quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat werkt ook kutJe kan je halve regel niet zien en na 3 regels kan je niet meer zien wat je typt
Het is om te janken
Aldus Rihanna...quote:
O.D. ik zeg het je!111quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
Casus:
Broer, abonnement van 40 euro waar hij vaak overheen gaat, moet een nieuw abonnement. Hij kan een nokia 6700 classic erbij krijgen volgens de telefoonwinkel. Dan was hij gratis!!
Nou zeg ik: daar kan je een vele betere telefoon gratis bij krijgen!
Zegt mijn ma: jaaa dan betaald -ie alleen maar meer per maand want dan gaat het abonnement omhoog. Je betaald natuurlijk ook voor de telefoon eroverheen!![]()
!!!
Bij nader inzien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom begin je er over? Hoezo een 6:162 ?
Waarom? Als hij al 400 belminuten moet hebben, moet je ook een telefoon nemen die daar bij past. Een 6700 krijg je al bij een abonnement met 175 minuten gratis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bij nader inzien.
6:203
Ze heeft gewoon gelijk.
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom? Als hij al 400 belminuten moet hebben, moet je ook een telefoon nemen die daar bij past. Een 6700 krijg je al bij een abonnement met 175 minuten gratis.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Artikel 203
1.
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
2.
Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.
3.
Degene die zonder rechtsgrond een prestatie van andere aard heeft verricht, heeft eveneens jegens de ontvanger recht op ongedaanmaking daarvan.
Care.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Artikel 203
1.
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
2.
Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.
3.
Degene die zonder rechtsgrond een prestatie van andere aard heeft verricht, heeft eveneens jegens de ontvanger recht op ongedaanmaking daarvan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
WTF ben je met die artikelen bezig kneus
Nou en, toch care.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Hij doet interessant met die artikelen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Hij doet interessant met die artikelen
quote:
I do care you!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie negeren mijn geweldige leven.
∞-care.quote:
Co-co-cocaine mofoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie negeren mijn geweldige leven.
?quote:
quote:
Oh, gebruik je dat als aquote:
Okee, verrekte mongul!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, gebruik je dat als a
Niks kut
Jij hapt. Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee jij. Irrelevante wetsartikelen knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |