abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77247004
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]

In het kort de situatie hoe het meestal gaat.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"

[ Bericht 21% gewijzigd door Mordreth op 26-01-2010 21:37:36 (OP terug) ]
pi_77247036
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.

Afkappen dus
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:00:58 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247049
waarom blijf je dan bij hem ?
*Hosselcopter*
  maandag 25 januari 2010 @ 14:01:08 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247062
Weggaan. Accepteer geen geweld.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77247087
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
pi_77247089
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:23 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77247104
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...

-edit- OP al aangepast zie ik

[ Bericht 17% gewijzigd door Re op 25-01-2010 22:45:00 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:55 #8
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247127
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Wanneer is het dan genoeg voor je???
  maandag 25 januari 2010 @ 14:03:29 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77247149
quote:

[..]

waarom kan je het niet? durf je het niet?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_77247156
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Dibble het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
  Forum Admin maandag 25 januari 2010 @ 14:03:51 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77247163
Hé gezellig bij jou thuis!
pi_77247164
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wanneer is het dan genoeg voor je???
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
pi_77247181
quote:

[..]

Waarom kan je die stap niet wagen? Omdat je hem dan zo gaat missen?
pi_77247184
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:04:27 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247191
quote:

[..]

Stoppen met roken is ook twee weken lastig, daarna ben je het ontwend. Die twee weken elkaar "missen" moet je ervoor over hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 25 januari 2010 @ 14:05:51 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247248
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
[ afbeelding ]
zag alleen de relevantie met dit topic niet
*Hosselcopter*
pi_77247249
quote:
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.
Wat in dit stukje is zo moeilijk te begrijpen dat je niet weet dat je er zo snel mogelijk vandoor moet gaan?

Of ben je werkelijk zo benieuwd hoe een eerste hulp er van binnenuit uitziet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 25 januari 2010 @ 14:06:13 #18
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247262
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Hij ook blijkbaar...

Maar gewoon wegwezen bij zo iemand. Hij gebruikt geweld tegen je.
Hoe zie je de toekomst met hem? Kinderen? Wat gaat hij die aandoen?
Het is nu nog "Makkelijk" weglopen. Hoe langer je erin blijft hoe moeilijker het gaat.
pi_77247271
dus in andere woorden, als hij wekelijks een bloemetje meebrengt mag hij slaan

Zou eens met ouders/psychiater/wijkagent gaan praten.

verder, natuurlijk zsm wegwezen bij zo'n figuur!
pi_77247285
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Ik denk het , omdat ik door hem erg veranderd ben enzo.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Fortitude het volgende:
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
Ja dat noemde ik als voorbeeld, als ik tegen mijn vriend zegt dat wat hij doet echt niet normaal is zegt hij "ja dan moet jij maar herhalen waarop ik niet heb gereageerd" ,

maar hij veroorzaakt het vechten vrij vaak, ik zeg continue BLIJF VAN MIJN LIJF AF ALS WE RUZIE HEBBEN, DAT KAN IK NIET HEBBEN. En toch doet hij het..
pi_77247306
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Re het volgende:
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...
Ik dacht precies hetzelfde.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:07:27 #22
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247313
ga anders samen in therapie?
*Hosselcopter*
pi_77247336
quote:

[..]

Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
pi_77247368
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.

Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
pi_77247392
Ja, het is moeilijk om de stop er uit te trekken, maar dit kan zo niet langer! En natuurlijk hebben jullie mooie momenten, maar hoever moet hij gaan? Kappen, nu het nog kan!!
Ook leeg
pi_77247412
ik vind jou een beetje heel dom dat jij zo bij hem blijft na wat hij je aan doet ik snap niet dat je dat zelf niet in ziet? hij verdient het niet om een vriendin te hebben.
pi_77247413
Bij de arm pakken is natuurlijk aanzetten tot geweld, maar dat komt ergens vandaan. Als jij de volgende keer de verstandige bent en rustig blijft reageert hij misschien ook anders. Het is een kans waard denk ik.

Als dat niet werkt, loop je gewoon weg. Dan realiseert hij zich wel hoe erg hij je mist.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:10:35 #28
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77247431
Sorry TS.
Maar ik denk dat er weinig is wat we voor je kunnen doen als je zelf niet ziet dat vechten en pijn over de grens is. Dat JIJ moet beslissen dat dat niet kan.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_77247433
Je moet bij hem weg, dit gaat van kwaad tot erger. En dat missen dat is maar voor even. Dit schiet niet op straks belandt je nog in het ziekenhuis en dan?
Haters gonna hate.
pi_77247451
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef Elcadarn het volgende:
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.

Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
Hoe bedoel je mijn usernaam begint op te vallen?
Nee de pijn in mijn ribben heb ik al veel langer.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
Ja dat kan ook zijn.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Dibble het volgende:
ga anders samen in therapie?
En dat zal effect hebben ?
pi_77247502
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef daftme het volgende:
Bij de arm pakken is natuurlijk aanzetten tot geweld, maar dat komt ergens vandaan. Als jij de volgende keer de verstandige bent en rustig blijft reageert hij misschien ook anders. Het is een kans waard denk ik.

Als dat niet werkt, loop je gewoon weg. Dan realiseert hij zich wel hoe erg hij je mist.
Dat is het punt , als ik weg loop word het alleen maar erger.
pi_77247561
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef anoniiem het volgende:

[..]

[..]

Ja dat kan ook zijn.
Geloof het of niet, je kunt ook een relatie hebben waarbij je niet alle hoeken van de kamer ingeslagen wordt. Maar goed, als jij liever als boksbal fungeert moet je lekker bij hem blijven.

Ik voorspel alleen dat het niet minder wordt maar alleen maar geweldadiger. En zeker niet romatischer.
  FOK!Babe maandag 25 januari 2010 @ 14:14:48 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77247599
Iedereen die iets anders gaat zeggen dan: "Ga 's heel erg snel bij die gast weg" is gek.
pi_77247604
Dit gaat niet veranderen, hoe vaak hij het ook belooft. Dus als je de rest van van je leven op dezelfde voet verder wilt gaan, jouw keuze. Denk je dat je dit niet volhoudt, of later je kinderen dit niet wil laten meemaken, kap er dan gelijk mee.
Ik snap dat het best een grote stap is maar beter nu kappen dan alles pikken totdat het misschien helemaal mis gaat en dan alsnog weggaan met veel ellende.

Ben in ieder geval blij dat mijn moeder ooit die stap wel heeft durven nemen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_77247617
woon je toevallig in Eindhoven en is laatst de politie ook voor jullie gebeld? Want dit klinkt allemaal heel bekend in de oren. Je menneke beweerde dat je waanbeelden had.
Doe eens lief!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:15:31 #36
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77247629
Je vriend is een autist. Iemand die jou helemaal de tering in slaat, daar kan je toch niet bij blijven!? Wat ga je missen als je bij hem weggaat? Is dit het waard? DIe afweging moet jij maken, kunnen wij niet voor je doen. Maar als ik een vrouw was en meneer begint mij te slaan, dan is het afgelopen, hoe lief deze jongen ook is.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77247649
Ik dacht dat dit een michelos topic was...
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_77247650
"ja maar ik hou van hem en en... ik weet hij is diep van binnen een goeie lieve man!"..

Nee schat dat is hij niet en zal hij ook nooit worden.

Waarom zijn er altijd van die leuke lieve meiden die op dat soort domme mannen vallen? compleet onwaardig die kerel.

Ik bedoel neuk mij dan maar dan overspoel ik je met zoveel liefde/romantiek dat je er ziek van word.
pi_77247689
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Prenzlauer het volgende:
woon je toevallig in Eindhoven en is laatst de politie ook voor jullie gebeld? Want dit klinkt allemaal heel bekend in de oren. Je menneke beweerde dat je waanbeelden had.
Nee daar woon ik niet. Zo erg is het nog net niet.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Adfundum het volgende:
Dit gaat niet veranderen, hoe vaak hij het ook belooft. Dus als je de rest van van je leven op dezelfde voet verder wilt gaan, jouw keuze. Denk je dat je dit niet volhoud, of later je kinderen dit niet wil laten meemaken, Kap er dan gelijk mee.
Ik snap dat het best een grote stap is maar beter nu kappen dan alles pikken totdat het misschien helemaal mis gaat en dan alsnog weggaan.

Ben in ieder geval blij dat mijn moeder ooit die stap wel heeft durven nemen.
Hmm , ik begrijp het de stap is gewoon erg moeilijk.
ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
  FOK!Babe maandag 25 januari 2010 @ 14:18:18 #40
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77247741
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef anoniiem het volgende:

[..]

[..]

ik zie ook niet in dat wat hij doet fout is, ik blijf mezelf de schuld er van geven.
Jij hebt hulp nodig.
pi_77247772
quote:

[..]

[..]

Waarom is die stap moeilijk?

Hij slaat je de tering in. Dat maakt het toch juist makkelijker?

Hij is namelijk niet lief en romantisch. Heb jij wel enig idee wat lief en romantisch inhoudt??
  maandag 25 januari 2010 @ 14:19:26 #42
198371 Equites
pi_77247787
quote:

[..]

[..]

Je bent er aan gewend geraakt en denkt dat dit normaal is en hij vast wel kan veranderen. Dat gaat hij niet en je vriendin slaan is alles behalve normaal. Iemand fysiek geweld aan doen is een grens in een relatie, word die overschreden dan is het tijd om je spullen te pakken en weg te gaan. Waar is het respect voor jezelf gebleven? Er lopen zoveel mannen rond die beter zijn dan deze idioot. Ik hoop voor jou dat je deze stap durft te zetten, want het zal van kwaad tot erger gaan in deze relatie.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 25 januari 2010 @ 14:20:36 #43
198371 Equites
pi_77247830
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waarom is die stap moeilijk?

Hij slaat je de tering in. Dat maakt het toch juist makkelijker?

Hij is namelijk niet lief en romantisch. Heb jij wel enig idee wat lief en romantisch inhoudt??
Je ziet dit wel vaker bij vrouwen. Het lijkt wel alsof ze erop geilen gecontroleerd te worden door hun man. Sommige worden al jaren in puin geramd maar blijven bij hun vent. Te bang om gezichtsverlies te lijden door te vertrekken ofzo? Iedereen heeft er juist zwaar respect voor als je je man hierom verlaat.
pi_77247952

[ Bericht 100% gewijzigd door Bikersmurf op 25-01-2010 20:09:04 (Overbodig) ]
pi_77247954
Tering zeg, ga gewoon bij hem weg. Klaar.
pi_77247966
quote:

[..]

Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt en hoe meer ellende de breuk met zich meebrengt.
En jij hebt nergens schuld aan, als ik je verhaal zo lees passen jullie gewoon niet bij elkaar. Waarschijnlijk is het voor hem ook beter. Dit escaleert vroeg of laat.
pi_77248062
Lees je eigen verhaal eens na en bedenk wat je iemand anders zou adviseren als ze zo'n verhaal zou opschrijven.
pi_77248109
Weggaan.

Lees inderdaad je eigen overzicht eens en besef dan als dit na ANDERHALF jaar al het geval is het écht niet beter gaat worden.
pi_77248213
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Weggaan.

Lees inderdaad je eigen overzicht eens en besef dan als dit na ANDERHALF jaar al het geval is het écht niet beter gaat worden.
nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.
pi_77248245
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef anoniiem het volgende:

[..]

nee in het begin ging het goed pas sinds sept, okt (toen we een jaar hadden, maar ik achter vreselijke dingen ben gekomen) is er veel ruzie ontstaan.
Laat me raden: hij sloeg zijn ex.
pi_77248283
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij ging vreemd?
pi_77248333
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
pi_77248392
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef anoniiem het volgende:

[..]

nee, kwam er achter dat hij poging tot vreemd gaan wilde doen, (toen het bijna uit ging, omdat hij twijfelde op dat moment ) en omdat hij toen wij toen gelukkig waren elke keer tegen mij loog dat hij thuis zat maar in de kroeg zat of zat te gokken.
En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.

Zoals ik al zei: Weet jij eigenlijk wel hoe een goede relatie is of is dit je eerste vriend?
pi_77248404
Dat zijn de tofste wijven, die je gewoon in elkaar kan beuken en toch niet bij je weg gaan.

Kudo's voor je vriend
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77248417
quote:

[..]

Dus gaat al een jaar kut.

Hij luistert niet naar je
Jullie communiceren slecht
Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeerde vreemd te gaan
Hij negeert je oproepen tot verbetering

En tóch denk je dat het nog goed gaat komen
pi_77248447
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt

Want hij is wel lief. (soms)
  maandag 25 januari 2010 @ 14:36:57 #57
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77248464
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt

altijd positief blijven
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 25 januari 2010 @ 14:37:00 #58
198371 Equites
pi_77248468
Klinkt als een topper die je daar hebt hoor. Wil vreemdgaan, liegt tegen je en slaat je af en toe is flink in elkaar. Stiekem vind je dat wel lekker of niet? Ga toch weg bij die klootzak, hij heeft je niks te bieden en vroeg of laat gaat dit gruwelijk fout.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:37:50 #59
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248501
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.

Dit meen je toch niet meid... Of je bent zo een haas die echt denkt dat ze het verdiend, maar ik heb altijd uit huis uit meegekregen dat meisjes slaan een grote NoNo is.

Dump die gast en ga verder met een pijnloos leven, mits je het kinky vind natuurlijk en dan zou ik indd maar doorzagen over ze romantiek.

Het is sowieso een lul
pi_77248534
Sommige mensen zijn zo naïef.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:38:45 #61
198371 Equites
pi_77248536
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
pi_77248553
Klinkt als gevalletje laag zelfbeeld, anders was je ALLANG vertrokken en had je hem de tering laten krijgen
pi_77248570
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Want hij is wel lief. (soms)
ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.
Denken dat je niet zonder hem kunt en de pieken zijn geweldig maar de dalen zijn horror.
compact en kleverig.
pi_77248602
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Equites het volgende:
Soms heb ik het idee bij dit soort meisjes dat ze gewoon genieten van wat hun vriend hun aandoet zodat ze naar de buiten wereld kunnen schreeuwen. Check mij is zielig zijn! En daardoor weer de aandacht krijgen die ze niet van hun vriend hoeven te verwachten.
Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...

Anyway, je moet wel weg bij hem, weet je zelg ook wel Anoniiem
compact en kleverig.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:41:29 #65
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248624
quote:
echt he, weet je nog als klein kindje dat je aan het tekenen was en dat je dan zei tegen iemand anders van ik kan echt niet tekenen om te horen dat je het wel kon. Zo kan je denk ik ook jezelf in mekaar laten beuken om te horen dat je zielig bent
pi_77248635
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ws gaat het eerder om aantrekkingskracht. Soort van verslaving aan iemand.
Denken dat je niet zonder hem kunt en de pieken zijn geweldig maar de dalen zijn horror.
Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijn
pi_77248649
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat noem jij: toen wij gelukkig waren.

Zoals ik al zei: Weet jij eigenlijk wel hoe een goede relatie is of is dit je eerste vriend?
me eerste echte serieuze vriend wel ja.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als gevalletje laag zelfbeeld, anders was je ALLANG vertrokken en had je hem de tering laten krijgen
Ja zo iets denk, maar ik heb door hem wel een beter zelfbeeld van mij zelf gekregen. Al gaat dat nu wel erg naar beneden.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:42:14 #68
198371 Equites
pi_77248657
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vaak zeggen ze er juist niets over omdat ze zich schamen, dan gaat je theorie niet op...

Anyway, je moet wel weg bij hem, weet je zelg ook wel Anoniiem
Ze weet ook heus wel dat iedereen op dit forum zegt, ga weg bij die gast! Maar stiekem wil ze bij hem blijven. Waarom? Ik heb geen idee.
pi_77248672
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
pi_77248677
Typisch geval van huiselijk geweld, ook al wonen jullie niet samen... Het af en toe lief doen van hem moet je zien als pure manipulatie. Dat hij niet echt romantisch is, is niet echt aan de orde. Het gaat erom dat hij jou mishandelt! Dat is strafbaar, maar ik neem aan dat je dat al wist?

Ga met een vertrouwenspersoon praten en in de tussentijd lijkt het me beter als jij je vriend gewoon niet meer ziet. Ik zou de relatie verbreken over de telefoon ofzo, ik durf namelijk niet te zeggen wat hij bij je doet mocht je het face-to-face zeggen... Informeer ook je ouders of andere familie hierover.

Dit moet echt stoppen meid, hier ga je aan kapot... letterlijk.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:43:04 #71
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77248693
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef anoniiem het volgende:
edit: en hij heeft me een paar keer gedwongen voor seks, dan zei ik nee, en toch later proberen, en dan zei ik nog een keer nee. & nja na een paar keer durf je er niets meer van te zeggen
okee ik denk nu troll
pi_77248713
quote:
Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.
pi_77248758
quote:
Je bent dom.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:44:54 #74
198371 Equites
pi_77248761
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Als ik dat deed had ik dit onder mijn eigen vaste acount met fobo gepost.
Ik heb eerder het idee dat je een troll bent. Zo ja, fuck off. Zo nee, ga bij die malloot weg. Hji zal je alleen maar meer naar beneden slepen de afgrond in, nu kan je nog naar boven klimmen. Je zal er alleen maar sterker uit komen.
pi_77248803
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik

Updated to V1.1
pi_77248813
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iets lijkt al snel een 'piek' als de dalen zo diep zijn
Dat ook.

Het is niet normaal dat het gaat zoals het gaat bij jullie, hij hoort niet te slaan, jij ook niet btw. In een normale relatie doe je dat ook niet.
(en ik heb ook iets dergelijks gehad met mn ex, kan wel zeggen dat ik weet hoe dat is, alleen weet ik nu ook hoe het anders kan en dat ik dat nooit meer zou willen, hoe verliefd ik ook zou zijn)
Je moet weggaan

Hoe oud ben je TS, dat maakt verder nergens iets voor uit, maar ben gewoon nieuwsgierig.
compact en kleverig.
pi_77248864
quote:
Komt er nog meer of was dit het zo ongeveer?

En dan je post beginnen met het feit dat meneer niet romantisch is. I jouw geval zou dat wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken.
pi_77248868
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat ook.

Het is niet normaal dat het gaat zoals het gaat bij jullie, hij hoort niet te slaan, jij ook niet btw. In een normale relatie doe je dat ook niet.
(en ik heb ook iets dergelijks gehad met mn ex, kan wel zeggen dat ik weet hoe dat is, alleen weet ik nu ook hoe het anders kan en dat ik dat nooit meer zou willen, hoe verliefd ik ook zou zijn)
Je moet weggaan

Hoe oud ben je TS, dat maakt verder nergens iets voor uit, maar ben gewoon nieuwsgierig.
En is dit je eerste relatie?

Ik neig ook wel naar troll maar goed, laten we maar ff serieus blijven reageren
Ga gewoon bij hem weg voor je zo'n typisch verneukt stelletje word en er straks kinderen van komen en je dan écht voor altijd aan hem vast zit.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:47:37 #79
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77248882
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:35 schreef vosss het volgende:
Dat zijn de tofste wijven, die je gewoon in elkaar kan beuken en toch niet bij je weg gaan.

Kudo's voor je vriend
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_77248950
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
pi_77248974
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef anoniiem het volgende:
ik ben 17.
en dit is mijn echte vaste relatie, scharrels van paar weken, maanden tellen niet mee
Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?
Dus dit gaat al zo vanaf dat je 16 bent en je kreeg wat toen je 15 was?

Hoe oud is hij? Hij woont op zichzelf?
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:15 #82
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77249119
quote:

[..]

Je hebt regelmatig ruzie
Je word mishandelt
Hij gokt
Hij zuipt
Hij probeert je te dwingen tot sex
Uiteindelijk 'verkracht' hij je meerdere malen cq laat jij hem maar zn gang gaan omdat je bang bent voor gezeik
Hij zet je uiteindelijk achter een raam en wordt rijk op je

v1.2
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:32 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249130
quote:
[..]
- Het ging bijna uit omdat hij twijfelde en toen ging hij een poging tot vreemdgaan doen??
Logisch
- Jullie waren gelukkig en hij zat in de kroeg te gokken en loog daar over?
Jullie waren iig niet met hetzelfde gelukkig, hij was waarschijnlijk gelukkig dat hij er mee weg kon komen dat hij in de kroeg zat te gokken, en jij was gelukkig omdat je dacht dat je zo'n lief thuiszit vriendje had.

En dan heb ik het nog maar niet over het (fysieke) geweld en de ongewenste seks.
Dit wordt echt de relatie van je leven meid
Volhouden, niet laten gaan die prachtvent van je, dit is zoals een relatie hoort te zijn

Oh, wacht....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77249164
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]

Toch knap dat mensen daar zoveel tijd in steken.
Ik vind het eik nogal dom en compleet overbodig, maargoed, whatever rocks your boat zullen we maar zeggen
vosss is de naam,
pi_77249193
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wonen jullie samen of woon je nog bij je ouders?
Dus dit gaat al zo vanaf dat je 16 bent en je kreeg wat toen je 15 was?

Hoe oud is hij? Hij woont op zichzelf?
Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!
nee wonen beiden thuis.
pi_77249230
Vertel het eens tegen je vader zou ik zeggen en dan het liefst vlak voordat je vriend bij jullie thuis komt.

Kijken of dat ook uitloopt op vechten
vosss is de naam,
pi_77249243
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee toen ik 17 was gebeurde het, is nu half jaar aan de gang ofzo?!
nee wonen beiden thuis.
Wat is het probleem dan.

Maak het uit. Klaar. Je hebt nu nog geen huis, kinderen, inboedel samen. Kap het af en ga verder met je leven.
pi_77249304
1 uur per dag gezellig weegt blijkbaar op tegen het boksbal effect van de overige uren
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77249388
kap het af. Straks raakt hij je een keer echt goed en beland je in het ziekenhuis, of nog erger... tussen 6 houten plankjes...
pi_77249412
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
1 uur per dag gezellig weegt blijkbaar op tegen het boksbal effect van de overige uren
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.

Welke vrouw wil dat nou niet
pi_77249434
Ik vraag me overigens wel af waarom je ouders niks merken ervan als je 17 bent en nog thuis woont en zegt dat je er zoveel last van hebt of zoveel blauwe plekken hebt
  maandag 25 januari 2010 @ 15:02:33 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249455
quote:
ik ben 17.
Klinkt geweldig, tot jij hem een keer betrapt met een ander op de kermis, hij daar vervolgens boos om wordt en je zo hard slaat dat je jukbeen in puin ligt en je drie maanden later nog met een blauwe plek op je gezicht rondloopt.

Daarna probeer je van hem weg te komen en lukt dat telkens niet; hij staat je in de auto op te wachten na school en jij bent op de fiets... 's nachts ramt hij bij je ouders op de garagedeur waardoor de halve buurt wakker is, maar de politie komt altijd te laat. Je komt op het punt dat je hem het liefst in slaap zou willen laten vallen en dan zou willen neersteken.
Alleen maar omdat je weet dat je anders nooit meer van hem afkomt. Je staat met het mes in je handen, kijkt naar het mes en weet dat je het niet zult overleven als hij een seconde te vroeg wakker wordt.

Dan weet je dat je echt zo ver mogelijk moet zien weg te komen, anders lig je binnen de kortste keren onder de groene zoden. Met een beetje mazzel kunnen je ouders je naar de andere kant van de wereld laten vluchten, en met nog wat meer mazzel kun je een jaartje later terugkomen naar Nederland.

Moet je wel eerst het punt bereikt hebben dat je niet meer bang bent, maar dat wordt lastig als je zo in puin geslagen bent.

Doe het op jouw manier, maar als je er nu nog van af kunt komen zonder schade dan zou ik er niet mee wachten tot het moment dat je dat niet meer kunt.
Been there, done that.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 januari 2010 @ 15:04:12 #93
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77249532
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, even gezellig samen een half uurtje eten, daarna een uurtje tegen hem aanpraten zonder antwoord, vervolgens even gezellig een robbertje vechten, daarna romantisch verkracht worden.

Welke vrouw wil dat nou niet
Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77249537
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Been there, done that.
Sick world.
pi_77249541
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach dit zie je toch van mijlen ver aankomen dat dit gewoon een troll is, schei toch uit.
Nou, missie geslaagd dan. Ik wind me nooit op FOK! maar ik weet dat dit soort gasten bestaan en dit soort meiden ook.
Ik zat hier gewoon te trillen van boosheid om zoveel stupiditeit van de TS, mede omdat ik hetzelfde van nabij heb meegemaakt.
Dat het een troll is is me nu ook wel duidelijk.
Gefeliciteerd, TS Hoop dat je lekker slaapt vannacht. Ik niet waarschijnlijk.
pi_77249543
quote:
ik ben 17.
Mooi, je bent nog jong. Weg bij die gozer dus.

Dan zul je namelijk ontdekken dat een relatie iets anders inhoudt dan verkrachting en mishandeling.
pi_77249592
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom je ouders niks merken ervan als je 17 bent en nog thuis woont en zegt dat je er zoveel last van hebt of zoveel blauwe plekken hebt
Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
pi_77249621
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij was niet romantisch, dat was nog een onderdeel van het probleem!
Ohja, hij vergeet TIJDENS het verkrachten lief in haar oor te fluisteren. De faler.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:06:13 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77249656
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Sick world.
Ach, ik heb het overleefd, maar het scheelde niet veel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77249721
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, mijn vader werkt 40 uur per week, ik zit vanaf als de nieuwe periode van school weer begint, 4 dagen tot 5e aan het werk/stage, en de andere dag school/opleiding. Sweekends ben ik weg, dus mijn pa zie ik vrijwel niet. En de plekken verberg ik natuurlijk ook.
Ga gewoon weg. zo moeilijk is dat niet als jullie beide nog thuis wonen en pubers zijn. Wees niet dom en wacht niet tot je zwanger bent of nóg dommer bent, gaat samenwonen ofzo in de hoop dat het beter word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')