quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Secret Machines - Now Here Is Nowhere
... hun koppen in digitale weergave (let op: in 1981 was het allemaal nog niet zo hi-techquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef Dorstlessend het volgende:
Die van The Police is gaaf, maar ik heb het gevoel dat ik er iets in moet zien wat ik er niet in zie. Is het iets?
Haha jaja! Prachtig! Daar was ik echt nooit opgekomen maar nu zie ik het duidelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... hun koppen in digitale weergave (let op: in 1981 was het allemaal nog niet zo hi-tech) in onderstaande volgorde:
[ afbeelding ]
...of bedoel je dat niet?
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef Dorstlessend het volgende:
Die van The Police is gaaf, maar ik heb het gevoel dat ik er iets in moet zien wat ik er niet in zie. Is het iets?
Ah, dat zat ik me ook al af te vragen toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... hun koppen in digitale weergave (let op: in 1981 was het allemaal nog niet zo hi-tech) in onderstaande volgorde:
[ afbeelding ]
...of bedoel je dat niet?
zo jammer van de laatstequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:03 schreef Cascade het volgende:
En voor een redelijke eenheid van opeenvolgende albums:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Björk
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 09:59 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Madlib - Beat Konducta Vol. 5: Dil Cosby Suite
[ afbeelding ]
Madlib - Beat Konducta Vol. 6: Dil Withers Suite
QFT btw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
(ohja het is in mijn geval een beetje een combi van goede muziek en mooie hoezen)
als we het over vogels willen hebben, vind ik deze de mooiste:quote:
Die is gewoon heel erg slecht.quote:
Deze heeft wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
als we het over vogels willen hebben, vind ik deze de mooiste:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |