quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
quote:Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
D'r komt gekreun uit de slaapkamer van mijn nerdvriendje, die sinds kort een nerdvriendinnetje heeft.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Volgens mij hebben ze weer een level niet gehaald met Super Mario Smash Bros.
Dat roep ik al heel lang.quote:
dat is zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel lang.Ik maak ministapjes, maar 't is goed dat ik stappen maak iig.
We wachten allemaal met verder posten totdat het net zo laat is als op dat horloge van je.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de sauna moet je naakt hoor
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in
* Den_Haag vandaag lekker bij Hotel New York wezen lunchen, gegrilde tonijn
je blijft een vrouw he!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe laarzen gekochtging voor een horloge de stad in
Lein? is that you?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je maar geen boner krijgt D_H, dan ga je af als een gieter
Niet? Ik moet toegeven dat als ik de hele dag rond m'n naakte vriendje ben dat dat toch wel wat seksueels heeft op een gegeven moment...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
oei memo, daar ga je (helaas) de mist inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar come on een boner in de sauna, naaktheid in de sauna heeft echt niets seksueels
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei memo, daar ga je (helaas) de mist in
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
veel mannen denken dat als een vrouw naakt is, ze sex wil, kennelijk.
vrselijk dat soort mannen
Ik was op nieuwjaarsdag in een sauna in Duitsland, en daar gebeurden 2 zulke gekke dingen dat ik ze nu nog niet kan bevatten: een man die ziet dat ik loop te schipperen met een klein handdoekje ipv een groot badlaken. Hij gaat uit de sauna, en vraagt mij of ik belang heb bij zijn handdoek, omdat hij toch naar huis gaat. M'n eerste reactie was, goh wat leuk. M'n tweede reactie was 'bah, daar heeft ie de hele dag op zitten zweten'...Tweede gekke gebeurtenis was een man die in de sauna al erg geinteresseerd met m'n vriendinnen aan het praten was, en vragen stelde over mij, omdat hij ons in het engels had horen praten. Toen ik hem vertelde dat hij niet over mij hoefde te praten en ik ook wel duits verstond was hij helemaal geinteresseerd. Ik bleef niet lang in de sauna, en toen ik onder de douche stond kwam hij er ook aan, toevallig. Of ik samen met hem wou douchen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de keren dat ik door mannen ben lastiggevallen in de sauna zijn echt niet te tellen.
er was er zelfs 1 die onbeschaamd een treetje lager zo ging zitten dat hij mijn poes uitgebreid kon inspecteren en bekijken.
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of ik samen met hem wou douchen...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik met mijn vriend ben heeft de naaktheid in de sauna ook niks sexueels.
ik heb het soms wel soms niet gemeld, maar van mij mogen ze dat soort mannen gelijk afschieten afvoeren, te irritant en onbeschoft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
gelukkig kunnen 2 sc dames bevestigen dat ik een nette sauna-bezoeker benquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Heb dat alleen maar gehad in een sauna die in het huis zat dat ik gehuurd hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog nooit meegemaakt en indien wel gewoon melden bij personeel daar, maar ok voor mij heeft naaktheid in de sauna niets seksueels
en met een vriendje ben ik nooit in de sauna geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |