abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77192434
Sly op volle toeren, gezellige muziek, een fusie zit er aan te komen

Tevens doet Sly live op radip hoe het allemaal écht in elkaar steekt.

Verhelderend voor iedereen, zo komen we ergens

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 22:54:34 ]
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:51:41 #2
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_77192447
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:

Forum baas Sly is gewoon woensdag in de studio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.

Bron: Nowlive forum.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:

Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
quote:
  Admin zaterdag 23 januari 2010 @ 22:51:48 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77192455
Hoera, wel OP maken jij
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_77192458
hèhè
pi_77192466
hallo,

ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.

ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.
moest er geld in worden gezameld voor een kado voor huub, ik deed het.

op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.

nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.

groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 22:52:17 #6
137949 Disana
pi_77192472
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef bamby het volgende:

[..]

Laf mannetje disana durft alleen maar via pm en andere glibberige weggetjes.In het openbaar durft hij de confrontatie niet aan te gaan.
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:53:00 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_77192489
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef yvonne het volgende:
Hoera, wel OP maken jij
Een lange, met caps, quotes, verhaallijn en een gedicht uit eigen bundel graag
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:54:00 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77192535
Ik wil wel
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:54:55 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_77192581
't regent hier ex-NL-ers !
pi_77192584
van een fora afkomen heeft geen flikker met moderatorschap te maken maar dat niet iedereen dat zou kunnen is een feit
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_77192597
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef Jian het volgende:
't regent hier ex-NL-ers !
yeah maar is allemaal oude meuk.
pi_77192598
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Een lange, met caps, quotes, verhaallijn en een gedicht uit eigen bundel graag
Heb zo mijn best gedaan
pi_77192606
tvp
pi_77192607
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,

ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.

ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.

op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.

nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.

groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
Nou euh.. welkom
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_77192615
@natasja ... zie ikbengenaaid.nl dat zegt genoeg over jou en je moeder toch.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_77192618
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,

groetjes,
natasja
oh oh dit is geen handige zet
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_77192636
wow sly heeft wel gelijk denk ik nu. dat verhaal van die moeder en dochter heb ik idd gevolgd op ikbengenaaid.nl
pi_77192641
Hè ja Sly, was dat niet dat verhaal waar jij een nieuw computermeubel aan over gehouden zou hebben? The bastards
pi_77192646
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horen
Ik mag het ook niet horen van hem .....
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 22:56:55 #20
137949 Disana
pi_77192664
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik mag het ook niet horen van hem .....
Kun jij er ook niet op. Dan moet je wel heel stout geweest zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: