SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Swine op 24-01-2010 23:48:41 ]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Ik bedoel, Nijmegen is echt leuker dan Amsterdam vind ik. Dat is gewoon té massaal.
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goedquote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijn![]()
En leukere geneeskunde-opleiding, geen statistiek in het curriculum en wel heel veel snijden
quote:
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goed.
Ik heb ook nog getwijfeld om voor het laatste jaar van mn opleiding naar Amsterdam te gaan (en hier in de buurt stage te doen), maar het was me uiteindelijk toch te veel gedoe...
Ik ookquote:
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaar
Helaas, Marieke wilde graag in aanmerking komen, maar het mocht nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.
Ik heb ook een nieuw huisquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, eens ff kijken of ik factsheets van afgelopen themas kan verzamelen voor de han morgenanders hebben ze pech
k zal ook ff wat fotos online gooien van mn kamer
en de ban van ons leven krijgenquote:
ow leukquote:
Meteen bangquote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de ban van ons leven krijgen
Dat is dan inderdaad wel weer mooiquote:
swarmahoer.hyves.nl was het toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de ban van ons leven krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |