abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 19:56:46 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_77262359
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.

Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
Succes wensen?
Waarom ga je überhaupt nog naar hem toe?
En kijken wat er uit komt? Wat denk je hoe hij reageert als jij het uitmaakt?
Je bent 17 ffs.
Ik begrijp je niet.
pi_77262472
ik probeer zo goed mogelijk te reageren, is alleen veel tekst, en ben veel aan het na denken.

door alle reacties zie ik het wel wat beter in.
ik begrijp dat het beter is dat ik niet langs moet gaan, maar ik wil mijn eigen spulletjes toch ook wel even terug, en dan praat ik het uit enzo..

Ik vind het erg fijn dat jullie me de steun in de rug geven !
pi_77262493
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.

Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.
Gelijk weg daarna, zo snel mogelijk. Leg hem daarna desnoods uit waarom je deze keuze hebt gemaakt (via e-mail ofzo), maar ga niet in discussie! Het lijkt mij zelfs een beetje gevaarlijk om hem dit 1 tegen 1 dit te zeggen, zonder klappen te ontvangen?

Wens je veel succes!
pi_77262567
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

In discussie gaan heeft weinig zin, gewoon zeggen; ik kies voor mezelf, het is over tussen ons.
Gelijk weg daarna, zo snel mogelijk. Leg hem daarna desnoods uit waarom je deze keuze hebt gemaakt (via e-mail ofzo), maar ga niet in discussie! Het lijkt mij zelfs een beetje gevaarlijk om hem dit 1 tegen 1 dit te zeggen, zonder klappen te ontvangen?

Wens je veel succes!
Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
pi_77262898
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Door gelijk weg te gaan en er dan niet over te praten gaat hij mij vast houden, waardoor ik los probeert te komen, en er klappen vallen.
En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?
Hij wil jou in zijn macht, zie de reden dat hij snel losse handjes heeft.
Maar goed, jij kent hem beter dan ik. Zou het in elk geval zoals eerder gezegd; safer spelen, dus in elk geval via je vader, bij jou thuis, waar je vader ook aanwezig is ofzo.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 20:07:02 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_77262956
quote:

[..]

Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
pi_77262959
quote:

[..]

Kun je niet iemand meenemen die je hiertegen kan beschermen?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77262976
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

En welke zekerheid heb je dat hij je geen pijn gaat doen, wanneer je hem verteld dat je hem wilt verlaten?
Hij wil jou in zijn macht, zie de reden dat hij snel losse handjes heeft.
Maar goed, jij kent hem beter dan ik.
Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
maar ik ga nu, ik ben rond 11en weer terug.
pi_77263328
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Ik weet het niet, in ieder geval uit maken via msn of dergelijke doe ik niet. dat vind ik laf.
Moah, laf of stom? That's the Q. Tuurlijk kan best goed gaan, maar zou, als de kans redelijk groot is dat hij je alle hoeken laat zien, dan maar ''laf'', al vind ik het zelf niet laf, vind het al heel knap/moedig mocht je deze keuze (uitmaken) maken.
pi_77263346
quote:

[..]

Dan kick je hem even lekker in zijn noten. En er is vast wel iemand die met je mee kan.
pi_77263383
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef anoniiem het volgende:

[..]

succes...
pi_77263540
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ga Er Dan Niet Heen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom in vredesnaam ga je het dan opzoeken?
Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:19:29 #188
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77263731
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]

In het kort de situatie hoe het meestal gaat.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"
lees dit boek eens voor het te laat is

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  Forum Admin maandag 25 januari 2010 @ 20:23:30 #189
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77263997
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 25-01-2010 21:05:00 (stop er nu maar over ja.) ]
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 20:23:53 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_77264022
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omdat hij dan om kwart voor twaalf nog niet weer gepost heeft en de mensen die er wel intrappen het topic volposten met bezorgde posts. Mmmm aandacht, om nom nom.
Okee, dat zou nog best weleens kunnen.
Dus succes TS
  maandag 25 januari 2010 @ 23:39:18 #191
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77274506
Als het geen hoax is hoop ik op een update, TS!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:29:55 #192
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_77276326
TS is verrot gemept en staat straks op de frontpage..

OT, triest dit soort gevallen..ik ken het fenomeen, veel te lang blijven hangen in iets wat niet goed is maar al te goed, maar dit..dit soort dingen...pff..
pi_77282354
TS is dood?
pi_77282438
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ? Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
pi_77287068
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er bovenaan 'TS is aan de pil" ? Wat kan dat er nou in vredesnaam mee te maken hebben?
Ik ben ook benieuwd wat dat ermee te maken heeft
pi_77287218
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Taurus het volgende:
dat ze niet opeens zwanger kan zijn en dat dat dus geen reden is om bij hem te blijven
pi_77287229
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef anoniiem het volgende:
mijn Probleem.
- partner en ik hebben vaak ruzie wat uit loopt op vechten.

Ts is 17, vriend is 19
Ts is aan de pil

Wij hebben vaak ruzie door dat ik tegen hem praat en hij nergens op reageert, waardoor ik chagrijnig gaat antwoorden van "op jou reageer ik ook niet meer, voor je eens terug praat op wat ik zeg", Dit loopt vaak uit op heftige ruzies, Hij pakt mij vast want ik wil dan weg lopen omdat ik er geen zin meer in heb, ik waarschuw hem tijdens ruzies dat hij van mijn lijf af moet blijven, wat hij dan niet doet, (ik kan dat niet hebben) waardoor ik ga knijpen, krabben, bijten, om los te komen, waardoor hij mij gaat slaan.

het loopt nu vaak zo erg uit de hand dat het uit loopt een slaan. Hoe vaak ik ook tegen hem zeg, hou me niet vast anders probeer ik los te komen, toch luistert hij er niet naar, en word hij boos als ik los probeer te komen, en dan slaat hij.

Ik weet niet wat ik hier aan moet doen, we hebben ook zo veel leuke momenten, maar het gaat vaak ook zo rot.En dat blijft, hoe vaak we er ook over praten, dat hij me in zulke situaties niet moet aan raken.

Samenvatting: Ruzies dat elke keer uit loopt op vechten en veel pijn.
[de heftige ruzies zijn sinds vorig jaar september , oktober begonnen]

In het kort de situatie hoe het meestal gaat.

"Ik praat tegen hem"
"Hij reageert niet, en ik wacht continue tot hij eindelijk naar me wilt luisteren"
"Hij het wéér eens vergeten OF omdat hij eerst zei dat hij geen zin hebt om terug te praten omdat ik zogenaamd te hard praat"
"Dan zeg ik : Ik wacht wel tot je reageert, ik blijf niet bezig."
"Na lange tijd heb ik het gehad en wil ik naar huis, door alles wat hij daarna heb gezegd"
"hij pakt me vast, en ik zeg LAAT ME LOS, wat hij niet doet"
"ik ga knijpen bijten krabben om los te komen" (gewoon omdat ik al duizend keer heb gezegd doe dit niet bij me, je weet dat ik dan in paniek raak door vroeger)
"hij gaat me slaan en het loopt van kwaad tot erger"
Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77287291
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie überhaubt een relatie?
een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:07:31 #199
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77287353
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat als we elkaar niet zien, we elkaar zo missen. Hij beloofd elke keer om niet me vast te houden, maar hij doet het toch.
Aan ene kant weet ik dat ik beter bij hem weg kan gaan, maar aan de andere kant kan ik die stap niet wagen
Jullie verdienen elkaar
I am not impressed by your performance
pi_77287401
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

een half jaar terug hadden ze het leuk hoor! Toen waren ze gelukkig terwijl hij in de kroeg zat te gokken en zij dat nog niet wist!!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')