Ja ik denk nu als ik deze heb gelezen dat Liesje dit bedoelt, het kwam uit engeland als ik het me goed herrinder. er staat me iets van bij. (niet veel je vergeet zoveel zo gauw) qua tv prog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met "Hunter" of zo.... Die vent die dan de opdrachten gaf, was de "Master".
De deelnemers moesten een tijd lang spoorloos blijven én van A naar B reizen. En het publiek kon opbellen om de deelnemers te verraden. Of ze juist onderdak verlenen. Het is al wel een jaar of 10 geleden of zo, weet het niet meer precies , maar vond het wél gaaf! Het idee dan, de uitwerking was nog niet optimaal.
Master Plan, presentator Peter Tuinman.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde een programma met de titel Master...... Tenmiste zo herinner ik het mij.
Ik weet nog dat een jongen een schilderij moest verbranden en een andere jongen iets met gips in een ziekenhuis moest doen
Het is voor het einde van de buis gehaald dacht ik.
Nope ook niet, het programma idee was totale overgave via sms, net als bij Bram.quote:
Bedankt fluitert! Dat zocht ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Master Plan, presentator Peter Tuinman.
Nou dat belooft wat dan ........ Go Bram !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Gert het volgende:
Wat Tuinfluiter zegt dus!
Dat klopt wel, inclusief dat het eerder van de buis gehaald werd omdat er geen hond naar keek:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterplan_%28televisieprogramma%29
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef Gert het volgende:
Wat Tuinfluiter zegt dus!
Dat klopt wel, inclusief dat het eerder van de buis gehaald werd omdat er geen hond naar keek:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterplan_%28televisieprogramma%29
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
gvd ga eens ontopique. dat hele masterplan interesseert me niet.
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
gvd ga eens ontopique. dat hele masterplan interesseert me niet.
het topique is sly vs fokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan het programma idee van Bram en lijkt mij dusdanig wel ontopic?
Is toch van Beau?? en die heeft het toch verkocht aan verschillende buitenlandse zenders, en geloof ook een prijs ervoor gekregen>???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef enjoybram het volgende:
The phone alias call me.. Is mijn format..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weer
heeft Bram dit hele format zelf ontworpen of heeft hij het ergens gepikt??????
Top ideequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat dan ........ Go Bram !
Honda/zuignapje zegt net op de vlemchat dat ze zich komt aanmelden, en ja dan is ze lid van FOK dan kun je er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |