Danis het goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er geen persoonlijke ervaringen mee, nee.
Een stelletje wetenschappers. Het is serieus onderzochtquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke sick fuck gaat zoiets nou doen
Inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk ookwaarom iksteedsstraalbezopen was als je weer met ;t idee kwam om bier uit m;n navel te drinken.
Je zei 'Dat moet ik een keer proberen!', niet 'Dat moet ik een keer bij mijn vriending proberen!' of iets in die strekkingquote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee bedoelde ook bij een vrouw, dat ding in de alcohol en dan zorgen dat ze hem gebruikt
Zieke geest
Inderdaad. Welke mafklapper gaat er nou weer tampons in zijn/haar oren stoppenquote:[..]
Goed dat ik het nog even vroeg
Met jouquote:
Nou ja, misschien helpt het wel tegen oorsmeer of zo...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke mafklapper gaat er nou weer tampons in zijn/haar oren stoppen
Dronken voeren en misbruik maken, heeuuuhhhquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
InderdaadIk doe dat niet zonder reden
Natuurlijkquote:
Ikke!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.tinypic.com/m/8w0h2t/3
De nieuwste verslaving van Marijke
Dat ding gaat voortaan mee naar elke meet!!quote:
Het is juist beter voor je oren om daar niets aan te doenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou ja, misschien helpt het wel tegen oorsmeer of zo...
Ik hoef jou heul niet dronken te voeren om misbruik van je te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken voeren en misbruik maken, heeuuuhhh
Je zou het bijna zeggenquote:
Nah, danmaar weer takkeherrie luisteren om m;n oren te verneuken.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is juist beter voor je oren om daar niets aan te doen
Dus ook geen wattenstaafjes
Niet?quote:[..]
Ik hoef jou heul niet dronken te voeren om misbruik van je te maken
Heul niet ik ben nogmaagd!quote:
Busy with it.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, danmaar weer takkeherrie luisteren om m;n oren te verneuken.
Nee.quote:[..]
Niet?
FOK!kers neuken nietquote:
Wat is daar de bedoeling van?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.tinypic.com/m/8w0h2t/3
De nieuwste verslaving van Marijke
Goedzo. Ik niet.quote:
Het is geenmisbruik steeds.quote:[..]
Nee.
Toch?
Er branden lichtjes die moet je uitdrukken zoveel mogelijk en zo snel mogelijk. Lekker frusty dusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van?
Ik hoor zo krirkrirrkrrgr *ding* krirkrirrkrrgr *ding*
Dat vind ik niet zo raar, gezien emmenmeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |