quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan dat technische gezien niet
Moetje aan hem vragen.quote:
ach jij arme schatquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt zo!
ONZ SC Met speeltjes en ieniemini pikjes
en hoezo weet je dat zo zeker danquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]Natuurlijk.
[..]
Waarom niet?
[..]
Moetje aan hem vragen.
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgtquote:
Ik weet het.quote:
Goed planquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
Ik maak er ook maar een einde aan denk ik.
waarom noem je haar een hoer trevquote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgt![]()
Ben eten[ afbeelding ]
Nee hoor, de duivel komt mij ;s nachts opzoeken om me uit te wonen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de hoer van de duivel bent dan mag ik toch aannemen dat je al dood benttenzij je het south park effect krijgt![]()
Ben eten[ afbeelding ]
skull fuckquote:
* ajf gaat een beetje door zijn knieën en slaat zijn armen om DW heenquote:
ja het was dus geen gok hehquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Omdat je stiekem wel goed gegokt had
waaromquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
Ik maak er ook maar een einde aan denk ik.
Een beetje?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef ajf het volgende:
[..]
* ajf gaat een beetje door zijn knieën en slaat zijn armen om DW heen
Jij bent DW helemaal nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Omdat je stiekem wel goed gegokt had
* ajf gaat op zijn knieeën zittenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een beetje?Volgens mij kan je beter op je knieen gaan dan er doorheen.
* DevilsWhore knuffelt ajf
Want?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |