Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Guano Apes, cultuur barbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
met wie?
quote:
quote:
is dat die:quote:
kut, is het al zo laat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, bakkie thee nog en er an weer geslapen gaan worden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo vroeg alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Siekuh mensuh moetuh goed slapuhquote:
quote:
Die klinkt goed op mn gitaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
is dat die:
"Open up your eyes, then you'll realize.." ?
quote:
heb jij niets anders te doen dan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo, borreltje, Peukie, Muziekje en FOK!
Ben afgehaakt bij Popstars, wat een baggerkwaliteit
leuke speledingetjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik test mijn synology nas.![]()
kreng drukt mijn hele internet verbinding dicht.
torrent? check
nzb? check
filmpje streamen? check
nu nog een scheduler met rss feeds die automatisch zoekt en download
en dat allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik test mijn synology nas.![]()
kreng drukt mijn hele internet verbinding dicht.
torrent? check
nzb? check
filmpje streamen? check
nu nog een scheduler met rss feeds die automatisch zoekt en download
Ga dan gewoon naar bed?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ik maar niet, dan vallen mijn luikjes dicht
Je lijkt wel een koppige puberquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zolang ik hier zit gaat het prima
Beetje jammer wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn moeder ligt op de bank met een luisterboek op de koptelefoon, mijn vader zit de krant te lezen en ik zit een beetje te fokken. Alles wat je hoort zijn mijn toetsen, de fan in mijn laptop en het tikken van de klok. En dit kan nog uren zo door blijven gaan. Maar morgen staat wel om 8:00 de thuiszorg op de stoepVinden pa en ma niet erg, die doen de deur open en gaan verder pitten. Mja
hahahaha nee, die slaapt alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je lijkt wel een koppige puberOf is mevrouw online?
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
en dan pas naar huis als het al licht werd
of nog leuker: naar je werkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub ja
Ja, was de manager nooit zo blij meequote:
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, was de manager nooit zo blij mee
De jouwe wel?
Of naar school, en dan na 2 uur naar huis gestuurd worden omdat je toch alleen maar ligt te slapen en naar bier stinkt
Das altijd beter zuipen met je baasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zat
hij heeft de konijnen wel eens kanariezaad gevoerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd beter zuipen met je baas
klinkt niet echt gezelliequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn moeder ligt op de bank met een luisterboek op de koptelefoon, mijn vader zit de krant te lezen en ik zit een beetje te fokken. Alles wat je hoort zijn mijn toetsen, de fan in mijn laptop en het tikken van de klok. En dit kan nog uren zo door blijven gaan. Maar morgen staat wel om 8:00 de thuiszorg op de stoepVinden pa en ma niet erg, die doen de deur open en gaan verder pitten. Mja
trusten Fhaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed![]()
Fijn weekend iedereen
een uur of tienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn gewoon niks meer gewend
In mijn tijd begon het leven pas na een uur of tien
whehehehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft de konijnen wel eens kanariezaad gevoerd
quote:Top 100 van vrijdag 22 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 152 Symphonic
28. 132 goldfinger1963
54. 101 Ladylike
He, een bekend plaatje.quote:
Rampetamp-Master Symp de Eerstequote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie waren er nog actief buiten de KSC![]()
[..]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 096 goldfinger1963
02. 057 Ladylike
03. 051 Fha
04. 048 Symphonic
05. 048 wel.o.k
06. 041 Pheno
07. 028 marcb1974
08. 026 MPG
09. 021 Dr_Flash
10. 014 DaMart
11. 012 john-frusciante
12. 010 Bengeltje
13. 008 Papierversnipperaar
14. 006 friemelaar
15. 005 FFSletop
16. 004 sararaats
17. 002 indahnesia.com
18. 001 sybrenz
Reeks-statistieken!
klopt iddquote:
dat kun je idd wel zeggenquote:
dat is het inderdaadquote:
Houtochjesmoelmanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je idd wel zeggen![]()
jij ligt sowieso op je gat
quote:
denk het nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nou al een beetje zitten
Ja. Maar alleen met kermen, en dat mag dus niet. Dus: Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nou al een beetje zitten
ik heb dus echt medelijden met je flesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen met kermen, en dat mag dus niet. Dus: Nee.
dan krijg je dat ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
Ik wil alleen maar geen gezanik over mijn gekermDat hoort erbij. Slik het maar, whether you like it or not
We zullen proberen ons in te houden hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
Ik wil alleen maar geen gezanik over mijn gekermDat hoort erbij. Slik het maar, whether you like it or not
idd het zal wel moeite kosten maar voor fles hebben we dat wel overquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zullen proberen ons in te houden hoor
dat is de imitatie ervanquote:
Toen ik nog in de supermarkt werkte, had een collega met carnaval middagdienst. Die kwam dus om 3 uur kutzat uit de kroeg naar werk, de schminck nog op zijn gezicht. Na een uur magazijndienst werd 'ie maar weggestuurdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zat
Maar goed dat achter-de-schermen niet meegeteld wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie waren er nog actief buiten de KSC![]()
[..]
Ik was werken.quote:
Moet ik gehoorbeschermers opsturen? Heb hier geloof ik nog tracers en van die propjes liggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef geen medelijden
MPGquote:
Neuken zorgt voor verlamde vingersquote:Een teveel aan seks kan namelijk leiden tot het carpaletunnelsyndroom. Bij deze neurologische aandoening is de middelste zenuw van de pols bekneld.
Dat wou je niet wetenquote:
Boekenmeisjequote:
Het was best druk nog vandaagquote:
Was er nog iemand langsgeweest voor een kookboek met Light-recepten uit de Thaise keukenquote:
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Was er nog iemand langsgeweest voor een kookboek met Light-recepten uit de Thaise keuken?
Doesnt take a genius..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef wel.o.k het volgende:
brrr, je auto wassen bij +1 is best fris
als je halverwege bent valt het mee. dan voel je niets meer.quote:
Wehehe ja ik ken hetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je halverwege bent valt het mee. dan voel je niets meer.
tot je klaar bent en naar binnen gaat.auw
je humor is nog niet ontdooid geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |