'accepteerde het deels' is om het spannend te houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
Het is inderdaad uit ja, accepteerde het deels.
niets gebeurd verder.
Ik ben toen naar huis gegaan.
Ik heb er nog wat met vriendinnen over gepraat maar verder niet..
Sorry beetje te druk om te reageren.
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
'accepteerde het deels' is om het spannend te houden
Redelijk voorspelbaar hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.
immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tuurlijk. En dan straks krijgen we 'hij bedreigt me en stalkt me deeltje 52'.
Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef Re het volgende:
immers mensen zullen nooit stalken als men wel compleet breekt met iemand?...
druk met? boksles?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef anoniiem het volgende:
Het is inderdaad uit ja, accepteerde het deels.
niets gebeurd verder.
Ik ben toen naar huis gegaan.
Ik heb er nog wat met vriendinnen over gepraat maar verder niet..
Sorry beetje te druk om te reageren.
Slecht geslapen, neem effe lekker een bak koffiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja Re, dat is wat ik zeg, inderdaad ja
of inschrijven voor de K1 voor vrouwen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef Viper_74 het volgende:
Gefeliciteerd meid
Nou opzoek naar een leuke knul
Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.quote:
tja, dan kan ze misschien beter op boksles gaan. kan ze nog een beetje dr emoties kwijt enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Met zich te begraven in allerlei dingen zodat ze haar vernaggelde emoties niet onder ogen hoeft te komen. Ze reageert er nu zo luchtig over, maar dat is maar schijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |