Faal.quote:
4500?quote:
Hehehehe, dat probeer ik al maanden bij Fietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Fiets, je msn faalt, I give up. Ik neger je op msn
ohh stom!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Fiets, je msn faalt, I give up. Ik neger je op msn
Waarom? Je msn faaltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
Gast flikker toch op, je wilt gewoon niet met haar pratenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohh stom!
ff reboot en zo.
Sorry![]()
klopt, heeftie vaakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?
ja nou jwtzquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast flikker toch op, je wilt gewoon niet met haar praten
altijd manquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak problemen met msn, niet?
maar waar het nou aan ligtquote:
Aan je msn kudt, doh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar waar het nou aan ligt![]()
op school heb ik het niet
op school werkt het goed en thuis werkt het niet. Dan ligt het toch aan m;n internetquote:
Dagbestedingscentrum.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar waar het nou aan ligt![]()
op school heb ik het niet
quote:
Oh je werkt alleen op een laptopquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op school werkt het goed en thuis werkt het niet. Dan ligt het toch aan m;n internet
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh je werkt alleen op een laptopJa, dan wel ja.
Mja, MBO he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
schoolpc's zijn kut. opstarten neemt letterlijk 12 minuten in beslag. Totdat je in kan loggen
nou iddquote:
ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weetje weetje weetje.Ik ga naar Londen.
Wanneer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weetje weetje weetje.Ik ga naar Londen.
Oh. Nou dankjequote:
Dat is het nog steedsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dit was trouwens topic 1399999
Nijnquote:
A miraclequote:
Hoiquote:
dat is toch een loik vakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
JEZUS
Ik ging net in bad om te leren. Heb ik vet veel moeite gedaan het hoofdstuk uit te lezen. HEB IK HET VERKEERDE HOOFDSTUK GELEZEN. Kunstgeschiedenis kan opkankeren ook, het telt niet eens mee. Maar ik dacht laat ik een keer leren, dan heb ik er straks nog wat aan. Godverdomme.
Ja en het ging ook over toffe dingen maar ik moet nu dus alsnog twee hoofdstukken en daar heb ik zo geen zin in. Het telt niet eens mee verdomme.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is toch een loik vak
Waar heb je dat aan verdiend?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
Omfg Noortje ik krijg wss een snowboard maandag
Een dag niet FOK!kenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar heb je dat aan verdiend?
Aan lief zijn. Plus dat ie zo duur niet is, en als ik er 3 jaar mee board heb ik m al terugverdiendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar heb je dat aan verdiend?
Ah, das hetzelfdequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Aan lief zijn. Plus dat ie zo duur niet is, en als ik er 3 jaar mee board heb ik m al terugverdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |