quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Good for you BraamEr zal maar eens een graadje in onze keel blijven steken tijdens de hightea
Morgen dus veel Ole op fokquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Ole het volgende:
Ga maar even een wandelingetje maken. Moet van 16.45 tot 22 uur surveilleren![]()
![]()
Kwee niet wat hun voor medische kennis in huis hebben..... maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik twijfel ernstig aan de eerste hulp skills van Braamyo. Per slot van rekening zijn er 2 (of 3, Mirjam?) zorgexperts bij. Verpleegkundigen kunnen ongetwijfeld meer dan militairen![]()
SOL, is Milou nog steeds benauwd? Heb je geprobeerd te stomen? Ga met je meisje in de badkamer zitten/staan/zijn en zet de douche op héét. Stoom wil nog wel eens helpen met allerlei ongein los te maken. En als het niet helpt, heb je in ieder geval iets geprobeerd om Milou'tje te helpen...
Wat lang! Wij hoeven altijd max 3 uur. Waarvoor is het?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Ole het volgende:
Ga maar even een wandelingetje maken. Moet van 16.45 tot 22 uur surveilleren![]()
![]()
net fietsen joh, als ik stik weet je vast wel wat je moet doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zorg-kennis is door een carriëreswitch gruwelijk weggezakt hoor
klopt, heb t ook nooit gesnapt en iedereen maar eierkoeken stouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zojuist een pak eierkoeken gehaaldomdat ik het lekker vind. Wat ik niet begrijp is waarom Sonja Bakker dit een verantwoord tussendoortje noemt. Er zit 37 gram suikers in (op 60 gram koolhydraten) per 100 gram product! En de rest van de koolhydraten zijn ook geraffineerde witbrood suikers.
Scirptie.quote:
quote:
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Sollie, ben je nog steeds zo dun? let op: ik zeg niet TE dun, ik zou niet durven he![]()
Die poging onderneem ik iedere dag wanneer mijn wekker af gaat. Meestal heb ik mezelf zo rond de klok van tienen alweer wijs gemaakt dat dat koekje bij de koffie toch best wel oke is.......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yes
Eierkoeken zijn wel lekker, maar onzinnig wat er van gezegd wordt idd.
Ik ben ook maar weer eens een kleine poging aan het ondernemen om minder alcohol, minder suikers, koolhydraten & vetten tot me te nemen
Kipfilet en tonijn op water!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze had het laatst over maatje 34/36 dus ik denk van yes
Eierkoeken zijn wel lekker, maar onzinnig wat er van gezegd wordt idd.
Ik ben ook maar weer eens een kleine poging aan het ondernemen om minder alcohol, minder suikers, koolhydraten & vetten tot me te nemen
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????quote:
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????
Als ik nu op de fiets spring, kan ik binnen een kwartier aanschuiven bij jullie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dus mijn gestoofde prei (met klein scheutje room), sudderlapjes met jus en geroosterde aardappel uit de oven met belse majonais kan niet????
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik nu op de fiets spring, kan ik binnen een kwartier aanschuiven bij jullie?
Maar maar maar het was jus zonder boter!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:49 schreef Tezz het volgende:
Die poging onderneem ik iedere dag wanneer mijn wekker af gaat. Meestal heb ik mezelf zo rond de klok van tienen alweer wijs gemaakt dat dat koekje bij de koffie toch best wel oke is.......
Ha, een medestander! Ja, ik vind het ook maar een laffige groentequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).
Ik vind het echt niet lekker. Op zich in een hartige taart is het nog wel te doen, maar dan moet de prei wel verstopt zitten onder een laag kaas en op smaak gebracht zijn met spekjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, een medestander! Ja, ik vind het ook maar een laffige groente
De volgende keer als ik in de supermarkt de verleiding weer eens niet kan weerstaan om prei te kopen (want het is zo goedkoop en vast wel lekker te krijgen) dan zal ik dat eens proberen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
In een vega lasagne-achtig gerecht met veel peper & gebakken paddestoelen en van die kaasachtige meuk in een bakkie erover heen en dan in de oven is gebakken prei dan het best te doen
Tijdens bivak krijgen we altijd blikvoer, zit ramvol met koolhydraten en voedingstoffen maar is gewoon echt niet te eten, net als prei. Ervaren soldaten hebben om die reden altijd een pakje kerriepoeder mee, dan smaakt het hele blik naar kerrie. Culinair hoogstandje is anders maar het is tenminste te eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is allemaal op! Zelfs de vieze prei! (ja ik kan het niet lekker vinden, prei. Man en kind zijn er dol op, maar zelfs met room vind ik het niet te kanen).
wij hadden vandaag weer lasagne, vond t zo makkelijk gister zo uit t koelvak vd super de oven inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik deed het ongeveer zo :
Zak paddestoelen met flink wat peper bakken, uit de pan en dan een zak gesneden prei bakken.
Laagjes maken in een ovenschaal met lasagnebladen ertussen.
Bak ricotta mengen met ei en dat erover heen, in de oven op 180, 30 minuutjes of zo en het is klaar
quote:
vind ze er echt leuk uit zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen gekochtging voor een horloge de stad in
Leuk voor in de sauna met D_H.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
quote:Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Dat roep ik al heel lang.quote:
dat is zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel lang.Ik maak ministapjes, maar 't is goed dat ik stappen maak iig.
We wachten allemaal met verder posten totdat het net zo laat is als op dat horloge van je.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de sauna moet je naakt hoor
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in
* Den_Haag vandaag lekker bij Hotel New York wezen lunchen, gegrilde tonijn
je blijft een vrouw he!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Lein? is that you?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieter
Niet? Ik moet toegeven dat als ik de hele dag rond m'n naakte vriendje ben dat dat toch wel wat seksueels heeft op een gegeven moment...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
oei memo, daar ga je (helaas) de mist inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei memo, daar ga je (helaas) de mist in
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
veel mannen denken dat als een vrouw naakt is, ze sex wil, kennelijk.
vrselijk dat soort mannen
Ik was op nieuwjaarsdag in een sauna in Duitsland, en daar gebeurden 2 zulke gekke dingen dat ik ze nu nog niet kan bevatten: een man die ziet dat ik loop te schipperen met een klein handdoekje ipv een groot badlaken. Hij gaat uit de sauna, en vraagt mij of ik belang heb bij zijn handdoek, omdat hij toch naar huis gaat. M'n eerste reactie was, goh wat leuk. M'n tweede reactie was 'bah, daar heeft ie de hele dag op zitten zweten'...Tweede gekke gebeurtenis was een man die in de sauna al erg geinteresseerd met m'n vriendinnen aan het praten was, en vragen stelde over mij, omdat hij ons in het engels had horen praten. Toen ik hem vertelde dat hij niet over mij hoefde te praten en ik ook wel duits verstond was hij helemaal geinteresseerd. Ik bleef niet lang in de sauna, en toen ik onder de douche stond kwam hij er ook aan, toevallig. Of ik samen met hem wou douchen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of ik samen met hem wou douchen...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.
ik heb het soms wel soms niet gemeld, maar van mij mogen ze dat soort mannen gelijk afschieten afvoeren, te irritant en onbeschoft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
gelukkig kunnen 2 sc dames bevestigen dat ik een nette sauna-bezoeker benquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Heb dat alleen maar gehad in een sauna die in het huis zat dat ik gehuurd hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |