Geen idee, dat liedje zat in mn hoofd...quote:
Ja, ik wil later ook in een suf kantoorgebouw overwerken, belangeloos en kosteloos, omdat er mogelijk een doorgroeimogelijkheid is naar een manager. Alleen deze mogelijkheid moet je wel delen met 40 conculega's.quote:
Beproef ik hier nou pure afgunst?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik wil later ook in een suf kantoorgebouw overwerken, belangeloos en kosteloos, omdat er mogelijk een doorgroeimogelijkheid is naar een manager. Alleen deze mogelijkheid moet je wel delen met 40 conculega's.
Nee. Ik wil graag in een apenpakkie zwoegen op saaie stukken á 55 uur in de week voor een 40-urig maandloon.
Nee hoor. Ik krijg later een gave baan in de sociale zekerheid. Op het moment zwaar betaald met grote baanzekerheid binnen een half jaar na afstuderen. Een baan met een goede mix tussen kantoor en klantencontact. Dat laatste heb je veel wat je werk veel voldoening geeft. En overwerk hoort daar doorgaans echt niet bij.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef livalo het volgende:
De pabo steekt toch met kop en schouders overal bovenuit.
Sterktequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef livalo het volgende:
Wat een onzin?!?!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:44 schreef livalo het volgende:
Komen m'n ouders er nu mee dat ik de stufi op hun rekening moet boeken. Van die 4 keer dat ik het al gehad heb. Waar moet ik dat geld vandaan gaan halen?
Ik krijg nog gewoon kleed- en zakgeld, maar ze hadden 't wel eerder mogen zeggen, want ik heb er de vakantie mee geboektquote:
Bouwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef livalo het volgende:
Techniek in het algemeenquote:
Ik mag kleine kindjes terorriseren en ze nachtmerries bezorgen. Jij niet!quote:
iddquote:
neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik mag kleine kindjes terorriseren en ze nachtmerries bezorgen. Jij niet!
Ik ga voor advisering/ontwikkelingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd
zolang het geen productiewerk is![]()
Leidinggevende functies
Vergeet het fluiten naar vrouwen niet, als je eens op de steigers staatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
ik mag volwassen mannen terroriseren en nachtmerries bezorgen.
op welk gebied?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga voor advisering/ontwikkeling
Maar kinderen houden er een levenslang trauma aan over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
ik mag volwassen mannen terroriseren en nachtmerries bezorgen.
Ik bel Superman wel even voor je.quote:
Dat is zo tof hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeet het fluiten naar vrouwen niet, als je eens op de steigers staat
JIJ HEKSquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar kinderen houden er een levenslang trauma aan over.
Die kan me hier niet bij helpenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik bel Superman wel even voor je.
Eigenlijk alles wat te maken heeft met beveiliging, dus installaties, inrichting van openbare ruimtes dat soort dingenquote:
zulks een rechten shit!quote:
ah zooquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat te maken heeft met beveiliging, dus installaties, inrichting van openbare ruimtes dat soort dingen
Ik wil de wereld met plezier een stukje slechter maken. Er zijn teveel aardige mensen op deze planeet.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan me hier niet bij helpenIk had vanochtend uit het niets dikke uitslag op de rechterkant van mijn gezicht, net of het precies in 2e is gesplitst. Het jeukt en het brand.
Ik bel de Superdokter wel even voor je.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan me hier niet bij helpenIk had vanochtend uit het niets dikke uitslag op de rechterkant van mijn gezicht, net of het precies in 2e is gesplitst. Het jeukt en het brand.
Nee en ik snap niet waar het vandaan komt, en op mijn rechterbeen begint het nu ook al.quote:
Moet ik het wel halenquote:
Dat klinkt niet gezond. Hopen dat het morgen weer over is dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Nee nog nooit. Dit is de aller eerste keer. Het voelt echt heel korrelig aan, en is vuurrood.
Ja. Je eerst omhoogwerken tegen heug en meug deels onbetaald.quote:
Ach, zolang 'ie er lol in heeft zie ik het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Je eerst omhoogwerken tegen heug en meug deels onbetaald.
Nou ik heb het al sinds gister herinnerde ik me vanmiddagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet gezond. Hopen dat het morgen weer over is dan.
Ik ben niet zo belangeloos. Maar wil best belangen behartigen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, zolang 'ie er lol in heeft zie ik het probleem niet.
Nee zit al wel met natte handdoek op me hoofd maar dat helpt niet echt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef livalo het volgende:
Heb je geen verkoelende crème liggen zonder parfum o.i.d? Dan minderd het branden en jeuken misschien een beetje?
Vroeger had ik heel veel last van exceem en dergelijke, toen deed mam er ook wel eens aftersun op. En het hielp ook nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zit al wel met natte handdoek op me hoofd maar dat helpt niet echt!
Heerlijk spul is die aftersun ja, misschien had ik er yoghurt moeten halen netquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Vroeger had ik heel veel last van exceem en dergelijke, toen deed mam er ook wel eens aftersun op. En het hielp ook nog.
Ken je ze allemaal!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:09 schreef livalo het volgende:
Voordat ik in de SC belandde kende ik alleen 3 Renee's dus dacht ik gelijk aan een meisje als ik die naam hoorde. Nu ken ik ook 3 René's. De verwarring.
Net zo goed als ik jou ken.quote:
in welk opzicht?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:20 schreef appelsjap het volgende:
Tamara kom eens heel snel op msn, we need to talk.
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.quote:
Patsboem. Die zal hard aangekomen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.
een trein komt harder aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Patsboem. Die zal hard aangekomen zijn.
Als ik kan aanmeldenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:20 schreef appelsjap het volgende:
Tamara kom eens heel snel op msn, we need to talk.
Nee daar is ie al een tijdje geleden achtergekomen ..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier rijden alleen stoptreinenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een trein komt harder aan
Hier rijden geen treinen.quote:
Hier ook niet. Dus ik zou er nog 10 km voor moeten fietsen ookquote:
Mietjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dillema's dillema's, wel willen uitgaan maar niet willen fietsen. En niemand wilt BOB'en
Het is wat zeg...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dillema's dillema's, wel willen uitgaan maar niet willen fietsen. En niemand wilt BOB'en
Heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Ach, je hoort best wat mensen later zeggen dat ze niet snapten wat ze leuk aan [insert ex] vonden. Dus sommige komen ze er vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Je snapt niet waarom sommige mensen met sommige mensen gaan.
Ofja op elk potje past natuurlijk ook een deksel. Dat is iig wel te hopen.
In het opzicht dat je er iets van weet, en je zegt al dat je er niets van weet, dus het hoeft nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in welk opzicht?![]()
ik zelf like helemaal niets
Born in the U.S.A.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Bruce Springsteen is stiekem toch best cool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Wat doe je stoer. Moet je portie kk klappen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kom dan jongeuh.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je stoer. Moet je portie kk klappen.![]()
![]()
![]()
Girls in their summer clothesquote:
Ik heb drie minuten gekeken en toen vond ik het saai dus zijn we naar de camping gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Boh, wat wou ik daar bij zijn zeg. Rond 3 minuut 50. Kippenvel.
Ik durf nietquote:
Hoe kan je daar nou weer bij weg lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb drie minuten gekeken en toen vond ik het saai dus zijn we naar de camping gegaan.
Zoals ik al zei: het was saai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer bij weg lopen!
And then?quote:
Tetten?quote:
Plausible, Haasch kan ik ook mee levenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]Weet je nog meer medestanders? Tom blijft al thuis want die kon niemand meekrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
En dat vind je erg, want ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet je nog meer medestanders? Tom blijft al thuis want die kon niemand meekrijgen
Ik vond het wel episch.quote:
Joah, wel aardig, een beetje verkouden en een rokershoestje.quote:
Ganz gutes idee Herr Heiman. Ich gehe die Dusche inspektierenquote:
rokershoestjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joah, wel aardig, een beetje verkouden en een rokershoestje.
Ik kan niet wachten totdat ik mn auto heb
Ein sehr tolles idee herr Sjoegaard, allein mussen sie nicht die slechte ducshe nehmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ganz gutes idee Herr Heiman. Ich gehe die Dusche inspektieren
Aber die Dusche gibt kein Gas, Ich muss das reparieren.. Befehl ist befehlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ein sehr tolles idee herr Sjoegaard, allein mussen sie nicht die slechte ducshe nehmen.
Een wissellijst kost toch niet zo veel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie net dat mijn wissellijst van m'n Beatles kapot is in de hoek.Hij's twee keer omgevallen en en en en KUT dat ding was duur.
Ik was erbij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Boh, wat wou ik daar bij zijn zeg. Rond 3 minuut 50. Kippenvel.
Irenkaquote:
Dan is er nogsteeds niets op tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:05 schreef Remsjo het volgende:
Bah, er is echt niks op tv! RenRen, cammen?
Hoeist?quote:
Bij die act.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was op de camping toen hij optrad
Kut. Zit veel te veel na te denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan is er nogsteeds niets op tv.![]()
En sure, raad m'n msn maar
[..]
Hoeist?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan is er nogsteeds niets op tv.![]()
En sure, raad m'n msn maar
[..]
Hoeist?
Awquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Zit veel te veel na te denken
Waar komt die 91 vandaan?quote:
Ja, echt kut. Ik lig er 's avonds ook van wakker.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw![]()
Moet je ook niet doen.
[..]
Waar komt die 91 vandaan?
hij denkt vast dat je lau bentquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw![]()
Moet je ook niet doen.
[..]
Ok ome Heimen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]niet teveel blowen, daarvan word je dom.
Ook als je gaat lezen tot je in slaap dondert? Doe ik altijd in zulke periodesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, echt kut. Ik lig er 's avonds ook van wakker.
Ja ik lees altijd voor ik ga slapen. Maar ik lees dan, maar heb niet door wat er staatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook als je gaat lezen tot je in slaap dondert? Doe ik altijd in zulke periodes
Maar ik vind deze veel leuker, ik wil hem niet kwijtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:08 schreef Hyman het volgende:
Irenka, je moet je kerst UI nog veranderen.
3 koningen is al geweest, dan brengt het ongelukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik vind deze veel leuker, ik wil hem niet kwijt
Gewoon een gokje van je leeftijd?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw![]()
Moet je ook niet doen.
[..]
3 koningen? wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 koningen is al geweest, dan brengt het ongeluk
12 of 16 januari dacht ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3 koningen? wanneer is dat dan?
Tot nu toe heb ik geen ongelukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 koningen is al geweest, dan brengt het ongeluk
Wrongquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:11 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gewoon een gokje van je leeftijd?
ah okequote:
6 Januariquote:
Precies! nog een paaaaar maandjes en de kerstboom kan weer uit de schuurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik geen ongelukEn kerst is toch alweer bijna.
Mijn liefjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik geen ongelukEn kerst is toch alweer bijna.
[..]
WrongIk ben ouder dan je liefje hoor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies! nog een paaaaar maandjes en de kerstboom kan weer uit de schuur
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:15 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Uit de schuur? Bij ons is ie nog niet buiten geweest. Hij staat in de bijkeuken te wachten om over een paar maandjes weer in de woonkamer te worden neergezet. Inclusief alle kerstballen enzo er nog aan.
Ik was vanmiddag de zaterdagelijkse boodschappen aan het opbergen in de voorraadkast. Kwam ik nog een zak Belga strooigoed van 2 kilo tegenquote:
Oké, je fapslachtoffer. Maar, closequote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mijn liefje![]()
90 dan?![]()
RenRen90@live.nl
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, je fapslachtoffer. Maar, close
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag de zaterdagelijkse boodschappen aan het opbergen in de voorraadkast. Kwam ik nog een zak Belga strooigoed van 2 kilo tegen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, je fapslachtoffer. Maar, close
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Whooo Heim, jonge meisjes in de Mac
Nee zit nog thuis, ga zo richting Heim om zijn zusje te playen en dan naar de Mac.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?
Hij is nog thuis, hij komt me zo ophalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ga toch weg met je karmaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat zij zegt
en mijn scrollroller is kapot
Slechte KARMA.
Karma bestaat en jij hebt blijkbaar slechte.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies, je bent een oetlul of een geluksvogel.
wie ga je knallen?quote:
Is dat zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Karma bestaat en jij hebt blijkbaar slechte.
karmakarmakarmakarkarmakarkakamelonquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
karmakarmakarmakarkarmakarkakamelonLALALALALA come and goooooohooooo
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee zit nog thuis, ga zo richting Heim om zijn zusje te playen en dan naar de Mac.
Iets met een vriending zekerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
... Ik kan 'm inkoppen, maar hij is te makkelijk.
ja hoe hij er nu ook uitzietquote:
En dat zeg je nu al 8 jaar?quote:
EN DA IS ECHT.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Schieganger het volgende:
Karma is Wie goed doet, goed ontmoet.
Als je foute dingen doet, komt het je terug in je reet bijten.
Dat is het basis concept achter karma.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja hoe hij er nu ook uitziet
toen ik 10 jaar was, waren meiden nog viezquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
En dat zeg je nu al 8 jaar?
Grapje poes.loveyou jewaittttttt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De broer van sugar lee hooper
fiessssss patrick.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
toen ik 10 jaar was, waren meiden nog viez
Ja jij ookquote:
Helaas.quote:
Nee?quote:
Ik resize.quote:
do ben jij het ?quote:
Eentje te vroegquote:
cult gek!quote:
Faal.quote:
4500?quote:
Hehehehe, dat probeer ik al maanden bij Fietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Fiets, je msn faalt, I give up. Ik neger je op msn
ohh stom!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Fiets, je msn faalt, I give up. Ik neger je op msn
Waarom? Je msn faaltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
Gast flikker toch op, je wilt gewoon niet met haar pratenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
klopt, heeftie vaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?
ja nou jwtzquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast flikker toch op, je wilt gewoon niet met haar praten
altijd manquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?
maar waar het nou aan ligtquote:
Aan je msn kudt, doh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar waar het nou aan ligt![]()
op school heb ik het niet
op school werkt het goed en thuis werkt het niet. Dan ligt het toch aan m;n internetquote:
Dagbestedingscentrum.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar waar het nou aan ligt![]()
op school heb ik het niet
quote:
Oh je werkt alleen op een laptopquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op school werkt het goed en thuis werkt het niet. Dan ligt het toch aan m;n internet
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh je werkt alleen op een laptopJa, dan wel ja.
Mja, MBO he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
schoolpc's zijn kut. opstarten neemt letterlijk 12 minuten in beslag. Totdat je in kan loggen
nou iddquote:
ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weetje weetje weetje.Ik ga naar Londen.
Wanneer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weetje weetje weetje.Ik ga naar Londen.
Oh. Nou dankjequote:
Dat is het nog steedsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dit was trouwens topic 1399999
Nijnquote:
A miraclequote:
Hoiquote:
dat is toch een loik vakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
JEZUS
Ik ging net in bad om te leren. Heb ik vet veel moeite gedaan het hoofdstuk uit te lezen. HEB IK HET VERKEERDE HOOFDSTUK GELEZEN. Kunstgeschiedenis kan opkankeren ook, het telt niet eens mee. Maar ik dacht laat ik een keer leren, dan heb ik er straks nog wat aan. Godverdomme.
Ja en het ging ook over toffe dingen maar ik moet nu dus alsnog twee hoofdstukken en daar heb ik zo geen zin in. Het telt niet eens mee verdomme.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is toch een loik vak
Waar heb je dat aan verdiend?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
Omfg Noortje ik krijg wss een snowboard maandag
Een dag niet FOK!kenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar heb je dat aan verdiend?
Aan lief zijn. Plus dat ie zo duur niet is, en als ik er 3 jaar mee board heb ik m al terugverdiendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar heb je dat aan verdiend?
Ah, das hetzelfdequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Aan lief zijn. Plus dat ie zo duur niet is, en als ik er 3 jaar mee board heb ik m al terugverdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |