moet je ook laten doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef wel.o.k het volgende:
brrr, je auto wassen bij +1 is best fris

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
Sym, opgepast:
[..]
Neuken zorgt voor verlamde vingers

TMIquote:

preciesquote:

en dat ben je helemaal vandaag wezen halen in leeuwaardenquote:

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
je humor is nog niet ontdooid geloof ik

ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef FFSletop het volgende:
Ben bezig met het tekenen van mijn eigen ava, hij ziet er al mooi uit

Lekker overtuigendquote:

bedankt voor je overdonderende enthousiasme.quote:

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling.Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden.
"Papa, waarom doe je dat?" vraagt Lodewijkje.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa.
Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling.Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa.
Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".
quote:

Nog noooooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen hier: Mijn moeder heeft het over een PIJNWAAR. Wat in de neuk is dat?? Het moet een kledingstuk zijn
Any hints appreciated

Wattefak?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen hier: Mijn moeder heeft het over een PIJNWAAR. Wat in de neuk is dat?? Het moet een kledingstuk zijn
Any hints appreciated

Ooh dat ding..quote:

oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooooooooohw
http://en.wikipedia.org/wiki/Peignoir die
[ afbeelding ]
 !
! 

whehehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:

quote:
 he
 he   
 graag gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
bedankt voor je overdonderende enthousiasme.

Het gaat nu eigenlijk beduidend rustigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef sararaats het volgende:
zo, jullie gaan echt wel heel snel met die reeksen. ik kan niet volgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |