quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Forum baas Sly is gewoon woensdag in de studio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef bamby het volgende:
[..]
Laf mannetje disana durft alleen maar via pm en andere glibberige weggetjes.In het openbaar durft hij de confrontatie niet aan te gaan.
Heb zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Een lange, met caps, quotes, verhaallijn en een gedicht uit eigen bundel graag
Nou euh.. welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,
ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.
ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.
moest er geld in worden gezameld voor een kado voor huub, ik deed het.
op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.
nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.
groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
oh oh dit is geen handige zetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,
ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.
ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.
op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.
nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.
groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
Ik mag het ook niet horen van hemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horen
Kun jij er ook niet op. Dan moet je wel heel stout geweest zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mag het ook niet horen van hem.....
Ik heb nog nooit iets stouts gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij er ook niet op. Dan moet je wel heel stout geweest zijn
Hee, ik ook niet, lol.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets stouts gedaan![]()
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
wow sly heeft wel gelijk denk ik nu. dat verhaal van die moeder en dochter heb ik idd gevolgd op ikbengenaaid.nl
je kan dr maar beter ook om lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook niet, lol.
Moet er wel om lachen dat hij nu Fokkers zit te paaien.
je mag nog steeds komen schuilen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook niet, lol.
Een invasie is aanstaandequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Dottey het volgende:
Hij geeft de link van fok![]()
Watskeburt met cappen?
Je maakt je echt belachelijk nu natasjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!
op ikbengenaaid postte je anders. ging je terugbetalen enzo en ja je zat fout en had spijt enzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allen verzinsels van sly. die man is zo doortrapt, de honden lusten er geen brrod van!
Moet ik schuilen voor een man die te laf is zijn radio voor me open te stellen? Laat me niet zo hard lachen Yvonnequote:
De shit dan zeker?quote:
Was te lachwekkend gewoon dat verhaal wat ze erom heen verzonnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
nieuw meubel idd. en de schroeven in een ah zakkie ofzo.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De shit dan zeker?
Sly gaat het allemaal oplossen en komt erop terug.... zegt ie.
Is dit een vraag aan Sly?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een soepje maken, kan ik héél even weg?
Ik heb in tijden niet zo'n pret gehadquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik schuilen voor een man die te laf is zijn radio voor me open te stellen? Laat me niet zo hard lachen Yvonne
Aan het hele circus hierquote:
Geen punt ik hou het in de gaten, ............. krijg ik dan een kleurtjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
Natasja ik vind dit dom van je want je weet zelf wel wat je gedaan heb en ja ik had gehoopt dat je je leven verbetert had en waarom jij nu hier kom posten vind ik domme zet seriues je moeder had rust en kwam niet meer op zulke forums na je zet en nu kom je de boel zelf wakker schudden dom hoor en jammer voor je moeder en nee ik ben geen nowliverquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Neenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
Ga maar, we roepen wel als het spannend wordtquote:
Niet alle Fokkers laten zich zo snel paaienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
Wat gaat tie oplossen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De shit dan zeker?
Sly gaat het allemaal oplossen en komt erop terug.... zegt ie.
Blijkt toch uit alles disana,als hij echt zuiver op de graat was dan durf je toch de uitnodiging aan te nemen, om alle leugens en volgens zijn eigen worden laster en smaat de wereld uit te helpen.Maar door dat niet te doen is het dus gewoon een bange wezel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet alle Fokkers laten zich zo snel paaien![]()
Vrije geesten
had je t toen moeten volgen op ikbengenaaid. dat was echt soap. tot ze hidden gingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
Gaan we nu in 1 avond de complete beerput van NL open trekken inclusief hoofdrolspelers.....als dat zo is blijf ik nog ff mee lezen....idd een olijke avond
Het 'onverklaarbare' probleem dat sommige Fokkers niet naar NL radio kunne luisteren.quote:
Allesquote:
dat heb ik ook gevolgdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
had je t toen moeten volgen op ikbengenaaid. dat was echt soap. tot ze hidden gingen
Inderdaad, gewoon leuke muziek luisteren en een beetje PPPS gevoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet alle Fokkers laten zich zo snel paaien![]()
Vrije geesten
allemaal leugens, maar die man is zo doortrapd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
@natasja ... zie ikbengenaaid.nl dat zegt genoeg over jou en je moeder toch.
Ik stond niet voor iedereen inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef yvonne het volgende:
Blijven opletten: geen enkele FOK!ker laat zich paaien, never.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het 'onverklaarbare' probleem dat sommige Fokkers niet naar NL radio kunne luisteren.
Gomi ik hou niet van modder gooien maar weet je je heb gelijk vandaar dat ik al al zei oh oh wat dom deze zet want het is nu eenmaal waar en alles stond inderdaad op ibgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
had je t toen moeten volgen op ikbengenaaid. dat was echt soap. tot ze hidden gingen
Alles moet je niet zomaar aannemen voor zoete koek.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee ben geen ex NL-er gelukkig niet, maar er zat over gelezen.
En toch regent het hier ex NL-ers, weer éénquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee ben geen ex NL-er gelukkig niet, maar er zat over gelezen.
Tja, maar er zijn mensen, waaronder ik, die zelfs niet naar zijn radiootje mogen luisteren! Dus ik heb niets aan zijn preken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly op volle toeren, gezellige muziek, een fusie zit er aan te komen![]()
![]()
Tevens doet Sly live op radip hoe het allemaal écht in elkaar steekt.
Verhelderend voor iedereen, zo komen we ergens![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dat was echt lachen vond ik. en gelijk wie gelijk heeft. sly had net gewoon gelijk
Vanavond heeft iedereen gelijk, je bent ook een schatjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allemaal leugens, maar die man is zo doortrapd.
Muziek is zeker gezellig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb een heel leuke avond!
Lekkere muziek, gewoon gezellig!
Beter dan al dat geruzie
+1quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb een heel leuke avond!
Lekkere muziek, gewoon gezellig!
Beter dan al dat geruzie
Maar ik zag zelfs verzoekplaatjes aangevraagd worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijven opletten: geen enkele FOK!ker laat zich paaien, never.
Je bent dronken h`equote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanavond heeft iedereen gelijk, je bent ook een schatje![]()
![]()
Cyrys sly heeft fouten gemaakt in verleden dat geloof ik best maar meid ga nu hier gewoon ff van af je gooid je eigen glazen in en trek je moeder erin mee doe dat nu niet want je weet zelf ook wel hoe het zit dus wees de wijste nu isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over Sly (en dat doen we hier dan ook), maar in deze heeft hij wel gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat we ons laten paaien door Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zag zelfs verzoekplaatjes aangevraagd worden.
Denk dat jij 100% meer doortrapt bent meid, want op dit punt heeft hij helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Al-les!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Alles?! Maar dan ook écht alles?
gooit er ook een Chivasje inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:10 schreef D. het volgende:
*zich nog maar een whisky'tje inschenkt en hoopt op spraakmakende posts
Ik vind het een puick idee!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
misschien moest IK woensdag maar een naar studio Vlemminx komen voor die conferontatie !
Conferontatie...dóen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
misschien moest IK woensdag maar een naar studio Vlemminx komen voor die conferontatie !
Juist toverheks dus raad ik haar al 2 keer aan om te zwijgen maar goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat jij 100% meer doortrapt bent meid, want op dit punt heeft hij helemaal gelijk.
Moeilijk woord he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
Kom ik ook, neem je even geld mee wat ik nog van je tegoed hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
Superquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
Het blijft hier maar sneeuwen, ligt al een heel pak.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
En toch regent het hier ex NL-ers, weer één
Die kan niet al-les fixenquote:
Doe ik niet noellequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alles moet je niet zomaar aannemen voor zoete koek.
Alles heb twee kantenZie die cyrus...ze maakt zich echt belachelijk hier nu.
Man, man, man, ik begin gewoon uit te kijken naar woensdagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen!
Serieus, laat die taxi maar zitten, ik breng je wel
Moeten we wachten tot Autonieuw?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, dat betekend een conference en een confrontatie in één
Hee goed ideequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kom ik ook, neem je even geld mee wat ik nog van je tegoed heb
ja want ow ow wat een domme zet dit want ja mensen krijgen inderdaad nog geld en spullen van haarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gooide het er als grap in, maar ms pakt t nog leuk uit ook
En da's niet gezellig wou je zeggen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn omdat hier nu neer te pleuren!! Daar doe je je zelf echt geen goed mee! De mensen die in die tijd op NL zaten weten wel beter! Want immers, je hebt mensen terug betaald??? En dat doe je toch niet als je ze niets schuldig bent. Nee meid, met dit verhaal bewijs je jezelf absoluut geen dienst!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,
groetjes,
natasja
Ja, idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het blijft hier maar sneeuwen, ligt al een heel pak.
yeah, jaap gewoon zijn mond houden en de gasten aan t woord laten. topuitzendingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, man, ik begin gewoon uit te kijken naar woensdag
Je hebt gelijk Jianquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch regent het hier ex NL-ers, weer één
Hou maar op Teun, tis niet besteed aan D. die heeft gewoon geen gevoel voor dit soort fusie-uitdrukkingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier valt ook inmiddels hele fijne sneeuw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het blijft hier maar sneeuwen, ligt al een heel pak.
Oehj....ik zou gewoon inhaken.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
En nu een beetje bijlezen.
Wat een gewirwar.
Triest, triest. Jij, Sly en maar een handjevol anderen hebben het doorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou maar op Teun, tis niet besteed aan D. die heeft gewoon geen gevoel voor dit soort fusie-uitdrukkingen
Dit kan je niet laten liggen Cc. , wel effe de radio erbij aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
Wat een gewirwar.
Kon het maar het hele jaar spekglad zijn (alleen op dat plekje)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Dat haal je nooit meer inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
Wat een gewirwar.
Drink m'n Whiskey met ijs, wel klote om die blokjes in door die hals te stampen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dan schenkt hij niet meer in een glas, maar gewoon gelijk in de mond
Ik heb gewoon weer een lijn getrokkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
schijnt een probleem bij hen te zijn dat er mensen niet naar de radio kunnen luisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Kan het zijn dat ik ook op Nowlive radio geband ben?
ik miste jou eigenlijk al een beetjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
Wat een gewirwar.
*verslikt zich*quote:
Een probleem waar vooral veel gebanden op de chat last van hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
schijnt een probleem bij hen te zijn dat er mensen niet naar de radio kunnen luisteren
ach, detailsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dan schenkt hij niet meer in een glas, maar gewoon gelijk in de mond
Je kunt ook dezequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Geen nood, dat gaat Sly allemaal oplossen! Ook op Nowlife kunnen mensen niet luisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Jij de taxi chauffeur voor cyrus. Kom ik om me geld a.s woensdagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om een paar honderd euro, zullen wij dat dan maar lappen?
nog maar 49 wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef san39 het volgende:
hier al heeeeeul veeul sneeuw t is net kerst maar dan in januari
Maar ik ben serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
*verslikt zich*
Oh man oh man, tranen in m'n ogen
de sv chat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een probleem waar vooral veel gebanden op de chat last van hebben
Wat let je?? Maar denk van te voren ook even aan je moeder en over wat anderen van je weten en met je meegemaakt hebben!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
Via iTunes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook deze
http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
nog proberen maar bij mij zegt hij in alle players 'service forbidden': geband dus.
Jammiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Omdat het een beetje feest is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen nood, dat gaat Sly allemaal oplossen! Ook op Nowlife kunnen mensen niet luisteren
Muziek was net lekkerder, eerlijk toegegeven.quote:
Ik denk, al weet ik het wel bijna zeker, die hebben het toch reuze gezelligquote:
Dat is van Teun hoor, die is een beetje afwijkend altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef san39 het volgende:
zie bitterballen en mosterd langs komen hoe dan
fokkers en niet gezellig nouwnouw
neem alle papieren mee en ga woensdag naar eindhovenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
ik zie het al, die sly heeft jullie hier ook allemaal een rat voor ogen gedraaid. jullie laten je allemaal manipeleren door hem. al dat geld wat ik terug heb betaalt was het geld wat over was en te veel was gestort. daarvan heb ik iedreen zijn deel terug gegeven maar ja, dan geloven jullie sly toch lekker?
ik heb het hier wel weer gezien. sly heeft jullie ook allemaal in ze zak lijkt het wel.
Wanneer die sneeuw gaat opvriezen op het koningsplein en Heiligeweg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gewoon weer een lijn getrokken.... Geen sneeuw meer voor mij
Pardon ik ben geen nowliver en hij heb mij niet in me zak ik was op ibg en heb het gevolgd enz dus aub meid wees verstandig en ga nu niet dingen zeggen die niet kloppen aubquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
ik zie het al, die sly heeft jullie hier ook allemaal een rat voor ogen gedraaid. jullie laten je allemaal manipeleren door hem. al dat geld wat ik terug heb betaalt was het geld wat over was en te veel was gestort. daarvan heb ik iedreen zijn deel terug gegeven maar ja, dan geloven jullie sly toch lekker?
ik heb het hier wel weer gezien. sly heeft jullie ook allemaal in ze zak lijkt het wel.
Shit en ik maar wachten op me deelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben serieus.
Echt, na Haïti wil ik ook nog wel saamhorig Hilari redden.
Sodemieter nu maar op, nadat je ontmaskerd was ging je weer vrolijk door op Marktplaats.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
Je hebt gelijk we zijn om, Sly is He-man, master of the Universequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Cyrus2006 het volgende:
SLY WAAR IS HET GELD VAN DE FEESTJES?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
ja een gemanipeleerde rat nog wel
nog drie voor carnavalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef san39 het volgende:
[..]
eerst de zomer graag dot dat is mijn favoriete jaargetijde hoor
Maak je nog belachelijkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
Sly praat zoals hij tiktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Juud79 het volgende:
Sly zegt, willen 'lullie' ipv willen 'jullie'.
Articuleren is een kunst op zich.
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef Copycat het volgende:
Teun! Bellen!
echt niet Ccquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie iedereen is, maar ik zit in niemands zak.
Helaas.
Dat was iemand anders en nu niet snel naar iemand anders wijzen om de aandacht van jezelf af te halenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
aan bed rijgen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Cyrus2006 het volgende:
iemand met de dood bedrijgen daar staat hij nog steeds achter...........
Dat geld beheerde users en niet Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
SLY WAAR IS HET GELD VAN DE FEESTJES?
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank uquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we zijn om, Sly is He-man, master of the UniverseHe's got the power
![]()
Neuh, ik ben niet lam, .... nog niet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoor
t wordt steeds beter. en woensdag gaat t nog leuker wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Copycat het volgende:
Waar gáát het over?
En dan dacht je dat SV niet nog surrealistischer kon worden.
[ afbeelding ]
Neequote:
fusie: gemanicuurde - gepelde - met leer bekleed ?quote:
Kan je aub nu is weg gaan je zet je zelf zo voor paal als iedereen gaat lezen op ibg ben je het haasjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Cyrus2006 het volgende:
iemand met de dood bedrijgen daar staat hij nog steeds achter...........
Jij moet nog een hoop leren moppie, ... of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef san39 het volgende:
[..]
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank u
![]()
![]()
eh jian je begreep zekers wel dat dit voor dame cyrus is hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef san39 het volgende:
[..]
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank u
![]()
![]()
Geen mooier vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef D. het volgende:
En nu weer een fietser die een sliding maakte
Ik ben het soms ook héél even kwijtquote:
Yvonne en die gaat eerdaags ook en dan gaat Sly zien wie er balluh heeft en dan moet ........... enfin, lees maar terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar wie mag nu wel komen van Sly?
Krijg je dan eerst een kwartier de slappe lach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoor
Nog meer fansquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef Drosera het volgende:
Owww leuk,Slyyy
Sly trekt gewoon de verkeerde mensen aan, zo flauwwwwww
Die was van de week bij vlemmix volgens die zuignap. Ook daar heb nap problemen mee.quote:
Ik bedoelde ook dat je moet leren quotenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:36 schreef san39 het volgende:
[..]
eh jian je begreep zekers wel dat dit voor dame cyrus is he
lol en heb ook nie geborreld ik
Nouja, hij bleef enigzins overeind, dus dat viel tegenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen mooier vermaak dan leedvermaak
Iets met pijpen dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne en die gaat eerdaags ook en dan gaat Sly zien wie er balluh heeft en dan moet ........... enfin, lees maar terug
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
Yvonne en die gaat eerdaags ook en dan gaat Sly zien wie er balluh heeft en dan moet ...........
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat je moet leren quoten
Whut?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
die van dat telefoongesprek op youtube.
She comes preparedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Yvonne heeft megaballen. En die van iteejer in d'r handtas.
Heb ik niet maar is van jaren geleden. Nick die Sly uit ging dagen en het opnam ondertussen en op You-Tube plemptequote:
Ik probeer er nu overheen te lezen ander doe ik het in mijn broek van het lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:43 schreef yvonne het volgende:
De popetjes
Popetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een rat voor m'n ogen gedraaid
Ik ga een boek schrijven, echt
Schei toch eens uit alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Vraag is aan sly hoeveel geld nick nog van hem krijgt..............................
Krijg van jou nog geldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Vraag is aan sly hoeveel geld nick nog van hem krijgt..............................
Dom dommer domstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Wat vraag jij eigenlijk per uur?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
dat is leugen tig Sly en Nick hadden woorden niet om geld dus dus aub stop nu is en ga je eigen zaken regelen aub betaal jij iedereen maar is terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
En jij als haar taxi chauffeurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat vraag jij eigenlijk per uur?
Dat was je ookquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat vraag jij eigenlijk per uur?
Zo en nu ga je op negeer. Je maakt je zo belachelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Cyrus2006 het volgende:
nowlive was oorsprongkelijk van nick. sly heeft die side gewoon ingepikt
Weer fout Natasja nick bouwde de website en sly had nl opgezet en ze werkten ooit samen.En nogmaals ik ben geen nowliver maar wees wel eerlijk aub want leugens verspreiden is wel erg makkelijk en als je niet weet hoe het werkelijk zat weet je dus niet roep dan nietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Cyrus2006 het volgende:
nowlive was oorsprongkelijk van nick. sly heeft die side gewoon ingepikt
D'r moeder denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En jij als haar taxi chauffeura.s woensdag ?
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat is leugen tig Sly en Nick hadden woorden niet om geld dus dus aub stop nu is en ga je eigen zaken regelen aub betaal jij iedereen maar is terug
Je bent wel hardleers of niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.
Stop nu is met liegen aub je maak het jezelf zo moeilijk .quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.
Nap heeft in de RLS "Bigniks" van Nick gezeten en dat ging niet zoals Nap vond dat het moest gaan. Dus is ze opgestapt en heeft de pers geinformeerd. Suus die bewoonster was van het Bignikshuis schijnt nu iets te hebben met die Nick en................nou ja, verder weet ik het ook niet want het was een tamenlijk vaag ietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die was van de week bij vlemmix volgens die zuignap. Ook daar heb nap problemen mee.
Ben bezig met tosti's, ze komen d'r zo aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Gooi er nog es wat bitterballen in Teun, die ex NL-ers hebben ze allemaal opgevroten, hebben ze thuis niet van die lekkere balle
hahaha nee suus is niet met Nickquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nap heeft in de RLS "Bigniks" van Nick gezeten en dat ging niet zoals Nap vond dat het moest gaan. Dus is ze opgestapt en heeft de pers geinformeerd. Suus die bewoonster was van het Bignikshuis schijnt nu iets te hebben met die Nick en................nou ja, verder weet ik het ook niet want het was een tamenlijk vaag iets
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Juud79 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Ewald wel wil praten met iemand die hij waarschijnlijk onder tafel kan praten.
(Cyrus2006)
Maar hij durft geen gesprek aan te gaan met een mevr die van alles over hem te melden heeft blijkbaar. (mevr zuignapje)
Dat is toch een beetje raar, een gesprek aangaan met een Fok-er, maar dan wel zelf even de selectie doen, wie wel en niet mag langskomen.
Al las ik volgens mij ook al dat Ewald helegaar niet welkom is woensdag bij Jaap.
Ow en heel gek, ik kon gewoon al maanden lang weer op Nowlive en nu heb ik opeens een Ban, ik heb niets naars gepost of gedaan, maar opeens lag ik er vandaag af, zonder reden.
Sodemieter nu eens op, je bent daarna nog doorgegaan op marktplaats.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Zuignapje verhaal hebben we gehoord vanavond van Sly en kan alleen maar bevestigen dat het waarheid is . Kort uitgelegd... Zuignapje was de hoer van Nowlive via pm's . Mannen opgeilen en andere beschuldigen. Ban gehad en kan het niet verkroppen en is nu al bijna twee jaar bezig op andere fora sly zwart te maken op een vuile manier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Juud79 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Ewald wel wil praten met iemand die hij waarschijnlijk onder tafel kan praten.
(Cyrus2006)
Maar hij durft geen gesprek aan te gaan met een mevr die van alles over hem te melden heeft blijkbaar. (mevr zuignapje)
Dat is toch een beetje raar, een gesprek aangaan met een Fok-er, maar dan wel zelf even de selectie doen, wie wel en niet mag langskomen.
Al las ik volgens mij ook al dat Ewald helegaar niet welkom is woensdag bij Jaap.
Ow en heel gek, ik kon gewoon al maanden lang weer op Nowlive en nu heb ik opeens een Ban, ik heb niets naars gepost of gedaan, maar opeens lag ik er vandaag af, zonder reden.
Heeft ie ook kibbeling ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Gooi er nog es wat bitterballen in Teun, die ex NL-ers hebben ze allemaal opgevroten, hebben ze thuis niet van die lekkere balle
Ja, maar jij doet ook lelijk over Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet. Ben gewoon geband
Brommers kieken? Jij en ik?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef Cyrus2006 het volgende:
die mailtjes zijn zo vals als sly zelf. die kan ik zelf ook typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |