Dat ben ik al. Lijken opwarmen op de verwarming, en gaan!quote:
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor, de duivel komt mij ;s nachts opzoeken om me uit te wonen.
nope, ik dacht als het van iemand is er maar 1 iemand bij wie die kloonperfect past qua naam en plaatjequote:
en liters sensilubequote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ben ik al. Lijken opwarmen op de verwarming, en gaan!
[..]
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!
Niet zo moeilijk doen, kijk dw;s last.fm nickquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, ik dacht als het van iemand is er maar 1 iemand bij wie die kloonperfect past qua naam en plaatje
Okee overtuigdquote:
Ik ben jouw hoer ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet, Ezechiel is geen duivel!
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik zal hem eens opzetten
Ik word er emotioneel vanquote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Deze ?
Niet echt om te huilen
Een beetje. Pas na seks gaat het beter denk ik.quote:
Gewoon een goeie rochel erinquote:
Oh jaquote:
Goede knul?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goeie knul met coole avatar
ik vind dit makkelijkerquote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef MurderedDoll het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, kijk dw;s last.fm nick
Maar die avatar is zo cool hequote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
Hij mag van mij zelfmoord plegen hoor![]()
Ik kan ook wel wat seks gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een beetje. Pas na seks gaat het beter denk ik.
Hij kan een goede knul zijn Eric. En jij bent ook puber geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
Nee, ik was al verbaasd dat je hem ook nog ging luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op Youtube he
Of dacht je dat ik de CD ging draaien.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh jaEn ik kom je ook niet elke avond uitwonen
HEUL NIETquote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Goede knul?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |