Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
Afkappen dus
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Pixie. het volgende:
Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
Afkappen dus
Wanneer is het dan genoeg voor je???quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
waarom kan je het niet? durf je het niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wanneer is het dan genoeg voor je???
Waarom kan je die stap niet wagen? Omdat je hem dan zo gaat missen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Stoppen met roken is ook twee weken lastig, daarna ben je het ontwend. Die twee weken elkaar "missen" moet je ervoor over hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
zag alleen de relevantie met dit topic nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hieronder gewoond?
[ afbeelding ]
Wat in dit stukje is zo moeilijk te begrijpen dat je niet weet dat je er zo snel mogelijk vandoor moet gaan?quote:het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat heel mijn armen bont en blauw zijn, amper meer kan bewegen omdat hij ze heeft omgedraaid. Barstende hoofdpijn omdat mijn hoofd tig keer tegen de muur is beland, bijna niet meer kan lopen door de klappen op mijn benen/voeten. Nog meer moeite met ademen door stompen in mijn buik.![]()
Hij ook blijkbaar...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
Ik denk het , omdat ik door hem erg veranderd ben enzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij ben ik gewoon bang om los te laten?
Ja dat noemde ik als voorbeeld, als ik tegen mijn vriend zegt dat wat hij doet echt niet normaal is zegt hij "ja dan moet jij maar herhalen waarop ik niet heb gereageerd"quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Fortitude het volgende:
Romantisch en dan heb je het alleen maar over cadeautjes.![]()
Volgens mij ben jij onderhand labiel en je vriend is een klootzak. Jullie zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Weg bij hem dus.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Re het volgende:
leuk de opbouw van je probleemstelling... eerste probleem is niet romantsch, tweede is geweld...
Welnee, je mist hem niet. Je mist gewoon iemand om je heen. Tenzij jullie nogal van de SM zijn kan ik dit geen goede relatie noemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |