Dan is het wel echt een sekszolder ja.quote:
Ik ben ook nog maar een kindje.quote:
hmmmquote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens een Urban Legend, en Wikipedia staat FOK voor Fokked Op Kids
QFTquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb wel gehoord dat een tampon doordrenkt met alcohol in je poepert instant dronken is
quote:
Bronquote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids". Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.
Bij vrouwen werkt dat andere gat ookquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb wel gehoord dat een tampon doordrenkt met alcohol in je poepert instant dronken is
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt dat andere gat ook
Geen tampons in mijn poepertquote:
Nee, navel.quote:
Welke sick fuck gaat zoiets nou doenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
Dat verklaart gelijk ookwaarom iksteedsstraalbezopen was als je weer met ;t idee kwam om bier uit m;n navel te drinken.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen tampons in mijn poepert
[..]
Nee, navel.
Nee bedoelde ook bij een vrouw, dat ding in de alcohol en dan zorgen dat ze hem gebruiktquote:
Goed dat ik het nog even vroegquote:[..]
Nee, navel.
Je moest eens weten...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke sick fuck gaat zoiets nou doen
Shit nu heb je het doorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk ookwaarom iksteedsstraalbezopen was als je weer met ;t idee kwam om bier uit m;n navel te drinken.
Bij sommige dingen moet je niet willen weten hoe men erachter is gekomenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk ookwaarom iksteedsstraalbezopen was als je weer met ;t idee kwam om bier uit m;n navel te drinken.
Moet je ons wat vertellen?quote:
ja. Geen bier meer in mijn navel!quote:
Ik weet het liever niet van wie het wel doenquote:
Girl, interrupted?quote:
Danis het goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er geen persoonlijke ervaringen mee, nee.
Een stelletje wetenschappers. Het is serieus onderzochtquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zei 'Dat moet ik een keer proberen!', niet 'Dat moet ik een keer bij mijn vriending proberen!' of iets in die strekkingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee bedoelde ook bij een vrouw, dat ding in de alcohol en dan zorgen dat ze hem gebruikt
Zieke geest
Inderdaad. Welke mafklapper gaat er nou weer tampons in zijn/haar oren stoppenquote:[..]
Goed dat ik het nog even vroeg
Met jouquote:
Nou ja, misschien helpt het wel tegen oorsmeer of zo...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke mafklapper gaat er nou weer tampons in zijn/haar oren stoppen
Dronken voeren en misbruik maken, heeuuuhhhquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
InderdaadIk doe dat niet zonder reden
Natuurlijkquote:
Ikke!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.tinypic.com/m/8w0h2t/3
De nieuwste verslaving van Marijke
Dat ding gaat voortaan mee naar elke meet!!quote:
Het is juist beter voor je oren om daar niets aan te doenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou ja, misschien helpt het wel tegen oorsmeer of zo...
Ik hoef jou heul niet dronken te voeren om misbruik van je te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken voeren en misbruik maken, heeuuuhhh
Je zou het bijna zeggenquote:
Nah, danmaar weer takkeherrie luisteren om m;n oren te verneuken.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is juist beter voor je oren om daar niets aan te doen
Dus ook geen wattenstaafjes
Niet?quote:[..]
Ik hoef jou heul niet dronken te voeren om misbruik van je te maken
Heul niet ik ben nogmaagd!quote:
Busy with it.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, danmaar weer takkeherrie luisteren om m;n oren te verneuken.
Nee.quote:[..]
Niet?
FOK!kers neuken nietquote:
Wat is daar de bedoeling van?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedzo. Ik niet.quote:
Het is geenmisbruik steeds.quote:[..]
Nee.
Toch?
Er branden lichtjes die moet je uitdrukken zoveel mogelijk en zo snel mogelijk. Lekker frusty dusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van?
Ik hoor zo krirkrirrkrrgr *ding* krirkrirrkrrgr *ding*
Dat vind ik niet zo raar, gezien emmenmeet.quote:
Daarom.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar, gezien emmenmeet.
Inderdaad. Die hebben wilde, geyle, vuige neucksecks!quote:
Oh nee, gebruik gewoonquote:
En het mooiste is, toen waren we nog niet eens bezigquote:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 5 seconden nadat ik mijn kussen raakte sliep... ik wil ook helemaal niet weten wat er gebeurd is...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En het mooiste is, toen waren we nog niet eens bezig
Wel hard op weg. Dat dan weer wel
Je gebruikt me alleen voor de seks he?quote:
En toenwarn we nog niet eens bezig.quote:
Komt dat even goed uit, ik was niet van plan het tevertellen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 5 seconden nadat ik mijn kussen raakte sliep... ik wil ook helemaal niet weten wat er gebeurd is...
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, ik was niet van plan het tevertellen.
hoe bevalt de laptop?quote:
Fuck, je hebt me doorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gebruikt me alleen voor de seks he?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
* krasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me doorNu kom je zeker nooit meer hè?
Hihi, komen
Wat voor laptop! (ben nog op zoek voor iemand :p )quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, goed, behalve dan dat word het niet doet
hoezo? testversie?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, goed, behalve dan dat word het niet doet
Een Packard Bell, Word doet het niet. Iets met een activeringscode ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat voor laptop! (ben nog op zoek voor iemand :p )
En wat doet het niet?
Dat is mooiquote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken door de TT.
Ah dat is altijd lastig.. Helaas kan ik daar hier niet over pratenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een Packard Bell, Word doet het niet. Iets met een activeringscode ofzo.
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* kras
Het was leuk jullie allemaal gekend te hebben, maar ik maak er nu een eind aan.
Tuurlijk.quote:
Stuur maar een pm!quote:
O.quote:
RELLUH PAK DE FAKKELS!!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Desunoto het volgende:
HFC Haarlem failliet verklaard
Haha worden er een paar stumpers op mijn school chagrijnig morgen
Vertraging?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
En waarom kunnen ze het toch nu ook niet laten
Nou ik vind dat niet zo leuk!quote:
Thuisblijven dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik ze er nog voor aan zie ook.
Ik weet niet op wat voor prutslijn jij woont maar hier is dat echt niet zo vaak hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup nu net 10 min en vanmorgen al 30
Dan kunnen ze het echt niet latenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup nu net 10 min en vanmorgen al 30
Volgens ons al een aantal jaar de slechtste lijn van NL, kennelijk denken anderen daar niet overquote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor prutslijn jij woont maar hier is dat echt niet zo vaak hoor
Vanmiddag nog opquote:
Ik had ook 15 minuten vertraging!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo haal je me dus niet meer in he
Oh dan hoef je nog maar 5 uur en 15 min om mij in te halenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had ook 15 minuten vertraging!
Dus ik zit nu op 35 minuten
Nog 3 in de koelkast hierquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Ja, is leuk.
[..]
Ik net, heb er nog 1 klaarliggen.
Oeh, goede. Morgen maar even langs fietsenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Deen heeft ze in de aanbieding... 5 + 5 gratis... heb vanmiddag ook maar even ingeslagen.
En u bent?quote:
En ook al een boze mail terug gestuurd?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik schrok me dood. Ik kreeg een mailtje: U heef Informatie Verwerken niet behaald met een 4
Dus ik al gelijk:![]()
Maar toen had een vriendin van mij dat mailtje ook, maar die heeft die hele herkansing niet gemaakt. Dus dit was van de vorige keer. Er is nog een kans
Je kan niet op die mail reagerenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ook al een boze mail terug gestuurd?
dwquote:
De docent die het verstuurd heeft is niet eens de docent die mij die lessen gaf.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook niet gewoon een mailtje naar de desbetreffende docent met het mailtje er in gekopieerd?
Lijkt me een strak planquote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De docent die het verstuurd heeft is niet eens de docent die mij die lessen gaf.Ik wacht wel op de eckte uitslag
de broer van louisquote:
U riep?quote:
Wie is louis?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
de broer van louis_!
dw staat er toch
Kennen we jou?quote:
ja daaaagquote:
kloptquote:
Hoe kan ik nou raden wie je bent dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Nee, maar je wil me wel kennen.
Wat is er aan het handje?quote:
en dan ook nog zo interessant gaan lopen doen, droeftoeter klonen, ik ben er heel snel klaar meequote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou raden wie je bent dan?
Ik haat kloons
Ik vind jou niet zo aardig denk ikquote:
Je hebt zelf ook een kloon, Eric.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou raden wie je bent dan?
Ik haat kloons
ik dacht dat je een kloon had aangemaaktquote:
Ja dat is irritantquote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan ook nog zo interessant gaan lopen doen, droeftoeter klonen, ik ben er heel snel klaar mee
dat boeit me dus totaal niet wat jij van mij vindtquote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo aardig denk ik
[..]
Je hebt zelf ook een kloon, Eric.
Heb ik ook. DW heeft zelfmoord gepleegd, want Ez wil me alleen voor de seks, terwijl ik heel erg verliefd op ;m ben.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat je een kloon had aangemaakt
Wat? Ik heb geen kloon hoor, wie je dan ook mag zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo aardig denk ik
[..]
Je hebt zelf ook een kloon, Eric.
* ajf moet hardop lachenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. DW heeft zelfmoord gepleegd, want Ez wil me alleen voor de seks, terwijl ik heel erg verliefd op ;m ben.
Jawel. Je wilt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat boeit me dus totaal niet wat jij van mij vindt_!
Jij hebt heul wel een kloon, heb ik uitbetrouwbare bron vernomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen kloon hoor, wie je dan ook mag zijn
ik wil jou?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Jawel. Je wilt me.
[..]
Jij hebt heul wel een kloon, heb ik uitbetrouwbare bron vernomen.
Maar volgens mij kan dat technische gezien nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook. DW heeft zelfmoord gepleegd, want Ez wil me alleen voor de seks, terwijl ik heel erg verliefd op ;m ben.
wordt eze dan necrofielquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oeh, nou wordt het spannendquote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Jawel. Je wilt me.
[..]
Jij hebt heul wel een kloon, heb ik uitbetrouwbare bron vernomen.
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan dat technische gezien niet
Moetje aan hem vragen.quote:
ach jij arme schatquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt zo!
ONZ SC Met speeltjes en ieniemini pikjes
en hoezo weet je dat zo zeker danquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]Natuurlijk.
[..]
Waarom niet?
[..]
Moetje aan hem vragen.
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgtquote:
Ik weet het.quote:
Goed planquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
Ik maak er ook maar een einde aan denk ik.
waarom noem je haar een hoer trevquote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgt![]()
Ben eten[ afbeelding ]
Nee hoor, de duivel komt mij ;s nachts opzoeken om me uit te wonen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgt![]()
Ben eten[ afbeelding ]
skull fuckquote:
* ajf gaat een beetje door zijn knieën en slaat zijn armen om DW heenquote:
ja het was dus geen gok hehquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Omdat je stiekem wel goed gegokt had
waaromquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
Ik maak er ook maar een einde aan denk ik.
Een beetje?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef ajf het volgende:
[..]
* ajf gaat een beetje door zijn knieën en slaat zijn armen om DW heen
Jij bent DW helemaal nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Omdat je stiekem wel goed gegokt had
* ajf gaat op zijn knieeën zittenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een beetje?Volgens mij kan je beter op je knieen gaan dan er doorheen.
* DevilsWhore knuffelt ajf
Want?quote:
quote:
quote:
Dat ben ik al. Lijken opwarmen op de verwarming, en gaan!quote:
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor, de duivel komt mij ;s nachts opzoeken om me uit te wonen.
nope, ik dacht als het van iemand is er maar 1 iemand bij wie die kloonperfect past qua naam en plaatjequote:
en liters sensilubequote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ben ik al. Lijken opwarmen op de verwarming, en gaan!
[..]
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!
Niet zo moeilijk doen, kijk dw;s last.fm nickquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, ik dacht als het van iemand is er maar 1 iemand bij wie die kloonperfect past qua naam en plaatje
Okee overtuigdquote:
Ik ben jouw hoer ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik zal hem eens opzetten
Ik word er emotioneel vanquote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Deze ?
Niet echt om te huilen
Een beetje. Pas na seks gaat het beter denk ik.quote:
Gewoon een goeie rochel erinquote:
Oh jaquote:
Goede knul?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goeie knul met coole avatar
ik vind dit makkelijkerquote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, kijk dw;s last.fm nick
Maar die avatar is zo cool hequote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
Hij mag van mij zelfmoord plegen hoor![]()
Ik kan ook wel wat seks gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een beetje. Pas na seks gaat het beter denk ik.
Hij kan een goede knul zijn Eric. En jij bent ook puber geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
Nee, ik was al verbaasd dat je hem ook nog ging luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op Youtube he
Of dacht je dat ik de CD ging draaien.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh jaEn ik kom je ook niet elke avond uitwonen
HEUL NIETquote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
Wat, seriouscat?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die avatar is zo cool he
Ow op die manierquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik was al verbaasd dat je hem ook nog ging luisteren
Nee! Zwarte katten zijn veel mooierquote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die avatar is zo cool he
Stoep? Hij is wel aardig toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
kut katquote:
Omdat ver weg en werken en geen auto.quote:
Ja maar ik was een hele lieve puberquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij kan een goede knul zijn Eric. En jij bent ook puber geweest.
Ik heb wel een oplossing voor onze problemenquote:
Dat kwam later pasquote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar ik was een hele lieve puberVan mij had je geen last.
Hentai?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing voor onze problemen
Blijkbaar. Geen zin om het er weer over te hebben. Dat is teveel credit voor Stoep.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep? Hij is wel aardig toch.Heb ik wat gemist?
vertaling: ajf hing aan zijn onderbroek in de vlaggemastquote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar ik was een hele lieve puberVan mij had je geen last.
Niet! Lapjesquote:
Hmm. ik heb bijna weer vakantie. Zal ik dan maar de hele week bij je blijven?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ver weg en werken en geen auto.
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertaling: ajf hing aan zijn onderbroek in de vlaggemast_!
Vertelquote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing voor onze problemen
Iddquote:
Ik heb wel een keer een vlaggemast meegenomen. Met vlag en alquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertaling: ajf hing aan zijn onderbroek in de vlaggemast_!
Wat ga je overdag doen dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm. ik heb bijna weer vakantie. Zal ik dan maar de hele week bij je blijven?
Wij hebben op vakantie een Feyenoordvlag gestolen van een paar gasten die hem aan hun appartement hadden gehangen, en hem thuis ritueel verbrandquote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een vlaggemast meegenomen. Met vlag en al
Mooi beestquote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HEB IK !
De rechter
Nou, en in die fase zit Stoep nu.quote:
Jij vertelt dat expres aan mij hèquote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben op vakantie een Feyenoordvlag gestolen van een paar gasten die hem aan hun appartement hadden gehangen, en hem thuis ritueel verbrand
Hij zit in een zelfmoordfase.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, en in die fase zit Stoep nu.
neuqen?quote:
Wat een liefjequote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HEB IK !
De rechter
Zo dat is een flink vrouwtjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Links een kater
Rechts een vrouwtje
Ik heb de week erna toetsen.quote:
wij deden hetzelfde maar hadden hem als wc papier gebruikt en teruggehangenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben op vakantie een Feyenoordvlag gestolen van een paar gasten die hem aan hun appartement hadden gehangen, en hem thuis ritueel verbrand
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij vertelt dat expres aan mij hèIk ben te moe om ertegenin te gaan. Laat me met rust Bart
Wel voorzichtig, ikben zwanger van Bart.quote:
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefjeMag ik ;m hebben?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij deden hetzelfde maar hadden hem als wc papier gebruikt en teruggehangen
Gemeenquote:
Jij en met school bezigquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de week erna toetsen.Dus met school bezig I guess.
Als jij het aandurft mij daar alleen achter te laten.
Da's ook een goeie voor de volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij deden hetzelfde maar hadden hem als wc papier gebruikt en teruggehangen
ja het kostte me ook heel wat moeie omdat voieze ding langs mijn edelen dele te halenquote:
Ik zal wel moeten, dat zijn mijn laatste toetsenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij en met school bezig
Jij gaat mijn PC voldouwen met pr0nz, en daarna mijn laptop! En niet te vergeten mijn eten opmaken enzo.
Ik houd ;t wel bij m;n eigen poesje.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je mag hem wel komen aaien
Trucage dusquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zijn allebei 2 mini beesten alleen lijken ze groot op de foto
Je bent in het bezit van een binas. Meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, dat zijn mijn laatste toetsenDaarna alleen nog herkansingen en examens
En alleen hentai he.
Zij biedt zich aan. Dat is wat anders dan hosselenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
JaOmdat jij DW probeert te hosselen
Maar vooruit, omdat jij het bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Dat dacht ik eerst ook jaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent in het bezit van een binas. Meer heb je niet nodig.
okquote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, dat zijn mijn laatste toetsenDaarna alleen nog herkansingen en examens
En alleen hentai he.
[..]
Ik houd ;t wel bij m;n eigen poesje.
Ik ben het gewend een zwangere vrouw te neukenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel voorzichtig, ikben zwanger van Bart.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Zij biedt zich aan. Dat is wat anders dan hosselenEn ik sta droog, dus ik duw hem overal in wat maar een beetje vrouwelijk is
Het is dat die spoiler erstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is;t goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben het gewend een zwangere vrouw te neuken
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Zij biedt zich aan. Dat is wat anders dan hosselenEn ik sta droog, dus ik duw hem overal in wat maar een beetje vrouwelijk is
Da's waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook jaMaar ik hebblijkbaar wel meer nodig.
Ga je mee roken?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had kippensoep en jij ?
Geylquote:
hoew kun je zo vroeg etenquote:
Aardbeienyoghurtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurt
Op tijd uit bed zijnquote:
Dat is niet goed voor mijn buikjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, koteleto en aardbeien yoghurt
Wel voor die van mij, Oh ja kippensoep had ik vanmiddag al gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor mijn buikje
Wie? Waar? Ik eerst!quote:
Die staat er niet voor niksquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is dat die spoiler erstaat.
[..]
Dat wist je welquote:Dan is;t goed.
lekker oer hollands dusquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op tijd uit bed zijnmijn pa is tegen half 5 thuis van zijn werk en wil eten zodra hij thuis is, hoewel het zomers nog wel eens wat later kan zijn. Ben het gewend om rond deze tijd te eten.
Yup, maar zomers is het wel fijn als ze later eten, zo rond 6 uur, want dan ben ik net thuis van mijn bijbaanquote:
wat een bofkont ben je toch trevquote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar zomers is het wel fijn als ze later eten, zo rond 6 uur, want dan ben ik net thuis van mijn bijbaan. Hoef ik het niet uit de magnetron te halen.
Ikquote:
Ik heb een zwaar weekend achter de rug jaquote:
Omdat het nu toch niet wil.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet ?
okquote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik
[..]
Ik heb een zwaar weekend achter de rug ja
[..]
Omdat het nu toch niet wil.
Anders zou je geen booty krijgen.quote:
Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.quote:[..]
Dat wist je wel
Soms heb ik ook gelukquote:
Dat heb je zelf gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar weekend achter de rug ja
Eet smakelijkquote:
Ja ziek in bed gelegenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef AskMe het volgende:
hebben we vandaag nog nuttige dingen gedaan ?
Dat weet ikquote:Op maandag 25 januari 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou je geen booty krijgen.
[..]
Mijn vrouw kan mij dat niet aandoen, om zolang droog te staanquote:Niet. Ik dacht dat jij al heel lang droogstond, omdat vrouwlief niet wil dat je liefdeslans het eerste is wat het kind van je ziet.
Dat is wat minder inderdaad ..quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
voor buikpijn blijf je niet in bedquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,quote:
Neem een stevige borrelquote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
buikpijn.
en nu erg slapjes
Kouseband, rijst en kip. Joy.quote:
Dus je zit 2 daagies achter fok ?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vannacht heel de nacht wakker dus laat ik maar thuis blijven,
Nu alleen vloeibaar eten en morgen wat aansterken
in je bed jij !quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
tssk tsskquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, maar wel een beetje
terechtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil me 2k10 nba voor de ps3 halen, maar kan niet naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |