quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag de zaterdagelijkse boodschappen aan het opbergen in de voorraadkast. Kwam ik nog een zak Belga strooigoed van 2 kilo tegen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, je fapslachtoffer. Maar, close
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Whooo Heim, jonge meisjes in de Mac
Nee zit nog thuis, ga zo richting Heim om zijn zusje te playen en dan naar de Mac.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?
Hij is nog thuis, hij komt me zo ophalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ben je daar nu? Waarom vind je het belangrijker om te fokken dan om die jonge meisjes te versieren?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb pistool nodig.
[..]
Ga toch weg met je karmaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat zij zegt
en mijn scrollroller is kapot
Slechte KARMA.
Karma bestaat en jij hebt blijkbaar slechte.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies, je bent een oetlul of een geluksvogel.
wie ga je knallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |