Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!
Voor die 0,1% kans dat het allemaal waar is, wens ik je veel sterkte en inzicht toe. Doe met die gast wat ik met dit topic doe, weggaan en nooit meer terugkomen.
Tuurlijk. Maar 'zij' gedraagt zich niet bang. Ze zoekt ruzie, confronteert, en had het in eerste instantie meer over gebrek aan romantiek dan over leven in angst. Verder is het erg typisch hoe ze meteen op gaat noemen hoe erg het wel niet is en waar ze allemaal hoe hard wordt geslagen maar tegelijk speelt alsof ze het zich allemaal niet beseft.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Niet om die reden, ik zocht weleens ruzie puur omdat de spanning zich maar bleef opbouwen en ik helemaal niet meer normaal kon leven (idd, praat ik niet te hard, maken de kindjes niet teveel herrie, is de kattenbak goed schoon...) als hij had geslagen was dat even weg en was er even een relatieve rust...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.
Nee heeft mijn pa niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Untitled-1 het volgende:
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).
1 ding nog, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes?
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat nietquote:Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
Je vader niet? (just checking).quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
O nee, dat hoeft ook niet, ik bedoel alleen maar dat het best waar kan zijn en dat ik het niet gelijk af ga schrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat nieten daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
Dat klopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Bikersmurf het volgende:
Vergeet het eerste gedeelte van mijn vorige reactie.
Therapie is hier geen oplossing maar wist toen nog niet dat je pas 17 was.
Ik dacht dat je een stuk ouder was, samen woonde en geen uitweg meer zag.
Nu ik me weer bijgelezen heb is het bijna ongeloofwaardig wat je allemaal tikt.
Toch wil ik best geloven dat dit echt bestaat en er serieus op reageren.
Ik ben zelf vader en weet heel zeker dat als je dit aan je vader verteld hij zelfs bereid is zich morgen ziek te melden als de situatie dat vereist.
Je vader hoeft hem niet gelijk in gort te schoppen want het is handiger als je vader op vrije voeten blijft.
Ik wil echter mijn toetsenbord opeten als je vader geen passende maatregelen weet te treffen zonder dat zijn gezin daar direct de dupe van wordt.
Als je gezin gevaar loopt weet iedere ouder dat zijn prioriteit precies daar ligt en even nergens anders.
Ik vul nu zelfs even in dat je het misschien moeilijk vindt om het je vader uit te leggen.
Is dit het geval, ga dan naar een persoon die jij vertrouwd en waar je makkelijk mee praat.
Dit hoeft geen volwassen iemand te zijn maar kan gewoon een vriend(in) zijn.
Vertel hem/haar wat er aan de hand is en vraag of die persoon het samen met jouw aan je ouder(s) wil uitleggen.
Dat praat soms een beetje makkelijker, maar houdt het wel bij de waarheid.
Wees niet bang, ouders zijn soms net fossielen of komen streng over maar niet weten dat je kroost in zo'n situatie verkeerd omdat je niet hebt geluistert vergeef je je als ouder nooit.
Fossielen en ouderwetse ouders veranderen dan in no time in begripvolle en moderne vrienden.
Je zult versteld staan hoe het oplucht als je het deelt met je ouder(s).
Beter weet ik je niet te overtuigen maar ik lieg geen woord.
Bel die gast gewoon af en dan verteld je vader (of naaste van je ouders) hem de volgende keer dat hij komt wel heel duidelijk dat het definitief uit is.
Huh?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!
Ts moet dit niet pikken.
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:
[..]
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
Hmm, nee, volgens mij bedoelt ze gewoon d'r baas vriend.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als haar vriend). Dus opzich mijn stelling beantwoord met ja op zich lijkt mijn vader wel een beetje op mijn vriend. Ik zei dus: vaak zie je vrouwen een partner kiezen die lijkt op haar vader.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Bikersmurf het volgende:
[..]
Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Untitled-1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als mij vriend).
Zou goed kunnen, maar afwachten dus op haar reactie voor de zekerheidquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
Waarom reageer je niet op wat wij zeggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.
Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |