Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Guano Apes, cultuur barbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
met wie?
quote:
quote:
is dat die:quote:
kut, is het al zo laat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, bakkie thee nog en er an weer geslapen gaan worden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo vroeg alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Siekuh mensuh moetuh goed slapuhquote:
quote:
Die klinkt goed op mn gitaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
is dat die:
"Open up your eyes, then you'll realize.." ?
quote:
heb jij niets anders te doen dan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo, borreltje, Peukie, Muziekje en FOK!
Ben afgehaakt bij Popstars, wat een baggerkwaliteit
leuke speledingetjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik test mijn synology nas.![]()
kreng drukt mijn hele internet verbinding dicht.
torrent? check
nzb? check
filmpje streamen? check
nu nog een scheduler met rss feeds die automatisch zoekt en download
en dat allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik test mijn synology nas.![]()
kreng drukt mijn hele internet verbinding dicht.
torrent? check
nzb? check
filmpje streamen? check
nu nog een scheduler met rss feeds die automatisch zoekt en download
Ga dan gewoon naar bed?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ik maar niet, dan vallen mijn luikjes dicht
Je lijkt wel een koppige puberquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zolang ik hier zit gaat het prima
Beetje jammer wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn moeder ligt op de bank met een luisterboek op de koptelefoon, mijn vader zit de krant te lezen en ik zit een beetje te fokken. Alles wat je hoort zijn mijn toetsen, de fan in mijn laptop en het tikken van de klok. En dit kan nog uren zo door blijven gaan. Maar morgen staat wel om 8:00 de thuiszorg op de stoepVinden pa en ma niet erg, die doen de deur open en gaan verder pitten. Mja
hahahaha nee, die slaapt alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je lijkt wel een koppige puberOf is mevrouw online?
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
en dan pas naar huis als het al licht werd
of nog leuker: naar je werkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub ja
Ja, was de manager nooit zo blij meequote:
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, was de manager nooit zo blij mee
De jouwe wel?
Of naar school, en dan na 2 uur naar huis gestuurd worden omdat je toch alleen maar ligt te slapen en naar bier stinkt
Das altijd beter zuipen met je baasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zat
hij heeft de konijnen wel eens kanariezaad gevoerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd beter zuipen met je baas
klinkt niet echt gezelliequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn moeder ligt op de bank met een luisterboek op de koptelefoon, mijn vader zit de krant te lezen en ik zit een beetje te fokken. Alles wat je hoort zijn mijn toetsen, de fan in mijn laptop en het tikken van de klok. En dit kan nog uren zo door blijven gaan. Maar morgen staat wel om 8:00 de thuiszorg op de stoepVinden pa en ma niet erg, die doen de deur open en gaan verder pitten. Mja
trusten Fhaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed![]()
Fijn weekend iedereen
een uur of tienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn gewoon niks meer gewend
In mijn tijd begon het leven pas na een uur of tien
whehehehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft de konijnen wel eens kanariezaad gevoerd
quote:Top 100 van vrijdag 22 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 152 Symphonic
28. 132 goldfinger1963
54. 101 Ladylike
He, een bekend plaatje.quote:
Rampetamp-Master Symp de Eerstequote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie waren er nog actief buiten de KSC![]()
[..]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-01-2010
![]()
01. 096 goldfinger1963
02. 057 Ladylike
03. 051 Fha
04. 048 Symphonic
05. 048 wel.o.k
06. 041 Pheno
07. 028 marcb1974
08. 026 MPG
09. 021 Dr_Flash
10. 014 DaMart
11. 012 john-frusciante
12. 010 Bengeltje
13. 008 Papierversnipperaar
14. 006 friemelaar
15. 005 FFSletop
16. 004 sararaats
17. 002 indahnesia.com
18. 001 sybrenz
Reeks-statistieken!
klopt iddquote:
dat kun je idd wel zeggenquote:
dat is het inderdaadquote:
Houtochjesmoelmanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je idd wel zeggen![]()
jij ligt sowieso op je gat
quote:
denk het nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nou al een beetje zitten
Ja. Maar alleen met kermen, en dat mag dus niet. Dus: Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nou al een beetje zitten
ik heb dus echt medelijden met je flesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen met kermen, en dat mag dus niet. Dus: Nee.
dan krijg je dat ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
Ik wil alleen maar geen gezanik over mijn gekermDat hoort erbij. Slik het maar, whether you like it or not
We zullen proberen ons in te houden hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
Ik wil alleen maar geen gezanik over mijn gekermDat hoort erbij. Slik het maar, whether you like it or not
idd het zal wel moeite kosten maar voor fles hebben we dat wel overquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zullen proberen ons in te houden hoor
dat is de imitatie ervanquote:
Toen ik nog in de supermarkt werkte, had een collega met carnaval middagdienst. Die kwam dus om 3 uur kutzat uit de kroeg naar werk, de schminck nog op zijn gezicht. Na een uur magazijndienst werd 'ie maar weggestuurdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zat
Maar goed dat achter-de-schermen niet meegeteld wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie waren er nog actief buiten de KSC![]()
[..]
Ik was werken.quote:
Moet ik gehoorbeschermers opsturen? Heb hier geloof ik nog tracers en van die propjes liggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
MPGquote:
Neuken zorgt voor verlamde vingersquote:Een teveel aan seks kan namelijk leiden tot het carpaletunnelsyndroom. Bij deze neurologische aandoening is de middelste zenuw van de pols bekneld.
Dat wou je niet wetenquote:
Boekenmeisjequote:
Het was best druk nog vandaagquote:
Was er nog iemand langsgeweest voor een kookboek met Light-recepten uit de Thaise keukenquote:
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Was er nog iemand langsgeweest voor een kookboek met Light-recepten uit de Thaise keuken?
Doesnt take a genius..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef wel.o.k het volgende:
brrr, je auto wassen bij +1 is best fris
als je halverwege bent valt het mee. dan voel je niets meer.quote:
Wehehe ja ik ken hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je halverwege bent valt het mee. dan voel je niets meer.
tot je klaar bent en naar binnen gaat.auw
je humor is nog niet ontdooid geloof ikquote:
moet je ook laten doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef wel.o.k het volgende:
brrr, je auto wassen bij +1 is best fris
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
Sym, opgepast:
[..]
Neuken zorgt voor verlamde vingers
TMIquote:
preciesquote:
en dat ben je helemaal vandaag wezen halen in leeuwaardenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
je humor is nog niet ontdooid geloof ik
ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef FFSletop het volgende:
Ben bezig met het tekenen van mijn eigen ava, hij ziet er al mooi uit
Lekker overtuigendquote:
bedankt voor je overdonderende enthousiasme.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling.Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden.
"Papa, waarom doe je dat?" vraagt Lodewijkje.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa.
Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling.Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa.
Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".
quote:
Nog noooooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen hier: Mijn moeder heeft het over een PIJNWAAR. Wat in de neuk is dat?? Het moet een kledingstuk zijn![]()
Any hints appreciated
Wattefak?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen hier: Mijn moeder heeft het over een PIJNWAAR. Wat in de neuk is dat?? Het moet een kledingstuk zijn![]()
Any hints appreciated
Ooh dat ding..quote:
oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooooooooohw
http://en.wikipedia.org/wiki/Peignoir die![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
bedankt voor je overdonderende enthousiasme.
Het gaat nu eigenlijk beduidend rustigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef sararaats het volgende:
zo, jullie gaan echt wel heel snel met die reeksen. ik kan niet volgen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef sararaats het volgende:
zo, jullie gaan echt wel heel snel met die reeksen. ik kan niet volgen
heel erg rustig normaal is het een topic per dagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat nu eigenlijk beduidend rustig
is je huiswerk al eens af, vervelend klotekind?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef FFSletop het volgende:
Oeps, te hard muziek gedraaid, nu heb ik ruzie met mijn zusje
Hopelijk niet zegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
En toen werd het weer wit buiten... ik denk dat er vanavond alweer een centimeter sneeuw gevallen is, al blijft die nog niet overal liggen.
Vieze zooi daar bij jou danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zie toch echt witte auto's, een witte stoep en een besneeuwde parkeerplaats hier.
Ik heb geen sneeuw gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
En toen werd het weer wit buiten... ik denk dat er vanavond alweer een centimeter sneeuw gevallen is, al blijft die nog niet overal liggen.
ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zie toch echt witte auto's, een witte stoep en een besneeuwde parkeerplaats hier.
trein ze fhaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo naar de treingoed weekend iedereen verder
![]()
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is je huiswerk al eens af, vervelend klotekind?
doei Fhaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga zo naar de treingoed weekend iedereen verder
![]()
slaap zequote:
ik al langquote:
rot op mongoolquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-01-2010
![]()
01. 018 goldfinger1963
02. 018 Dr_Flash
03. 014 Fha
04. 011 marcb1974
05. 009 FFSletop
06. 007 wel.o.k
07. 006 MPG
08. 005 Symphonic
09. 004 indahnesia.com
10. 003 DaMart
11. 002 sararaats
12. 001 Pheno
13. 001 Sjowhan
Reeks-statistieken!
ik had moeten fluiten in Haarlem vandaag, maar de uitspelende vereniging heeft godzijdank afgebeld.quote:
quote:Top 100 van zaterdag 23 januari 2010
Hardlopen.quote:
die haal ik gewoon uit de diepvriesquote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Symphonic het volgende:
Fles
Ik ben er weg van
Kouwe poten halen in de sneeuw
REEKS BIZARRE HOMO-MOORDEN OPELOST. NACHTCLUBEIGENAAR GEARRESTEERD. "IK KON NIET SLAPEN VAN DE KOFFIE"quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die haal ik gewoon uit de diepvries
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
REEKS BIZARRE HOMO-MOORDEN OPELOST. NACHTCLUBEIGENAAR GEARRESTEERD. "IK KON NIET SLAPEN VAN DE KOFFIE"
Zou jij dat wel doen als DM met een fototoestel op je gericht stond?quote:
Samen met nog tientallen anderenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou jij dat wel doen als DM met een fototoestel op je gericht stond?
Smorgensquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens
Heb jij gisteren nog bezoek gehad van mannetjes in witte pakken met blauwe zwaailichten?
Neequote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens
Heb jij gisteren nog bezoek gehad van mannetjes in witte pakken met blauwe zwaailichten?
Dan is iemand anders zich echt de ******** geschrokkenquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is iemand anders zich echt de ******** geschrokken
Geef het even, dan ga jij het ook mooi vindenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
graf tiefes hoe kan iemand dat opera gekrijs mooi vinden![]()
Je komt eens een mooi rock nummer tegen met violen, je staat op een house-party met een remix van het slavenkoor mee te brullen (of je zweeft op Ferry Corstens versie van adagio for strings) en voor je het weet ben je verloren.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
graf tiefes hoe kan iemand dat opera gekrijs mooi vinden![]()
Dat dus. Met de vastelaovend zal deze vast ook wel weer in het repertoire van menige joekskepel zitten:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je komt eens een mooi rock nummer tegen met violen, je staat op een house-party met een remix van het slavenkoor mee te brullen (of je zweeft op Ferry Corstens versie van adagio for strings) en voor je het weet ben je verloren.
En dan gaat een freak in een 1-kamerappartement deze richting op:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Met de vastelaovend zal deze vast ook wel weer in het repertoire van menige joekskepel zitten:
marcquote:
gister was jij de top spammerquote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Over een paar uur zijn de spammertjes er weer
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was jij de top spammer
quote:Top 100 van zondag 24 januari 2010
de verrassingen zijn nog niet de deur uitquote:
waar komen ze dan zo ineens vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Over een paar uur zijn de spammertjes er weer
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-01-2010
![]()
01. 010 marcb1974
02. 010 goldfinger1963
03. 007 Dr_Flash
04. 005 Symphonic
05. 004 DaMart
06. 003 MPG
07. 003 Papierversnipperaar
08. 001 friemelaar
09. 001 indahnesia.com
10. 001 littlefrankie
Reeks-statistieken!
daar heb ik ook "last" vanquote:Op maandag 25 januari 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik merk het ja. Ik kom serieus aan werken toe.
nu weekend? je lijkt GF welquote:Op maandag 25 januari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu.
Alhoewel, net moest ik even Gruß Gott zeggen.
De PADI site had wat problemen met betalen, dus dan maar met Zwitserland bellen
Nu nog even douchen en dan maar kijken wat de dag brengt. Weekend
Manliefquote:
Mogguh kuukskequote:
Jah, druk verkopen aant typenquote:
Phquote:Op maandag 25 januari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu.
Mogguhquote:
Pappasquote:
Ph.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu.
LLquote:Op maandag 25 januari 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief![]()
[..]
Mogguh kuukske
[..]
Jah, druk verkopen aant typen
[..]
Ph
[..]
Mogguh
[..]
Pappas
pfffffffff Ik ben nodig aan vakantie toe
Voorlopig is koffie de vervanger daarvan
Jah dan sta ik hard te werken zodat jij op vakantie kanquote:Op maandag 25 januari 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
over 3 jaar heb ik vakantie![]()
![]()
Je moet ook niet zo hard rijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:31 schreef friemelaar het volgende:
Zo, nu eerst maar eens op zoek naar een gps....
In 't weekend 2x bijna van de wereld gevallen
mijnequote:
of we hebben de tent dicht gedaan en maken er een bedrijfsvakantie vanquote:Op maandag 25 januari 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dan sta ik hard te werken zodat jij op vakantie kan
Naar Jamaicaquote:Op maandag 25 januari 2010 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of we hebben de tent dicht gedaan en maken er een bedrijfsvakantie van
wokquote:
zover is belgie helemaal nietquote:Op maandag 25 januari 2010 09:31 schreef friemelaar het volgende:
Zo, nu eerst maar eens op zoek naar een gps....
In 't weekend 2x bijna van de wereld gevallen
quote:
is goed wel boeken voor 5 personenquote:
5?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
is goed wel boeken voor 5 personen
dan doen wij aan incestquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5?
zo breed is JF nou ook weer niet![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang het in de familie blijft is het legaal
goed dat je het zegt voor het vliegtuig moeten we 6 plaatsen hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5?
zo breed is JF nou ook weer niet![]()
dat we met zijn allen naar Jamaica gaanquote:
Over Turnhout lijkt 't wel verquote:
over Turnhoutquote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Over Turnhout lijkt 't wel ver![]()
Godsklere wat is die *u*afslag moeilijk te vinden in 't donker.
Dat is een prima route naar België hoor. Maar de snelweg is sneller. Of even op de fiets via Galder.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
over Turnhout![]()
welke josti heeft je die weg aangeraden?
Heb gisteren nog een goed gesprek gehad met mijn zus, waaruit blijkt dat ik EN naar de psych moet (quote:
sneller als de heenreis geloof ik graagquote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
Niemand, de afslag naar Postel gemist![]()
Naja, wel gemakkelijk rijden en sneller dan de heenreis
het is dus weer goed tussen je zus en jouquote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een goed gesprek gehad met mijn zus, waaruit blijkt dat ik EN naar de psych moet () EN dat ik goed bezig ben en lekker voor mezelf moet kiezen.
Ik heb geen batslan 1.0quote:
meer dan.. zie pmquote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sneller als de heenreis geloof ik graag![]()
[..]
het is dus weer goed tussen je zus en jou
* wel.o.k zet bank klaar en gaat in leunstoel zitten met notitie blok en penquote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een goed gesprek gehad met mijn zus, waaruit blijkt dat ik EN naar de psych moet () EN dat ik goed bezig ben en lekker voor mezelf moet kiezen.
ik ben goedquote:Op maandag 25 januari 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
Gevonden .......![]()
3 van zulke ritjes en hij heeft zichzelf terug betaald .![]()
Waar jij al zei GF bij d'n blokker
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zet bank klaar en gaat in leunstoel zitten met notitie blok en pen
hoe was je jeugd?
* is in slaap gevallenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zet bank klaar en gaat in leunstoel zitten met notitie blok en pen
hoe was je jeugd?
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:13 schreef Pheno het volgende:
Kut, toch gekeken. Ik mis de drankautomaten.
quote:
whehehehequote:
marcquote:
Mogguhquote:
stemmingswisselingen, borderlinequote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh![]()
oh man wat kan een gesprek je zelfvertrouwen beschadigen
en een ander gesprek dat weer helemaal terug laten komen
nee je leest nietquote:
Meurningquote:
truequote:
volgens mij doet ie het expresquote:
Je doet expres zo hequote:
quote:
Nauwkuh?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Die gesprekken ken ik en die heb ik afgelopen weekend ook met verschillende mensen gevoerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Immerquote:
Duckiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck zwaait ook weer eens even hier
en dat ga ik dus ook doenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gesprekken ken ik en die heb ik afgelopen weekend ook met verschillende mensen gevoerd.
Ik heb uiteindelijk voor mezelf gekozen en mijn werk voor onbepaalde tijd aan de kant gesmeten.
Lucht het op? Nog niet maar als je lichaam signalen af gaat geven wordt het tijd om te luisteren
Goedemorgen
Heel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat ga ik dus ook doen
zoals al meerdere mensen hebben gezegd: er zal altijd wel iemand gekwetst worden door mijn beslissingen
Jawel, met mij wel, kom komquote:
Yepquote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Symphonic het volgende:
Je gaat dus definitief bij GF werken?
Vooruit dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, met mij wel, kom kom![]()
Bakkie leut ook?
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alleen zal de ingangsdatum rond mei liggen
[..]
Vooruit dan maar
Niet fulltimequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck zwaait ook weer eens even hier
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alleen zal de ingangsdatum rond mei liggen
[..]
Vooruit dan maar
zou het aan het weer liggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gesprekken ken ik en die heb ik afgelopen weekend ook met verschillende mensen gevoerd.
Ik heb uiteindelijk voor mezelf gekozen en mijn werk voor onbepaalde tijd aan de kant gesmeten.
Lucht het op? Nog niet maar als je lichaam signalen af gaat geven wordt het tijd om te luisteren
Goedemorgen
Jah thanx, het zal mij en mijn gezin een hoop extra opleveren en dan heb ik het niet eens over salarisquote:
je hebt het over stres (ontbreken daarvan) vrije tijd enzo?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx, het zal mij en mijn gezin een hoop extra opleveren en dan heb ik het niet eens over salaris
* Kuukske aait Fles over z'n bol. Hallo.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)opt-bij-peppers.html
Wat een twijfelkut zeg. Je hebt het niet van een vreemde LL
Yepquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt het over stres (ontbreken daarvan) vrije tijd enzo?
Het kutte van dit is dat je ergens inglijdt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou het aan het weer liggen?
dit weekend druk overleg met de vrouw gehad.
die f***ing tweestrijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
buiten dat is komt dan ook nog eens hoger loon dus ben ik over een tijdje eindelijk uit alle shit en kan ik weer leuke dingen gaan doen
Kuukie oogappeltje van mequote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske aait Fles over z'n bol. Hallo.
iets in de trand van "schat, gaat het wel goed met je?"quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kutte van dit is dat je ergens inglijdt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
En als ik dan van anderen hoor dat ik het randje waar ik zo bang voor was allang gepasseerd ben en het volgende randje eigenlijk ook al dan is dat wel heel confronterend. Gelukkig heb ik nu wel een lief achter me staan. Als zij er niet was geweest had ik waarschijnlijk nog weken zo doorgegaan tot het echt verkeerd ging.
Leuk dat dat nu wel gaat gebeuren, wat ga je er eigenlijk doen?quote:
* Kuukske grijnst.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukie oogappeltje van me
* Dr_Flash zwaait beleefd naar schattig blond meisje
weet je dat ik nu nog steeds me twijfel hierover heb, ze baseren iets ergens op, wat iedereen kan maken. Op myspace heeft ie het nergens over, de officieele site van de band heeft het nergens over, ik denk dat als je een grote verandering hebt als band zijnde, je zoiets toch dergelijks toch bekend maaktquote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)opt-bij-peppers.html
Wat een twijfelkut zeg. Je hebt het niet van een vreemde LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |