dat heb ik ook gevolgdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
had je t toen moeten volgen op ikbengenaaid. dat was echt soap. tot ze hidden gingen
Inderdaad, gewoon leuke muziek luisteren en een beetje PPPS gevoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet alle Fokkers laten zich zo snel paaien![]()
Vrije geesten
allemaal leugens, maar die man is zo doortrapd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
@natasja ... zie ikbengenaaid.nl dat zegt genoeg over jou en je moeder toch.
Ik stond niet voor iedereen inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef yvonne het volgende:
Blijven opletten: geen enkele FOK!ker laat zich paaien, never.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het 'onverklaarbare' probleem dat sommige Fokkers niet naar NL radio kunne luisteren.
Gomi ik hou niet van modder gooien maar weet je je heb gelijk vandaar dat ik al al zei oh oh wat dom deze zet want het is nu eenmaal waar en alles stond inderdaad op ibgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
had je t toen moeten volgen op ikbengenaaid. dat was echt soap. tot ze hidden gingen
Alles moet je niet zomaar aannemen voor zoete koek.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee ben geen ex NL-er gelukkig niet, maar er zat over gelezen.
En toch regent het hier ex NL-ers, weer éénquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee ben geen ex NL-er gelukkig niet, maar er zat over gelezen.
Tja, maar er zijn mensen, waaronder ik, die zelfs niet naar zijn radiootje mogen luisteren! Dus ik heb niets aan zijn preken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly op volle toeren, gezellige muziek, een fusie zit er aan te komen![]()
![]()
Tevens doet Sly live op radip hoe het allemaal écht in elkaar steekt.
Verhelderend voor iedereen, zo komen we ergens![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dat was echt lachen vond ik. en gelijk wie gelijk heeft. sly had net gewoon gelijk
Vanavond heeft iedereen gelijk, je bent ook een schatjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
allemaal leugens, maar die man is zo doortrapd.
Muziek is zeker gezellig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb een heel leuke avond!
Lekkere muziek, gewoon gezellig!
Beter dan al dat geruzie
+1quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb een heel leuke avond!
Lekkere muziek, gewoon gezellig!
Beter dan al dat geruzie
Maar ik zag zelfs verzoekplaatjes aangevraagd worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijven opletten: geen enkele FOK!ker laat zich paaien, never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |