Je hebt gelijk, dus:quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:56 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Hippies blijven lachwekkend![]()
![]()
Edit :Natuurlijk reageer ik niet op zulke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is nog steeds niks aan gedaan, terwijl het toch duidelijk tegen de regels is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken?
[..]
Natuurlijk reageer ik niet op zulke reacties
Defensie heeft niet eens geld voor kogels, logisch dus dat feedback nu op een laag pitje staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Is nog steeds niks aan gedaan, terwijl het toch duidelijk tegen de regels is.
Dat lijkt me wel wenselijk als mod. Vooral niet met feedback bezig houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:39 schreef Dagonet het volgende:
Is pumatje onder orders om zich niet met feedback bezig te houden ofzo?
Het zou jou sieren als je niet enkel def komt binnenvallen om je persoonlijke ongenoegen hierover te uiten>quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Pumatje het zou je sieren als je niet gelijk met persoonlijke aanvallen begint maar ingaat op de argumenten. Trolgedrag van een mod in zijn eigen subforum is nogal beschamend.
Dat heeft weinig zin meer nadat een mod als een dolle stier het topic binnen kwam rollen met persoonlijke aanvallen. Jij geeft daarmee als mod al het signaal dat het er helemaal niet toe doet wat iemand aan argumenten inbrengt en het had dus ook inderdaad voor mij geen zin meer om die discussie verder aan te gaan. Mod seal of approval: commence fire.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Het zou jou sieren als je niet enkel def komt binnenvallen om je persoonlijke ongenoegen hierover te uiten>
Je bent enkel te signaleren om te trollen in onderwerpen waar Defensie in een negatief daglicht wordt gesteld, danwel minder voordelig zie het topic geen sokken en kogels meer voor Defensie.
Ik herriner me een oude discussie tussen ons waar dit zich ook bij voordeed.
De discussie die je voerde in het topic Geen sokken en kogels meer voor defensie werd niet eens tussen ons gevoerd, en naar mijn mening heb ik me er ook niet te veel in betrokken, maar wel gereageerd op punten waar je zo enorm de plank missloeg, dat ik gefrustreerde reacties van users wel kon begrijpen en dit ook heb geuit.
Persoonlijke huishoudens en kleine zaakjes vergelijken met het probleem waar defensie mee kampt kan veel personen in Def verkeerd vallen. Ik denk dat je je niet zo moet aanstellen en met argumenten aan moet komen in desbetreffende discussie waar jij kan weerleggen waarom je je argumenten wel vergelijkbaar en er toe vind doen
Zou je mij even willen uitleggen hoe "oh jij weer", gevolgd door de opmerking dat ik niet zo moet trollen (terwijl ik gewoon een normale discussie aan het voeren was i.t.t. anderen) niet persoonlijk op te vatten is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:13 schreef Pumatje het volgende:
Dat vind ik wel meevallen, ik denk dat je nogal overdrijft. Je hebt je vaker van je negatieve dan van je positieve kant laten zien bij Def en dat heeft voor mij de toon gezet om op jou direct te reageren.. vervelend als dat op jou meteen persoonlijk overkomt
Prima!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:58 schreef Pumatje het volgende:
Had ik gezien grotepierFR, vind het ook maar een vreemd topic. Het was me iig wel meteen duidelijk dat het saracastisch was bedoelt en hij gewoon wil weten welke Rol Defensie zou moeten vervullen in een PVV wereld.. hij brengt het gewoon enorm.. niet-subtiel
Kijk het even aan
Och je zou eens kunnen proberen een keer toe te geven dat je fout zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:46 schreef Pumatje het volgende:
Get over it..
Een opmerking gericht naar jou komt voor..
Wat wil je nu precies bereiken?
Stel je niet zo aan. en ga lekker verder.
In de topics die ik hier gelezen heb, heb ik inderdaad nog nooit de mods een fout of een misverstand zien toegeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och je zou eens kunnen proberen een keer toe te geven dat je fout zit.
Oquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:47 schreef sp3c het volgende:
zodra je me betrapt op een fout geef ik het ridderlijk toe
met buigingen en alles erop en eraan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och je zou eens kunnen proberen een keer toe te geven dat je fout zit.
Oké, er is een post gemaakt, de beginpost kan ik niet aanpassen. Een discussie over taakvelden past prima thuis in zo'n topic, het is een informatief topic, en naar mijn mening is het prima in orde om dan tussendoor is een grapje te maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Pumatje het volgende:
Dit is niet de bedoeling van het topic, het maakt het zo onoverzichtelijk als wat.
Mannen.. houd je discussies in een apart topic.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Wat jij wil jong. Stel we hebben geen leger, wie moet ons dan helpen bij een watersnoodramp, terroristische aanslag, beveiliging van personen, mijnen in de Noordzee, onze handelsbelangen op zee, gijzelingen en zo voort. Neeee Nederland zou inderdaad heel veilig zijn zonder defensie, ben het helemaal met je eens hoor![]()
Als je niet wil weten hoe ik werkelijk over je denk, kijk dan niet in de spoiler, want hippies zijn nou eenmaal voor liefde en niet voor haat.Kan iemand misschien even naar deze post kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
Ik moet altijd om jou lachenquote:
Juist Yvonne.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:56 schreef yvonne het volgende:
De topics van Felis zijn gesloten, ze verwezen teveel naar een andere site.
We werken aan een andere oplossing, ErwinRommel gaat iig de stukken plaatsen en ik ga met felis mailen hoe we eea kunnen oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |