Wat lieieief! Yoko en Satsu lagen net poot in poot. Maar Baileys en Luna zijn echt een setje.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ware liefde tussen Baileys en Luna
Moeders.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Godver ik kreeg net geen lucht doordat ik mij verslikte, moeder staat naast me, kijkt er naar, ik roep WATER
(stond naast haar)
zegt ze ja moet je pakken
flikkert mn laptop om laptop stuk
Klinkt goed, Al mag je de tortellini houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevulde Tortelinni met kaas en noten, gemixte stoomgroenten (boontjes, brocolli, erwten en nog wat) en biefstuk
Gister ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkerrrrr! Maar had je laatst ook niet al gevulde tortelinni?bewijs dat ik je posts lees
![]()
Mag jij me uitleggen wat daar positief aan is.quote:
hoe kwam dat dan dat ie omviel?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
echt wat een GRAFTYFUSWIJF
sorry
Gooide zij je laptop om dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
sorry
Waar post je nu dan mee?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
barst in het scherm
sorry
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
ja, doordat de laptop van mn vader er op viel...
hele barst in het scherm...
hij nu boos: zal ik jouw laptop eens laten vallen.
nee hoeft niet, die is al stuk
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Farmvillers: babykalfje zoekt nieuw baasje!
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister ja.
Valt het op dat het 2 voor 1 bij de AH was?![]()
Jaaaaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Bamba het volgende:
Zal ik jouw beeb ook toevoegen Elies? Is ze straks nóg blijer
Ik zat op de bank met laptop op schootquote:
Had je dan een trage slome doos genoemd willen worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen wat daar positief aan is.
Niet voor je familiequote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Daar heb je nou aansprakelijkheidsverzekering voor P.F
Domino-effectquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar hoe viel de laptop van je vader op die van jou dan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef trovey het volgende:
Hier nu ook Farmville en raad eens hoe mijn voor- en achternaam zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Volgens mij niet voor thuiswonende gezinsleden, maar jij woont niet meer thuis toch.quote:
Da's dan logisch hoeven ze minder uit te keren.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij niet voor thuiswonende gezinsleden, maar jij woont niet meer thuis toch.
Zou anders beetje raar zijn, denk dat de meeste van dat soort ongelukjes (iets van tafel stoten oid) juist door familie (of vrienden dan..) e.d. gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |