yeah, jaap gewoon zijn mond houden en de gasten aan t woord laten. topuitzendingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, man, ik begin gewoon uit te kijken naar woensdag
Je hebt gelijk Jianquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch regent het hier ex NL-ers, weer één
Hou maar op Teun, tis niet besteed aan D. die heeft gewoon geen gevoel voor dit soort fusie-uitdrukkingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, dat betekend een conference en een confrontatie in één
Hier valt ook inmiddels hele fijne sneeuw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het blijft hier maar sneeuwen, ligt al een heel pak.
Oehj....ik zou gewoon inhaken.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
En nu een beetje bijlezen.
Wat een gewirwar.
Triest, triest. Jij, Sly en maar een handjevol anderen hebben het doorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou maar op Teun, tis niet besteed aan D. die heeft gewoon geen gevoel voor dit soort fusie-uitdrukkingen
Dit kan je niet laten liggen Cc. , wel effe de radio erbij aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
Wat een gewirwar.
Kon het maar het hele jaar spekglad zijn (alleen op dat plekje)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Dat haal je nooit meer inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
OMFG.
Wat een gewirwar.
Drink m'n Whiskey met ijs, wel klote om die blokjes in door die hals te stampen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dan schenkt hij niet meer in een glas, maar gewoon gelijk in de mond
Ik heb gewoon weer een lijn getrokkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |