abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77247004
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]

In het kort de situatie hoe het meestal gaat.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"

[ Bericht 21% gewijzigd door Mordreth op 26-01-2010 21:37:36 (OP terug) ]
pi_77247036
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.

Afkappen dus
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:00:58 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247049
waarom blijf je dan bij hem ?
*Hosselcopter*
  maandag 25 januari 2010 @ 14:01:08 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247062
Weggaan. Accepteer geen geweld.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77247087
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
pi_77247089
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:

Afkappen dus
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:23 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77247104
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...

-edit- OP al aangepast zie ik

[ Bericht 17% gewijzigd door Re op 25-01-2010 22:45:00 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 januari 2010 @ 14:02:55 #8
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247127
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Wanneer is het dan genoeg voor je???
  maandag 25 januari 2010 @ 14:03:29 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77247149
quote:

[..]

waarom kan je het niet? durf je het niet?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_77247156
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Dibble het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
  Forum Admin maandag 25 januari 2010 @ 14:03:51 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77247163
Hé gezellig bij jou thuis!
pi_77247164
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wanneer is het dan genoeg voor je???
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
pi_77247181
quote:

[..]

Waarom kan je die stap niet wagen? Omdat je hem dan zo gaat missen?
pi_77247184
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:04:27 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77247191
quote:

[..]

Stoppen met roken is ook twee weken lastig, daarna ben je het ontwend. Die twee weken elkaar "missen" moet je ervoor over hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 25 januari 2010 @ 14:05:51 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247248
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

hieronder gewoond?
[ afbeelding ]
zag alleen de relevantie met dit topic niet
*Hosselcopter*
pi_77247249
quote:
het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.
Wat in dit stukje is zo moeilijk te begrijpen dat je niet weet dat je er zo snel mogelijk vandoor moet gaan?

Of ben je werkelijk zo benieuwd hoe een eerste hulp er van binnenuit uitziet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 25 januari 2010 @ 14:06:13 #18
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_77247262
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Hij ook blijkbaar...

Maar gewoon wegwezen bij zo iemand. Hij gebruikt geweld tegen je.
Hoe zie je de toekomst met hem? Kinderen? Wat gaat hij die aandoen?
Het is nu nog "Makkelijk" weglopen. Hoe langer je erin blijft hoe moeilijker het gaat.
pi_77247271
dus in andere woorden, als hij wekelijks een bloemetje meebrengt mag hij slaan

Zou eens met ouders/psychiater/wijkagent gaan praten.

verder, natuurlijk zsm wegwezen bij zo'n figuur!
pi_77247285
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Ik denk het , omdat ik door hem erg veranderd ben enzo.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Fortitude het volgende:
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.

Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
Ja dat noemde ik als voorbeeld, als ik tegen mijn vriend zegt dat wat hij doet echt niet normaal is zegt hij "ja dan moet jij maar herhalen waarop ik niet heb gereageerd" ,

maar hij veroorzaakt het vechten vrij vaak, ik zeg continue BLIJF VAN MIJN LIJF AF ALS WE RUZIE HEBBEN, DAT KAN IK NIET HEBBEN. En toch doet hij het..
pi_77247306
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Re het volgende:
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...
Ik dacht precies hetzelfde.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:07:27 #22
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77247313
ga anders samen in therapie?
*Hosselcopter*
pi_77247336
quote:

[..]

Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.
pi_77247368
P.s. de naam van de user begint me wel heel erg op te vallen, van problemen van vroeger tot en met allerlei fysieke kwaaltjes (zoals pijn in ribben). Geloof dat we meteen de oplossing voor dat topic gevonden hebben.

Ga bij je vent weg, en de pijn in je ribben zou ook zomaar kunnen verdwijnen.
pi_77247392
Ja, het is moeilijk om de stop er uit te trekken, maar dit kan zo niet langer! En natuurlijk hebben jullie mooie momenten, maar hoever moet hij gaan? Kappen, nu het nog kan!!
Ook leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')