quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb misschien straks wel een compleet dode boerderij
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ooooh....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.quote:
Waait wel weer over hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
In 5 stuivers.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.![]()
He skat?
FarmVillequote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel klaar met klagen er is niets meer aan te doen
Tis heel erg ontopic, want het gaat over plantjes en beestjes!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:![]()
Ja daar staat ie altijd, ik had de pech dat ik voor 1x daar zat ipv op de andere bankquote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.
al vind ik t best raar dat iemand een flap op een bankleuning neerlegt
Nou er staat Sojaquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
maar hij doet t wel nog?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Als het nou aan de achterkant zat dan zag ik het niet de hele tijd maar nu wel..
Ik heb het er niet de hele tijd over hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
Wat voor type is het dan. Genoeg mensen die er nog wel wat voor geven voor onderdelen hoor. En een scherm is ook gewoon te vervangen hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Wat erg, ik wil nu het liefst zo snel mogelijk van deze laptop af
Ik wou al een nieuwe maar ja nu gaat verkopen al helemaal niet meer....
GRRR
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!
Dan krijg je geen mest van mij.
Ik zou echt gewoon verzekering proberen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef P.F het volgende:
Een nieuwe is natuurlijk overbodig, maar een groot scherm zou handiger zijn voor films te kijken etc
Maar jaaa dan moet ik nu echt het dubbel bijbetalen door die stomme barst.
maar wat denk je dat die dan zeggenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon verzekering proberen hoor.
ja daarom.. nee ik werk liever een paar dagen voor een nieuwe dan dat hele verzekeringsgezeikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar wat denk je dat die dan zeggen
ze heeft toch zelf die flap van dr vader omgetikt waardoor die op haar flap gevallen is.
dan zou t me ook nog niet verbazen als gezegd word dat die flap van dr vader niet op een bankleuning thuishoort.
sorry PF dat ik t zo hard zegq
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
Of ik ga gewoon minder computeren heb ik er ook geen last van
Ingepingelingding!quote:
En waarom heb je eigenlijk een mevrouw met blotte tetten in je UI hé?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef P.F het volgende:
Voor het geval iemand anders op het idee zou komen
VIJFENTWINTIG?!quote:
Nou, als je er vanaf moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |