abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77253607
oh ja. ik weet hoe het werkt. Mijn vader had losse handjes. Het heeft 23 jaar geduurd totdat mijn moeder zo flink was om te scheiden.

Ik heb op mijn twintigste een keer mijn vader door het huis geslagen omdat hij mijn moeder sloeg. En nog had mijn moeder een plaat voor haar kop. Ondanks dat de ramen eruit lagen en politie en ambulance voor de deur stonden.

ik heb geen medelijden met TS. TS wil er niets aan doen. TS is graag slachtoffer!!!!!!
pi_77254099
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Omdat ik er gewoon geen flikker meer van geloof. Als je 17 bent, nog thuis woont en dus niet afhankelijk van hem bent en dan al zoveel met die gast hebt meegamaakt, dan pikt niemand dit. Daarom!

Voor die 0,1% kans dat het allemaal waar is, wens ik je veel sterkte en inzicht toe. Doe met die gast wat ik met dit topic doe, weggaan en nooit meer terugkomen.
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Haters gonna hate.
pi_77255232
zo hoor je een relatie niet te hebben
-
pi_77255673
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat klopt niet helemaal. Er zijn meerder meisjes die gewoon thuis wonen maar bang zijn.
Tuurlijk. Maar 'zij' gedraagt zich niet bang. Ze zoekt ruzie, confronteert, en had het in eerste instantie meer over gebrek aan romantiek dan over leven in angst. Verder is het erg typisch hoe ze meteen op gaat noemen hoe erg het wel niet is en waar ze allemaal hoe hard wordt geslagen maar tegelijk speelt alsof ze het zich allemaal niet beseft.

Of je bent te bang om weg te gaan, maar dan praat je anders, of je beseft het je niet, maar dan ga je niet zo zitten opsommen hoe je hoofd tegen de muur wordt geramd in de openingspost. Het is gewoon nep. Aandachtzoekerij.
pi_77257966
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Fuck toch een eind op. Het is nep. Geen enkele vrouw die geslagen wordt gaat zo door met zeuren om een kettinkje of een bosje bloemen terwijl dat eerder tot klappen heeft geleidt. Je maakt je druk over of je het bestek recht naar het bord legt, of je schoenen niet teveel herrie maken als je loopt, of je niet te luidruchtig ademhaalt in je slaap. Dat is hoe het is om mishandeld te worden, je loopt constant op je tenen en probeert te verdwijnen in het behang. Je gaat GEEN ruzie zoeken met iemand die je aan gort slaat.
Niet om die reden, ik zocht weleens ruzie puur omdat de spanning zich maar bleef opbouwen en ik helemaal niet meer normaal kon leven (idd, praat ik niet te hard, maken de kindjes niet teveel herrie, is de kattenbak goed schoon...) als hij had geslagen was dat even weg en was er even een relatieve rust...

Bovendien klonk ik kennelijk ook niet echt alsof ik het er zo moeilijk mee had, mn zusje zei dat ik klonk alsof ik het over het weer had. Soms zag je geen uitweg in dingen die voor anderen heel logisch zijn. Omdat je bang was dat hij boos zou worden.

Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
compact en kleverig.
pi_77258453
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).

En, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes? En jezelf niet de schuld geven voor wat hij jou aan doet, dat zie je ook vaak, geef om jezelf en ga snel weg van hem, voordat je zelfrespect zo laag zakt, dat hij (of je nieuwe vriend) je alles kan maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Untitled-1 op 25-01-2010 18:38:05 ]
pi_77258504
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Untitled-1 het volgende:
Heeft hij respect voor je? Nee.
Houdt hij van je? Blijkbaar niet!
Hou je van jezelf? niet veel, lijkt het (wat dus nog minder wordt hoe langer je deze relatie aanhoudt).

1 ding nog, vaak zie je vrouwen kiezen voor een partner die lijkt op haar vader, je vader heeft ook losse handjes?
Nee heeft mijn pa niet.
Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me
pi_77258592
Huiselijk geweld is een vicieuze cirkel waar je niet zomaar uitkomt zonder professionele hulp te zoeken. En dan nog, is de kans niet groot dat je partner je nooit meer zal slaan. vrouwen doen er te lang over totdat ze overgaan tot actie wanneer ze geslagen worden. De eerste keer is meestal een shock, de tweede keer toeval en bij de derde keer en meer durven ze daarna er niets meer van te zeggen omdat het zo gewoon wordt allemaal.. Bij de eerste keer moet je je mond opentrekken, anders is het te laat.
pi_77258695
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof het verhaal wel, al was het maar omdat het zoveel lijkt op het mijne. Inclusief ongeloofwaardig overkomen.
Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat niet en daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
pi_77258789
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee heeft mijn pa niet.
Je vader niet? (just checking).
Maar hoop voor je dat je kiest voor jezelf en niet langer jezelf als oorzaak blijft zien, dat het aan jou ligt dat hij zo doet. Het is niet makkelijk misschien maar je bent nog jong en er zijn echt wel betere kerels/jongens (veel slechter kan bijna niet).
pi_77258848
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ik heb ook die neiging gehad, bij mij was het dan een verkrachting die op een manier plaatsvond waarvan ik zelf ook zoiets had van dat bestaat niet en daardoor ging ik ieder wild internetverhaal geloven. Maar dit is wel fok. En ik vind het wat anders hoe je tegen je zus praat of hoe je op internet post. Bovendien praat ze niet alsof het over het weer gaat maar juist sensationeel met sappige details. Maar goed, we weten het natuurlijk nooit zeker dus het blijft een kwestie van meningen of het klopt of niet. Ook al gebeuren er ongeloofwaardige dingen, dan nog ga ik niet ieder ongeloofwaardig verhaal geloven.
O nee, dat hoeft ook niet, ik bedoel alleen maar dat het best waar kan zijn en dat ik het niet gelijk af ga schrijven

Ik had ook een topic op fok (een reeks zelfs ) en daarin werd ik voor vanalles en nog wat uitgemaakt en ook niet geloofd door een hoop mensen. Omdat het ongeloofwaardig klonk. In het begin was ie wat vervelend en later sloeg hij. Tja, dat is wat vreemd. Wat ook zo was, het kwam raar over.

Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
compact en kleverig.
pi_77259060
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, op zich denk ik dan dat je beter kan roepen dat ze weg moet gaan bij hem dan: troll!!! Al was het maar omdat ze daar misschien nog iets aan kan hebben MOCHT het waar zijn.
Als het dan niet waar is, heb ik wat advies gegeven aan iemand die het niet nodig had, vind ik ook geen ramp
Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
pi_77259271
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er roepen al honderd mensen ga weg. Niemand zegt blijf. Misschien is het feit dat mensen haar niet geloven (als het dus waar is) ook wel een wake-up call. Zo van, dit is blijkbaar te absurd voor woorden. Maar ik snap je standpunt. Wat jij hebt meegemaakt kleurt je mening, net zoals wat ik heb meegemaakt dat met mijne doet. Je leeft altijd meer mee met dingen die je zelf van dichtbij hebt meegemaakt. Hoewel ik dit ook heb meegemaakt, maar dan in een heel cliche versie.
Dat klopt.

Wie weet helpt t troll roepen ook wel

Je bekijkt dingen ook vanuit je eigen perspectief. Ik ben veel veranderd in die tijd, maar in het begin praatte ik er ook gemakkelijk over, het lag niet aan mij, dus had ik niets om me voor te schamen, later ging ik me schamen omdat ik bleef en het "dus" aan mezelf te danken had.

Ach ja, in feite hoop ik dat het niet waar is, is het wel waar, heeft ze iig te horen gekregen dat het te absurd voor woorden is idd.
We horen nog wel hoe t vanavond is gegaan gok ik

Ik wil een smiley die niet lacht
compact en kleverig.
pi_77259803

[ Bericht 100% gewijzigd door Bikersmurf op 25-01-2010 20:06:31 (Overbodig) ]
pi_77260090
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Bikersmurf het volgende:
Vergeet het eerste gedeelte van mijn vorige reactie.
Therapie is hier geen oplossing maar wist toen nog niet dat je pas 17 was.
Ik dacht dat je een stuk ouder was, samen woonde en geen uitweg meer zag.

Nu ik me weer bijgelezen heb is het bijna ongeloofwaardig wat je allemaal tikt.
Toch wil ik best geloven dat dit echt bestaat en er serieus op reageren.

Ik ben zelf vader en weet heel zeker dat als je dit aan je vader verteld hij zelfs bereid is zich morgen ziek te melden als de situatie dat vereist.
Je vader hoeft hem niet gelijk in gort te schoppen want het is handiger als je vader op vrije voeten blijft.
Ik wil echter mijn toetsenbord opeten als je vader geen passende maatregelen weet te treffen zonder dat zijn gezin daar direct de dupe van wordt.
Als je gezin gevaar loopt weet iedere ouder dat zijn prioriteit precies daar ligt en even nergens anders.

Ik vul nu zelfs even in dat je het misschien moeilijk vindt om het je vader uit te leggen.
Is dit het geval, ga dan naar een persoon die jij vertrouwd en waar je makkelijk mee praat.
Dit hoeft geen volwassen iemand te zijn maar kan gewoon een vriend(in) zijn.
Vertel hem/haar wat er aan de hand is en vraag of die persoon het samen met jouw aan je ouder(s) wil uitleggen.
Dat praat soms een beetje makkelijker, maar houdt het wel bij de waarheid.

Wees niet bang, ouders zijn soms net fossielen of komen streng over maar niet weten dat je kroost in zo'n situatie verkeerd omdat je niet hebt geluistert vergeef je je als ouder nooit.
Fossielen en ouderwetse ouders veranderen dan in no time in begripvolle en moderne vrienden.
Je zult versteld staan hoe het oplucht als je het deelt met je ouder(s).

Beter weet ik je niet te overtuigen maar ik lieg geen woord.

Bel die gast gewoon af en dan verteld je vader (of naaste van je ouders) hem de volgende keer dat hij komt wel heel duidelijk dat het definitief uit is.
Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
pi_77260190
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

Waar maar ze zei (blijkbaar) dat haar vader weinig repect voor haar heeft/toont. Als dat zo is, dan kan ik wel begrijpen dat ze alles pikt op zich.
Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!

Ts moet dit niet pikken.
-
pi_77261107
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Huh?
ik zie alleen staan dat die vriend geen respect voor TS heeft, haar vader wel maar die werkt veel staat er ?!

Ts moet dit niet pikken.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef anoniiem het volgende:

[..]

Nee heeft mijn pa niet.
Lijkt mij dat ze haar vader bedoelt?
pi_77261521
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

[..]

Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:42:49 #169
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77261583
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

[..]

Hmm, nee, volgens mij bedoelt ze gewoon d'r baas vriend.

edit: die tweede regel dan he, de eerste gaat natuurlijk over d'r pa.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77261634
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Bikersmurf het volgende:

[..]

Ze bedoeld volgens mij dat haar vader geen losse handjes heeft.
Althans zo heb ik het begrepen.
Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als haar vriend). Dus opzich mijn stelling beantwoord met ja op zich lijkt mijn vader wel een beetje op mijn vriend. Ik zei dus: vaak zie je vrouwen een partner kiezen die lijkt op haar vader.

[ Bericht 1% gewijzigd door Untitled-1 op 25-01-2010 19:50:56 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 19:45:45 #171
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77261746
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Untitled-1 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook begrepen, maar gelijk daarna: ''Nja je hebt inderdaad wel gelijk, respect heeft hij niet echt voor me''. Zijn vriend heeft dat niet,dat weten we, maar met die zin gelijk daar achteraan, lijkt het mij dat ze zegt: maar klopt respect voor mij heeft hij ook niet voor mij (net als mij vriend).
Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77261822
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, jij schrijft zelf in die post ervoor in de eerste alinea dat haar vriend haar niet respecteert, daar reageert ze op.
En die eerste zin is haar reactie op jouw laatste alinea.
Zou goed kunnen, maar afwachten dus op haar reactie voor de zekerheid volgorde is niet niet echt logisch.
pi_77261824
TS, je moet gewoon bij hem blijven. Hij is gewoon ziek, maar daar kan hij ook niks aan doen. Hij bedoelt het vast niet zo.

[ Bericht 57% gewijzigd door Domensino op 25-01-2010 19:52:16 ]
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77262092
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.

Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
pi_77262211
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef anoniiem het volgende:
nee ik bedoel er mee dat mijn vriend geen respect voor mij heeft.
en dat mijn pa géén losse handjes heeft.

Ik ga zo dalijk met hem hier over hebben.. kijken wat er uit komt.
wens me succes.
Waarom reageer je niet op wat wij zeggen?

Meiske echt waar..... wij kennen jou weliswaar niet maar we bedoelen het goed... dit topic is al zeven pagina's lang omdat iedereen hoopt dat jij tot inkeer komt en niet met hem gaat praten maar BIJ HEM WEGGAAT.

Het is de enige oplossing... echt.
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')