schijnt een probleem bij hen te zijn dat er mensen niet naar de radio kunnen luisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Kan het zijn dat ik ook op Nowlive radio geband ben?
ik miste jou eigenlijk al een beetjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
En nu een beetje bijlezen.
Wat een gewirwar.
*verslikt zich*quote:
Een probleem waar vooral veel gebanden op de chat last van hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
schijnt een probleem bij hen te zijn dat er mensen niet naar de radio kunnen luisteren
ach, detailsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dan schenkt hij niet meer in een glas, maar gewoon gelijk in de mond
Je kunt ook dezequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Geen nood, dat gaat Sly allemaal oplossen! Ook op Nowlife kunnen mensen niet luisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Jij de taxi chauffeur voor cyrus. Kom ik om me geld a.s woensdagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om een paar honderd euro, zullen wij dat dan maar lappen?
nog maar 49 wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef san39 het volgende:
hier al heeeeeul veeul sneeuw t is net kerst maar dan in januari
Maar ik ben serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
*verslikt zich*
Oh man oh man, tranen in m'n ogen
de sv chat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een probleem waar vooral veel gebanden op de chat last van hebben
Wat let je?? Maar denk van te voren ook even aan je moeder en over wat anderen van je weten en met je meegemaakt hebben!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Cyrus2006 het volgende:
misschien moest IK woensdag maar een naar studio Vlemminx komen voor die conferontatie !
Via iTunes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook deze
http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
nog proberen maar bij mij zegt hij in alle players 'service forbidden': geband dus.
Jammiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Omdat het een beetje feest is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen nood, dat gaat Sly allemaal oplossen! Ook op Nowlife kunnen mensen niet luisteren
Muziek was net lekkerder, eerlijk toegegeven.quote:
Ik denk, al weet ik het wel bijna zeker, die hebben het toch reuze gezelligquote:
Dat is van Teun hoor, die is een beetje afwijkend altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef san39 het volgende:
zie bitterballen en mosterd langs komen hoe dan
fokkers en niet gezellig nouwnouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |