Ik geloof jullie hoor. Wat ik enkel wilde zeggen was dat er totaal geen kwade bedoelingen in het spel waren.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef sp3c het volgende:
paracommando.com maakt voor zover ik kan zien geen gebruik van adverteerders, fok! wel en het zou niet echt eerlijk zijn tegenover diegenen die wel gewoon betalen om dit op die manier toe te laten
denk ik, lijkt mij ... etc.
Ik zou het eens op het forum van scramble.nl proberen, daar zijn ze altijd heel goed geïnformeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Chooselife het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar kan iemand me helpen met de ETA's en ETD's (oftewel, vliegschema) van Frisian Flag 2010?
Uiteraard ken ik dat forum, maar ik kan die gegevens daar nergens vinden. Milspotters stelde ik dezelfde vraag, kreeg ik direct een waarschuwing wegens "domme vraag".quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou het eens op het forum van scramble.nl proberen, daar zijn ze altijd heel goed geïnformeerd.
FP128,quote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef FP128 het volgende:
@ heren Moderators:
Of jullie even een deel van dit topic kunnen deleten omdat het een beetje
ontspoort is,ook mede door mijn toedoen,maar dat inmiddels achter de schermen
tussen ons zelf is opgelost.
Het begin
Het einde
Dus of jullie alles inclusief het begin en eind en wat daartussen ligt weg kunnen
halen zodat de topic weer ontopic is.
Bedankt alvast.
Geheel afhankelijk van de inzet ervan, en de beschikbaarheid van alternatieven.quote:
Dat gebeurt hier wel erg vaak, vind je niet?quote:iemand zal er een troll in gezien hebben ofzo gok ik maar ik weet van nix
daar gaat dat topic niet overquote:Op maandag 10 mei 2010 04:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van de inzet ervan, en de beschikbaarheid van alternatieven.
ja er zijn vrij veel trolletjes maar ze komen vooral op de topic titel afquote:[..]
Dat gebeurt hier wel erg vaak, vind je niet?
Jouw ultieme wapen, staat er. Het hoe en waarom mag ik volgens mij zelf uitmaken. Mocht iemand dan denken "waarom zegt die jongen dat toch" dan kan ik er gewoon antwoord op geven, desgevraagd.quote:
Er zijn idd veel trolls hier. Maar denk je niet dat de posture van bepaalde personen die hier modereren daar iets mee te maken heeft? Volgens mij trekt dat juist mensen aan die alleen hier komen om reacties uit te lokken.quote:ja er zijn vrij veel trolletjes maar ze komen vooral op de topic titel af
Dat zal voor altijd een misterie blijvenquote:Op maandag 10 mei 2010 04:34 schreef sp3c het volgende:
iemand zal er een troll in gezien hebben ofzo gok ik maar ik weet van nix
oetlul?quote:
geen idee, troll gok ikquote:Op maandag 10 mei 2010 05:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als er nauwelijks gemod hoeft te worden, waarom is mijn reactie dan weg?
ja er word wel is wat gemod jaquote:En dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
moet niet maar ik sta de mensen graag te woord omdat ik zo'n vriendelijke kerel benquote:En waarom moet jij mij hier uitleg komen geven terwijl jij die reactie niet verwijderd hebt?
nou hartelijk dank voor je toestemmingquote:Te triest voor woorden vind ik het, maar als jullie er tevreden mee zijn... by all means.
komt wel want ik heb ook nog wel het een en ander te zeggenquote:Een uitgebreidere reactie is niet nodig
Dat is nou precies de reden waarom ik hier nooit meer kom. De DEF-ers kunnen niet goed omgaan met andere meningen die haaks staan op die van hun.quote:Op maandag 10 mei 2010 04:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat bepaalde lieden iedere mening die tegenover die van hen staat al trollerig vinden, onder het mom van 'dit is DEF, dus wie het niet eens is met de militairen die trollt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |