abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77247004
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]

In het kort de situatie hoe het meestal gaat.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"

[ Bericht 21% gewijzigd door Mordreth op 26-01-2010 21:37:36 (OP terug) ]
pi_77247036
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.

Afkappen dus
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:00:58 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247049
waarom blijf je dan bij hem ?
*Hosselcopter*
  maandag 25 januari 2010 @ 14:01:08 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247062
Weggaan. Accepteer geen geweld.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77247087
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
pi_77247089
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:23 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77247104
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...

-edit- OP al aangepast zie ik

[ Bericht 17% gewijzigd door Re op 25-01-2010 22:45:00 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:55 #8
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247127
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Wanneer is het dan genoeg voor je???
  maandag 25 januari 2010 @ 14:03:29 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77247149
quote:

[..]

waarom kan je het niet? durf je het niet?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_77247156
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Dibble het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
  Forum Admin maandag 25 januari 2010 @ 14:03:51 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77247163
Hé gezellig bij jou thuis!
pi_77247164
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wanneer is het dan genoeg voor je???
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
pi_77247181
quote:

[..]

Waarom kan je die stap niet wagen? Omdat je hem dan zo gaat missen?
pi_77247184
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:04:27 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247191
quote:

[..]

Stoppen met roken is ook twee weken lastig, daarna ben je het ontwend. Die twee weken elkaar "missen" moet je ervoor over hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 25 januari 2010 @ 14:05:51 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247248
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
[ afbeelding ]
zag alleen de relevantie met dit topic niet
*Hosselcopter*
pi_77247249
quote:
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.
Wat in dit stukje is zo moeilijk te begrijpen dat je niet weet dat je er zo snel mogelijk vandoor moet gaan?

Of ben je werkelijk zo benieuwd hoe een eerste hulp er van binnenuit uitziet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 25 januari 2010 @ 14:06:13 #18
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247262
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Hij ook blijkbaar...

Maar gewoon wegwezen bij zo iemand. Hij gebruikt geweld tegen je.
Hoe zie je de toekomst met hem? Kinderen? Wat gaat hij die aandoen?
Het is nu nog "Makkelijk" weglopen. Hoe langer je erin blijft hoe moeilijker het gaat.
pi_77247271
dus in andere woorden, als hij wekelijks een bloemetje meebrengt mag hij slaan

Zou eens met ouders/psychiater/wijkagent gaan praten.

verder, natuurlijk zsm wegwezen bij zo'n figuur!
pi_77247285
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Ik denk het , omdat ik door hem erg veranderd ben enzo.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Fortitude het volgende:
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
Ja dat noemde ik als voorbeeld, als ik tegen mijn vriend zegt dat wat hij doet echt niet normaal is zegt hij "ja dan moet jij maar herhalen waarop ik niet heb gereageerd" ,

maar hij veroorzaakt het vechten vrij vaak, ik zeg continue BLIJF VAN MIJN LIJF AF ALS WE RUZIE HEBBEN, DAT KAN IK NIET HEBBEN. En toch doet hij het..
pi_77247306
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Re het volgende:
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...
Ik dacht precies hetzelfde.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:07:27 #22
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247313
ga anders samen in therapie?
*Hosselcopter*
pi_77247336
quote:

[..]

Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
pi_77247368
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.

Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
pi_77247392
Ja, het is moeilijk om de stop er uit te trekken, maar dit kan zo niet langer! En natuurlijk hebben jullie mooie momenten, maar hoever moet hij gaan? Kappen, nu het nog kan!!
Ook leeg
pi_77247412
ik vind jou een beetje heel dom dat jij zo bij hem blijft na wat hij je aan doet ik snap niet dat je dat zelf niet in ziet? hij verdient het niet om een vriendin te hebben.
pi_77247413
Bij de arm pakken is natuurlijk aanzetten tot geweld, maar dat komt ergens vandaan. Als jij de volgende keer de verstandige bent en rustig blijft reageert hij misschien ook anders. Het is een kans waard denk ik.

Als dat niet werkt, loop je gewoon weg. Dan realiseert hij zich wel hoe erg hij je mist.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:10:35 #28
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77247431
Sorry TS.
Maar ik denk dat er weinig is wat we voor je kunnen doen als je zelf niet ziet dat vechten en pijn over de grens is. Dat JIJ moet beslissen dat dat niet kan.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_77247433
Je moet bij hem weg, dit gaat van kwaad tot erger. En dat missen dat is maar voor even. Dit schiet niet op straks belandt je nog in het ziekenhuis en dan?
Haters gonna hate.
pi_77247451
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef Elcadarn het volgende:
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.

Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
Hoe bedoel je mijn usernaam begint op te vallen?
Nee de pijn in mijn ribben heb ik al veel langer.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
Ja dat kan ook zijn.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Dibble het volgende:
ga anders samen in therapie?
En dat zal effect hebben ?
pi_77247502
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef daftme het volgende:
Bij de arm pakken is natuurlijk aanzetten tot geweld, maar dat komt ergens vandaan. Als jij de volgende keer de verstandige bent en rustig blijft reageert hij misschien ook anders. Het is een kans waard denk ik.

Als dat niet werkt, loop je gewoon weg. Dan realiseert hij zich wel hoe erg hij je mist.
Dat is het punt , als ik weg loop word het alleen maar erger.
pi_77247561
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef anoniiem het volgende:

[..]

[..]

Ja dat kan ook zijn.
Geloof het of niet, je kunt ook een relatie hebben waarbij je niet alle hoeken van de kamer ingeslagen wordt. Maar goed, als jij liever als boksbal fungeert moet je lekker bij hem blijven.

Ik voorspel alleen dat het niet minder wordt maar alleen maar geweldadiger. En zeker niet romatischer.
  FOK!Babe maandag 25 januari 2010 @ 14:14:48 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77247599
Iedereen die iets anders gaat zeggen dan: "Ga 's heel erg snel bij die gast weg" is gek.
pi_77247604
Dit gaat niet veranderen, hoe vaak hij het ook belooft. Dus als je de rest van van je leven op dezelfde voet verder wilt gaan, jouw keuze. Denk je dat je dit niet volhoudt, of later je kinderen dit niet wil laten meemaken, kap er dan gelijk mee.
Ik snap dat het best een grote stap is maar beter nu kappen dan alles pikken totdat het misschien helemaal mis gaat en dan alsnog weggaan met veel ellende.

Ben in ieder geval blij dat mijn moeder ooit die stap wel heeft durven nemen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_77247617
woon je toevallig in Eindhoven en is laatst de politie ook voor jullie gebeld? Want dit klinkt allemaal heel bekend in de oren. Je menneke beweerde dat je waanbeelden had.
Doe eens lief!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:15:31 #36
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77247629
Je vriend is een autist. Iemand die jou helemaal de tering in slaat, daar kan je toch niet bij blijven!? Wat ga je missen als je bij hem weggaat? Is dit het waard? DIe afweging moet jij maken, kunnen wij niet voor je doen. Maar als ik een vrouw was en meneer begint mij te slaan, dan is het afgelopen, hoe lief deze jongen ook is.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77247649
Ik dacht dat dit een michelos topic was...
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_77247650
"ja maar ik hou van hem en en... ik weet hij is diep van binnen een goeie lieve man!"..

Nee schat dat is hij niet en zal hij ook nooit worden.

Waarom zijn er altijd van die leuke lieve meiden die op dat soort domme mannen vallen? compleet onwaardig die kerel.

Ik bedoel neuk mij dan maar dan overspoel ik je met zoveel liefde/romantiek dat je er ziek van word.
pi_77247689
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Prenzlauer het volgende:
woon je toevallig in Eindhoven en is laatst de politie ook voor jullie gebeld? Want dit klinkt allemaal heel bekend in de oren. Je menneke beweerde dat je waanbeelden had.
Nee daar woon ik niet. Zo erg is het nog net niet.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Adfundum het volgende:
Dit gaat niet veranderen, hoe vaak hij het ook belooft. Dus als je de rest van van je leven op dezelfde voet verder wilt gaan, jouw keuze. Denk je dat je dit niet volhoud, of later je kinderen dit niet wil laten meemaken, Kap er dan gelijk mee.
Ik snap dat het best een grote stap is maar beter nu kappen dan alles pikken totdat het misschien helemaal mis gaat en dan alsnog weggaan.

Ben in ieder geval blij dat mijn moeder ooit die stap wel heeft durven nemen.
Hmm , ik begrijp het de stap is gewoon erg moeilijk.
ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
  FOK!Babe maandag 25 januari 2010 @ 14:18:18 #40
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77247741
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:

[..]

[..]

ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
Jij hebt hulp nodig.
pi_77247772
quote:

[..]

[..]

Waarom is die stap moeilijk?

Hij slaat je de tering in. Dat maakt het toch juist makkelijker?

Hij is namelijk niet lief en romantisch. Heb jij wel enig idee wat lief en romantisch inhoudt??
  maandag 25 januari 2010 @ 14:19:26 #42
198371 Equites
pi_77247787
quote:

[..]

[..]

Je bent er aan gewend geraakt en denkt dat dit normaal is en hij vast wel kan veranderen. Dat gaat hij niet en je vriendin slaan is alles behalve normaal. Iemand fysiek geweld aan doen is een grens in een relatie, word die overschreden dan is het tijd om je spullen te pakken en weg te gaan. Waar is het respect voor jezelf gebleven? Er lopen zoveel mannen rond die beter zijn dan deze idioot. Ik hoop voor jou dat je deze stap durft te zetten, want het zal van kwaad tot erger gaan in deze relatie.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 25 januari 2010 @ 14:20:36 #43
198371 Equites
pi_77247830
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waarom is die stap moeilijk?

Hij slaat je de tering in. Dat maakt het toch juist makkelijker?

Hij is namelijk niet lief en romantisch. Heb jij wel enig idee wat lief en romantisch inhoudt??
Je ziet dit wel vaker bij vrouwen. Het lijkt wel alsof ze erop geilen gecontroleerd te worden door hun man. Sommige worden al jaren in puin geramd maar blijven bij hun vent. Te bang om gezichtsverlies te lijden door te vertrekken ofzo? Iedereen heeft er juist zwaar respect voor als je je man hierom verlaat.
pi_77247952

[ Bericht 100% gewijzigd door Bikersmurf op 25-01-2010 20:09:04 (Overbodig) ]
pi_77247954
Tering zeg, ga gewoon bij hem weg. Klaar.
pi_77247966
quote:

[..]

Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt en hoe meer ellende de breuk met zich meebrengt.
En jij hebt nergens schuld aan, als ik je verhaal zo lees passen jullie gewoon niet bij elkaar. Waarschijnlijk is het voor hem ook beter. Dit escaleert vroeg of laat.
pi_77248062
Lees je eigen verhaal eens na en bedenk wat je iemand anders zou adviseren als ze zo'n verhaal zou opschrijven.
pi_77248109
Weggaan.

Lees inderdaad je eigen overzicht eens en besef dan als dit na ANDERHALF jaar al het geval is het écht niet beter gaat worden.
pi_77248213
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Weggaan.

Lees inderdaad je eigen overzicht eens en besef dan als dit na ANDERHALF jaar al het geval is het écht niet beter gaat worden.
nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.
pi_77248245
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef anoniiem het volgende:

[..]

nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.
Laat me raden: hij sloeg zijn ex.
pi_77248283
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij ging vreemd?
pi_77248333
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
pi_77248392
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef anoniiem het volgende:

[..]

nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.

Zoals ik al zei: Weet jij eigenlijk wel hoe een goede relatie is of is dit je eerste vriend?
pi_77248404
Dat zijn de tofste wijven, die je gewoon in elkaar kan beuken en toch niet bij je weg gaan.

Kudo's voor je vriend
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77248417
quote:

[..]

Dus gaat al een jaar kut.

Hij luistert niet naar je
Jullie communiceren slecht
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeerde vreemd te gaan
Hij negeert je oproepen tot verbetering

En tóch denk je dat het nog goed gaat komen
pi_77248447
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt

Want hij is wel lief. (soms)
  maandag 25 januari 2010 @ 14:36:57 #57
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77248464
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt

altijd positief blijven
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 25 januari 2010 @ 14:37:00 #58
198371 Equites
pi_77248468
Klinkt als een topper die je daar hebt hoor. Wil vreemdgaan, liegt tegen je en slaat je af en toe is flink in elkaar. Stiekem vind je dat wel lekker of niet? Ga toch weg bij die klootzak, hij heeft je niks te bieden en vroeg of laat gaat dit gruwelijk fout.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:37:50 #59
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248501
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.

Dit meen je toch niet meid... Of je bent zo een haas die echt denkt dat ze het verdiend, maar ik heb altijd uit huis uit meegekregen dat meisjes slaan een grote NoNo is.

Dump die gast en ga verder met een pijnloos leven, mits je het kinky vind natuurlijk en dan zou ik indd maar doorzagen over ze romantiek.

Het is sowieso een lul
pi_77248534
Sommige mensen zijn zo naïef.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:38:45 #61
198371 Equites
pi_77248536
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
pi_77248553
Klinkt als gevalletje laag zelfbeeld, anders was je ALLANG vertrokken en had je hem de tering laten krijgen
pi_77248570
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Want hij is wel lief. (soms)
ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.
Denken dat je niet zonder hem kunt en de pieken zijn geweldig maar de dalen zijn horror.
compact en kleverig.
pi_77248602
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Equites het volgende:
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...

Anyway, je moet wel weg bij hem, weet je zelg ook wel Anoniiem
compact en kleverig.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:41:29 #65
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248624
quote:
echt he, weet je nog als klein kindje dat je aan het tekenen was en dat je dan zei tegen iemand anders van ik kan echt niet tekenen om te horen dat je het wel kon. Zo kan je denk ik ook jezelf in mekaar laten beuken om te horen dat je zielig bent
pi_77248635
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.
Denken dat je niet zonder hem kunt en de pieken zijn geweldig maar de dalen zijn horror.
Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijn
pi_77248649
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.

Zoals ik al zei: Weet jij eigenlijk wel hoe een goede relatie is of is dit je eerste vriend?
me eerste echte serieuze vriend wel ja.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als gevalletje laag zelfbeeld, anders was je ALLANG vertrokken en had je hem de tering laten krijgen
Ja zo iets denk, maar ik heb door hem wel een beter zelfbeeld van mij zelf gekregen. Al gaat dat nu wel erg naar beneden.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:42:14 #68
198371 Equites
pi_77248657
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...

Anyway, je moet wel weg bij hem, weet je zelg ook wel Anoniiem
Ze weet ook heus wel dat iedereen op dit forum zegt, ga weg bij die gast! Maar stiekem wil ze bij hem blijven. Waarom? Ik heb geen idee.
pi_77248672
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
pi_77248677
Typisch geval van huiselijk geweld, ook al wonen jullie niet samen... Het af en toe lief doen van hem moet je zien als pure manipulatie. Dat hij niet echt romantisch is, is niet echt aan de orde. Het gaat erom dat hij jou mishandelt! Dat is strafbaar, maar ik neem aan dat je dat al wist?

Ga met een vertrouwenspersoon praten en in de tussentijd lijkt het me beter als jij je vriend gewoon niet meer ziet. Ik zou de relatie verbreken over de telefoon ofzo, ik durf namelijk niet te zeggen wat hij bij je doet mocht je het face-to-face zeggen... Informeer ook je ouders of andere familie hierover.

Dit moet echt stoppen meid, hier ga je aan kapot... letterlijk.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:43:04 #71
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248693
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef anoniiem het volgende:
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
okee ik denk nu troll
pi_77248713
quote:
Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.
pi_77248758
quote:
Je bent dom.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:44:54 #74
198371 Equites
pi_77248761
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.
Ik heb eerder het idee dat je een troll bent. Zo ja, fuck off. Zo nee, ga bij die malloot weg. Hji zal je alleen maar meer naar beneden slepen de afgrond in, nu kan je nog naar boven klimmen. Je zal er alleen maar sterker uit komen.
pi_77248803
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik

Updated to V1.1
pi_77248813
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijn
Dat ook.

Het is niet normaal dat het gaat zoals het gaat bij jullie, hij hoort niet te slaan, jij ook niet btw. In een normale relatie doe je dat ook niet.
(en ik heb ook iets dergelijks gehad met mn ex, kan wel zeggen dat ik weet hoe dat is, alleen weet ik nu ook hoe het anders kan en dat ik dat nooit meer zou willen, hoe verliefd ik ook zou zijn)
Je moet weggaan

Hoe oud ben je TS, dat maakt verder nergens iets voor uit, maar ben gewoon nieuwsgierig.
compact en kleverig.
pi_77248864
quote:
Komt er nog meer of was dit het zo ongeveer?

En dan je post beginnen met het feit dat meneer niet romantisch is. I jouw geval zou dat wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken.
pi_77248868
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat ook.

Het is niet normaal dat het gaat zoals het gaat bij jullie, hij hoort niet te slaan, jij ook niet btw. In een normale relatie doe je dat ook niet.
(en ik heb ook iets dergelijks gehad met mn ex, kan wel zeggen dat ik weet hoe dat is, alleen weet ik nu ook hoe het anders kan en dat ik dat nooit meer zou willen, hoe verliefd ik ook zou zijn)
Je moet weggaan

Hoe oud ben je TS, dat maakt verder nergens iets voor uit, maar ben gewoon nieuwsgierig.
En is dit je eerste relatie?

Ik neig ook wel naar troll maar goed, laten we maar ff serieus blijven reageren
Ga gewoon bij hem weg voor je zo'n typisch verneukt stelletje word en er straks kinderen van komen en je dan écht voor altijd aan hem vast zit.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:47:37 #79
60947 DamagedBrain
pi_77248882
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef vosss het volgende:
Dat zijn de tofste wijven, die je gewoon in elkaar kan beuken en toch niet bij je weg gaan.

Kudo's voor je vriend
pi_77248950
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
pi_77248974
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef anoniiem het volgende:
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?
Dus dit gaat al zo vanaf dat je 16 bent en je kreeg wat toen je 15 was?

Hoe oud is hij? Hij woont op zichzelf?
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:15 #82
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77249119
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik
Hij zet je uiteindelijk achter een raam en wordt rijk op je

v1.2
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:32 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249130
quote:
[..]
- Het ging bijna uit omdat hij twijfelde en toen ging hij een poging tot vreemdgaan doen??
Logisch
- Jullie waren gelukkig en hij zat in de kroeg te gokken en loog daar over?
Jullie waren iig niet met hetzelfde gelukkig, hij was waarschijnlijk gelukkig dat hij er mee weg kon komen dat hij in de kroeg zat te gokken, en jij was gelukkig omdat je dacht dat je zo'n lief thuiszit vriendje had.

En dan heb ik het nog maar niet over het (fysieke) geweld en de ongewenste seks.
Dit wordt echt de relatie van je leven meid
Volhouden, niet laten gaan die prachtvent van je, dit is zoals een relatie hoort te zijn

Oh, wacht....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77249164
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]

Toch knap dat mensen daar zoveel tijd in steken.
Ik vind het eik nogal dom en compleet overbodig, maargoed, whatever rocks your boat zullen we maar zeggen
vosss is de naam,
pi_77249193
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?
Dus dit gaat al zo vanaf dat je 16 bent en je kreeg wat toen je 15 was?

Hoe oud is hij? Hij woont op zichzelf?
Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!
nee wonen beiden thuis.
pi_77249230
Vertel het eens tegen je vader zou ik zeggen en dan het liefst vlak voordat je vriend bij jullie thuis komt.

Kijken of dat ook uitloopt op vechten
vosss is de naam,
pi_77249243
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!
nee wonen beiden thuis.
Wat is het probleem dan.

Maak het uit. Klaar. Je hebt nu nog geen huis, kinderen, inboedel samen. Kap het af en ga verder met je leven.
pi_77249304
1 uur per dag gezellig weegt blijkbaar op tegen het boksbal effect van de overige uren
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77249388
kap het af. Straks raakt hij je een keer echt goed en beland je in het ziekenhuis, of nog erger... tussen 6 houten plankjes...
pi_77249412
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
1 uur per dag gezellig weegt blijkbaar op tegen het boksbal effect van de overige uren
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.

Welke vrouw wil dat nou niet
pi_77249434
Ik vraag me overigens wel af waarom je ouders niks merken ervan als je 17 bent en nog thuis woont en zegt dat je er zoveel last van hebt of zoveel blauwe plekken hebt
  maandag 25 januari 2010 @ 15:02:33 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249455
quote:
ik ben 17.
Klinkt geweldig, tot jij hem een keer betrapt met een ander op de kermis, hij daar vervolgens boos om wordt en je zo hard slaat dat je jukbeen in puin ligt en je drie maanden later nog met een blauwe plek op je gezicht rondloopt.

Daarna probeer je van hem weg te komen en lukt dat telkens niet; hij staat je in de auto op te wachten na school en jij bent op de fiets... 's nachts ramt hij bij je ouders op de garagedeur waardoor de halve buurt wakker is, maar de politie komt altijd te laat. Je komt op het punt dat je hem het liefst in slaap zou willen laten vallen en dan zou willen neersteken.
Alleen maar omdat je weet dat je anders nooit meer van hem afkomt. Je staat met het mes in je handen, kijkt naar het mes en weet dat je het niet zult overleven als hij een seconde te vroeg wakker wordt.

Dan weet je dat je echt zo ver mogelijk moet zien weg te komen, anders lig je binnen de kortste keren onder de groene zoden. Met een beetje mazzel kunnen je ouders je naar de andere kant van de wereld laten vluchten, en met nog wat meer mazzel kun je een jaartje later terugkomen naar Nederland.

Moet je wel eerst het punt bereikt hebben dat je niet meer bang bent, maar dat wordt lastig als je zo in puin geslagen bent.

Doe het op jouw manier, maar als je er nu nog van af kunt komen zonder schade dan zou ik er niet mee wachten tot het moment dat je dat niet meer kunt.
Been there, done that.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:04:12 #93
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77249532
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.

Welke vrouw wil dat nou niet
Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77249537
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Been there, done that.
Sick world.
pi_77249541
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach dit zie je toch van mijlen ver aankomen dat dit gewoon een troll is, schei toch uit.
Nou, missie geslaagd dan. Ik wind me nooit op FOK! maar ik weet dat dit soort gasten bestaan en dit soort meiden ook.
Ik zat hier gewoon te trillen van boosheid om zoveel stupiditeit van de TS, mede omdat ik hetzelfde van nabij heb meegemaakt.
Dat het een troll is is me nu ook wel duidelijk.
Gefeliciteerd, TS Hoop dat je lekker slaapt vannacht. Ik niet waarschijnlijk.
pi_77249543
quote:
ik ben 17.
Mooi, je bent nog jong. Weg bij die gozer dus.

Dan zul je namelijk ontdekken dat een relatie iets anders inhoudt dan verkrachting en mishandeling.
pi_77249592
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom je ouders niks merken ervan als je 17 bent en nog thuis woont en zegt dat je er zoveel last van hebt of zoveel blauwe plekken hebt
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
pi_77249621
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!
Ohja, hij vergeet TIJDENS het verkrachten lief in haar oor te fluisteren. De faler.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:06:13 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249656
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Sick world.
Ach, ik heb het overleefd, maar het scheelde niet veel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77249721
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
Ga gewoon weg. zo moeilijk is dat niet als jullie beide nog thuis wonen en pubers zijn. Wees niet dom en wacht niet tot je zwanger bent of nóg dommer bent, gaat samenwonen ofzo in de hoop dat het beter word
pi_77249729
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Nou, missie geslaagd dan. Ik wind me nooit op FOK! maar ik weet dat dit soort gasten bestaan en dit soort meiden ook.
Ik zat hier gewoon te trillen van boosheid om zoveel stupiditeit van de TS, mede omdat ik hetzelfde van nabij heb meegemaakt.
Dat het een troll is is me nu ook wel duidelijk.
Gefeliciteerd, TS Hoop dat je lekker slaapt vannacht. Ik niet waarschijnlijk.
waarom ben ik een trol?
Dit is serieus, en ik weet ik ben dom, ik heb gewoon stomme oogkleppen op mijn kop.
pi_77249825
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef anoniiem het volgende:

[..]

waarom ben ik een trol?
Dit is serieus, en ik weet ik ben dom, ik heb gewoon stomme oogkleppen op mijn kop.

Omdat je wel heel naief bent en een heel laag zelfbeeld hebt als dit allemaal waar is en je laat het toe
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 15:11:33 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_77249907
1 tip TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 januari 2010 @ 15:11:45 #104
60947 DamagedBrain
pi_77249917
quote:

[..]

waarom ben ik een trol?
Waarom vraag je dan advies als je de conclusie al hebt?
Je weet dat je dom bent...
Je weet dat je oogkleppen ophebt...

maar je doet er niets aan..
...weet je zeker dat je het niet lekker vind?
pi_77250078
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan advies als je de conclusie al hebt?
Je weet dat je dom bent...
Je weet dat je oogkleppen ophebt...

maar je doet er niets aan..
...weet je zeker dat je het niet lekker vind?
Jou username komt me bekent voor van iemand die ik in reallife ken..

maar nee, ik heb er een hekel aan maar ik weet gewoon niet wat te doen.
pi_77250189
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het is nog maar 20x gezegd hier.
pi_77250214
quote:

[..]

Jij bent dom. Echt.

Je zou haast denken dat je het wel fijn vind en het verdiend als je na deze eye-openers nog bij hem blijft
pi_77250250
quote:
maar ik weet gewoon niet wat te doen
Weggaan bij die kerel domme kut. Is het nou zo fucking moeilijk dat je dat zelf niet bedacht krijgt
vosss is de naam,
pi_77250303
Dit kan bijna niet echt zijn, beetje ongeloofwaardig.

Als het wel echt is, dan is het zeer sneu.
pi_77250328
Wat een onzin. Je durft geen nee te zeggen tegen seks omdat je bang bent voor klappen maar je blijft zogenaamd wel doorzeuren dat je cadeautjes wil ook al krijg je daar klappen om.

Kuttrol. Er zijn vrouwen die dit echt meegemaakt hebben en die dit lezen. Je bent niet leuk.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:18:57 #111
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77250331
topic sluiten?

geld gooien in een bodemloze put is nog effectiever
pi_77250357
Ik ga vanavond praten met hem,
het zwart op wit zetten dat dit zo gewoon niet meer kan.
bedankt voor alle reacties.
pi_77250401
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een onzin. Je durft geen nee te zeggen tegen seks omdat je bang bent voor klappen maar je blijft zogenaamd wel doorzeuren dat je cadeautjes wil ook al krijg je daar klappen om.

Kuttrol. Er zijn vrouwen die dit echt meegemaakt hebben en die dit lezen. Je bent niet leuk.
Ja ik maak dit ook mee, het topic klinkt idd even niet logisch nee. Zal het even wijzigen
pi_77250410
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef anoniiem het volgende:
Bereid je voor op het ergste. Ik zou gaan praten bij jou thuis, dan kunnen je ouders nog naar boven rennen om hem tegen te houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:20:31 #115
60947 DamagedBrain
pi_77250419
quote:

[..]

TERUGMEPPEN
MET EEN PAN. OF EEN KNUPPEL.
En anders ondergaan. En je waffel houden.
pi_77250460
quote:

[..]

waarom ben ik een trol?
Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!

Voor die 0,1% kans dat het allemaal waar is, wens ik je veel sterkte en inzicht toe. Doe met die gast wat ik met dit topic doe, weggaan en nooit meer terugkomen.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:21:40 #117
60947 DamagedBrain
pi_77250465
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]

TERUGMEPPEN
MET EEN PAN. OF EEN KNUPPEL.
En anders ondergaan. En je waffel houden.
Sorry als er nu tere zieltjes zijn gestorven.
pi_77250477
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef anoniiem het volgende:
Precies, want als het op papier staat houdt hij zich eraan

Mens je bent nog dommer dan een varken, en ik ga haast snappen dat hij dat je mept omdat je echt voor geen reden vatbaar lijkt.

Je moet niks op papier zetten, je schiet daar A) totaal niks mee op, en B) jullie wonen nog thuis, hebben geen eigen huis, geen kinderen, niks. Dus totaal niet nodig iets officieel af te handelen.

je gaat naar hem toe, je zegt 'Ik moet je niet meer, ik laat me niet zo behandelen'.
Je luistert niet naar z'n beloftes dat hij het wel gaat veranderen, en klaar.

Opgelost, slotje
pi_77250480
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Bereid je voor op het ergste. Ik zou gaan praten bij jou thuis, dan kunnen je ouders nog naar boven rennen om hem tegen te houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn pa werkt, mijn ma ligt ziek thuis en wil niet gestoord worden, er mag hier thuis nu ook geen woord gezegd worden. Dus ik moet wel naar zijn huis.
pi_77250533
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Mijn pa werkt, mijn ma ligt ziek thuis en wil niet gestoord worden, er mag hier thuis nu ook geen woord gezegd worden. Dus ik moet wel naar zijn huis.
Dan zou ik aangifte doen dat hij je geslagen heeft.
pi_77250540
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef anoniiem het volgende:
Ja ik maak dit ook mee, het topic klinkt idd even niet logisch nee. Zal het even wijzigen
Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.
pi_77250657
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, want als het op papier staat houdt hij zich eraan

Mens je bent nog dommer dan een varken, en ik ga haast snappen dat hij dat je mept omdat je echt voor geen reden vatbaar lijkt.

Je moet niks op papier zetten, je schiet daar A) totaal niks mee op, en B) jullie wonen nog thuis, hebben geen eigen huis, geen kinderen, niks. Dus totaal niet nodig iets officieel af te handelen.

je gaat naar hem toe, je zegt 'Ik moet je niet meer, ik laat me niet zo behandelen'.
Je luistert niet naar z'n beloftes dat hij het wel gaat veranderen, en klaar.

Opgelost, slotje
Het punt is dat ik dat al heb gezegd maar hij dan toch nog aan mijn deur staat, en dan krijg ik gezeik omdat mijn ma het gewoon niet aan kan als er nu gepraat word thuis, luiddructig of dat zei ook maar een enkel geluidje hoord.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:25:39 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77250665
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef anoniiem het volgende:
[..]
quote:
[..]
Ligt ze nou in het ziekenhuis of ligt ze ziek thuis???

Je hoeft helemaal niets, en geloof me; je moeder vindt het een stuk minder erg om gestoord te worden omdat haar dochter veilig thuis haar verkering uit wil maken, dan dat ze gestoord moet worden omdat haar dochter in puin geslagen in het ziekenhuis ligt.

Mocht je verhaal waar zijn dan wens ik je veel sterkte, mocht je een trol zijn dan ben je het doodschoppen nog niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:25:50 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77250674
Get the fuck out, zeg dat die gast hulp zoekt, en zoek zelf hulp.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_77250708
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het punt is dat ik dat al heb gezegd maar hij dan toch nog aan mijn deur staat, en dan krijg ik gezeik omdat mijn ma het gewoon niet aan kan als er nu gepraat word thuis, luiddructig of dat zei ook maar een enkel geluidje hoord.
Dan laat je hem voor de deur staan en bel je de politie

Hoe dom ben je, werkelijk.

Je laat je maar platmeppen en platpalen
pi_77250710
Jonge naïve meisjes
  maandag 25 januari 2010 @ 15:26:43 #127
116015 SicSicSics
pi_77250715
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:
mocht je een trol zijn dan ben je het doodschoppen nog niet waard.
Hey, waar je mee om ging raak je dus wel mee besmet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77250718
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef anoniiem het volgende:

[..]

"Maaahaaam, ik word in elkaar geslagen."
"Hou je mond, ik ben ziek."

Really?
  maandag 25 januari 2010 @ 15:27:37 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77250757
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, waar je mee om ging raak je dus wel mee besmet!
Nah... als je iemand iets niet waard vind neem je de moeite ook niet hè
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:28:58 #130
116015 SicSicSics
pi_77250825
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Nah... als je iemand iets niet waard vind neem je de moeite ook niet hè
Zeggen en doen is natuurlijk wat anders. Ik durf mijn lunch er echter op te zetten dat er wel eens iets in die trend naar je hoofd is gevlogen.
Fine, fuck you then!
pi_77250841
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef Xeanor het volgende:
Jonge naïve meisjes [ afbeelding ]
Dat zijn de lekkerste
vosss is de naam,
  maandag 25 januari 2010 @ 15:29:31 #132
60947 DamagedBrain
pi_77250847
TS.
Doe ff een helm op als je met hem gaat praten.
Dat scheelt muurkoppen.
pi_77250872
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Ligt ze nou in het ziekenhuis of ligt ze ziek thuis???

Je hoeft helemaal niets, en geloof me; je moeder vindt het een stuk minder erg om gestoord te worden omdat haar dochter veilig thuis haar verkering uit wil maken, dan dat ze gestoord moet worden omdat haar dochter in puin geslagen in het ziekenhuis ligt.

Mocht je verhaal waar zijn dan wens ik je veel sterkte, mocht je een trol zijn dan ben je het doodschoppen nog niet waard.
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, behalve een paar dagen in de week zoals vandaag en zaterdag en zondag, dan ligt ze ziek thuis.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

"Maaahaaam, ik word in elkaar geslagen."
"Hou je mond, ik ben ziek."

Really?
Nee , naja ik praat met mijn ouders vrijwel niet.
Iig, ik zie nu wel in dat wat er nu allemaal gebeurt moet stoppen.
Ik heb mijn topic alleen beetje verkeerd gemaakt omdat ik pas later bedacht om dit er ook bij te zetten.
Sorry.
pi_77250916
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 25-01-2010 16:22:29 (opbokken) ]
pi_77250943
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee , naja ik praat met mijn ouders vrijwel niet.
Iig, ik zie nu wel in dat wat er nu allemaal gebeurt moet stoppen.
Ik heb mijn topic alleen beetje verkeerd gemaakt omdat ik pas later bedacht om dit er ook bij te zetten.
Sorry.
FOK! heeft iemand gered van de ondergang, joehoe.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:32:50 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77251029
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeggen en doen is natuurlijk wat anders. Ik durf mijn lunch er echter op te zetten dat er wel eens iets in die trend naar je hoofd is gevlogen.
Niet alleen dat....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:34:14 #137
116015 SicSicSics
pi_77251088
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! heeft iemand gered van de ondergang, joehoe.
Hoho, ze is er nog niet he. Waarschijnlijk belooft hij vanavond beterschap en blijft ze nog een tijdje bij hem! Want hij is lief en meende het niet zo.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen dat....
Sorry...

Fine, fuck you then!
  maandag 25 januari 2010 @ 15:37:16 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77251221
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
Hoho, ze is er nog niet he. Waarschijnlijk belooft hij vanavond beterschap en blijft ze nog een tijdje bij hem! Want hij is lief en meende het niet zo.
Of ze wil wel maar is te bang.... en gokt ze toch weer op de beloofde beterschap.
quote:
Sorry...

Waarvoor sorry?? Jij hebt het niet gedaan immers.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:39:49 #139
116015 SicSicSics
pi_77251354
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
Waarvoor sorry?? Jij hebt het niet gedaan immers.
Maar ik vind het wel k*t voor je en kut om te horen.

En dan ga ik er ook nog even overheen met een niet al te tactische beschuldiging.
Fine, fuck you then!
  maandag 25 januari 2010 @ 15:41:18 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77251423
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel k*t voor je en kut om te horen.

En dan ga ik er ook nog even overheen met een niet al te tactische beschuldiging.
Oh oh... en ik maar denken dat je ingelezen was
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:46:11 #141
116015 SicSicSics
pi_77251638
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... en ik maar denken dat je ingelezen was
Zelden!
Fine, fuck you then!
pi_77251773
quote:

[..]

Je pa werkt . Ja, en hij werkt 40 uur per week, da's vrij normaal. Dan is het een kleine moeite om degene die zijn dochter slaat even uit huis te hameren.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:53:36 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77251928
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je pa werkt . Ja, en hij werkt 40 uur per week, da's vrij normaal. Dan is het een kleine moeite om degene die zijn dochter slaat even uit huis te hameren.
Het is overigens niet helemaal vreemd dat pubers bang zijn dat hun ouders vooral boos zijn als blijkt dat ze in de problemen zitten....
Bij een ongeluk op een onverzekerde brommer piepen ze ook vooral dat de ouders niet gebeld mogen worden, ongeacht het feit dat ze daar met een gebroken enkel op de grond liggen.

Het inschattingsvermogen van pubers is simpelweg niet erg best, maar ik geloof niet dat er een ouder is die het zijn kind zal verbieden thuis een gevaarlijke verkering uit te maken omdat mama ziek is en geen herrie aan haar hoofd kan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:54:37 #144
198371 Equites
pi_77251980
Vertel het je vader. Hij pakt die gozer wel even aan mag ik toch hopen? Of zijn er vroeger dingen gebeurd tussen je vader en jou? Het is maar een gok, dat minder waardheidscomplex van jou moet ergens vandaan komen.
pi_77252116
Als je het je vader vertelt (en hij ook maar enigszins om je geeft, waar ik wel vanuit ga) en je blauwe plekken en alles laat zien dan denk ik dat hij helemaal doordraait en je vriend tot moes slaat mocht hij ook nog maar één keer aan de deur staan.
pi_77252307
TS, wanneer je het hem vertelt moet je wel volhouden echt niet zeggen "ok ik vergeef je" he? Typ dat hier even.. anders wordt het nooit wat
  maandag 25 januari 2010 @ 16:18:42 #147
273119 BeSimple
or die trying!
pi_77252997
2 dingen

Als je nu al zoveel problemen met je 'vriendje' hebt die erop los slaat. Hoe moet dat dan als jullie samenwonen over 10 jaar? Dan zien jullie elkaar vaker dus wordt er ook vaker geslagen. Geloof me blauwe plekken op blauwe plekken is dubbel au... GET THE FUCK OUTA THERE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me met rust!
pi_77253358
Bagger en troll geroep verwijderd . Post dan gewoon niets als je niks nuttigs te melden hebt.
pi_77253374
" ach, hij is zo lief voor de kinderen", " hij heeft ook zijn lieve momenten"

TS moet niet zo zielig doen. Of accepteren of weg gaan. Niet zeiken op een forum.
Ik zal TS alvast waarschuwen dit stopt nooit. Spullen pakken en opstappen. Of heb je in de toekomst liever kinderen in deze relatie? Kan je de kinderen ook gelijk naar de klote helpen.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:31:17 #150
60947 DamagedBrain
pi_77253551
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Mordreth het volgende:
Bagger en troll geroep verwijderd . Post dan gewoon niets als je niks nuttigs te melden hebt.
Sorry hoor.
Maar er staan 100 nuttige eentonige reacties.
Weggaan bij hem.
Maar TS blijft ondanks conclusies in diezelfde richting koppig posten zonder concreet iets er aan te doen. En iedere suggestie wordt fabuleus ontweken. Zeg nou zelf..
pi_77253607
oh ja. ik weet hoe het werkt. Mijn vader had losse handjes. Het heeft 23 jaar geduurd totdat mijn moeder zo flink was om te scheiden.

Ik heb op mijn twintigste een keer mijn vader door het huis geslagen omdat hij mijn moeder sloeg. En nog had mijn moeder een plaat voor haar kop. Ondanks dat de ramen eruit lagen en politie en ambulance voor de deur stonden.

ik heb geen medelijden met TS. TS wil er niets aan doen. TS is graag slachtoffer!!!!!!
pi_77254099
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!

Voor die 0,1% kans dat het allemaal waar is, wens ik je veel sterkte en inzicht toe. Doe met die gast wat ik met dit topic doe, weggaan en nooit meer terugkomen.
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Haters gonna hate.
pi_77255232
zo hoor je een relatie niet te hebben
-
pi_77255673
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Tuurlijk. Maar 'zij' gedraagt zich niet bang. Ze zoekt ruzie, confronteert, en had het in eerste instantie meer over gebrek aan romantiek dan over leven in angst. Verder is het erg typisch hoe ze meteen op gaat noemen hoe erg het wel niet is en waar ze allemaal hoe hard wordt geslagen maar tegelijk speelt alsof ze het zich allemaal niet beseft.

Of je bent te bang om weg te gaan, maar dan praat je anders, of je beseft het je niet, maar dan ga je niet zo zitten opsommen hoe je hoofd tegen de muur wordt geramd in de openingspost. Het is gewoon nep. Aandachtzoekerij.
pi_77257966
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.
Niet om die reden, ik zocht weleens ruzie puur omdat de spanning zich maar bleef opbouwen en ik helemaal niet meer normaal kon leven (idd, praat ik niet te hard, maken de kindjes niet teveel herrie, is de kattenbak goed schoon...) als hij had geslagen was dat even weg en was er even een relatieve rust...

Bovendien klonk ik kennelijk ook niet echt alsof ik het er zo moeilijk mee had, mn zusje zei dat ik klonk alsof ik het over het weer had. Soms zag je geen uitweg in dingen die voor anderen heel logisch zijn. Omdat je bang was dat hij boos zou worden.

Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
compact en kleverig.
pi_77258453
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).

En, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes? En jezelf niet de schuld geven voor wat hij jou aan doet, dat zie je ook vaak, geef om jezelf en ga snel weg van hem, voordat je zelfrespect zo laag zakt, dat hij (of je nieuwe vriend) je alles kan maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Untitled-1 op 25-01-2010 18:38:05 ]
pi_77258504
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Untitled-1 het volgende:
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).

1 ding nog, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes?
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
pi_77258592
Huiselijk geweld is een vicieuze cirkel waar je niet zomaar uitkomt zonder professionele hulp te zoeken. En dan nog, is de kans niet groot dat je partner je nooit meer zal slaan. vrouwen doen er te lang over totdat ze overgaan tot actie wanneer ze geslagen worden. De eerste keer is meestal een shock, de tweede keer toeval en bij de derde keer en meer durven ze daarna er niets meer van te zeggen omdat het zo gewoon wordt allemaal.. Bij de eerste keer moet je je mond opentrekken, anders is het te laat.
pi_77258695
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat niet en daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
pi_77258789
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee heeft mijn pa niet.
Je vader niet? (just checking).
Maar hoop voor je dat je kiest voor jezelf en niet langer jezelf als oorzaak blijft zien, dat het aan jou ligt dat hij zo doet. Het is niet makkelijk misschien maar je bent nog jong en er zijn echt wel betere kerels/jongens (veel slechter kan bijna niet).
pi_77258848
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat niet en daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
O nee, dat hoeft ook niet, ik bedoel alleen maar dat het best waar kan zijn en dat ik het niet gelijk af ga schrijven

Ik had ook een topic op fok (een reeks zelfs ) en daarin werd ik voor vanalles en nog wat uitgemaakt en ook niet geloofd door een hoop mensen. Omdat het ongeloofwaardig klonk. In het begin was ie wat vervelend en later sloeg hij. Tja, dat is wat vreemd. Wat ook zo was, het kwam raar over.

Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
compact en kleverig.
pi_77259060
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
pi_77259271
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
Dat klopt.

Wie weet helpt t troll roepen ook wel

Je bekijkt dingen ook vanuit je eigen perspectief. Ik ben veel veranderd in die tijd, maar in het begin praatte ik er ook gemakkelijk over, het lag niet aan mij, dus had ik niets om me voor te schamen, later ging ik me schamen omdat ik bleef en het "dus" aan mezelf te danken had.

Ach ja, in feite hoop ik dat het niet waar is, is het wel waar, heeft ze iig te horen gekregen dat het te absurd voor woorden is idd.
We horen nog wel hoe t vanavond is gegaan gok ik

Ik wil een smiley die niet lacht
compact en kleverig.
pi_77259803

[ Bericht 100% gewijzigd door Bikersmurf op 25-01-2010 20:06:31 (Overbodig) ]
pi_77260090
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Bikersmurf het volgende:
Vergeet het eerste gedeelte van mijn vorige reactie.
Therapie is hier geen oplossing maar wist toen nog niet dat je pas 17 was.
Ik dacht dat je een stuk ouder was, samen woonde en geen uitweg meer zag.

Nu ik me weer bijgelezen heb is het bijna ongeloofwaardig wat je allemaal tikt.
Toch wil ik best geloven dat dit echt bestaat en er serieus op reageren.

Ik ben zelf vader en weet heel zeker dat als je dit aan je vader verteld hij zelfs bereid is zich morgen ziek te melden als de situatie dat vereist.
Je vader hoeft hem niet gelijk in gort te schoppen want het is handiger als je vader op vrije voeten blijft.
Ik wil echter mijn toetsenbord opeten als je vader geen passende maatregelen weet te treffen zonder dat zijn gezin daar direct de dupe van wordt.
Als je gezin gevaar loopt weet iedere ouder dat zijn prioriteit precies daar ligt en even nergens anders.

Ik vul nu zelfs even in dat je het misschien moeilijk vindt om het je vader uit te leggen.
Is dit het geval, ga dan naar een persoon die jij vertrouwd en waar je makkelijk mee praat.
Dit hoeft geen volwassen iemand te zijn maar kan gewoon een vriend(in) zijn.
Vertel hem/haar wat er aan de hand is en vraag of die persoon het samen met jouw aan je ouder(s) wil uitleggen.
Dat praat soms een beetje makkelijker, maar houdt het wel bij de waarheid.

Wees niet bang, ouders zijn soms net fossielen of komen streng over maar niet weten dat je kroost in zo'n situatie verkeerd omdat je niet hebt geluistert vergeef je je als ouder nooit.
Fossielen en ouderwetse ouders veranderen dan in no time in begripvolle en moderne vrienden.
Je zult versteld staan hoe het oplucht als je het deelt met je ouder(s).

Beter weet ik je niet te overtuigen maar ik lieg geen woord.

Bel die gast gewoon af en dan verteld je vader (of naaste van je ouders) hem de volgende keer dat hij komt wel heel duidelijk dat het definitief uit is.
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
pi_77260190
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!

Ts moet dit niet pikken.
-
pi_77261107
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!

Ts moet dit niet pikken.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee heeft mijn pa niet.
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
pi_77261521
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

[..]

Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:42:49 #169
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77261583
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

[..]

Hmm, nee, volgens mij bedoelt ze gewoon d'r baas vriend.

edit: die tweede regel dan he, de eerste gaat natuurlijk over d'r pa.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77261634
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Bikersmurf het volgende:

[..]

Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als haar vriend). Dus opzich mijn stelling beantwoord met ja op zich lijkt mijn vader wel een beetje op mijn vriend. Ik zei dus: vaak zie je vrouwen een partner kiezen die lijkt op haar vader.

[ Bericht 1% gewijzigd door Untitled-1 op 25-01-2010 19:50:56 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 19:45:45 #171
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77261746
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als mij vriend).
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
pi_77261822
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
Zou goed kunnen, maar afwachten dus op haar reactie voor de zekerheid volgorde is niet niet echt logisch.
pi_77261824
TS, je moet gewoon bij hem blijven. Hij is gewoon ziek, maar daar kan hij ook niks aan doen. Hij bedoelt het vast niet zo.

[ Bericht 57% gewijzigd door Domensino op 25-01-2010 19:52:16 ]
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77262092
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.

Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
pi_77262211
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:

wens me succes.
Waarom reageer je niet op wat wij zeggen?

Meiske echt waar..... wij kennen jou weliswaar niet maar we bedoelen het goed... dit topic is al zeven pagina's lang omdat iedereen hoopt dat jij tot inkeer komt en niet met hem gaat praten maar BIJ HEM WEGGAAT.

Het is de enige oplossing... echt.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 19:56:46 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_77262359
quote:

wens me succes.
Succes wensen?
Waarom ga je überhaupt nog naar hem toe?
En kijken wat er uit komt? Wat denk je hoe hij reageert als jij het uitmaakt?
Je bent 17 ffs.
Ik begrijp je niet.
pi_77262472
ik probeer zo goed mogelijk te reageren, is alleen veel tekst, en ben veel aan het na denken.

door alle reacties zie ik het wel wat beter in.
ik begrijp dat het beter is dat ik niet langs moet gaan, maar ik wil mijn eigen spulletjes toch ook wel even terug, en dan praat ik het uit enzo..

Ik vind het erg fijn dat jullie me de steun in de rug geven !
pi_77262493
quote:

wens me succes.
In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.
Gelijk weg daarna, zo snel mogelijk. Leg hem daarna desnoods uit waarom je deze keuze hebt gemaakt (via e-mail ofzo), maar ga niet in discussie! Het lijkt mij zelfs een beetje gevaarlijk om hem dit 1 tegen 1 dit te zeggen, zonder klappen te ontvangen?

Wens je veel succes!
pi_77262567
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.
Gelijk weg daarna, zo snel mogelijk. Leg hem daarna desnoods uit waarom je deze keuze hebt gemaakt (via e-mail ofzo), maar ga niet in discussie! Het lijkt mij zelfs een beetje gevaarlijk om hem dit 1 tegen 1 dit te zeggen, zonder klappen te ontvangen?

Wens je veel succes!
Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
pi_77262898
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?
Hij wil jou in zijn macht, zie de reden dat hij snel losse handjes heeft.
Maar goed, jij kent hem beter dan ik. Zou het in elk geval zoals eerder gezegd; safer spelen, dus in elk geval via je vader, bij jou thuis, waar je vader ook aanwezig is ofzo.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 20:07:02 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_77262956
quote:

[..]

Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
pi_77262959
quote:

[..]

Kun je niet iemand meenemen die je hiertegen kan beschermen?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77262976
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?
Hij wil jou in zijn macht, zie de reden dat hij snel losse handjes heeft.
Maar goed, jij kent hem beter dan ik.
Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
maar ik ga nu, ik ben rond 11en weer terug.
pi_77263328
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
Moah, laf of stom? That's the Q. Tuurlijk kan best goed gaan, maar zou, als de kans redelijk groot is dat hij je alle hoeken laat zien, dan maar ''laf'', al vind ik het zelf niet laf, vind het al heel knap/moedig mocht je deze keuze (uitmaken) maken.
pi_77263346
quote:

[..]

Dan kick je hem even lekker in zijn noten. En er is vast wel iemand die met je mee kan.
pi_77263383
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:

[..]

succes...
pi_77263540
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ga Er Dan Niet Heen.
Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:19:29 #188
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77263731
quote:
mijn Probleem.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
lees dit boek eens voor het te laat is

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  Forum Admin maandag 25 januari 2010 @ 20:23:30 #189
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77263997
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 25-01-2010 21:05:00 (stop er nu maar over ja.) ]
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 20:23:53 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_77264022
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.
Okee, dat zou nog best weleens kunnen.
Dus succes TS
  maandag 25 januari 2010 @ 23:39:18 #191
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77274506
Als het geen hoax is hoop ik op een update, TS!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:29:55 #192
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_77276326
TS is verrot gemept en staat straks op de frontpage..

OT, triest dit soort gevallen..ik ken het fenomeen, veel te lang blijven hangen in iets wat niet goed is maar al te goed, maar dit..dit soort dingen...pff..
pi_77282354
TS is dood?
pi_77282438
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ? Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
pi_77287068
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ? Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
Ik ben ook benieuwd wat dat ermee te maken heeft
pi_77287218
quote:
dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijven
pi_77287229
quote:
mijn Probleem.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

"Ik praat tegen hem"
Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77287291
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?
een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:07:31 #199
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77287353
quote:

[..]

Jullie verdienen elkaar
I am not impressed by your performance
pi_77287401
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77287509
quote:

Dat vroeg ik me al meteen af maar dacht het antwoord nog wel ergens tegen te komen....
pi_77287553
vrouwen en foute mannen
pi_77287578
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me al meteen af maar dacht het antwoord nog wel ergens tegen te komen....
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijven
pi_77287583
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

true story!
pi_77287950
Ts is deaud.
pi_77296520
omdat daar eerst veel vragen over werd gesteld of ik wel aan de pil was enzo.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:49:44 #207
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77297037
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef anoniiem het volgende:
omdat daar eerst veel vragen over werd gesteld of ik wel aan de pil was enzo.
Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.

Ik heb me suf zitten zoeken naar tekst over cadeautjes en romantiek enzo, maar het is nergens meer terug te vinden. Rete-irritant is dat, bijna net zo erg als een complete OP verwijderen.
pi_77297202
TS! Hoe is het gegaan gisteravond?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77301158
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga Er Dan Niet Heen.
Lijkt bijna als of ze het er om doet..
pi_77308484
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:49 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.

Ik heb me suf zitten zoeken naar tekst over cadeautjes en romantiek enzo, maar het is nergens meer terug te vinden. Rete-irritant is dat, bijna net zo erg als een complete OP verwijderen.

Ja zo is het topic inderdaad wat vaag geworden! Niet erg handig... mocht het allemaal waar zijn dan natuurlijk
pi_77308732
Im sorry, ik heb inderdaad de OP erg vaag ingedeeld.
Ik heb voor de goede keuze gekozen.

Dankje voor alle reacties.
slotje?
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 21:09:16 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_77308836
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:

slotje?
Is het uit en ben je er zonder klappen vanaf gekomen?

Een slotje komt automatisch bij post 300.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:09:58 #213
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_77308868
quote:

slotje?
"de goede keuze" is subjectief. Is het voor jou de goede keuze of is het de keuze die WIJ goed voor je vinden?

Heb je het uitgemaakt?
Heb je het je ouders verteld?
Heb je aangifte gedaan bij de politie?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_77309550
Ja het is uit.
Mijn ouders, nee. (Heb ik trouwens ook nog niet gezien.)
Aangiften, nee.

Ik neem nu even lekker rust voor mezelf!
En ga leuke dingen met vriendinnen enzo doen!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:23:56 #215
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_77309663
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.

Super dat je het hebt durven doen!
Nu gewoon doorzetten. Wis zijn nummer uit je mobiel, gooi meteen zijn smsjes weg en block hem op msn, hyves etcetera.

Hij gaat waarschijnlijk vanalles doen om je terug te krijgen, maar je weet denk ik zelf ook wel dat hij (en dus de relatie) nooit meer gaat veranderen en dus nooit meer goed gaat komen.

Vergeet hem!

Succes!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_77309838
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 26-01-2010 21:36:35 (reageer dan niet :)) ]
pi_77310702
quote:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.

Gefeliciteerd. Verliep het moeilijk of accepteerde hij het wel?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:01:15 #218
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77311761
Wat een aso gedoe ts
hebben jullie niet geleerd normaal met elkaar om te gaan?
En waarom slaan jullie elkaar, is er geen respect?

Waardeloos zoiets..bah
Snollebolt
pi_77313332
Heb je het ECHT uitgemaakt of hou je ons voor de gek? Ik twijfel namelijk een beetje, gezien de manier waarop je het verteld.

En meis, vertel het alsjeblieft wel aan je ouders. Het is goed als ze dit weten, voor het geval hij nog aan de deur wil komen!
pi_77322886
quote:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.

maar kwam er nog een potje boksen bij kijken of niet?
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:46:46 #221
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_77323721
quote:

[..]

of mis je dan een vriendje (niet speciaal hem)
pi_77324695
Issues. Psycholoogje. Therapie. Weg issues.

Heerlijk ongenuanceerd.
pi_77325177
Echt waar. Mensen die een heel topic openen met allemaal drama, pagina's lang leef je met ze mee, overal vragen ze hulp voor en uiteindelijk is het resultaat:
quote:

slotje?
En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.
Dikke anti-climax.

* Domensino is teleurgesteld
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77329694
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Domensino het volgende:
Echt waar. Mensen die een heel topic openen met allemaal drama, pagina's lang leef je met ze mee, overal vragen ze hulp voor en uiteindelijk is het resultaat:
[..]

En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.
Dikke anti-climax.

* Domensino is teleurgesteld
Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.
pi_77329815
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.
Daar heb ik idd ook mijn twijfels over.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77329921
Het is inderdaad uit ja, accepteerde het deels.
niets gebeurd verder.
Ik ben toen naar huis gegaan.

Ik heb er nog wat met vriendinnen over gepraat maar verder niet..

Sorry beetje te druk om te reageren.
pi_77330407
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
niets gebeurd verder.

'accepteerde het deels' is om het spannend te houden
pi_77330516
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
'accepteerde het deels' is om het spannend te houden
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.
pi_77330684
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Redelijk voorspelbaar he
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:10:10 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77331199
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77331441
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef Re het volgende:
immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...
Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad ja
pi_77332197
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
niets gebeurd verder.

druk met? boksles?
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:35:56 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77332268
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad ja
Slecht geslapen, neem effe lekker een bak koffie
pi_77332967
Gefeliciteerd meid

Nou opzoek naar een leuke knul
M'n signature, wat doe je :{
pi_77335342
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef Viper_74 het volgende:
Gefeliciteerd meid

Nou opzoek naar een leuke knul
of inschrijven voor de K1 voor vrouwen!
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:58:58 #236
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77335777
of je koopt gewoon pepperspray
pi_77342254
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

druk met? boksles?
Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.
pi_77346140
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.
tja, dan kan ze misschien beter op boksles gaan. kan ze nog een beetje dr emoties kwijt enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')