SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/topic/1501935#84509140quote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"het is maar metaal"![]()
Rot ff snel op aub.
Jij snapt de waarde er niet van, en dat verbaast mij ook totaal niet. Flapdrol.
Zelf racistische opmerkingen maken, en zeuren als iemand wat terugdoetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan Israel Turkije aan.
Dood verwensenbedreigen
![]()
Verhalen bedenken over onder water levende commando's
Mja.
Over het algemeen is een doodverwensing alleen al genoeg om eens de wisknop te hand te nemen, is de beslissing om dit niet te doen specifiek DEF-beleid of is dat een nieuwe richtlijn op Fok! ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef sp3c het volgende:
ik vind het van beide kanten niet echt boeiend eerlijk gezegd
tenenkrommend allicht (wederom beide kanten) maar niet iets om weg te modden
Je lokt het zelf toch uit? Als een mod zegt dat hij er niets aan doet kan je nog naar de FA's gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is een doodverwensing alleen al genoeg om eens de wisknop te hand te nemen, is de beslissing om dit niet te doen specifiek DEF-beleid of is dat een nieuwe richtlijn op Fok! ?
Welnee, ik maakte een gebbetje aan de hand van een volslagen malle post, onder water levende mensen... dat neemt toch niemand serieus? da's net zoiets als een eenhoornquote:
Dat gaat wel wat ver hoor, als een politie agent een fout maakt spreek je hem daar ook op aan en ren je niet meteen naar zijn overste.quote:Als een mod zegt dat hij er niets aan doet kan je nog naar de FA's gaan.
ik zie er geen doodverwensing in eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen is een doodverwensing alleen al genoeg om eens de wisknop te hand te nemen, is de beslissing om dit niet te doen specifiek DEF-beleid of is dat een nieuwe richtlijn op Fok! ?
pumatje, die post van rubje was een maand geleden en rubje heeft daar al meerdere malen commentaar op gehad, waarom ga je na een maand rubje nog eens uitdagen tot een oftopic discussie? je had het ook gewoon via een PM kunnen doen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Stomme eppo....
Wat ben jij een onwetende nono!
Als je geen idee hebt, wat functies van de KL inhouden. Heb geen mening dan, je kwetst mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |