quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Forum baas Sly is gewoon woensdag in de studio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef bamby het volgende:
[..]
Laf mannetje disana durft alleen maar via pm en andere glibberige weggetjes.In het openbaar durft hij de confrontatie niet aan te gaan.
Heb zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Een lange, met caps, quotes, verhaallijn en een gedicht uit eigen bundel graag
Nou euh.. welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,
ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.
ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.
moest er geld in worden gezameld voor een kado voor huub, ik deed het.
op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.
nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.
groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
oh oh dit is geen handige zetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Cyrus2006 het volgende:
hallo,
ik heb besloten om me ook maar is op Fok aan te melden. ik zie dat sly de gemeoderen nog steeds bezig houdt en dat kan ik me ook wel voorstellen. deze man is een en al paranoia en probeert overal zondebokken voor te vinden.
ik was vroeger op nowlive degene die zo een beetje alle akties organiseerde. als er geld moest worden opgehaald voor een bloemetje of kadootje voor een zieke nowliver, ik deed het.
moest er geld in worden gezameld voor een kado voor huub, ik deed het.
op een gegeven moment ben ik op nowlive door een klein clubje zo zwart gemaakt dat ik me maar heb afgemeld daaro. ik werd van hele minne dingen beschuldigt, dat ik geld achterover zou hebben gedrukt bij inzamelin acties en ook een keer dat ik een taart voor iemand had besteld en die zou ik brengen. daar moest ik dus een reis voor maken en dan vonden ze het raar dat ik de kosten daarvoor door berekende. toen zeiden ze dat ik geld in me zak had gestoken, dat ik er aan wilde verdienen.
nee, ik heb het helemaal gehad met meneer sly en zijn clubje slaafjes, dat gelukkig wel steeds kleiner word, want de ogen gaan bij hunnie ook steeds meer open.
groetjes,
natasja
en nu met studio vlemminx probeert huj weer z'n kont er in te draaien maar ik heb johan vlemminx maar even e mailtje gestuurd.
Ik mag het ook niet horen van hemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat blijkt; hij moet wel heel bang voor me zijn als ik niet eens zijn radio meer mag horen
Kun jij er ook niet op. Dan moet je wel heel stout geweest zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mag het ook niet horen van hem.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |