Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
En ze brengt een hoop bewijzen mee, zegt ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chat
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppen
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensen
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks (voor het buiten gebeuren, waar geen cams zijn). maar het is dus al afgeblazen
Echt? O dear.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij mee![]()
Sly is ook niet blij met Jaap, dus Sly gaat woensdag niet komen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want dan gaan we niet voor Sly, we gaan voor Jaap. Die denkt dappere zetten te kunnen doen op zijn schaakbord. Dat vraagt om een tegenzet en die krijgt iequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazen
't Is als vroeger op het dorpsplein toen ik nog puber was. Met z'n allen samenzweerderig overleggen bij wie we nu weer een varkenskop aan de deur gingen hangen of uit welke bongerd we appels gingen jattenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappig
De "FOK!kers hebben niks he-lemaal niks met NL of Sly, dus wat nou niet durvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat de "fokkers" niet durven??
Jawel, je krijgt er aanstaande woensdag zesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Geen Sly dus woensdag, zoals het zich nu laat aanzien, wel Honda alias Zuignapje, ????? die zal dan wel een boekje komen opendoen over Sly denk ik ??? PauperTV bij Vlemmix, i love it. De nieuwe Tokkies
Okee Yvonne, nou zijn we al met zijn 8tenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef yvonne het volgende:
Nou, ik heb nog geen uitnodiging in de mail.
27 moet ik werken, maar de week daarop kan ik vast wel
Het is geen kwestie van durven maar van willen. Bijna niemand hier heeft iets met Sly die alleen maar kan schelden op de chat en bans uitdeelt, en de meeste mensen kennen zijn reputatie van intimidatie en smaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Durven??? is geen geen kwestie van durven, maar van willenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durven maar van willen. Bijna niemand hier heeft iets met Sly die alleen maar kan schelden op de chat en bans uitdeelt, en de meeste mensen kennen zijn reputatie van intimidatie en smaad.
Ik welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij mee![]()
Sly is ook niet blij met Jaap, dus Sly gaat woensdag niet komen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt wel... no worries...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Durven??? is geen geen kwestie van durven, maar van willenEn aangezien vriendje Sly inmiddels in onmin leeft met Jaap zal ook hij wel niet komen.
Hoe lang heb jij nu helemaal weet van zijn praktijken? Zolang als ik me kan herinneren zweven de verhalen over verduistering, intimidatie en intriges al rond. Er is zelfs een bandje waarop te horen is hoe hij iemand bedreigt, en het gros van zijn users is weggelopen of geband. En dan ga jij zeggen dat je voor hem instaat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik sta in voor sly... trust me..
Sorry Bram, dringt het nou echt niet tot je door dat Fok(kers) niet echt geïnteresseerd is/zijn in een gesprek met Sly en er eigenlijk alleen maar lacherig over doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Wat een onopvallende poging om ons te pushenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry Bram, dringt het nou echt niet tot je door dat Fok(kers) niet echt geïnteresseerd is/zijn in een gesprek met Sly en er eigenlijk alleen maar lacherig over doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je je wel afgevraagd of FOK! dat zelf wel iets kan schelen eigenlijk? PR-matig bijvoorbeeld. Misschien loopt het uit de hand en haalt het het nieuws waarbij FOK! voor lul staat. Want je moedigt nu aan en promoot dat er iemand van FOK! heengaat waarbij je NU al WEET dat ze alleen een FOK!Ker willen hebben om een rel te ontlokken.
Nogmaals, ga dan zelf.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt bizar dat Gert als FOK!mod in RLS dus met FOK!pet het oké vindt als een FOK!uer misbruikt gaat worden door Jaap om maar leuke content te kunnen maken. Je stuurt je eigen RLS-users toch niet ergens heen als je weet dat het enige doel is FOK! af te zeiken en uit te spelen tegen NL/Sly?
Ik snap je aanteigingen jegens Gert echt niet. Hij heeft het in FC voorgelegd en ík zag er geen probleem in, mits er duidelijk werd gesteld dat die FOK!user er niet namens FOK! zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een admin ergens over ingelicht dus bespaar me je prietpraat.
En als de ForumAdmin hier achter staat vind ik dit nog steeds debiel. Want het blijft zo krom als de neten. Je mag er niet heen namens FOK!, dat willen de admins dus blijkbaar niet (geheel terecht omdat het gewoon een FOK! afzeikuurtje wordt danwel een FOK! uitspelen tegen NL uurtje) maar je mag er wel heen als FOK!user om afgemaakt te worden door Jaap.
Of je stuurt iemand NAMENS FOK!, of je doet niks en je roept ook niet users op om te gaan terwijl je weet wat de agenda is van Jaap. Maar wat je doet is halfbakken: je mag niet namens FOK! maar wel als FOK!ker waarbij je ook nog eens verzuimt te vertellen wat de bedoeling is van je bezoek. En die weet je blijkbaar maar al te goed. En dat is gewoon achterbaks. Je bent RLS mod en je moet achter je users staan, niet ze naar het hol van de leeuw sturen.
Ik heb sly nog niet op de voorpagina van een krant zien staan... forumbeheerder vermoord een user van een ander forum...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij nu helemaal weet van zijn praktijken? Zolang als ik me kan herinneren zweven de verhalen over verduistering, intimidatie en intriges al rond. Er is zelfs een bandje waarop te horen is hoe hij iemand bedreigt, en het gros van zijn users is weggelopen of geband. En dan ga jij zeggen dat je voor hem instaat?
"Trust me", dat doet mij denken aan TBOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Met of zonder Hummer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef enjoybram het volgende:
2) ik sta in voor de veiligheid... Ome Toine komt.. en 2 oud collega's ...
.quote:ik sta in voor de veiligheid... Ome Toine komt.. en 2 oud collega's ...
Sly alias Ewald... is echt niet gek... en gaat geen rare dingen doen
WELKE eeuwige strijdquote:De eeuwige strijd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Dan zijn jullie als FOK! .... jajja komt ie... mietjes.
Kom, kom Bram, dat werkt toch niet, waar denk je dat je mee te maken hebt, brugklassers die nu iets willen gaan bewijzen omdat je ze poesies noemt, Poessiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan zijn jullie toch nog poesies...
Jouw oordeel is aan jou natuurlijk. Maar ik ben liever een poessie dan dat ik zo'n gluiperige pauper de hand schud.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik heb sly nog niet op de voorpagina van een krant zien staan... forumbeheerder vermoord een user van een ander forum...
Dat soort van opmerkingen geeft je dubbele agenda aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan zijn jullie toch nog poesies...
Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.quote:
Teun... bekende trouwens ... TBO is niet van toepassing nu.. try before you die... ik wil absoluut geen herrie ellende ... ruzie!!!!! No way... want dan ging er zelf wel heen... en sloopte ik de boel persoonlijk... en liet het filmen door een crew en zend het vervolgens.. via mijn eigen server uit...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Trust me", dat doet mij denken aan TBO![]()
Niet echt vertrouwenwekkend, het ene beloven, het andere doen.
Ik vind je een opportunist en je zou op deze manier geen show moeten willen maken. Je weet hoe Sly kan reageren, je weet hoe Jaap zit te genieten bij rumoer en herrie en je doet alsof het peace zal zijn.
Dubbele agenda, anders niet. Je wil een show (lees herrie en ellende) door derden laten maken omdat Jaap (en jij) het zelf niet kunnen.
Wat een heerlijk saamhorig gevoel krijg ik hier vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat soort van opmerkingen geeft je dubbele agenda aan
Wtf. Alsof ik ooit op zijn site gezeten zou hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
Eerder vandaag schreef Sly op de chat dat zuignapje pullup is. Wat ik van zuignapje heb gezien is best mondig en grappig. Logisch dus dat die niet in aanmerking komt
Je vergeet erbij te vermelden dat hij dan gelijk weer een aktie er achteraan plaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.
PUSSY!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef enjoybram het volgende:
ik wil absoluut geen herrie ellende ... ruzie!!!!! No way...
Dat Bram zich dat laat voorschrijven geloof ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiserenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een heerlijk saamhorig gevoel krijg ik hier van
United We Stand!
Bram misschien niet...................maar Sly komt dus niet als ene Honda/Zuignapje komt? En dat betekent voor mij dat Sly probeert uit te maken wie de overige gast(en) is/zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat Bram zich dat laat voorschrijven geloof ik nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiseren![]()
Daarna, bij geen instemming gelijk roepen dat Fokkers poesies zijn, dat peace model van 'm gaat al snel de bietenbrug op bij Brammetje horlepiep
Niet de media...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Bram zegt dat S wel komt, S zet op zijn site neer dat hij niet komt, ja wat is het nou?? wie moet je geloven.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar het zijn een beetje Sly-trekjes, als ie hierna gaat dreigen zeg ik dat ze bij elkaar op school hebben gezetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiseren![]()
Daarna, bij geen instemming gelijk roepen dat Fokkers poesies zijn, dat peace model van 'm gaat al snel de bietenbrug op bij Brammetje horlepiep
LOLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar het zijn een beetje Sly-trekjes, als ie hierna gaat dreigen zeg ik dat ze bij elkaar op school hebben gezeten
Er zijn vast genoeg ex-Nowlivers te vinden die een overtuigender strijd aangaan. Niemand hier heeft die strijd met hem, ook al wil hij dat nog zo graag denken.quote:
Het was juist Zuignapje waar hij tegenin ging, en dat ze al 2 jaar tegen hem bezig is, waardoor hij met de jaap-show op de proppen kwam. Als hij zich JUIST DAAROM weer terugtrekt dan bekent hij een bepaald kleurtje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bram misschien niet...................maar Sly komt dus niet als ene Honda/Zuignapje komt? En dat betekent voor mij dat Sly probeert uit te maken wie de overige gast(en) is/zijn.
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to highquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg ex-Nowlivers te vinden die een overtuigender strijd aangaan. Niemand hier heeft die strijd met hem, ook al wil hij dat nog zo graag denken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een bergquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Daar heb je toch geen Fokker voor nodig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Zijn of haar aanhangers wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Gelul, want jij weet net zo goed als ik dat er zich meer mensen al hebben aangemeld bij jou, er zijn er zat die de *drol* niet kunnen doorslikken en graag de strijd met S aangaan, en degene zijn geen lid van FOK maar zoals Honda/Zuignapje die ook met bewijzen wil komen aanzetten geef je dan geen kans.?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
Tja, maar Bram, velen hebben de ervaring dat er met Sly geen normaal gesprek te voeren is. Moet ik hem nog even voor je herhalen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Dan rest mij... gezien de korte reacties binnen 45 seconden...
Dan zijn jullie als FOK! .... jajja komt ie... mietjes. behoudens van een paar eerlijke mensen op dit forum.... kom er voor uit waarvoor je staat en hier post... verberg je niet achter een naam... durf een gesprek aan te gaan...
Verschillende mensen.. verschillende fora...
Kom op zeg.... actie willen jullie... kunnen jullie krijgen... maar... ok... ik betaal de reiskosten voor diegene die gaat... Ps Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt... film het dan wel want ik moet ook geld verdienen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?
ik zie sly als een soort van nar, ik kan er wel om lachen. maar meer dan dat niet.
mwah denk dat de mens achter de fokuser, meer iets heeft van: sly? zal me aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Nar?? Daarom gaat hij om met Johan? Laat mij niet lachen.. Gomi!
Ps.. ben ik op weg naar een BAN ??
Je kan 't woord troll niet eens spellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
Ban, je zit hier op Fok! Bramquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...![]()
Had het nou ff via PM gestuurd Bram.![]()
Gewoon afwachten tot woensdag en dan zullen we het zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Bram zegt dat S wel komt, S zet op zijn site neer dat hij niet komt, ja wat is het nou?? wie moet je geloven.
wat maakt t uit met wie iemand omgaat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Klopt... TROLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't woord troll niet eens spellen.
Komt ie daar weer meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Kijk anders Copycat lief aan,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ban, je zit hier op Fok! Bram
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.
Bingo ................ zuignapjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.
maar waarom niet zuignapje in de show?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef meikesilva het volgende:
Dit lijkt me het antwoord op alles:
Is dat een FOK user?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waarom niet zuignapje in de show?
die wil
Lees het gewoon morgen nog eens rustig terug en vraag jezelf dan af hoe je tegen iemand anders had aangekeken die op de manier waarop jij dat deed hier was binnen komen vallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Lees het gewoon morgen nog eens rustig terug en vraag jezelf dan af hoe je tegen iemand anders had aangekeken die op de manier waarop jij dat deed hier was binnen komen vallen.
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Valt mij op ... smartie... dat je weinig tot geen zinvolle informatie kan inbrengen... waarschijnlijk al te oud en wijs... veel meegemaakt... veel wijze lessen.. Ik zoek nog voor een feelgood project voor UWV een goeie spreker.. JIJ?? U?
Zou wel handig zijn, dan is ie dus Fok-user, dan heeft Bram zijn zin, een Fokker op de bank en Sly kan naar zijn eigen gezeik gaan luisterenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Nog maar even voor Bram, want hij leest er over heen of heeft geen trek om een kleine uitleg te geven waarom hij Honda/Zuignapje geen kans wilt geven.
Gelul, want jij weet net zo goed als ik dat er zich meer mensen al hebben aangemeld bij jou, er zijn er zat die de *drol* niet kunnen doorslikken en graag de strijd met S aangaan, en degene zijn geen lid van FOK maar zoals Honda/Zuignapje die ook met bewijzen wil komen aanzetten geef je dan geen kans.?
Dat is dus voor veel mensen een reden om niet te komen denk ik, voor mij persoonlijk iig wel. Dan is het net alsof je er helemaal alleen en voor jezelf zit, en veel te krampachtig van FOK! uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
Ik snap je aanteigingen jegens Gert echt niet. Hij heeft het in FC voorgelegd en ík zag er geen probleem in, mits er duidelijk werd gesteld dat die FOK!user er niet namens FOK! zit.
Jij was al vaker on stream, was een leuke performancequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.
Man hap toch niet zo! Stuur je rekeningnummer.. zal ik 100 euro overmaken.. kun je een keer naar de zwaluwhoeve..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, dan is ie dus Fok-user, dan heeft Bram zijn zin, een Fokker op de bank en Sly kan naar zijn eigen gezeik gaan luisteren
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, kom op Fok! Fok! heeft niets met SV te maken, maar we maken wel een belangrijk deel uit van de streamers, Brand Bram niet bij voorbaat af maar breng iets in. Hebben we allemaal iets aan voor een leuke stream. (Pies Harry, Pies)
Verklaar uw nader..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is dus voor veel mensen een reden om niet te komen denk ik, voor mij persoonlijk iig wel. Dan is het net alsof je er helemaal alleen en voor jezelf zit, en veel te krampachtig van FOK! uit.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
oh ja bram, als je echt iets leuks wilt, moet je sly de dagafsluiting laten doen
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daar
He dot! Bende eindelijk daar... dus jij komt as woensdag??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan ben je zo 20 minuten verder![]()
want alle 40 hebben een eervolle vermelding nodig
En je bent zo neutraalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan ben je zo 20 minuten verder![]()
want alle 40 hebben een eervolle vermelding nodig
Hebben boven ook nog plaats..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daar
Barkrukken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooienquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef enjoybram het volgende:
[..]
He dot! Bende eindelijk daar... dus jij komt as woensdag??
Foeiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooien
Wist ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Jian het volgende:
Uitleg voor Ruudje, ik ben niet echt boos op je hoor
(de uitleg was voor Bram)
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnen
Hij slaat je vast niet overquote:
Helemaal niet Foei, dat is om lekker te ontspannen, heerlijk om iemand met zo een barkruk te bewerkenquote:
Kom op, speel eens open kaart en dan echt open kaart. Wat is de echte reden dat je én Sly én een Fokker bij elkaar wil hebben. Een goed gesprek kun je al heel snel en veel beter met iemand anders voeren dan met de eerstgenoemde, dus dat kan nooit je insteek geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.quote:
Uhh.. vet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/UG_MOOD/
ff om de mood te tonen... SOON MORE .. en nee Teun is niet weer een wannabe project...
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken... en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.
Mooie promoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
ff om de mood te tonen... SOON MORE .. en nee Teun is niet weer een wannabe project...
Mooi filmpjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bram, het moet nou toch onderhand duidelijk zijn dat het niet gaat om NL vs Fok! Maar om Sly, met wat volgers vs TEGENSTANDERS in de ruimste zin van het woord. Doe daar iets mee.
Je gaat?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.
Al.. NE - BE - GEquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uhh.. vet?Als je dat voor elkaar krijgt?
Nee, ik vind PSV-Feyenoord belangrijkerquote:
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullenquote:
Ja het moet niet gekker worden hoor, zo kan ik jullie helemaal niet meer volgen met al die buitenlandse talenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullen)
Spreek toch echt vloeiend italiaans... maar dit klopt niet..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
No so che cosa vuol dire la tua scorsa risposta Bram. (Leuk, we gaan over de grens lullen)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
net als naar de meetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind PSV-Feyenoord belangrijker. Eigenlijk had ik al besloten dat ik kwam tot ik ineens zag, oh kut, en dus niet
Nee drie dagen Harry Loco heeft duidelijk sporen achter gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef enjoybram het volgende:
[..]
I get the picture.. FOK vs geweld.. not
Eigenlijk heb ik gewoon een secretaresse nodig die mijn agenda wat strakker plantquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je?? Voor al onze mensen die het laat gaan maken... ik moet en ga slapen aangezien ik morgen moet.... werken.. 06uur gaat de wekker.. en daarna een lange dag.. mensen die naar aanleiding van het teruglezen van dit gezellige intermezzo deze avond hulp willen... ga slapen en lees het morgen nog eens... anders ben ik te bereiken op : bram@enjoymedia.nl of 06 1414 1610...
Slaap lekker ... mietjes... ( ps. ff terug lezen)
Niks hoger handquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken... en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...
Nou nou, mietjes, lekker generaliserend, heb mijn nek voor je uitgestokenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je?? Voor al onze mensen die het laat gaan maken... ik moet en ga slapen aangezien ik morgen moet.... werken.. 06uur gaat de wekker.. en daarna een lange dag.. mensen die naar aanleiding van het teruglezen van dit gezellige intermezzo deze avond hulp willen... ga slapen en lees het morgen nog eens... anders ben ik te bereiken op : bram@enjoymedia.nl of 06 1414 1610...
Neuken jullie elkaar?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum, we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal geen tijd voor.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Iteejer!![]()
Sorry offtopic.
-edit- En Yvonne!
Z'n filmpjes deugen tot nu wel, maar de uitvoering is nogal matig gebleken. Ik denk dat het een succes kan worden als Bram ver weg blijft bij de uitvoering en alleen camerawerk doetquote:
Zo is dat keramische (quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuken jullie elkaar?
Ik denk, ik vraag het gewoon
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind PSV-Feyenoord belangrijker. Eigenlijk had ik al besloten dat ik kwam tot ik ineens zag, oh kut, en dus niet
Ik spreek je aanstaande woensdagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je??
Ik wil jou ook wel even mijn telefoonnummer geven hoor, voor als je eventueel vannacht niet kan slapen en je snikkend onder je dekbedje ligt, omdat je maar niet je zin kan krijgen om juist een Fok-user zo gek te krijgen om naar die toko toe te komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Ik begrijp ineens waarom ze zichzelf op de chat Duhcon noemtquote:
Denk dat je De Phone bedoelt, ontworpen en bedacht door Baeu van Erven, jammer niet meer hier op de buis maar wel verkocht aan verschillende landen, vond het best spannend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het doet mij denken aan een programma ooit op tv, of is dat al gezegd heb niet terug gelezen.
Masterblablabla, ik weet niet meer hoe het heette. Een paar deelnemers die alles moesten dien wat ze opgedragen kregen, volgens mij werd dat een flop?
Huh? Ja duhhh... leg eens uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens waarom ze zichzelf op de chat Duhcon noemt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huh? Ja duhhh... leg eens uit
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat je De Phone bedoelt, ontworpen en bedacht door Baeu van Erven, jammer niet meer hier op de buis maar wel verkocht aan verschillende landen, vond het best spannend.
Heeft geloof ik ook ergens een prijs gewonnen voor beste format of zoiets
Iets met "Hunter" of zo.... Die vent die dan de opdrachten gaf, was de "Master".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het doet mij denken aan een programma ooit op tv, of is dat al gezegd heb niet terug gelezen.
Masterblablabla, ik weet niet meer hoe het heette. Een paar deelnemers die alles moesten dien wat ze opgedragen kregen, volgens mij werd dat een flop?
Je moet even rustig terugschakelen, je linker hersenhelft op non-actief zetten, je rechterhersenhelft voor 70 procent in sluimertoestand brengen, 3 x achter elkaar roepen we gaan met z'n allen met het bussie en de ramen smaken naar aardbeien ...... en dan bereik je het niveau waarop je dit moeiteloos snaptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die moest ikeenpaar keer lezen voordat hij doordrong, Half
Ja ik denk nu als ik deze heb gelezen dat Liesje dit bedoelt, het kwam uit engeland als ik het me goed herrinder. er staat me iets van bij. (niet veel je vergeet zoveel zo gauw) qua tv prog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met "Hunter" of zo.... Die vent die dan de opdrachten gaf, was de "Master".
De deelnemers moesten een tijd lang spoorloos blijven én van A naar B reizen. En het publiek kon opbellen om de deelnemers te verraden. Of ze juist onderdak verlenen. Het is al wel een jaar of 10 geleden of zo, weet het niet meer precies , maar vond het wél gaaf! Het idee dan, de uitwerking was nog niet optimaal.
Master Plan, presentator Peter Tuinman.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde een programma met de titel Master...... Tenmiste zo herinner ik het mij.
Ik weet nog dat een jongen een schilderij moest verbranden en een andere jongen iets met gips in een ziekenhuis moest doen
Het is voor het einde van de buis gehaald dacht ik.
Nope ook niet, het programma idee was totale overgave via sms, net als bij Bram.quote:
Bedankt fluitert! Dat zocht ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Master Plan, presentator Peter Tuinman.
Nou dat belooft wat dan ........ Go Bram !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Gert het volgende:
Wat Tuinfluiter zegt dus!
Dat klopt wel, inclusief dat het eerder van de buis gehaald werd omdat er geen hond naar keek:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterplan_%28televisieprogramma%29
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Gert het volgende:
Wat Tuinfluiter zegt dus!
Dat klopt wel, inclusief dat het eerder van de buis gehaald werd omdat er geen hond naar keek:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterplan_%28televisieprogramma%29
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
gvd ga eens ontopique. dat hele masterplan interesseert me niet.
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
gvd ga eens ontopique. dat hele masterplan interesseert me niet.
het topique is sly vs fokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?
Is toch van Beau?? en die heeft het toch verkocht aan verschillende buitenlandse zenders, en geloof ook een prijs ervoor gekregen>???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef enjoybram het volgende:
The phone alias call me.. Is mijn format..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weer
heeft Bram dit hele format zelf ontworpen of heeft hij het ergens gepikt??????
Top ideequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat dan ........ Go Bram !
Honda/zuignapje zegt net op de vlemchat dat ze zich komt aanmelden, en ja dan is ze lid van FOK dan kun je er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Promo zag er veelbelovend uit, en ja ik houd wel van zulke prog. dus wacht netjes af.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Nee heksje, niet the phone, dat vond ik ook leuk met willekeurige mensen.
Wat Bram wil lijkt meer op Masterplan.
Neem je ex-zwager, die heeft hier een account. 't Levert vast leuke beelden opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Wafquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt,
Maak jij even een topic voor Bram aan dan?
K U Squote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem je ex-zwager, die heeft hier een account. 't Levert vast leuke beelden op
Briljantquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind ik achteraf ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er een FOK!ker tegenover een forumbeheerder moet zitten om een gesprekje over fora in het algemeen en fora waarop over RLS gepost wordt in het bjizonder moet zitten.
Waarom dan niet een FOK!ker tegenover een NL-er??
Niet dat dat garanties geeft, maar ik snap niet waarom er nou zo nodig iemand tegenover Sly
moet komen te zitten, die heeft immers al de reputatie dat je er beter geen gezeik mee kunt hebben.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Het antwoord laat zich raden toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er een FOK!ker tegenover een forumbeheerder moet zitten om een gesprekje over fora in het algemeen en fora waarop over RLS gepost wordt in het bjizonder moet zitten.
Waarom dan niet een FOK!ker tegenover een NL-er??
Vol heeft ? Morwen of is dat een moderator?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Fok heeft Danny,
Nowlive heeft Sly,
Vol heeft? .....
Maar ook een Fok!kerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vol heeft ? Morwen of is dat een moderator?
Nee, S is gewoon bang, omdat er mensen komen met bewijzen, en ik kan je zeggen die zijn niet mis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het antwoord laat zich raden toch?
Men heeft het hier regelmatig over Sly gehad, meestal niet in positieve zin. Frictie moet de uitkomst van die meeting zijn, niet een "goed gesprek"
Schijnbaar zit er bij Sly toch nog ergens iets van verstand, getuige het feit dat hij het ook afblaast.
Zoals ik een zeer zeldene Voller ben.quote:
Ik heb niet het idee dat Sly het afblaast omdat hij het bij nader inzien niet verstandig vindt een gesprek met een FOK!user te hebben, hij blaast af omdat degene die graag het gesprek met hem aan wil gaan kennelijk werkelijk zaken over hem kan melden (en bewijzen) die niet fraai zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het antwoord laat zich raden toch?
Men heeft het hier regelmatig over Sly gehad, meestal niet in positieve zin. Frictie moet de uitkomst van die meeting zijn, niet een "goed gesprek"
Schijnbaar zit er bij Sly toch nog ergens iets van verstand, getuige het feit dat hij het ook afblaast.
Ik las iets over opgenomen dreigtelefoontjes voordat de persoon in kwestie van de chat werd gekickt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Sly het afblaast omdat hij het bij nader inzien niet verstandig vindt een gesprek met een FOK!user te hebben, hij blaast af omdat degene die graag het gesprek met hem aan wil gaan kennelijk werkelijk zaken over hem kan melden (en bewijzen) die niet fraai zijn.
Geen flauw idee of die hebben plaatsgevonden of die opnames er zijn, en dan nog mazzel kennelijk dat het gaat om iemand die niet vervolgens hier is komen posten, want dan was het wel een FOK!ker geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las iets over opgenomen dreigtelefoontjes voordat de persoon in kwestie van de chat werd gekickt.
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee of die hebben plaatsgevonden of die opnames er zijn, en dan nog mazzel kennelijk dat het gaat om iemand die niet vervolgens hier is komen posten, want dan was het wel een FOK!ker geweest.
Ze zei het na 0:00 dus is morgen dan zaterdag of zondag wat ze bedoeld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.
Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ze zei het na 0:00 dus is morgen dan zaterdag of zondag wat ze bedoeld?
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zei
Maar afijn, het is maar weer ter illustratie van wat een gezellig heerschap die Sly is... en daar wil Bram ons mee laten praten?
Dat zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggen
Ik denk het ook niet, maar ik denk ook niet dat we zo blond zijn dat we de username die zuignap op FOK! heeft hier al bekend zouden maken.... toch??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenmaar nee, ik denk niet dat dat waar is
Werd dat niet na 4 afleveringen van de buis gehaald?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat Bram wil lijkt meer op Masterplan.
Dat weet jij, dat weet ik maar weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:5) Sly alias Ewald... is echt niet gek... en gaat geen rare dingen doen..
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En op hyves ook denk ik. Heb maar ff 10x op het 'dino' knopje gedruktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
@ meikesilva en dat is hoe je op Fok wél een ban krijgt, denk ik.
Voor degenen die het niet weten: in de chat heet ze DuhCon.quote:
Kan je je ex-zwager niet vragen? die is tenslotte ook Fokker en hij heeft met Sly nog een eitje te pellen. Sla je gelijk twee vliegen in één klap. Of misschien wel drie, als je Oom Toine kan overhalen om thuis te blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Wahahaha.. Het nadeel van direct reply's geven bij het teruglezen is dat iemand je al voor is geweest met een antwoord. Damn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat Snaptnix daar gaat zitten niet zo groot.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Want dit had het moeten worden, 3 fora beheerders.
[..]
Snaptnixquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Fok heeft Danny,
Nowlive heeft Sly,
Vol heeft? .....
Laat ze die bewijzen ook hier even zetten dan. Of is het de bedoeling dat we ons nu massaal gaan aanmelden op dat forum om ze te kunnen zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Sly is volgens mij groter dan Danny. Hoe lang zijn de forumbeheerders van Flabber en Tweakers dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.
Scherp op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Sly is volgens mij groter dan Danny. Hoe lang zijn de forumbeheerders van Flabber en Tweakers dan?
Kan je in plaats van S niet gewoon Sly schrijven heksje?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Misschien bedoelt S wel de forumbeheerder van GeenStijl, in het verleden heeft S het ook aan de stok gehad met GeenStijl omdat ze een stukje hadden geplaatst op hun site, S heeft toen een mail gestuurd of zijn zelfverzonnen advocaat en dat had geen stijl toen ook geplaatst.
Als je toen het kommentaar las op GeenStijl, wij zijn soms grof maar daar hahah
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je in plaats van S niet gewoon Sly schrijven heksje?
Oh.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zetten
Flabber ???, ech nie, toch ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.
Omg Omg omgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zetten
Goede raad thanksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omg Omg omg...ga op je handjes zitten schat dat doe ik ook....en leun lekker achterover en geniet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
wat zitten jullie het op sly af te geven zeg....jullie zijn erg zielig
En het mag allemaal, je krijgt er niet eens een ban voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
wat zitten hullie het op sly af te geven zeg....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuken jullie elkaar?
Ik denk, ik vraag het gewoon
Er is een film.. waarin dit ook naar voren komt.. wellicht inspiratiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weer
heeft Bram dit hele format zelf ontworpen of heeft hij het ergens gepikt??????
Ik zie dan in jou een geweldige Fok-kanshebber om op de bank een vredelievend gesprekje met hem te hebben...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
Ja idd.. ik bel Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken...
en ineens..vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak
van 17-11-2009 staat nog steeds...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg
goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in
wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna gaan
pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat
hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dus Bram heeft eerst geprobeerd Iteejer te strikken, en toen dat niet snel genoeg lukte het via mij geprobeerd. Zonder te vertellen dat hij Iteejer al had gebeld. Weten we dan ook weer, qua transparant en opuh.
Of om hier uit te leggen waarom we niet op Sly zouden moeten afgeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie dan in jou een geweldige Fok-kanshebber om op de bank een vredelievend gesprekje met hem te hebben...
Nou doe dat lekker gelijk op die bankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of om hier uit te leggen waarom we niet op Sly zouden moeten afgeven.
Wijs even aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
Wie is Eline nou weerquote:
Eline (van TBO) is de zus van Dido (van BB5)! Ze doen het met Bram (van TBO) en Roel (van BB5)!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |