quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ?Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al meteen af maar dacht het antwoord nog wel ergens tegen te komen....
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijven
Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef anoniiem het volgende:
omdat daar eerst veel vragen over werd gesteld of ik wel aan de pil was enzo.
Lijkt bijna als of ze het er om doet..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:49 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Edit dan die OP niet meermaals, en beantwoord die vragen gewoon. Die hele eerste pagina is lastig te volgen, omdat er in reacties naar van alles wordt verwezen dat niet meer in de OP staat.
Ik heb me suf zitten zoeken naar tekst over cadeautjes en romantiek enzo, maar het is nergens meer terug te vinden. Rete-irritant is dat, bijna net zo erg als een complete OP verwijderen.
Is het uit en ben je er zonder klappen vanaf gekomen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
Im sorry, ik heb inderdaad de OP erg vaag ingedeeld.
Ik heb voor de goede keuze gekozen.
Dankje voor alle reacties.
slotje?
"de goede keuze" is subjectief. Is het voor jou de goede keuze of is het de keuze die WIJ goed voor je vinden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
Im sorry, ik heb inderdaad de OP erg vaag ingedeeld.
slotje?
Super dat je het hebt durven doen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Mijn ouders, nee. (Heb ik trouwens ook nog niet gezien.)
Aangiften, nee.
Ik neem nu even lekker rust voor mezelf!
En ga leuke dingen met vriendinnen enzo doen!![]()
Gefeliciteerd. Verliep het moeilijk of accepteerde hij het wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.
maar kwam er nog een potje boksen bij kijken of niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef anoniiem het volgende:
Ja het is uit.
Aangiften, nee.
of mis je dan een vriendje (niet speciaal hem)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef anoniiem het volgende:
slotje?
Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Domensino het volgende:
Echt waar. Mensen die een heel topic openen met allemaal drama, pagina's lang leef je met ze mee, overal vragen ze hulp voor en uiteindelijk is het resultaat:
[..]
En verder ineens heel summier uitleg geven, alsof het allemaal sowieso niet zoveel voorstelde.
Dikke anti-climax.
* Domensino is teleurgesteld
Daar heb ik idd ook mijn twijfels over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ons op een zijspoor probeert te zetten. Ik geloof er nl. helemaal niets van dat het uit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |