens ook weer steeds later donker. Gister begon het hier rond half zes pas echt te schemeren...... Nu nog wat krokusjes uit de grond hier en daar en het voorjaar kan beginnen wat mij betreft!
pi_77279407
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, kwart over acht begint het een beetje lichter te worden buiten.
Het wordt 's avonds trouwens ook weer steeds later donker. Gister begon het hier rond half zes pas echt te schemeren...... Nu nog wat krokusjes uit de grond hier en daar en het voorjaar kan beginnen wat mij betreft!
ja klopt, ik merkte het ook al. En als de krokusjes komen dan voelt het idd alsof de lente niet lang meer op zich kan laten wachten.

Heb wel zin in meer licht, zon en wat warmere omstandigheden. Maar vooral meer licht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279437
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja klopt, ik merkte het ook al. En als de krokusjes komen dan voelt het idd alsof de lente niet lang meer op zich kan laten wachten.

Heb wel zin in meer licht, zon en wat warmere omstandigheden. Maar vooral meer licht.
Ik hou op zich enorm van de herfst en winter (ik functioneer beter als het buiten koud is. Van warmte word ik enorm lui. Het mag drie weken per jaar warm en zonnig zijn buiten, en dat is als ik op de camping ben), maar ik verlang inderdaad wel naar meer licht...

Lekker na het eten nog met de hond naar het bos en zo.......... (dat durf ik niet in het donker).
pi_77279440
goedemorgen! Tezz hoe gaat t met Bente nu? Milou zit zo vol als ik weet niet wat en is helemaal schor toch is ze de nacht redelijk doorgekomen.
pi_77279465
ga eind februari mijn tomatenplant en peperplantzaadjes zaaien, ben benieuwd wat er uit gaat komen deze zomer. Zou leuk zijn als ze aanslaan.

Ik ben ook niet iemand die goed functioneert met heel veel warmte hoor Tezz, mijn ideale leeftemperatuur is 26 graden, maar wel met veel zon, af en toe een wolkje en lange warme avonden (dat dan weer wel) waar je heerlijk buiten zit met je gasten, lekker eten erbij, wijntje... Heerlijk!!

Mogguh sol
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279476
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:49 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen! Tezz hoe gaat t met Bente nu? Milou zit zo vol als ik weet niet wat en is helemaal schor toch is ze de nacht redelijk doorgekomen.
Het valt op zich allemaal reuze mee. Ze heeft nog wel keelpijn en ze heeft gesnurkt vannacht, niet normaal meer..... Vandaag houden we haar nog een dagje thuis. Toch handig, een man in ploegendienst... Hij is vandaag lekker de hele dag thuis om bij haar te zijn!
pi_77279486
vervelend voor ze, ziek zijn.. ,hopen dat ze allebei snel beter zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279496
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:53 schreef DarkElf het volgende:
ga eind februari mijn tomatenplant en peperplantzaadjes zaaien, ben benieuwd wat er uit gaat komen deze zomer. Zou leuk zijn als ze aanslaan.

Ik ben ook niet iemand die goed functioneert met heel veel warmte hoor Tezz, mijn ideale leeftemperatuur is 26 graden, maar wel met veel zon, af en toe een wolkje en lange warme avonden (dat dan weer wel) waar je heerlijk buiten zit met je gasten, lekker eten erbij, wijntje... Heerlijk!!

Mogguh sol
Ik geniet meer van een winterdag waar het vijf graden vriest maar wel mooi open, helder weer is dan van een zonnige kleffe warme dag van 28 graden....
pi_77279530
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik geniet meer van een winterdag waar het vijf graden vriest maar wel mooi open, helder weer is dan van een zonnige kleffe warme dag van 28 graden....
allebei is fijn regen is klote maar herfst en lente zijn bij mij wel favoriet. Als het maar droog is en de zon schijnt, dan ben ik al tevreden. (bovendien heeft oma DE dan minder last van haar lijf )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279596
potverdikkie, tis dat ik weet dat ik van rennen warm wordt maar tis -7. 1 hier!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77279626
ah dat is zo leuk als je iets plant en het doet het gewoon
pi_77279627
Ga maar snel rennen dan DE, lekker warm worden!

Ik ga naar mijn werk!
pi_77279638
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:09 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, tis dat ik weet dat ik van rennen warm wordt maar tis -7. 1 hier!
succes jij bikkel
pi_77279817
Goedemorgen!
Het is hier in huis 15 graden en de verwarming staat uit

(nog maar net wakker hier)
Zo toch eens de zolder op om naar de ketel te kijken.
pi_77279894
Mogguh mijn geachte CUL-SC-vriendjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77279952
goedemorgen P en FC! ik moet hier eigenlijk keihard aan de slag maar ik barst vd spierpijn nog van zaterdag van het slenteren door t alexandrium denk dat ik even een ibu met een paracetamol met codeine neem en even plat ga nog
pi_77279967
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:50 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen P en FC! ik moet hier eigenlijk keihard aan de slag maar ik barst vd spierpijn nog van zaterdag van het slenteren door t alexandrium denk dat ik even een ibu met een paracetamol met codeine neem en even plat ga nog
Spierpijn van het rondslenteren? Succes en sterkte
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77280071
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Spierpijn van het rondslenteren? Succes en sterkte
ja maar ik heb ook bekkeninstabiliteit en vorm van reuma, en dan is slenteren echt funest. als ik gewoon door kan stappen heb ik nergens last van en werkt een goede nachtrust prima.
pi_77280112
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ja maar ik heb ook bekkeninstabiliteit en vorm van reuma, en dan is slenteren echt funest. als ik gewoon door kan stappen heb ik nergens last van en werkt een goede nachtrust prima.
Aaaaaaaaaaaaaaah...ok. Da's lastig dan zeg
pi_77280165
Het was gewoon -8.5
pi_77280239
Slenteren is inderdaad killing

En volgens mij heb ik de ketel weer aan De CV wordt iig nu weer warm.
Nu nog kijken of hij aan blijft
pi_77280499
les 20 en het ging verbazingwekkend goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:32:17 #144
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77280706

Studeren, weer veel te lang uitgesteld.
Confidence through competence
pi_77280724
ben jij nog begonnen met hardlopen steer?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77280916
DE
pi_77281720
hoooi!!
Lekker DE!! Jij gaat echt goed met rennen zeg!!

Ik ga zo weer eens verder met het uitzoeken en bewerken van foto's. Filters FTW Heb een landschapfoto zo enorm opgepoetst met de progjes die ik gister gekregen heb, geweldig
pi_77281787
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo weer eens verder met het uitzoeken en bewerken van foto's. Filters FTW Heb een landschapfoto zo enorm opgepoetst met de progjes die ik gister gekregen heb, geweldig
Zien Enneh...niets boven echte graduele ND filters
pi_77282524
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zien Enneh...niets boven echte graduele ND filters
Ja uiteraard.. maar die heb ik niet

en deze heb ook nog wat interessanter gemaakt:

pi_77282767
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja uiteraard.. maar die heb ik niet

[ afbeelding ]

en deze heb ook nog wat interessanter gemaakt:

[ afbeelding ]
Lekker Je kan trouwens in PS met die eerste ook nog wel iets leuks uithalen Moet je ff alleen de lucht selecteren, daar een aparte layer voor maken waar je een levels-bewerking doet. Je kunt daar dan ook een graduele layermask overheen leggen. En als dat effect te heftig wordt heel even de opacity terugschroeven

Zo......even wat leuks fotografisch tussendoor ipv alle ellende hier op kantoor
pi_77282895
Ja, dat kan idd.. vinnik alleen wel wat veel gedoe Moet dat soort dingen nog wat meer doen, wordt ik er vanzelf handiger in.. Ben stiekem ook maar een Elements-noob hoor
Ik had hem trouwens ook onder een contrastfilter gelegd en toen werden de bergen bijna paars! Prachtig gezicht, alleen iets te bewerkt om het echt zo te laten. Ik heb nu alleen een polarisatie er overheen gelegd. Vind het echte filter een onding dus vet handig dat ik die er achteraf nog overheen kan leggen
pi_77283386
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat kan idd.. vinnik alleen wel wat veel gedoe Moet dat soort dingen nog wat meer doen, wordt ik er vanzelf handiger in.. Ben stiekem ook maar een Elements-noob hoor
Heb je echt alleen Elements? Of CS4? Ik kan je wel een paar truukjes laten zien evt. de 20e?
quote:
Ik had hem trouwens ook onder een contrastfilter gelegd en toen werden de bergen bijna paars! Prachtig gezicht, alleen iets te bewerkt om het echt zo te laten.
Dramatisch is goed Te bewerkt bij landschapsfotografie niet
quote:
Ik heb nu alleen een polarisatie er overheen gelegd. Vind het echte filter een onding dus vet handig dat ik die er achteraf nog overheen kan leggen
Maar als je dat in het echie doet scheelt het echt zoveel nabewerken en al je kleurtjes worden er zoveel lekkerder van
pi_77283534
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je echt alleen Elements? Of CS4? Ik kan je wel een paar truukjes laten zien evt. de 20e?
Ik heb ook CS.. de 1e dus.. oudje.. maar met alles er op en er aan dus.
quote:
Dramatisch is goed Te bewerkt bij landschapsfotografie niet
precies! Ik ben sowieso van de natuurlijke foto's. Ik bewerk ze alleen om een meer realistisch beeld te krijgen meestal..
quote:
Maar als je dat in het echie doet scheelt het echt zoveel nabewerken en al je kleurtjes worden er zoveel lekkerder van
Klopt, maar ik wordt zo moe van het op en af zetten (want voor veel omstandigheden heb ik die stops wel nodig die ik mis..) en we hebben er alleen een voor de 18-200. Ik vergeet hem ook gewoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')