quote:
tis maar 1 pakje eierpannekoekenmeel van bij de jumbo, en echt dun zijn ze niet, maar wel errug lekker.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb jij het beslag in een emmer gemaakt met die hoeveelheden of kun je de krant door die pannenkoeken lezen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis maar 1 pakje eierpannekoekenmeel van bij de jumbo, en echt dun zijn ze niet, maar wel errug lekker.
die kant en klare vind ik niet lekker en gewoon deeg is met melk dat kan ik niet verdragen. dit meel met water gaat wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd van wat bloem, eitje, melk en heel klein beetje zout....hoeveelheden al naar gelang wie er eet. als ik alleen ben is 2 genoeg maar als mijn broer meedoet worden het er behoorlijk wat meer maar 25...trouwens nog kant en klare exemplaren in huis hier ook (euro-aanbieding van C1000)...over een paar dagen een proefen of die te eten zijn...nu maar aan de broodjes met een hamburgertje
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
die kant en klare vind ik niet lekker en gewoon deeg is met melk dat kan ik niet verdragen. dit meel met water gaat wel goed
k eet er nu ook maar twee of drie. dr gaan er de koeling in voor morgen en mn huisgenootje komt zometeen ook ff smullen
Normaal feliciteer ik iemand met zijn verhaardag, maar dat kan ik bij een nakie natuurlijk niet maken. Dus ook van mij: Fijne verjaarblafquote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
Ing, wat is Luna al groot geworden.![]()
Oh-Oh, als je dit vanavond nog leest, CHICO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!![]()
![]()
Tegelijk met Chico?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt?
Supervet. Ik wil wel vriendjes met je worden hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ren er nu ook ergens daar rond....mijn nickname maar dan gesplitst per lettergreep en de tweede met een hoofdletter als er interesse is
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ja hee, je wacht maar effe.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef JJH het volgende:
Nou cat waar blijf je nou?
jij moest zonodig praten en nu loop je gelijk weg!
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt?
Supervet. Ik wil wel vriendjes met je worden hoor!Maar da's niet eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |