Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
Afkappen dus
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
Afkappen dus
Wanneer is het dan genoeg voor je???quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
waarom kan je het niet? durf je het niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wanneer is het dan genoeg voor je???
Waarom kan je die stap niet wagen? Omdat je hem dan zo gaat missen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Stoppen met roken is ook twee weken lastig, daarna ben je het ontwend. Die twee weken elkaar "missen" moet je ervoor over hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
zag alleen de relevantie met dit topic nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hieronder gewoond?
[ afbeelding ]
Wat in dit stukje is zo moeilijk te begrijpen dat je niet weet dat je er zo snel mogelijk vandoor moet gaan?quote:het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.![]()
Hij ook blijkbaar...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
Ik denk het , omdat ik door hem erg veranderd ben enzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
Ja dat noemde ik als voorbeeld, als ik tegen mijn vriend zegt dat wat hij doet echt niet normaal is zegt hij "ja dan moet jij maar herhalen waarop ik niet heb gereageerd"quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Fortitude het volgende:
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.![]()
Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Re het volgende:
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...
Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je mijn usernaam begint op te vallen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef Elcadarn het volgende:
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.
Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
Ja dat kan ook zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
En dat zal effect hebben ?quote:
Dat is het punt , als ik weg loop word het alleen maar erger.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef daftme het volgende:
Bij de arm pakken is natuurlijk aanzetten tot geweld, maar dat komt ergens vandaan. Als jij de volgende keer de verstandige bent en rustig blijft reageert hij misschien ook anders. Het is een kans waard denk ik.
Als dat niet werkt, loop je gewoon weg. Dan realiseert hij zich wel hoe erg hij je mist.
Geloof het of niet, je kunt ook een relatie hebben waarbij je niet alle hoeken van de kamer ingeslagen wordt. Maar goed, als jij liever als boksbal fungeert moet je lekker bij hem blijven.quote:
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Prenzlauer het volgende:
woon je toevallig in Eindhoven en is laatst de politie ook voor jullie gebeld? Want dit klinkt allemaal heel bekend in de oren. Je menneke beweerde dat je waanbeelden had.
Hmm , ik begrijp het de stap is gewoon erg moeilijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Adfundum het volgende:
Dit gaat niet veranderen, hoe vaak hij het ook belooft. Dus als je de rest van van je leven op dezelfde voet verder wilt gaan, jouw keuze. Denk je dat je dit niet volhoud, of later je kinderen dit niet wil laten meemaken, Kap er dan gelijk mee.
Ik snap dat het best een grote stap is maar beter nu kappen dan alles pikken totdat het misschien helemaal mis gaat en dan alsnog weggaan.
Ben in ieder geval blij dat mijn moeder ooit die stap wel heeft durven nemen.
Jij hebt hulp nodig.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Needaar woon ik niet. Zo erg is het nog net niet.
[..]
Hmm , ik begrijp het de stap is gewoon erg moeilijk.
ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
Waarom is die stap moeilijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:
[..]
[..]
ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
Je bent er aan gewend geraakt en denkt dat dit normaal is en hij vast wel kan veranderen. Dat gaat hij niet en je vriendin slaan is alles behalve normaal. Iemand fysiek geweld aan doen is een grens in een relatie, word die overschreden dan is het tijd om je spullen te pakken en weg te gaan. Waar is het respect voor jezelf gebleven? Er lopen zoveel mannen rond die beter zijn dan deze idioot. Ik hoop voor jou dat je deze stap durft te zetten, want het zal van kwaad tot erger gaan in deze relatie.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:
[..]
[..]
Je ziet dit wel vaker bij vrouwen. Het lijkt wel alsof ze erop geilen gecontroleerd te worden door hun man. Sommige worden al jaren in puin geramd maar blijven bij hun vent. Te bang om gezichtsverlies te lijden door te vertrekken ofzo? Iedereen heeft er juist zwaar respect voor als je je man hierom verlaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom is die stap moeilijk?
Hij slaat je de tering in. Dat maakt het toch juist makkelijker?
Hij is namelijk niet lief en romantisch. Heb jij wel enig idee wat lief en romantisch inhoudt??
Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt en hoe meer ellende de breuk met zich meebrengt.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:
[..]
nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Weggaan.
Lees inderdaad je eigen overzicht eens en besef dan als dit na ANDERHALF jaar al het geval is het écht niet beter gaat worden.
Laat me raden: hij sloeg zijn ex.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef anoniiem het volgende:
[..]
nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.
Hij ging vreemd?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: hij sloeg zijn ex.
nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: hij sloeg zijn ex.
En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef anoniiem het volgende:
[..]
nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
Dus gaat al een jaar kut.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef anoniiem het volgende:
[..]
nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus gaat al een jaar kut.
Hij luistert niet naar je
Jullie communiceren slecht
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeerde vreemd te gaan
Hij negeert je oproepen tot verbetering
En tóch denk je dat het nog goed gaat komen
altijd positief blijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Dit meen je toch niet meid... Of je bent zo een haas die echt denkt dat ze het verdiend, maar ik heb altijd uit huis uit meegekregen dat meisjes slaan een grote NoNo is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.![]()
ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.quote:
Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Equites het volgende:
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
echt he, weet je nog als klein kindje dat je aan het tekenen was en dat je dan zei tegen iemand anders van ik kan echt niet tekenen om te horen dat je het wel kon. Zo kan je denk ik ook jezelf in mekaar laten beuken om te horen dat je zielig bentquote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Equites het volgende:
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.
Denken dat je niet zonder hem kunt en de pieken zijn geweldig maar de dalen zijn horror.
me eerste echte serieuze vriend wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.
Zoals ik al zei: Weet jij eigenlijk wel hoe een goede relatie is of is dit je eerste vriend?
Ja zo iets denk, maar ik heb door hem wel een beter zelfbeeld van mij zelf gekregen. Al gaat dat nu wel erg naar beneden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als gevalletje laag zelfbeeld, anders was je ALLANG vertrokken en had je hem de tering laten krijgen
Ze weet ook heus wel dat iedereen op dit forum zegt, ga weg bij die gast! Maar stiekem wil ze bij hem blijven. Waarom? Ik heb geen idee.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...
Anyway, je moet wel weg bij hem, weet je zelg ook wel Anoniiem
okee ik denk nu trollquote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef anoniiem het volgende:
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Equites het volgende:
Je bent dom.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef anoniiem het volgende:
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
Ik heb eerder het idee dat je een troll bent. Zo ja, fuck off. Zo nee, ga bij die malloot weg. Hji zal je alleen maar meer naar beneden slepen de afgrond in, nu kan je nog naar boven klimmen. Je zal er alleen maar sterker uit komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.
Updated to V1.1quote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik
Dat ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijn
Komt er nog meer of was dit het zo ongeveer?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef anoniiem het volgende:
En is dit je eerste relatie?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook.
Het is niet normaal dat het gaat zoals het gaat bij jullie, hij hoort niet te slaan, jij ook niet btw. In een normale relatie doe je dat ook niet.
(en ik heb ook iets dergelijks gehad met mn ex, kan wel zeggen dat ik weet hoe dat is, alleen weet ik nu ook hoe het anders kan en dat ik dat nooit meer zou willen, hoe verliefd ik ook zou zijn)
Je moet weggaan
Hoe oud ben je TS, dat maakt verder nergens iets voor uit, maar ben gewoon nieuwsgierig.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef vosss het volgende:
Dat zijn de tofste wijven, die je gewoon in elkaar kan beuken en toch niet bij je weg gaan.
Kudo's voor je vriend
Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef anoniiem het volgende:
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
v1.2quote:Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik
Hij zet je uiteindelijk achter een raam en wordt rijk op je
- Het ging bijna uit omdat hij twijfelde en toen ging hij een poging tot vreemdgaan doen??quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik vind het eik nogal dom en compleet overbodig, maargoed, whatever rocks your boat zullen we maar zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Toch knap dat mensen daar zoveel tijd in steken.
Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?
Dus dit gaat al zo vanaf dat je 16 bent en je kreeg wat toen je 15 was?
Hoe oud is hij? Hij woont op zichzelf?
Wat is het probleem dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!
nee wonen beiden thuis.
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
1 uur per dag gezellig weegt blijkbaar op tegen het boksbal effect van de overige uren
Klinkt geweldig, tot jij hem een keer betrapt met een ander op de kermis, hij daar vervolgens boos om wordt en je zo hard slaat dat je jukbeen in puin ligt en je drie maanden later nog met een blauwe plek op je gezicht rondloopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef anoniiem het volgende:
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.
Welke vrouw wil dat nou niet
Nou, missie geslaagd dan. Ik wind me nooit op FOK! maar ik weet dat dit soort gasten bestaan en dit soort meiden ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dit zie je toch van mijlen ver aankomen dat dit gewoon een troll is, schei toch uit.
Mooi, je bent nog jong. Weg bij die gozer dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef anoniiem het volgende:
ik ben 17.
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom je ouders niks merken ervan als je 17 bent en nog thuis woont en zegt dat je er zoveel last van hebt of zoveel blauwe plekken hebt
Ohja, hij vergeet TIJDENS het verkrachten lief in haar oor te fluisteren. De faler.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!
Ga gewoon weg. zo moeilijk is dat niet als jullie beide nog thuis wonen en pubers zijn. Wees niet dom en wacht niet tot je zwanger bent of nóg dommer bent, gaat samenwonen ofzo in de hoop dat het beter wordquote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
waarom ben ik een trol?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Nou, missie geslaagd dan. Ik wind me nooit op FOK! maar ik weet dat dit soort gasten bestaan en dit soort meiden ook.
Ik zat hier gewoon te trillen van boosheid om zoveel stupiditeit van de TS, mede omdat ik hetzelfde van nabij heb meegemaakt.
Dat het een troll is is me nu ook wel duidelijk.
Gefeliciteerd, TS Hoop dat je lekker slaapt vannacht. Ik niet waarschijnlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef anoniiem het volgende:
[..]
waarom ben ik een trol?
Dit is serieus, en ik weet ik ben dom, ik heb gewoon stomme oogkleppen op mijn kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vraag je dan advies als je de conclusie al hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef anoniiem het volgende:
[..]
waarom ben ik een trol?
Dit is serieus, en ik weet ik ben dom, ik heb gewoon stomme oogkleppen op mijn kop.
Jou username komt me bekent voor van iemand die ik in reallife ken..quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan advies als je de conclusie al hebt?
Je weet dat je dom bent...
Je weet dat je oogkleppen ophebt...
maar je doet er niets aan..
...weet je zeker dat je het niet lekker vind?
Het is nog maar 20x gezegd hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Jou username komt me bekent voor van iemand die ik in reallife ken..
maar nee, ik heb er een hekel aan maar ik weet gewoon niet wat te doen.
Jij bent dom. Echt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Weggaan bij die kerel domme kut. Is het nou zo fucking moeilijk dat je dat zelf niet bedacht krijgtquote:maar ik weet gewoon niet wat te doen
Ja ik maak dit ook mee, het topic klinkt idd even niet logisch nee. Zal het even wijzigenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een onzin. Je durft geen nee te zeggen tegen seks omdat je bang bent voor klappen maar je blijft zogenaamd wel doorzeuren dat je cadeautjes wil ook al krijg je daar klappen om.
Kuttrol. Er zijn vrouwen die dit echt meegemaakt hebben en die dit lezen. Je bent niet leuk.
Bereid je voor op het ergste. Ik zou gaan praten bij jou thuis, dan kunnen je ouders nog naar boven rennen om hem tegen te houden, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef anoniiem het volgende:
Ik ga vanavond praten met hem,
het zwart op wit zetten dat dit zo gewoon niet meer kan.
bedankt voor alle reacties.
TERUGMEPPENquote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef anoniiem het volgende:
[..]
waarom ben ik een trol?
Sorry als er nu tere zieltjes zijn gestorven.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
TERUGMEPPEN
MET EEN PAN. OF EEN KNUPPEL.
En anders ondergaan. En je waffel houden.
Precies, want als het op papier staat houdt hij zich eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef anoniiem het volgende:
Ik ga vanavond praten met hem,
het zwart op wit zetten dat dit zo gewoon niet meer kan.
bedankt voor alle reacties.
Mijn pa werkt, mijn ma ligt ziek thuis en wil niet gestoord worden, er mag hier thuis nu ook geen woord gezegd worden. Dus ik moet wel naar zijn huis.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Bereid je voor op het ergste. Ik zou gaan praten bij jou thuis, dan kunnen je ouders nog naar boven rennen om hem tegen te houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan zou ik aangifte doen dat hij je geslagen heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Mijn pa werkt, mijn ma ligt ziek thuis en wil niet gestoord worden, er mag hier thuis nu ook geen woord gezegd worden. Dus ik moet wel naar zijn huis.
Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef anoniiem het volgende:
Ja ik maak dit ook mee, het topic klinkt idd even niet logisch nee. Zal het even wijzigen
Het punt is dat ik dat al heb gezegd maar hij dan toch nog aan mijn deur staat, en dan krijg ik gezeik omdat mijn ma het gewoon niet aan kan als er nu gepraat word thuis, luiddructig of dat zei ook maar een enkel geluidje hoord.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, want als het op papier staat houdt hij zich eraan![]()
![]()
Mens je bent nog dommer dan een varken, en ik ga haast snappen dat hij dat je mept omdat je echt voor geen reden vatbaar lijkt.
Je moet niks op papier zetten, je schiet daar A) totaal niks mee op, en B) jullie wonen nog thuis, hebben geen eigen huis, geen kinderen, niks. Dus totaal niet nodig iets officieel af te handelen.
je gaat naar hem toe, je zegt 'Ik moet je niet meer, ik laat me niet zo behandelen'.
Je luistert niet naar z'n beloftes dat hij het wel gaat veranderen, en klaar.
Opgelost, slotje
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
Ligt ze nou in het ziekenhuis of ligt ze ziek thuis???quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Mijn pa werkt, mijn ma ligt ziek thuis en wil niet gestoord worden, er mag hier thuis nu ook geen woord gezegd worden. Dus ik moet wel naar zijn huis.
Dan laat je hem voor de deur staan en bel je de politiequote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het punt is dat ik dat al heb gezegd maar hij dan toch nog aan mijn deur staat, en dan krijg ik gezeik omdat mijn ma het gewoon niet aan kan als er nu gepraat word thuis, luiddructig of dat zei ook maar een enkel geluidje hoord.
Hey, waar je mee om ging raak je dus wel mee besmet!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:
mocht je een trol zijn dan ben je het doodschoppen nog niet waard.
"Maaahaaam, ik word in elkaar geslagen."quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het punt is dat ik dat al heb gezegd maar hij dan toch nog aan mijn deur staat, en dan krijg ik gezeik omdat mijn ma het gewoon niet aan kan als er nu gepraat word thuis, luiddructig of dat zei ook maar een enkel geluidje hoord.
Nah... als je iemand iets niet waard vind neem je de moeite ook niet hèquote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, waar je mee om ging raak je dus wel mee besmet!
Zeggen en doen is natuurlijk wat anders. Ik durf mijn lunch er echter op te zetten dat er wel eens iets in die trend naar je hoofd is gevlogen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Nah... als je iemand iets niet waard vind neem je de moeite ook niet hè
Dat zijn de lekkerstequote:
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, behalve een paar dagen in de week zoals vandaag en zaterdag en zondag, dan ligt ze ziek thuis.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ligt ze nou in het ziekenhuis of ligt ze ziek thuis???
Je hoeft helemaal niets, en geloof me; je moeder vindt het een stuk minder erg om gestoord te worden omdat haar dochter veilig thuis haar verkering uit wil maken, dan dat ze gestoord moet worden omdat haar dochter in puin geslagen in het ziekenhuis ligt.
Mocht je verhaal waar zijn dan wens ik je veel sterkte, mocht je een trol zijn dan ben je het doodschoppen nog niet waard.
Nee , naja ik praat met mijn ouders vrijwel niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
"Maaahaaam, ik word in elkaar geslagen."
"Hou je mond, ik ben ziek."
Really?
FOK! heeft iemand gered van de ondergang, joehoe.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee , naja ik praat met mijn ouders vrijwel niet.
Iig, ik zie nu wel in dat wat er nu allemaal gebeurt moet stoppen.
Ik heb mijn topic alleen beetje verkeerd gemaakt omdat ik pas later bedacht om dit er ook bij te zetten.
Sorry.
Niet alleen dat....quote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeggen en doen is natuurlijk wat anders. Ik durf mijn lunch er echter op te zetten dat er wel eens iets in die trend naar je hoofd is gevlogen.
Hoho, ze is er nog niet he. Waarschijnlijk belooft hij vanavond beterschap en blijft ze nog een tijdje bij hem! Want hij is lief en meende het niet zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! heeft iemand gered van de ondergang, joehoe.
Sorry...quote:
Of ze wil wel maar is te bang.... en gokt ze toch weer op de beloofde beterschap.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
Hoho, ze is er nog niet he. Waarschijnlijk belooft hij vanavond beterschap en blijft ze nog een tijdje bij hem! Want hij is lief en meende het niet zo.
Waarvoor sorry?? Jij hebt het niet gedaan immers.quote:Sorry...![]()
Maar ik vind het wel k*t voor je en kut om te horen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
Waarvoor sorry?? Jij hebt het niet gedaan immers.
Oh oh... en ik maar denken dat je ingelezen wasquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel k*t voor je en kut om te horen.
En dan ga ik er ook nog even overheen met een niet al te tactische beschuldiging.
Zelden!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... en ik maar denken dat je ingelezen was
Je pa werkt . Ja, en hij werkt 40 uur per week, da's vrij normaal. Dan is het een kleine moeite om degene die zijn dochter slaat even uit huis te hameren.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het is overigens niet helemaal vreemd dat pubers bang zijn dat hun ouders vooral boos zijn als blijkt dat ze in de problemen zitten....quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je pa werkt . Ja, en hij werkt 40 uur per week, da's vrij normaal. Dan is het een kleine moeite om degene die zijn dochter slaat even uit huis te hameren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me met rust!
Sorry hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Mordreth het volgende:
Bagger en troll geroep verwijderd. Post dan gewoon niets als je niks nuttigs te melden hebt.
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!
Voor die 0,1% kans dat het allemaal waar is, wens ik je veel sterkte en inzicht toe. Doe met die gast wat ik met dit topic doe, weggaan en nooit meer terugkomen.
Tuurlijk. Maar 'zij' gedraagt zich niet bang. Ze zoekt ruzie, confronteert, en had het in eerste instantie meer over gebrek aan romantiek dan over leven in angst. Verder is het erg typisch hoe ze meteen op gaat noemen hoe erg het wel niet is en waar ze allemaal hoe hard wordt geslagen maar tegelijk speelt alsof ze het zich allemaal niet beseft.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Niet om die reden, ik zocht weleens ruzie puur omdat de spanning zich maar bleef opbouwen en ik helemaal niet meer normaal kon leven (idd, praat ik niet te hard, maken de kindjes niet teveel herrie, is de kattenbak goed schoon...) als hij had geslagen was dat even weg en was er even een relatieve rust...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.
Nee heeft mijn pa niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Untitled-1 het volgende:
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).
1 ding nog, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes?
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat nietquote:Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
Je vader niet? (just checking).quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
O nee, dat hoeft ook niet, ik bedoel alleen maar dat het best waar kan zijn en dat ik het niet gelijk af ga schrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat nieten daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
Dat klopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Bikersmurf het volgende:
Vergeet het eerste gedeelte van mijn vorige reactie.
Therapie is hier geen oplossing maar wist toen nog niet dat je pas 17 was.
Ik dacht dat je een stuk ouder was, samen woonde en geen uitweg meer zag.
Nu ik me weer bijgelezen heb is het bijna ongeloofwaardig wat je allemaal tikt.
Toch wil ik best geloven dat dit echt bestaat en er serieus op reageren.
Ik ben zelf vader en weet heel zeker dat als je dit aan je vader verteld hij zelfs bereid is zich morgen ziek te melden als de situatie dat vereist.
Je vader hoeft hem niet gelijk in gort te schoppen want het is handiger als je vader op vrije voeten blijft.
Ik wil echter mijn toetsenbord opeten als je vader geen passende maatregelen weet te treffen zonder dat zijn gezin daar direct de dupe van wordt.
Als je gezin gevaar loopt weet iedere ouder dat zijn prioriteit precies daar ligt en even nergens anders.
Ik vul nu zelfs even in dat je het misschien moeilijk vindt om het je vader uit te leggen.
Is dit het geval, ga dan naar een persoon die jij vertrouwd en waar je makkelijk mee praat.
Dit hoeft geen volwassen iemand te zijn maar kan gewoon een vriend(in) zijn.
Vertel hem/haar wat er aan de hand is en vraag of die persoon het samen met jouw aan je ouder(s) wil uitleggen.
Dat praat soms een beetje makkelijker, maar houdt het wel bij de waarheid.
Wees niet bang, ouders zijn soms net fossielen of komen streng over maar niet weten dat je kroost in zo'n situatie verkeerd omdat je niet hebt geluistert vergeef je je als ouder nooit.
Fossielen en ouderwetse ouders veranderen dan in no time in begripvolle en moderne vrienden.
Je zult versteld staan hoe het oplucht als je het deelt met je ouder(s).
Beter weet ik je niet te overtuigen maar ik lieg geen woord.
Bel die gast gewoon af en dan verteld je vader (of naaste van je ouders) hem de volgende keer dat hij komt wel heel duidelijk dat het definitief uit is.
Huh?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!
Ts moet dit niet pikken.
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
Hmm, nee, volgens mij bedoelt ze gewoon d'r baas vriend.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als haar vriend). Dus opzich mijn stelling beantwoord met ja op zich lijkt mijn vader wel een beetje op mijn vriend. Ik zei dus: vaak zie je vrouwen een partner kiezen die lijkt op haar vader.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Bikersmurf het volgende:
[..]
Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als mij vriend).
Zou goed kunnen, maar afwachten dus op haar reactie voor de zekerheidquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
Waarom reageer je niet op wat wij zeggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.
Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
Succes wensen?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
wens me succes.
In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
wens me succes.
Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.
Gelijk weg daarna, zo snel mogelijk. Leg hem daarna desnoods uit waarom je deze keuze hebt gemaakt (via e-mail ofzo), maar ga niet in discussie! Het lijkt mij zelfs een beetje gevaarlijk om hem dit 1 tegen 1 dit te zeggen, zonder klappen te ontvangen?
Wens je veel succes!
En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
Ga Er Dan Niet Heen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
Kun je niet iemand meenemen die je hiertegen kan beschermen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?
Hij wil jou in zijn macht, zie de reden dat hij snel losse handjes heeft.
Maar goed, jij kent hem beter dan ik.
Moah, laf of stom? That's the Q. Tuurlijk kan best goed gaan, maar zou, als de kans redelijk groot is dat hij je alle hoeken laat zien, dan maar ''laf'', al vind ik het zelf niet laf, vind het al heel knap/moedig mocht je deze keuze (uitmaken) maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
maar ik ga nu, ik ben rond 11en weer terug.
Dan kick je hem even lekker in zijn noten. En er is vast wel iemand die met je mee kan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:
[..]
succes...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
maar ik ga nu, ik ben rond 11en weer terug.
Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
lees dit boek eens voor het te laat isquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.
Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil
Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.
Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.
Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]
In het kort de situatie hoe het meestal gaat.
"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"
Okee, dat zou nog best weleens kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.
Ik ben ook benieuwd wat dat ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ?Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ?Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.
Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil
Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.
Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.
Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]
In het kort de situatie hoe het meestal gaat.
"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"
een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?
Jullie verdienen elkaarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al meteen af maar dacht het antwoord nog wel ergens tegen te komen....
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijven
Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef anoniiem het volgende:
omdat daar eerst veel vragen over werd gesteld of ik wel aan de pil was enzo.
Lijkt bijna als of ze het er om doet..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:49 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.
Ik heb me suf zitten zoeken naar tekst over cadeautjes en romantiek enzo, maar het is nergens meer terug te vinden. Rete-irritant is dat, bijna net zo erg als een complete OP verwijderen.
Is het uit en ben je er zonder klappen vanaf gekomen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
Im sorry, ik heb inderdaad de OP erg vaag ingedeeld.
Ik heb voor de goede keuze gekozen.
Dankje voor alle reacties.
slotje?
"de goede keuze" is subjectief. Is het voor jou de goede keuze of is het de keuze die WIJ goed voor je vinden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
Im sorry, ik heb inderdaad de OP erg vaag ingedeeld.
slotje?
Super dat je het hebt durven doen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Mijn ouders, nee. (Heb ik trouwens ook nog niet gezien.)
Aangiften, nee.
Ik neem nu even lekker rust voor mezelf!
En ga leuke dingen met vriendinnen enzo doen!![]()
Gefeliciteerd. Verliep het moeilijk of accepteerde hij het wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.
maar kwam er nog een potje boksen bij kijken of niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.
of mis je dan een vriendje (niet speciaal hem)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
slotje?
Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Domensino het volgende:
Echt waar. Mensen die een heel topic openen met allemaal drama, pagina's lang leef je met ze mee, overal vragen ze hulp voor en uiteindelijk is het resultaat:
[..]
En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.
Dikke anti-climax.
* Domensino is teleurgesteld
Daar heb ik idd ook mijn twijfels over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.
'accepteerde het deels' is om het spannend te houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
Het is inderdaad uit ja, accepteerde het deels.
niets gebeurd verder.
Ik ben toen naar huis gegaan.
Ik heb er nog wat met vriendinnen over gepraat maar verder niet..
Sorry beetje te druk om te reageren.
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
'accepteerde het deels' is om het spannend te houden
Redelijk voorspelbaar hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.
immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.
Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef Re het volgende:
immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...
druk met? boksles?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
Het is inderdaad uit ja, accepteerde het deels.
niets gebeurd verder.
Ik ben toen naar huis gegaan.
Ik heb er nog wat met vriendinnen over gepraat maar verder niet..
Sorry beetje te druk om te reageren.
Slecht geslapen, neem effe lekker een bak koffiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad ja
of inschrijven voor de K1 voor vrouwen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef Viper_74 het volgende:
Gefeliciteerd meid
Nou opzoek naar een leuke knul
Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.quote:
tja, dan kan ze misschien beter op boksles gaan. kan ze nog een beetje dr emoties kwijt enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |