quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb misschien straks wel een compleet dode boerderij
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ooooh....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.quote:
Waait wel weer over hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
In 5 stuivers.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.![]()
He skat?
FarmVillequote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel klaar met klagen er is niets meer aan te doen
Tis heel erg ontopic, want het gaat over plantjes en beestjes!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:![]()
Ja daar staat ie altijd, ik had de pech dat ik voor 1x daar zat ipv op de andere bankquote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.
al vind ik t best raar dat iemand een flap op een bankleuning neerlegt
Nou er staat Sojaquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
maar hij doet t wel nog?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Als het nou aan de achterkant zat dan zag ik het niet de hele tijd maar nu wel..
Ik heb het er niet de hele tijd over hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
Wat voor type is het dan. Genoeg mensen die er nog wel wat voor geven voor onderdelen hoor. En een scherm is ook gewoon te vervangen hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Wat erg, ik wil nu het liefst zo snel mogelijk van deze laptop af
Ik wou al een nieuwe maar ja nu gaat verkopen al helemaal niet meer....
GRRR
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!
Dan krijg je geen mest van mij.
Ik zou echt gewoon verzekering proberen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef P.F het volgende:
Een nieuwe is natuurlijk overbodig, maar een groot scherm zou handiger zijn voor films te kijken etc
Maar jaaa dan moet ik nu echt het dubbel bijbetalen door die stomme barst.
maar wat denk je dat die dan zeggenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon verzekering proberen hoor.
ja daarom.. nee ik werk liever een paar dagen voor een nieuwe dan dat hele verzekeringsgezeikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar wat denk je dat die dan zeggen
ze heeft toch zelf die flap van dr vader omgetikt waardoor die op haar flap gevallen is.
dan zou t me ook nog niet verbazen als gezegd word dat die flap van dr vader niet op een bankleuning thuishoort.
sorry PF dat ik t zo hard zegq
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
Of ik ga gewoon minder computeren heb ik er ook geen last van
Ingepingelingding!quote:
En waarom heb je eigenlijk een mevrouw met blotte tetten in je UI hé?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef P.F het volgende:
Voor het geval iemand anders op het idee zou komen
VIJFENTWINTIG?!quote:
Nou, als je er vanaf moet.quote:
quote:
tis maar 1 pakje eierpannekoekenmeel van bij de jumbo, en echt dun zijn ze niet, maar wel errug lekker.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb jij het beslag in een emmer gemaakt met die hoeveelheden of kun je de krant door die pannenkoeken lezen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maar 1 pakje eierpannekoekenmeel van bij de jumbo, en echt dun zijn ze niet, maar wel errug lekker.
die kant en klare vind ik niet lekker en gewoon deeg is met melk dat kan ik niet verdragen. dit meel met water gaat wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd van wat bloem, eitje, melk en heel klein beetje zout....hoeveelheden al naar gelang wie er eet. als ik alleen ben is 2 genoeg maar als mijn broer meedoet worden het er behoorlijk wat meer maar 25...trouwens nog kant en klare exemplaren in huis hier ook (euro-aanbieding van C1000)...over een paar dagen een proefen of die te eten zijn...nu maar aan de broodjes met een hamburgertje
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
die kant en klare vind ik niet lekker en gewoon deeg is met melk dat kan ik niet verdragen. dit meel met water gaat wel goed
k eet er nu ook maar twee of drie. dr gaan er de koeling in voor morgen en mn huisgenootje komt zometeen ook ff smullen
Normaal feliciteer ik iemand met zijn verhaardag, maar dat kan ik bij een nakie natuurlijk niet maken. Dus ook van mij: Fijne verjaarblafquote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
Ing, wat is Luna al groot geworden.![]()
Oh-Oh, als je dit vanavond nog leest, CHICO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!![]()
![]()
Tegelijk met Chico?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt?
Supervet. Ik wil wel vriendjes met je worden hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ren er nu ook ergens daar rond....mijn nickname maar dan gesplitst per lettergreep en de tweede met een hoofdletter als er interesse is
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ja hee, je wacht maar effe.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef JJH het volgende:
Nou cat waar blijf je nou?
jij moest zonodig praten en nu loop je gelijk weg!
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt?
Supervet. Ik wil wel vriendjes met je worden hoor!Maar da's niet eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is jammer dat het niet wat spannender isquote:Op zondag 24 januari 2010 19:20 schreef Ynske het volgende:
Bedenk me net dat vanavond de Finale van Op zoek naar Mary Poppins is
quote:
Sofietjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is jammer dat het niet wat spannender is
We weten eigenlijk al weken wie er gaat winnen
Net als Popstars, da's ook al overduidelijk
Fijn dat hij bevalt!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. moest net de camera hebben die nog in m'n tas van gisteren zat.
Hoor ik ineens "wat meurt die camera!!!"
Dus ik al bang dat er een hond/kat in m'n tas het gepiest.
Bleek dus dat ie het over de Lush-dinges had, die zat ook in de tas
quote:
Die porridge idd! Lekker issie he GB?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat hij bevalt!![]()
Welke had jij ook alweer? Die zoete met stukje sof die blauwe?
Die zoete heet Porridge en die blauwe is Father Frost (alleen te koop rond kerst).
had die geen feest omdat dr moeder jarig was?quote:
Yessss!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die porridge idd! Lekker issie he GB?
Echt een ventenreactie.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. moest net de camera hebben die nog in m'n tas van gisteren zat.
Hoor ik ineens "wat meurt die camera!!!"
Dus ik al bang dat er een hond/kat in m'n tas het gepiest.
Bleek dus dat ie het over de Lush-dinges had, die zat ook in de tas
Ik lach mee.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Yessss!
Alleen ik ging me er dus mee wassen met een wit washandje. Dat washandje zag er echt onsmakelijk uit door die zeep
t zou me niets verbazen als Brianna gaat winnen, niet dat ik het haar gun....quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt een ventenreactie.![]()
Al vertelde Takaiki dat haar man![]()
![]()
ging toen ik hij zijn bestelde fles douchegel in handen kreeg.
![]()
[..]
Ik lach mee.Maar vind de engelse versie leuker dan de US versie.
oeh, * Ynske rent naar de vriezer, daar staat nog stroopwafelijsquote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je Porridge bedoelt
Die ene die naar stroopwafel ruikt?
Sofie gaat niet winnen denk ik hoor, ik denk Noortje.quote:
Ja, ik ging d'r even hier roepen, want daar zou het nogal offtopic zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is aan de andere kant int adoptie-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
zou me niets verbazen als Noortje wint, maar ik zou Sofie toffer vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sofie gaat niet winnen denk ik hoor, ik denk Noortje.
Maar ik wil dat Rosalie wint
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ging d'r even hier roepen, want daar zou het nogal offtopic zijn.
En ze is hier al, zie ik![]()
Greys:Nee hoor, ze is weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb bij de videotheek een emmertje B&J Cookiedough meegenomen...quote:Op zondag 24 januari 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh, * Ynske rent naar de vriezer, daar staat nog stroopwafelijs
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb bij de videotheek een emmertje B&J Cookiedough meegenomen...
Nou zeg....dat gaat je extra driedubbel kosten nuquote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
En ik heb Ll uit het Adoptietopic weggejaagd.
Ik ga vanavond vannacht Public Enemies en Tenderness kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hier net House, Bones, Flashforward en The Big Bang Theory gekeken. Zo maar eens aan een filmpje beginnen (The Informant!) en straks ff in bad ofzo
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou zeg....dat gaat je extra driedubbel kosten nu
Heb je die al gezien? Ik was de zaal ingegaan zonder dat ik uberhaupt wist wat ik kon verwachtenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hier net House, Bones, Flashforward en The Big Bang Theory gekeken. Zo maar eens aan een filmpje beginnen (The Informant!) en straks ff in bad ofzo
Brave jongen.quote:
Die series die ik noemde wel ja, film ga ik zo opzettenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je die al gezien? Ik was de zaal ingegaan zonder dat ik uberhaupt wist wat ik kon verwachten
Acherrum! (lees je mee, Ing?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zitten alleen nog waterijsjes van de zomer in de diepvries
Ik kan wel tellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brave jongen.![]()
Nu moet je alleen nog leren tellen.
Die film bedoelde ik, slimmie. Series kijk ik meestal niet in een zaalquote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die series die ik noemde wel ja, film ga ik zo opzetten
Aggeerum zei jequote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! (lees je mee, Ing?)
Ik heb nu twee emmertje B&J in de vriezer staan. Maar kan op dit moment de Lidl pure chocolaaa met caramelstukjes zeer waarderen.Dadelijk eens een kopje thee zetten voor erbij.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! (lees je mee, Ing?)
Ik heb nu twee emmertje B&J in de vriezer staan. Maar kan op dit moment de Lidl pure chocolaaa met caramelstukjes zeer waarderen.Dadelijk eens een kopje thee zetten voor erbij.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die film bedoelde ik, slimmie. Series kijk ik meestal niet in een zaal![]()
De eerste vijf minuten zat ik echt van. Maar hij is echt leuk
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aggeerum zei je![]()
Toen ik het je hoorde zeggen had ik direct zoiets van "zou dit het dan zijn? Dat rare woord"
Dat isquote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aggeerum zei je![]()
Toen ik het je hoorde zeggen had ik direct zoiets van "zou dit het dan zijn? Dat rare woord"
das heul niet brabantsquote:
Neequote:
Betekent het dan niet achterom?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb maanden gedacht "waar heeft RasPatatje het over"![]()
![]()
Ik las "achterom" en dan op z'n Qwea's zeg maar
Acherrum! Met een zachte G.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aggeerum zei je![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
.....omdat ik daar zin in heb
.....
Limbabwaness.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heul niet brabants![]()
das limbabwanees
Nee...Och Armequote:
Raaaaaar taaltjequote:
Nee!quote:
quote:
Het is wel jouw dag vandaag héquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
Ik zou een kast van iemand kopen en die zegt nu afSTERF en stik in je kutkast
sorry
huhquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
sorry
quote:
Ik wist het wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acherum (spreek uit: achérrum) = ach arme.
Hopeloos volk hier.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acherum (spreek uit: achérrum) = ach arme.
Hopeloos volk hier.
Hoe weet jij dat?quote:
Wij houden het front wel he Ynske.quote:
Dat héél Holland Limburgs lult, dat heel Holland Limburgs lult.quote:
Die was pauze-act bij Guus Meeuwis.quote:
Ja, jij bent noordelijk, da's goed. Maar wat ze in het zuuden allemaal verzinnenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het ook pas sinds kort heur
Acherrum.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat vind ik dan wel weer een geinig nummer. Mits dronken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat héél Holland Limburgs lult, dat heel Holland Limburgs lult.
Gelukkig woon ik niet in Holland.
*neemt vaseline mee*quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom jij maar eens even mee naar buiten!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Rowwen Héze en bier gooienquote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was pauze-act bij Guus Meeuwis.
Ik had spontaan een glas bier in m'n nek....gekke zuiderlingen
Zak met diepvriesdoperwten is efficiënterquote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
* legt ijs op haar kneuzingen *
Van B&J. Omdat ik dat kán!
'Wil je de raam open doen' is wel mijn meest irritante verspreking.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Ynske het volgende:
had ik die al eens verteld van mijn taalblunders in Hilversum?
op t werk, waren ze aan t lassen, mijn reactie t sjnirkt hier. en niemand die wist wat t was, laat staan dat ik t nederlandse woord ervoor wist. Jemig mensen dat RUIK je toch
ow en ik zeg ook vaak dat iets Zuuver is. iets wat uiteindelijk zelfs in een reclame gebruikt is, Zuiver Schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ho es ff, ik ga maar film kijken
Vuerum!das voorom manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Je hebt het druk vanavond.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee jij niet. Da's voor later.![]()
Die rotterdammert.
Hier in het Noorden gaat het raam of de deur "los".quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Wil je de raam open doen' is wel mijn meest irritante verspreking.
Stom woord dat van geslacht verandert.
das ook raar, want als t open is, kun je erdoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier in het Noorden gaat het raam of de deur "los".
En zet je ze daarna wel weer terug?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het druk vanavond.Mijn ridder.
![]()
![]()
Sassendonk.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens weer bijna Carrrrrrnavallllll!![]()
![]()
Niet dat ik het vier, maar deze uitroep ben ik aan mijn provincie verplicht.![]()
![]()
Ach, ik ben niet de enige vanavond he, mien hèrtje.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Is goed schat.
Je snapt het niet helemaal geloof ik.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens weer bijna Carrrrrrnavallllll!![]()
![]()
Niet dat ik het vier, maar deze uitroep ben ik aan mijn provincie verplicht.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gut,quote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan alleen in de Pierik, niet in mijn wijk
Ach ja, ambtenarencarnaval.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
eens kijken of ik dit jaar weer foto's ga maken.
de vrijdag moet ik iig op en neer naar Maastricht mn paps ophalen van t AmbtenarenCarnaval
en wederom lopen we er zo bij
[ afbeelding ]
Ik neem 1 dag vrij met Carnaval, waarschijnlijk de maandag.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja, ambtenarencarnaval.Met collega's de stad in en dan erachter komen dat je de helft van de Mestreeeechse leedjes niet verstaat.
![]()
Ik heb carnvalsmaandag verplicht vrij.
hij gaat al jaren met zn collega'squote:Op zondag 24 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja, ambtenarencarnaval.Met collega's de stad in en dan erachter komen dat je de helft van de Mestreeeechse leedjes niet verstaat.
![]()
Ik heb carnavalsmaandag verplicht vrij.
kom je dan naar t zuiden om te rijden?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik neem 1 dag vrij met Carnaval, waarschijnlijk de maandag.
De rest is het aan één stuk doorknallen, het uiterste van de rijuren opzoeken.
Optocht lopen is leuk, heb ik jaren in mijn durrupke gedaan. Tegenwoordig heb ik geen groep om mee te lopen. De optocht van Weert zou ik best wel eens willen doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Ynske het volgende:
overigens ooit ook nog meegelopen in de optocht.was best tof
en een enorm lange dag
eerst verzamelen, vervolgens naar startplein, lang wachten, optocht lopen, ontbinding, stad in om te eten, door naar de feesttent voor uitreiking van de optocht, kroegen in
fok!groepje?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Optocht lopen is leuk, heb ik jaren in mijn durrupke gedaan. Tegenwoordig heb ik geen groep om mee te lopen. De optocht van Weert zou ik best wel eens willen doen.
quote:
iddquote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme Brianna: 'Ik verdien het zoveel meer dan Kimberley'.![]()
Alleen al voor die uitspraak was ze voor mij uit de race.
Ho nee, Zwolle viert ook carnaval. Het is hier echt druk ook hoor!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom je dan naar t zuiden om te rijden?
hoorde dat vorig jaar dat er echt taxi's uit t hele land waren
okquote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho nee, Zwolle viert ook carnaval. Het is hier echt druk ook hoor!
Carnaval boven de rivierenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Is wel lollig!quote:
FAIL!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
volgend jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is wel lollig!![]()
Voor dit jaar is de planning ieieieieiets te krap denk ik.![]()
Ik heb in Maastricht ooit een clubje uit het hele land meegenomen de stad in. Sommigen hadden nog nooit een kostuum aangehad, die moest ik echt in één van mijn outfits praten. Lol dat we hebben gehad!
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FAIL!![]()
Allemaal in boerenkiel ook nog zeker.
Ho nee!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FAIL!![]()
Allemaal in boerenkiel ook nog zeker.
quote:Carnaval
In carnavalstijd wordt Zwolle omgedoopt tot Sassendonk. De naam Sassendonk werd in 1971 door prins Mans I (prins der Eileuvers, de oudste carnavalsvereniging van Zwolle) geïntroduceerd. Zijn leus "Een Eileuver heeft een goede dronk, want hij komt uit Sassendonk" verwees daar naar. Uit deze leus kwam ook een andere traditie voort in Sassendonk: het drinken van een Blauw Handje. De naam verwijst naar de geuzennaam Blauwvingers en bestaat uit brandewijn met bruine suiker. Het carnaval in Zwolle heeft veel eigen tradities. Tijdens het hedendaagse carnaval zijn er een aantal echte Zwolse "artiesten" als Tante Kippe en de TreeBuuts veelal in de binnenstad te vinden. Datzelfde geldt voor veel (carnavals)groeperingen die alle op hun eigen manier iets toevoegen aan het Sassendonks carnaval. Voorbeelden zijn: De BV Feest & Bezinning, Het Virus, KB&CV (een kladde bier en een cola vieux). Onder andere deze groeperingen organiseren op kleine schaal carnavaleske evenementen.
Met name staat Sassendonk bekend om de uitbundige wijze waarop de carnavalsvierders zich kleden. De boerenkiel of overal heeft al jaren geleden plaats gemaakt voor (vaak zelf ontworpen en zelfgemaakte) fantasiekostuums. Veel carnavalisten zijn dan ook al maanden van tevoren bezig met de voorbereidingen en maken er een sport van zichzelf te overtreffen t.a.v. voorgaande jaren.
Drs. Theo Fransen & Gerrit Gommans schreven in 1984 het boek 'Alaaf, Carnaval in Nederland & België'. Hierin wordt Sassendonk gekenmerkt als: "De parel aan de kroon van het carnaval boven de grote rivieren".
Leuke quote maar die laatste 4 woorden verpesten het voor 'ons'. Maar, toegegeven, jullie doen je best.quote:
Whutwhutwhut!?!?!?!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:36 schreef Bamba het volgende:
Overigens is hier bij ons wel iedereen in bontjassen e.d. gekleed
Tsja als jij vind dat er boven de grote rivier geen carnaval gevierd kan worden dan gaan we er nooit uitkomen. Ik heb met eigen ogen anders gezien, sterker nog, ik zou geeneens daar carnaval willen vieren!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke quote maar die laatste 4 woorden verpesten het voor 'ons'. Maar, toegegeven, jullie doen je best.
Ga je ons nu dwingen dit forum te overspoelen met Limburgs carnavalsliedjes?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
Nu ga ik allemaal Zwolse carnavalfilmpjes spammen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh my god.
Farmville.
Ik heb een bruine koe, die was 'klaar', dus ik denk; mooi, melk!
Nee.
Een bruine koe geeft blijkbaar, net als de Milka-koe, chocolademelk![]()
Wat geeft een bruine kip dan, chocolade-eieren?
![]()
![]()
à pro·pos tw hoor eens, voor ik het vergeetquote:
dikke van dale zegtquote:
Werkelijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh my god.
Farmville.
Ik heb een bruine koe, die was 'klaar', dus ik denk; mooi, melk!
Nee.
Een bruine koe geeft blijkbaar, net als de Milka-koe, chocolademelk![]()
Wat geeft een bruine kip dan, chocolade-eieren?
![]()
![]()
Uit Maastricht? Dat zijn altijd prachtige kostuums.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met boerenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Bamba het volgende:
Carnaval in Limburg is ook weer heel anders als carnaval in Brabant en dan vooral bij mij in de buurt. Dat is echt boerencarnaval![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ze zijn uit Heerlen uit 2008quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uit Maastricht? Dat zijn altijd prachtige kostuums.Hier doen ze er niet zoveel moeite voor.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met boerenkielen.
![]()
Die draag je alleen met de boerenbruiloft. Als je geen pak kunt betalen.![]()
En mensen met bonte boerenkielen, met stickers![]()
![]()
.... die moeten onmiddellijk op de boot naar het noorden worden gezet, de rivier over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt eraan wat je onder boerenkielen verstaat. Hier hebben we meer (bont)jassen met gordijnen erover en zoveel mogelijk versiering eraan. Boerenkielen worden hier niet echt gedragen.
And so the lion fell in love with the lamb
Heeft Heerlen ook straatcarnaval? Wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn uit Heerlen uit 2008
dit zijn die van 2009
Ik doe mijn best een mental image te vormen.... maar het lukt niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder boerenkielen verstaat. Hier hebben we meer (bont)jassen met gordijnen erover en zoveel mogelijk versiering eraan. Boerenkielen worden hier niet echt gedragen.
dit is de optocht, en savonds na de optocht is t idd de stad in met zn allenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Heerlen ook straatcarnaval? Wist ik helemaal niet!
Neu hoor. Dat zeggen ze in Nijmegen en omgeving ook, en dat hoort toch echt nog bij het zuiden.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gut,
"Het noorden van het land" zei ik toch?
Ik ga ff foto's zoekenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best een mental image te vormen.... maar het lukt niet.![]()
![]()
zijn laatste jaar... zijn ze bij jullie dan meerdere jaren achtereen Prins?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef Bamba het volgende:
ik vind op google een foto van mijn oom als Prins (vorig jaar was zijn laatste jaar) Maar ik denk niet dat hij blij gaat zijn als hij op een forum staan met z'n kop
Nateurlik kinne ze dét!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is de optocht, en savonds na de optocht is t idd de stad in met zn allen
de Winkbülle kinne waal karnevalle
leuk is dat hequote:Op zondag 24 januari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nateurlik kinne ze dét!
Da's wel grappig als ik met MrS afspreek: we beginnen in het Nederlands, tot één van beiden zich realiseert dat we dialect kunnen praten.
Hij is 11 jaar Prins geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn laatste jaar... zijn ze bij jullie dan meerdere jaren achtereen Prins?
Ik vind het ruiken naar cakebeslagquote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je Porridge bedoelt
Die ene die naar stroopwafel ruikt?
En Nimweegsquote:
tis idd heel wat meer dan 4 dagenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is 11 jaar Prins geweest. Maar dat is zwaar hoor, want de meesten denken dat het alleen 4 dagen feestvieren is, maar er komt zoveel meer bij kijken!
11 jaar? My gawd, da's een uitputtingsslag!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is 11 jaar Prins geweest. Maar dat is zwaar hoor, want de meesten denken dat het alleen 4 dagen feestvieren is, maar er komt zoveel meer bij kijken!
hmmm niet mijn dingquote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lopen ze erbij inBergen op Zoom
. Bij ons is het minder bont en meer gordijn
. Ach, voor ons dorp werkt het
![]()
Eens. Ik heb er helemaal niks mee!quote:
Ik weet welke je bedoelt was dat geen press foto ook?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Heeeeeeele andere vraag (maar wel ontopic ivm carnaval):
Ik heb een foto nodig van een oud mannetje. Ik heb er eentje in gedachten die je eerder heel vaak zag, een zwartwitfoto van kereltje met 1 tand in zijn bek en een grote grijns.
Wie o wie weet die op te sporen? Mij lukt het niet.![]()
De vinder krijgt mijn eeuwige dank.
Is niet erg, dich bès neet van heej.quote:
Ik moet er ook even aan wennen....quote:
Het is ook meer dat er echt geen animo voor isquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
11 jaar? My gawd, da's een uitputtingsslag!Lijkt me eerlijk gezegd echt niet leuk, ieder jaar dezelfde verplichtingen.
![]()
En bij ons is juist de spanning van het uitroepen van de prins een belangrijk onderdeel van carnaval. Wie o wie gaat het dit jaar worden? Mijn pappa is prins geweest toen ik een klein Catje was.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lopen ze erbij inBergen op Zoom
. Bij ons is het minder bont en meer gordijn
. Ach, voor ons dorp werkt het
![]()
mij hebben ze als jeugdprinses gevraagd. maar ik durfde/wilde nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
11 jaar? My gawd, da's een uitputtingsslag!Lijkt me eerlijk gezegd echt niet leuk, ieder jaar dezelfde verplichtingen.
![]()
En bij ons is juist de spanning van het uitroepen van de prins een belangrijk onderdeel van carnaval. Wie o wie gaat het dit jaar worden? Mijn pappa is prins geweest toen ik een klein Catje was.![]()
![]()
Geen idee. Ik kwam hem iig erg vaak tegen en nu is hij niet te vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt was dat geen press foto ook?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet er ook even aan wennen....
.... nee, sorry, lukt niet.
Ooooh! Ik had dolgraag prinses willen zijn! Maar als je nieuw bent kan ik me voorstellen dat het wel erg eng en vreemd is en misschien niet leuk en zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij hebben ze als jeugdprinses gevraagd. maar ik durfde/wilde nietwaren net verhuisd naar nieuwe dorp.
Die hebben wij dan weer niet.quote:en vroegah, keken we allemaal op tegen de rozenkoningin [ afbeelding ]
want toen had ze zo'n enorm mooie rode fluffie jurk aan
O, maar dat moet je niet doen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Ik ging googelen op world press photo old man maar ik werd er een beetje naar van
Einstein.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:08 schreef Ynske het volgende:
k heb totaal geen idee met die foto
t enige waar ik aan denk bij oude man is [ afbeelding ]
rozenkoningin was alleen op de Heerlerbaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Ik had dolgraag prinses willen zijn! Maar als je nieuw bent kan ik me voorstellen dat het wel erg eng en vreemd is en misschien niet leuk en zo.
[..]
Die hebben wij dan weer niet.
Hier hebben we gelukkig nog genoeg animo voor een nieuwe prins. De Raad van 11 is een paar jaar geleden ook flink verdund en verjongd, zitten nu mijn leeftijdsgenoten in, een man of 16.![]()
Een paar jaar geleden hadden we Prinses Carnaval. De eeuwige vrijgezellin van het dorp die aan alles meedoet werd toen gekroond.![]()
Ik gebruik het woord 'we' hier in de meest brede zin des woords. Ik volg het al jaren op afstand en mijn feestactiviteit beperkt zich tot het kijken naar de optocht... alle 18 de nummers.De grote optocht in Weert kijk ik wel en daar ga ik ook even de kroeg in achteraf.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dit jaar ook weer foto's tijdens de carnaval maken. Niet zo professioneel als Ynske, maar hoop er wel wat moois van te kunnen maken!
kunt t altijd een keer proberenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef P.F het volgende:
Oja.. Carnaval.. Ik heb hele leuke vriendinnetjes die beweren dat het echt geweldig is.. Ik weet alleen niet of ik als randstedeling die mening ga delen
Het is meestal de muziek wat de meeste mensen tegenhoudtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds de zomer voor het eerst verkleedfeestjes gehad, nu 3 in totaal, en dat vond ik wel echt geweldig
Oquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is meestal de muziek wat de meeste mensen tegenhoudt![]()
Ik vind verkleden tegenwoordig nog het leukste van carnaval.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds de zomer voor het eerst verkleedfeestjes gehad, nu 3 in totaal, en dat vond ik wel echt geweldig
Nou dat zal ze fijn vinden dat je dat zo en plein publique hier in het topic gooitquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Hé chips, wist jij dat jij heftig hebt gecybersext gechat met mijn broertje?!
Nee, wie is je broertje?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Hé chips, wist jij dat jij heftig hebt gecybersext gechat met mijn broertje?!
ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind verkleden tegenwoordig nog het leukste van carnaval.![]()
Hai Tombolalala!
Die heb ik niet eens ooit op msn gehadquote:
I know rightquote:
Yup. Er stond serieus 'Collect chocolatemilk'quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkelijk?Ik heb mijn vee allemaal in een melkbatterij geduwd.
Die zit nu vol, ik ben aan het sparen voor een nieuwe. Heb je mijn gepimpte boerderie al gechecked?
![]()
Bruine kippen geven trouwens verrassingseieren. Kan van alles in zitten.
Sexerd, PM!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Chipsie, wanneer gingen wij ook alweer cyberseksen
Sorry, daar ben ik te monogaam voorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hier past je comment wel heel goed bij onder je username, wat je daar hebt staanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens ooit op msn gehad
Hij treft het ook niet met al die bezette damesquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik te monogaam voor
Serieel monogaam of gewoon monogaam?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik te monogaam voor
Dank! Ik ben hem aan het legen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou je graag terug PMen om je te bedanken voor je adoptiebijdrage, maar je inbox is vol.
Dus bij deze!
Hij liegt dusquote:
Monogaam monogaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieel monogaam of gewoon monogaam?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij liegt dusof er is een misverstand.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook
heerlijk in mooie kleren rondlopen en niet raar aangekeken worden
Dus jij gaat in heel je leven maar met 1 iemand behalve jezelf sex hebben?quote:
Ze houden een mega lange stop!quote:
Dat welquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
[..]Ja ik zag jou veelvuldig in zijn FoBo
!!
Heb je nog wat in te halenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef P.F het volgende:
OOOO ik ben nu bij S02E03 want ik wist niet meer waar ik was![]()
!
Ik weet wel wat je bedoeld hoor, maar ik kan toch veel handiger gewoon monogaam zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus jij gaat in heel je leven maar met 1 iemand behalve jezelf sex hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |