En jij als haar taxi chauffeurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat vraag jij eigenlijk per uur?
Dat was je ookquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat vraag jij eigenlijk per uur?
Zo en nu ga je op negeer. Je maakt je zo belachelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Cyrus2006 het volgende:
nowlive was oorsprongkelijk van nick. sly heeft die side gewoon ingepikt
Weer fout Natasja nick bouwde de website en sly had nl opgezet en ze werkten ooit samen.En nogmaals ik ben geen nowliver maar wees wel eerlijk aub want leugens verspreiden is wel erg makkelijk en als je niet weet hoe het werkelijk zat weet je dus niet roep dan nietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Cyrus2006 het volgende:
nowlive was oorsprongkelijk van nick. sly heeft die side gewoon ingepikt
D'r moeder denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En jij als haar taxi chauffeura.s woensdag ?
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat is leugen tig Sly en Nick hadden woorden niet om geld dus dus aub stop nu is en ga je eigen zaken regelen aub betaal jij iedereen maar is terug
Je bent wel hardleers of niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.
Stop nu is met liegen aub je maak het jezelf zo moeilijk .quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
het enigste wat ik moest betalen was het wissel geld wat mensen te veel hadden betaald en dat heb ik gewoon gedaan maar sly weet alles zo te draaien dat hij er als de mooie maneer uit komt.
Nap heeft in de RLS "Bigniks" van Nick gezeten en dat ging niet zoals Nap vond dat het moest gaan. Dus is ze opgestapt en heeft de pers geinformeerd. Suus die bewoonster was van het Bignikshuis schijnt nu iets te hebben met die Nick en................nou ja, verder weet ik het ook niet want het was een tamenlijk vaag ietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die was van de week bij vlemmix volgens die zuignap. Ook daar heb nap problemen mee.
Ben bezig met tosti's, ze komen d'r zo aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Gooi er nog es wat bitterballen in Teun, die ex NL-ers hebben ze allemaal opgevroten, hebben ze thuis niet van die lekkere balle
hahaha nee suus is niet met Nickquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nap heeft in de RLS "Bigniks" van Nick gezeten en dat ging niet zoals Nap vond dat het moest gaan. Dus is ze opgestapt en heeft de pers geinformeerd. Suus die bewoonster was van het Bignikshuis schijnt nu iets te hebben met die Nick en................nou ja, verder weet ik het ook niet want het was een tamenlijk vaag iets
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Juud79 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Ewald wel wil praten met iemand die hij waarschijnlijk onder tafel kan praten.
(Cyrus2006)
Maar hij durft geen gesprek aan te gaan met een mevr die van alles over hem te melden heeft blijkbaar. (mevr zuignapje)
Dat is toch een beetje raar, een gesprek aangaan met een Fok-er, maar dan wel zelf even de selectie doen, wie wel en niet mag langskomen.
Al las ik volgens mij ook al dat Ewald helegaar niet welkom is woensdag bij Jaap.
Ow en heel gek, ik kon gewoon al maanden lang weer op Nowlive en nu heb ik opeens een Ban, ik heb niets naars gepost of gedaan, maar opeens lag ik er vandaag af, zonder reden.
Sodemieter nu eens op, je bent daarna nog doorgegaan op marktplaats.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Zuignapje verhaal hebben we gehoord vanavond van Sly en kan alleen maar bevestigen dat het waarheid is . Kort uitgelegd... Zuignapje was de hoer van Nowlive via pm's . Mannen opgeilen en andere beschuldigen. Ban gehad en kan het niet verkroppen en is nu al bijna twee jaar bezig op andere fora sly zwart te maken op een vuile manier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Juud79 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Ewald wel wil praten met iemand die hij waarschijnlijk onder tafel kan praten.
(Cyrus2006)
Maar hij durft geen gesprek aan te gaan met een mevr die van alles over hem te melden heeft blijkbaar. (mevr zuignapje)
Dat is toch een beetje raar, een gesprek aangaan met een Fok-er, maar dan wel zelf even de selectie doen, wie wel en niet mag langskomen.
Al las ik volgens mij ook al dat Ewald helegaar niet welkom is woensdag bij Jaap.
Ow en heel gek, ik kon gewoon al maanden lang weer op Nowlive en nu heb ik opeens een Ban, ik heb niets naars gepost of gedaan, maar opeens lag ik er vandaag af, zonder reden.
Heeft ie ook kibbeling ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Gooi er nog es wat bitterballen in Teun, die ex NL-ers hebben ze allemaal opgevroten, hebben ze thuis niet van die lekkere balle
Ja, maar jij doet ook lelijk over Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet. Ben gewoon geband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |