quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef Kentoet het volgende:
Nonnetje gezien en een grote groep kleine zwanen die over kwamen vliegen
leuk topic
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef sararaats het volgende:
een grote groep meeuwen, al vraag ik me af wat die op den buiten komen doen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef Symphonic het volgende:
Er zat net een bonte specht in de tuin en er zit nu een Vlaamse Gaai op de schutting.
De meest bijzondere vogel die ik dit jaar in het wild heb gezien is trouwens een koppeltje Hoppen.
Weliswaar in Portugal, maar echt mooie vogels
Mooi hoor, vooral al die ganzen. Zelf heb ik nog nooit rotganzen gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef MiVer het volgende:
Geweest in "Prunjepolder / Schelphoek met inlagen" op Schouwen.
Lokatie: Prunjepolder / Schelphoek
3 Lepelaars, Rotganzen, Brandganzen, Rietganzen, Smienten, 3 Krakeenden, 6 Nijlganzen, Kramsvogels, Bergeenden, veel Buizerds, Grauwe kiekendief, Veel wulpen en grutto's, en onbekende "Ruiters" waar ik slecht in ben.
Fotos zonder telelens, maar voor het idee:
Het gebied (aan de inlagen kant):
[ afbeelding ]
Lepelaars:
[ afbeelding ]
Nijlganzen:
[ afbeelding ]
Smienten:
[ afbeelding ]
Rotganzen:
[ afbeelding ]
Brandganzen (meer voor het idee van de polders)
[ afbeelding ]
Ja mijn fout. Was Blauwe kiekendief. Iig een adult mannetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooi hoor, vooral al die ganzen. Zelf heb ik nog nooit rotganzen gezien.
Maar klopt het wel van die grauwe kiekendief? Volgens mij zitten die in Afrika namelijk nu... Heb je geen blauwe gezien?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:37 schreef vronie het volgende:
Pachtige vogels allemaal.
Maar van dit bericht krijg ik kippenvel.
http://buurtlink.nl/1695J(...)/Gezocht+Valkparkiet
Mooi zijn diequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ja mijn fout. Was Blauwe kiekendief. Iig een adult mannetje.
Het was niet zo moeilijk. Ze kwamen laag overvliegen en ik had een verrekijker bij me. Ik zie ze wel vaker hier, ook wel samen met wilde.quote:Vraagje aan jou: Jij zag overvliegende Kleine zwanen. Hoe heb je die herkend? Aan het geluid?
OKquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooi zijn die![]()
[..]
Het was niet zo moeilijk. Ze kwamen laag overvliegen en ik had een verrekijker bij me. Ik zie ze wel vaker hier, ook wel samen met wilde.
Toen ze kwamen overvliegen maakten ze wel geluid, maar ik ben niet zo'n geluidenkenner...
Wil je zelf valkenier worden of vind je het gewoon leuk om zo'n workshop te volgen? Omdat je laatst ook postte over vogels bij een valkenier.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:59 schreef -CRASH- het volgende:
1 merel die op de muur op eten zat te wachten.
Ik ga 3 april een dag naar een workshop (experianceday) van Birds@work.
Wat denk je.... Tuurlijk zou ikzelf wel valkenier willen worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wil je zelf valkenier worden of vind je het gewoon leuk om zo'n workshop te volgen? Omdat je laatst ook postte over vogels bij een valkenier.
Ik had vandaag een kramsvogel op de schutting zitten, nog niet eerder hier in de tuin gezien
Ze zullen je in ieder geval kunnen vertellen hoe je dat kunt halen of regelen idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat denk je.... Tuurlijk zou ikzelf wel valkenier willen worden.
Als er de kans bestaat dat ik bij of via hun de vergunningen kan gaan halen.
En wel met een Europese oehoe of een kerkuil.
hehe, ik zag hem eerst niet eens..hij is net zo rond en dik als die vetbolquote:
een super gave waarneming en ook fotosquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
Ik hoorde ze luidruchtig aankomen... rende naar boven om de camera te pakken.
Weer naar beneden... Klik...klik...klik...
Ze staan er niet allemaal op... Hier staan ongeveer 188 kraanvogels op de plaat.
[ afbeelding ]
En wat ingezoomd (600+mm)
[ afbeelding ]
Is dat gehucht soms Groot Abeele ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ben geen vogelaar ofzo maar fiets elke dag best een stukje en het maakt m'n fietstocht wel wat interessanter als ik eens een vogel tegenkom die ik anders nooit zie.
Gisteren heb ik ook een kleine zilverreiger gezien, dat was nog maar de tweede keer.
Verder staartmezen en wat fazanthanen die vlak aan het fietspad zaten.
En twee witte nandoes, maar die zie ik elke dag (iemand in een gehucht waar ik doorheen fiets heeft een weilandje met allerlei levende have)
Yep, klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
Is dat gehucht soms Groot Abeele ?
Ik woon in Middelburg
geweldig, vooral die uil is mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
Zo vandaag een dagje bij Birds@work geweest.... Een aanrader als je eens roofvogels van heeeeel
dichtbij wilt meemaken.
Een paar kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer HIER
Schitterend! Zijn er trouwens nog meer users op FOK! die roofvogels houden?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
Net nog een paar foto's gekregen waar ikzelf op sta met een vogeltje (Harris Hawk (Woestijn Buizerd)).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het maar zien inderdaad. Blijkbaar is er nauwelijks animo. Anders zou het nog best aardig zijn om op FOK! ook mee te doen met de vogeltelling.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef Kentoet het volgende:
Vanmorgen een mooie ronde van 3 uur gemaakt.
Bruine kiekendief man en vrouw, blauwborst, rietgors, groene specht, grote bonte specht, zanglijster, grote lijster, groenling, winterkoning, roodborst, buizerds, tapuit, vink, fitis, tjiftjaf, grote zilverreiger, zomertaling, tafeleend, smienten, kievit, grutto, wulp, tureluur, boerenzwaluw, witte en gele kwikstaart, kluut, boomklever, boomkruiper, baltsende futen, ringmus, zwartkop.
En natuurlijk de nodige merels, pimpelmezen, koolmezen, kraaien, roeken, kauwen, wilde eenden, knobbelzwanen, grauwe ganzen canadese ganzen, nijlganzen, meerkoeten waterhoenen, houtduiven, tortelduiven, holenduiven, stadsduiven, kokmeeuwen, zilvermeeuwen, grote en kleine mantelmeeuwen, huismussen.....
Wat kun je toch veel zien op zo'n dag
Ik loop met mijn westie dagelijks in een natuurgebied. Daar zitten een stuk of 3 buizerdparen (en ook een valkpaar).quote:Op zondag 11 april 2010 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend! Zijn er trouwens nog meer users op FOK! die roofvogels houden?
Hier houdt de buurjongen er meerdere. Dan hoor je af en toe dat onheilspellende geschreeuw. Ehm, ik heb een dwerg Jack Russell..
Gaaf! Nooit gezien nog.quote:
nee ik weet niet dat gedrag van de pimpelmeesquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef Wolfje het volgende:
Gisteren heb ik een paar pimpelmezen gezien in mijn tuin. Dat gebeurt haast elke dag wel, maar het vreemde was dat een van hen bibberde met zijn/haar vleugeltjes zoals jonge vogels dat doen als ze wat te eten willen. Het lijkt mij dat het geen jonkie is geweest. Maar waarom doet dat beestje dat dan? Pure luiheid, of is ie zijn/haar partner aan het testen?
Tsjah. Als ik mijn boerenverstand erop loslaat dan zou ik zeggen dat het baltsgedrag is... Bij de balts bij roofvogels geeft het mannetje vaak voedsel aan het vrouwtje, misschien dat het bij pimpelmezen ook zo werkt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef Wolfje het volgende:
Gisteren heb ik een paar pimpelmezen gezien in mijn tuin. Dat gebeurt haast elke dag wel, maar het vreemde was dat een van hen bibberde met zijn/haar vleugeltjes zoals jonge vogels dat doen als ze wat te eten willen. Het lijkt mij dat het geen jonkie is geweest. Maar waarom doet dat beestje dat dan? Pure luiheid, of is ie zijn/haar partner aan het testen?
een specht in je eigen tuin? Interessant!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Gisteren, in de tuin: een bonte specht.
Geen idee, eigenlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef Warbler het volgende:
Welke bonte specht? De grote, middelste of kleine?
Merci.quote:
wij nietquote:
Ze zijn er nog steeds.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Warbler het volgende:
Tegen deze tijd van het jaar stikt het van de Groenlingen in Nederland. Een deel trekt echter binnen een paar dagen weer verder. Het zijn prachtige diertjes en zeker leuk om op een balkon te zien.
very nice!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef Warbler het volgende:
Die kans is inderdaad het grootst. Vandaag nog een wielewaal gezien:
[ afbeelding ]
Dat is 'em inderdaad.quote:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
-> FOT
Dit is geen vogeltellen maar camerapimperij.
Jah, ik dacht al, wat een kutfoto's heeft APK toch gepost.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Mijn foto's zijn zeer slechte kwaliteit en de volgels die bv MiVer fotografeert zijn best bijzonder.
Ik snap jou niet helemaal, maar dat komt misschien omdat ik vroeger altijd met mijn vader de weilanden in trok om bijzondere vogels te spotten en het dus best leuk vind om foto's van dat soort vogels te zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, ik dacht al, wat een kutfoto's heeft APK toch gepost.
Schei toch uit. Dit topic heeft gewoon geen moer met vogeltelling te maken.
Die foto's van o.a. jou vind ik juist mooi he. Daar zit mijn kritiek ook niet want ik vind dit heel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap jou niet helemaal, maar dat komt misschien omdat ik vroeger altijd met mijn vader de weilanden in trok om bijzondere vogels te spotten en het dus best leuk vind om foto's van dat soort vogels te zien.
Nu is mijn uitzicht vrij beperkt.
het topic heet "WELKE vogels heb je vandaag gezien" en niet "HOEVEEL vogels heb je vandaag gezien". Dus ik zie je probleem over vogelfoto's niet echt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Die foto's van o.a. jou vind ik juist mooi he. Daar zit mijn kritiek ook niet want ik vind dit heel leuk om te zien.
Maar ik vind dit wel een beetje een vreemd topic. Het heeft maar bar weinig te doen met vogeltjes maar misschien is het ook mijn eigen fout om te denken dat het om vogels gaat. TS laat het ook aardig afweten.
Weet niet hoe het dit jaar zit maar ik wil meedoen met de vogeltelling. Als ik daarin iets kan bijdragen. Nogmaals, misschien was mijn interpretatie verkeerd, dat kan.
Dus je gaat vogels tellen die je gezien hebt maar het heeft niets met vogeltelling te maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:34 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic heeft dan ook niets te maken met dé vogeltelling, het is slechts een opsomming van wat je aan (al dan niet bijzondere) vogels je gezien hebt. Een fotootje erbij als illustratie of bewijs is aardig maar niet verplicht.
Oh, ik heb gisteren een rietzanger gezien, of een karekiet. Klein, bruin en maakt herrie aan de waterrand
Zie jij hier mensen tellen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus je gaat vogels tellen die je gezien hebt maar het heeft niets met vogeltelling te maken?
Jij ouwe twitcherquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef Warbler het volgende:
Gisteren mijn eerste dwergooruil gezien. Moest er een eindje voor rijden maar dan heb je ook wat
Het is bijzaak maar wel erg goed gepland. Zit net buiten Lissabon maar daar is voldoende te zien aangezien ik midden in een nationaal park zit, vlakbij de Taag. Hoop dus ook op grijze wouw, blauwe ekster, klauwieren, hop, veel reigers en arenden en de nodige gorzen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:10 schreef Kentoet het volgende:
Echt teveel gezien daar om op te noemen.... grote trap, Spaanse Keizerarend, grijze wouw, scharrelaar enz. Als je wilt kan ik je even een linkje van observado.org sturen, daar staan ook wat foto's.
Havikarend, Steenarend, Moorse nachtzwaluw, oehoe, dwergooruil, purperkoet en nog een paar heb ik niet gezien jammer genoeg.
Ga je voor de vogels naar Portugal of is het bijzaak?
Nee, de ouders waren beslist geen merelsquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:51 schreef Warbler het volgende:
Die jonge vogel lijkt mij eerder een juveniel merel dan een fitis.
Klinkt goed! Wij zaten in Spanje in de buurt van de Taag. De soorten die je opnoemt ga je vrijwel zeker zien, ik heb ze in ieder geval veel aangetroffen. Vooral grauwe gorzen zijn zeer algemeen daar. Grijze wouw is nog wel lastig btw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:51 schreef Warbler het volgende:
[..]
Het is bijzaak maar wel erg goed gepland. Zit net buiten Lissabon maar daar is voldoende te zien aangezien ik midden in een nationaal park zit, vlakbij de Taag. Hoop dus ook op grijze wouw, blauwe ekster, klauwieren, hop, veel reigers en arenden en de nodige gorzen.
Stuur me maar een link van observado, ben benieuwd. Kijk je in Nederland ook fanatiek vogels? Welke regio? Levenslijst op waarneming?
Ben nogal nieuwsgierig aangelegd![]()
-----------------------
Maak er maar winterkoning vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, de ouders waren beslist geen merelsBeestje was ook heel klein hoor, ik dacht eerst dat het een blaadje was. Maar die hopsen niet door de carport
Voor grijze wouw heb je het meeste kans in de dehesa's, dat zijn die heuvellandschappen met (kurk)eiken. Kleine torenvalken heb ik bij bosjes gezien in oude steden als Trujillo en Caceres, waarschijnlijk zijn ze in Portugal ook te vinden rond de torens van oude dorpjes of stadjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef Warbler het volgende:
Grijze wouw gaat inderdaad lastig worden. Maar met een beetje zoeken en geduld moet dit in 11 dagen lukken. Hoop ook nog een kleine torenvalk te zien.
Waarschijnlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
die is wel heel mooiquote:
vind je het heel erg als ik die foto van Kentoet mooier vind?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is wel heel mooimaar nee, deze had veel meer geel
![]()
hieronder een bijna waarheidsgetrouwe schets: ()
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik toch niet. De ouders zagen er niet uit als winterkoninkjes. Was toch echt meer dit model (niet mijn foto), en veel lichter van kleur dan een winterkoninkje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Kentoet het volgende:
Maak er maar winterkoning van. Mooi trouwens zo in je garage.....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.Haha, heb nog nooit een rokje aangetrokken maar zal het dit weekend eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De paint vogel kan het volgende zijn:![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:16 schreef Warbler het volgende:
[..]
Haha, heb nog nooit een rokje aangetrokken maar zal het dit weekend eens proberen
Hmm, dan weet ik het ook niet. Kun je anders een plaatje schieten en plaatsen van 1 van de ouders?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik toch niet. De ouders zagen er niet uit als winterkoninkjes. Was toch echt meer dit model (niet mijn foto), en veel lichter van kleur dan een winterkoninkje.
[ afbeelding ]
Was het niet een Groene Specht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is wel heel mooimaar nee, deze had veel meer geel
![]()
hieronder een bijna waarheidsgetrouwe schets: ()
[ afbeelding ]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Was het niet een Groene Specht?
[ afbeelding ]
Die arme eenzame boompieperquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opis dat een veel voorkomende vogel?
Ja dat schijnen ze regelmatig te doen, Vlaamse gaaien ook btw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef APK het volgende:
Gisteren kwam ik thuis, houtduif weg, eieren weg.
Zat al een week of twee te broeden.
Eten kraaien of eksters die eieren?
De Groene Specht staat wel als 'kwetsbaar' vermeld op de Nederlandse Rode Lijst, maar in sommige gebieden (Zeeland) zie je hem wel vaak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opis dat een veel voorkomende vogel?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Warbler het volgende:
Heb zelf de volgende vogels nog gezien:
Oehoe:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op zondag 25 juli 2010 17:12 schreef Kentoet het volgende:
Gisteren weer eens een purperreiger gezien, van best dichtbij. Jammer genoeg geen foto.
@Miver, zonder jou was dit topic al lang een stille dood gestorven. Mooie foto's weer hoor!
Die voetjes van die kleine zilverreiger
3 Jaar geleden voor het eerst PR gezien en sindsdien elk jaar wel een keer. Alle keren op dezelfde plek in de Mastenbroekerpolder bij Zwolle. 1 Keer 3 tegelijk, 2 adult 1 jong.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je![]()
ja gele voeten, ik vind ook gaaf
purperreiger voor het laatst gezien bij nieuwkoopse plassen, jaren terug, in zeeland nog niet
mooie foto, gezellige tuinquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:06 schreef barthol het volgende:
een van de fotootjes die ik vandaag heb gemaakt in mijn tuintje
[ afbeelding ]
Of eigenlijk heb ik hen binnen vanachter mijn raam, waar ik achter mijn PC zit, gemaakt van een van de vele zwartkoppen in mijn tuin.
Die tuin is eigenlijk slechts een met begroeiing omzoomd terras en een strook openbaar groen erachter.quote:
Is toch ook geweldig!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:45 schreef barthol het volgende:
[..]
Die tuin is eigenlijk slechts een met begroeiing omzoomd terras en een strook openbaar groen erachter.
Maar als ik achter m'n pc zit zie ik slechts een paar meter van me vandaan die vogeltjes , behalve mussen, merels en mezen, ook die zwartkoppen, en fitissen, heggemussen, goudvinken, winterkoninkje, roodborst, boomklever, bonte specht en... ik ben nog steeds aan het kijken wat er steeds allemaal op bezoek komt, en ik geniet er erg van.
Aw! Istie erg lelijk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:00 schreef APK het volgende:
'Mijn' Houtduiven hebben eindelijk een jonkie.![]()
Meer dan lelijk, zal vanavond wel even een foto posten.quote:
Ja, of open er een eigen topic over!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
Meer dan lelijk, zal vanavond wel even een foto posten.
Een beetje, ja.quote:
Mooie foto, en wat is'ie geweldig lelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje, ja.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze gewoon een jong eendje uit de gracht gesnaaid.
Dank je, natuur hier opzoeken en altijd camera mee, iedere weekquote:Op donderdag 2 september 2010 14:27 schreef CartWOman het volgende:
MiVer wat maak je mooie foto's, en zo veel ook.![]()
Prachtig, zoveel soorten, sta je eigenlijk nooit bij stil.
Dat er weinig respons is wil niet zeggen dat zijn posts niet gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef Warbler het volgende:
Ik denk dat je mooie werk daar veel meer wordt gewaardeerd dan hier. Je krijgt hier slechts een enkele keer een reactie.
http://forum.waarneming.nl
Sinds mijn vorige post (woensdag 8 september) is het aantal views van dit topic met 675 gestegen. Dus ik weet dat ze bekeken worden en dat is goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef Warbler het volgende:
Mooie foto van een kleine zillie. Post je ook wel eens op het forum van waarneming.nl. Ik denk dat je mooie werk daar veel meer wordt gewaardeerd dan hier. Je krijgt hier slechts een enkele keer een reactie.
http://forum.waarneming.nl
haha, leukquote:Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef -CRASH- het volgende:
Gisteren op de 34th International Sanicole Airshow
10 Barnicle guse..... met een vreemde aanhanger![]()
[ afbeelding ]
Christian Moullec gaat een deltavliger bouwen met 2 zitplaatsen...
En voor ongveer 500 euro mag je zo'n 35 minuten meevliegen met de vogels
Een buizerd met een Canadian SkyHawk
[ afbeelding ]
Interessante soorten, een goed besteed reisje naar Texel dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:58 schreef Warbler het volgende:
Afgelopen weekend op Texel:
Aziatische Roodborsttapuit, Blonde Ruiter, Rosse Franjepoot, Baardgrasmus, Bladkoning, Strandleeuwerikken, Parelduiker, etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:hehe, wat een grappige vogeltjesOp dinsdag 26 oktober 2010 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Pestvogels![]()
[ afbeelding ]
Meer foto's hier: Foto's van vogels deel 10 Jubileum topic.
Dank je, lijsters blijven mooi. En in het seizoen vind ik de zang van Zanglijsters werelds!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Mooie foto's weer, MiVer. Maar die Pestvogels zijn wel héel bijzonder, prachtige vogels en wat mooi die bewegende beelden.
En toch ben ik ook blij met het groepje lijsters dat achter het huis regelmatig komt 'foerageren'.
Weer iets geleerd vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef Mercer het volgende:
^^Vlaamse gaai
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaai
Wauw, wat mooi zeg die ganzen, en die wilde zwaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef Warbler het volgende:
Hier een filmpje van een paar dagen geleden:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |